Ik wilde dit het liefst naar haar ouders sturen, vandaar dat ik ben gaan graven. Haar achternaam komt in dat dorp iets van 20 keer voor, en zelfs als ik op google maps keek kwam het me niet bekend voor....quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:23 schreef sinepedraap het volgende:
Wat dacht je van dit verhaal naar al haar vrienden sturen?
Als iemand mij daar voor zou bellen zou ik het ook niet geven. Dus dat probeer ik niet eensquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:23 schreef Rumpox het volgende:
Bel die snackbar en vraag of zij het adres nog hebben?
Geef mij ff 50 euro dan. Dan verander ik de OP in 'Sinosappel is lief'.quote:
Dus je leent 50 euro uit aan iemand die je niet kent? Herinner je nog namen van haar Facebook/Hyves/Echte vrienden etc? Ik zou namelijk het hele verhaal naar al die mensen sturen, echt iedereen. Zal ze leren. Niks is zo irritant als mensen die geld niet terug willen betalen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:25 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Ik wilde dit het liefst naar haar ouders sturen, vandaar dat ik ben gaan graven. Haar achternaam komt in dat dorp iets van 20 keer voor, en zelfs als ik op google maps keek kwam het me niet bekend voor....
Slijmbal.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:25 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Geef mij ff 50 euro dan. Dan verander ik de OP in 'Sinosappel is lief'.
Als het toch maar 50 euro is, kan je het wel missen toch?
Nee, ik ken haar al heel lang. Ook persoonlijk. We waren alleen elkaar alleen een tijd uit het oog verloren.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:26 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dus je leent 50 euro uit aan iemand die je niet kent? Herinner je nog namen van haar Facebook/Hyves/Echte vrienden etc? Ik zou namelijk het hele verhaal naar al die mensen sturen, echt iedereen. Zal ze leren. Niks is zo irritant als mensen die geld niet terug willen betalen.
Ja nou kapotmaken dus. Het is jouw 50 euro. Jouw vertrouwen. Moet je zelf weten knul.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:28 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Nee, ik ken haar al heel lang. Ook persoonlijk. We waren alleen elkaar alleen een tijd uit het oog verloren.
Goeie van je, ff checken!quote:
Daar zat ik ook al aan te denken ja. Volgens mij heeft die chick meer problemen dan TS.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:38 schreef Ryon het volgende:
Twee mogelijkheden:
Dit meisje had een masterplan bedacht om iemand geld afhandig te maken. Eerst voerde zij een toneelstukje op om iemand zo ver te krijgen 50 euro over te maken. Daarna liet zij zich niets meer van haar horen. Om dit meesterplan te doen laten slagen moest er wel een aantal kleine opofferingen gemaakt worden. Paar keer ontslagen worden/van werk wisselen, paar keer verhuizen, facebook verwijderen, telefoon abbo opzeggen. De winst? 50 euro in het handje.
Mogelijkheid twee:
Meisje heeft ruzie met haar vriend, heeft geen huis, geen werk, geen geld en wordt naar alle waarschijnlijkheid lastig gevallen door haar ex en nog een zooi andere randfiguren in haar omgeving. Daarnaast is er ook nog een of andere pipo die een keer een paar tientjes geleend heeft voor de taxi en nu denkt in de val gelopen te zijn van een meesteroplichter en zich genaaid voelt.
Ik zou er inderdaad ook niet zoveel moeite meer voor doen.quote:
Nuance.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:38 schreef Ryon het volgende:
Twee mogelijkheden:
Dit meisje had een masterplan bedacht om iemand geld afhandig te maken. Eerst voerde zij een toneelstukje op om iemand zo ver te krijgen 50 euro over te maken. Daarna liet zij zich niets meer van haar horen. Om dit meesterplan te doen laten slagen moest er wel een aantal kleine opofferingen gemaakt worden. Paar keer ontslagen worden/van werk wisselen, paar keer verhuizen, facebook verwijderen, telefoon abbo opzeggen. De winst? 50 euro in het handje.
Mogelijkheid twee:
Meisje heeft ruzie met haar vriend, heeft geen huis, geen werk, geen geld en wordt naar alle waarschijnlijkheid lastig gevallen door haar ex en nog een zooi andere randfiguren in haar omgeving. Daarnaast is er ook nog een of andere pipo die een keer een paar tientjes geleend heeft voor de taxi en nu denkt in de val gelopen te zijn van een meesteroplichter en zich genaaid voelt.
Goed plan, ik ga haar ouders bellen. Tnxquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:56 schreef HiddenResponse het volgende:
Misschien zit ze wel zo diep in de problemen, dat ze je het geld ook niet terug kan betalen. Omdat ze het niet kan terugbetalen verschuilt ze zich.
Nu kun je er een principe kwestie van maken en haar ouders bellen, of je laat het gaan en ziet dit als een les van 50 euro.
De vraag is of je ook op een (vaginale) wederdienst hoopte? Want dat kan je wel vergeten als je haar ouders gaat bellen natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:57 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Goed plan, ik ga haar ouders bellen. Tnx
Stoere vent hoor! Stomme lulverhalen altijd.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:58 schreef S1gnum het volgende:
50 is peanuts.. ik heb ooit 500 uitgeleend en nooit meer terug gezien. Ik maak me er niet eens druk om.
Welkom bij monopolyquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:58 schreef S1gnum het volgende:
50 is peanuts.. ik heb ooit 500 uitgeleend en nooit meer terug gezien. Ik maak me er niet eens druk om.
Beste post van dit topicquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:38 schreef Ryon het volgende:
Twee mogelijkheden:
Mogelijkheid twee:
en? krijg je je geld terug??quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:57 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Misschien wel, misschien niet, maar misschien weten haar ouders niet eens, dat ze problemen heeft en mogelijk in de schulden zit.quote:
Dat is geen excuus.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:56 schreef HiddenResponse het volgende:
Misschien zit ze wel zo diep in de problemen, dat ze je het geld ook niet terug kan betalen. Omdat ze het niet kan terugbetalen verschuilt ze zich.
Nu kun je er een principe kwestie van maken en haar ouders bellen, of je laat het gaan en ziet dit als een les van 50 euro.
kkhard dezenquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:08 schreef Compoantje het volgende:
Als iemand mij probeert te naaien via internet, zal het ze bezuren.
Er is zelfs al 2x politie aan te pas gekomen omdat ik zogenaamd haar had bedreigd met een mes en haar verkracht had.Maar gewoon je facebook en hyves berichten laten zien aan de pliesie en dan komt het vanzelf tot een "valse beschuldiging" en moeten zij een flinke onkosten vergoeding betalen.
Dit kan je dus ook doen, naar de pliesie gaan.
Eerder een slappe zak dus waar je makkelijk gebruik van kan maken.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:58 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Stoere vent hoor! Stomme lulverhalen altijd.![]()
ts zit nog steeds aan de telefoonquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:57 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
TS had verwacht dat hij wel even zou kunnen wippen met mevrouw als hij haar 50 euro whiteknight.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:09 schreef sc00p het volgende:
Je moet ook geen geld uitlenen aan paupers, het is maar 50 ¤. Beter leer je er gewoon van in plaats van nog uren bezig te zijn met die bitch vinden.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:21 schreef Cracka-ass het volgende:
Op het moment dat je het uitleende had je het al af moeten schrijven natuurlijk.
Nee hoor, het was iemand uit mijn vriendenkring die ik aardig wat jaren kende. Achteraf gezien was het misschien toch niet zo een goede vriend. Wat ik er mee wil zeggen is dat je eigenlijk nooit geld moet lenen en al helemaal geen grote bedragen. Als zoiets eenmaal gebeurd is kun je fluiten naar je geld en daar kun je je beter maar bij neerleggen. Druk maken heeft geen zin en kost je alleen maar tijd.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:12 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Eerder een slappe zak dus waar je makkelijk gebruik van kan maken.
50 euro een groot bedrag vindenquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:33 schreef S1gnum het volgende:
[..]
Nee hoor, het was iemand uit mijn vriendenkring die ik aardig wat jaren kende. Achteraf gezien was het misschien toch niet zo een goede vriend. Wat ik er mee wil zeggen is dat je eigenlijk nooit geld moet lenen en al helemaal geen grote bedragen. Als zoiets eenmaal gebeurd is kun je fluiten naar je geld en daar kun je je beter maar bij neerleggen. Druk maken heeft geen zin en kost je alleen maar tijd.
Ik heb vrienden war ik rustig grote bedragen aan leen. Ook altijd terug gehad. Iets met mensenkennis en echte vrienden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:33 schreef S1gnum het volgende:
[..]
Nee hoor, het was iemand uit mijn vriendenkring die ik aardig wat jaren kende. Achteraf gezien was het misschien toch niet zo een goede vriend. Wat ik er mee wil zeggen is dat je eigenlijk nooit geld moet lenen en al helemaal geen grote bedragen. Als zoiets eenmaal gebeurd is kun je fluiten naar je geld en daar kun je je beter maar bij neerleggen. Druk maken heeft geen zin en kost je alleen maar tijd.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:23 schreef Djieluh het volgende:
Ik snap ts zijn probleem wel, die 50 euro boeie hem niet zoveel denk ik maar het gaat zich om het principe dat hij zich genaaid voelt. heeft laten naaien.
Kost hem alleen maar meer dus met zoveel minuten.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:38 schreef GeenWijn het volgende:
wtf de TS zit nog steeds aan de telefoon????????????? epic
quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:38 schreef GeenWijn het volgende:
wtf de TS zit nog steeds aan de telefoon????????????? epic
quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:39 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Kost hem alleen maar meer dus met zoveel minuten.
ah je durft niet te bellenquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:41 schreef NielsTriple het volgende:
Eh nee... ik was aan het douchen, moet straks werken.
Dat ik haar ouders ging bellen bedoelde ik sarcastisch. Nogmaals, ik weet niet meer precies het adres van haar ouders. Alleen de achternaam en de woonplaats, en er wonen er 20 in dat dorp met die naam...
Dat dus.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:58 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
De vraag is of je ook op een (vaginale) wederdienst hoopte? Want dat kan je wel vergeten als je haar ouders gaat bellen natuurlijk.
Het antwoord lijkt me vrij duidelijk.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:58 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
De vraag is of je ook op een (vaginale) wederdienst hoopte? Want dat kan je wel vergeten als je haar ouders gaat bellen natuurlijk.
Hoe?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:09 schreef Maikuuul het volgende:
Wat een gaar wijf.
Ookal heeft ze problemen dan kan ze dat toch gewoon laten weten... Beetje triest
Alsof ts gaat huilen voor 50 eurodomme fok!nerds zonder vrienden die het principe van ts niet snappen :/
Achja ts hopelijk kom je haar eens tegen zodat je haar flink op haar plaats kan zetten.
Misschien is ze wel een junkie? Je weet het nooit
dit dacht ik ook bij mijn oud collega yusef, toen hij maandje of 2 weg was bleek dat hij bij 20collega's 50euro had geleendquote:
Nou... Gezien ze vrij schooierig overkomt denk ik niet dat ze in australie is gaan wonen maar wss gewoon in NL is blijven wonen. Stel je loopt door de stad en komt haar opeens tegen, of ergens anders.quote:
Dat is slimquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:13 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
dit dacht ik ook bij mijn oud collega yusef, toen hij maandje of 2 weg was bleek dat hij bij 20collega's 50euro had geleend
HOAXquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:13 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
dit dacht ik ook bij mijn oud collega yusef, toen hij maandje of 2 weg was bleek dat hij bij 20collega's 50euro had geleend
Als je echt die 50 euro terugwilt moet je ze allemaal opbellen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:41 schreef NielsTriple het volgende:
Eh nee... ik was aan het douchen, moet straks werken.
Dat ik haar ouders ging bellen bedoelde ik sarcastisch. Nogmaals, ik weet niet meer precies het adres van haar ouders. Alleen de achternaam en de woonplaats, en er wonen er 20 in dat dorp met die naam...
quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:03 schreef MarlboroCowboy het volgende:
Het gaat toch om het principe, halve bosmogool hierboven
Ik stel een gevecht voor,eeen heeeeeeel groot gevecht, dit moet fysiek worden jongens!quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:13 schreef Compoantje het volgende:
Ga jij maar uit dit topic, hele bosmogool hierboven.
Dit dus. En waar is "ergens onder Breda"? Volgens mij liggen er maar twee dorpen (beiden niet bijzonder groot) onder Breda, waarbij ik in 1 ervan woon. PM me ff, misschien kan ik je ergens mee helpen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:54 schreef Shispeed het volgende:
je weet toch nog wel in welk dorp ze woont?
zoek d'r dan op in de telefoongids, en als je haar niet kan vinden bel dan wat random personen met dezelfde achternaam. dan heb je haar zo gevonden, of je krijgt familie aan de lijn die haar kent
Halve bosmongolen zijn wel in het voordeel, dus kom maar op mij wedden. Je wordt rijk!quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:44 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[..]
Ik stel een gevecht voor,eeen heeeeeeel groot gevecht, dit moet fysiek worden jongens!
Maar een hele bosmongool is gekker in zijn kop en kan jou dus makkelijk aan.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:51 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Halve bosmongolen zijn wel in het voordeel, dus kom maar op mij wedden. Je wordt rijk!
Tja die iPad of iPhone moet toch ergens vandaan komen hequote:Op woensdag 4 april 2012 00:00 schreef TweeGrolsch het volgende:
Je facebook verdwijderen. Je telefoon afsluiten. Hyves opzeggen.
En dat alles voor 5 tientjes.![]()
Armoede in Nederland.
quote:Op woensdag 4 april 2012 00:19 schreef Scissor_Gang_Mafiosa het volgende:
Die 50 euro heeft ze wel verdiend na een jaar chatten met jou.
Haar versie van een helikoptervlucht richging zonsondergang met de buitgemaakte cash.quote:Op woensdag 4 april 2012 00:00 schreef TweeGrolsch het volgende:
Armoede in Nederland.
Nu baalt ze dat ze geen 100 euro heeft gevraagd.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:59 schreef Spouwerranger het volgende:
50 euro uitlenen om van Breda naar Venlo te kunnen met het openbaar vervoer. Dat kost max. 15 euro.
lolwhutquote:Op woensdag 4 april 2012 00:00 schreef TweeGrolsch het volgende:
Armoede in Nederland.
quote:Op woensdag 4 april 2012 11:07 schreef Spouwerranger het volgende:
omfg wat een sneuheid. TS kap die boel af en laat d'r lekker stikken in die 50 centimeter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |