Halve bosmongolen zijn wel in het voordeel, dus kom maar op mij wedden. Je wordt rijk!quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:44 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[..]
Ik stel een gevecht voor,eeen heeeeeeel groot gevecht, dit moet fysiek worden jongens!
Maar een hele bosmongool is gekker in zijn kop en kan jou dus makkelijk aan.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:51 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Halve bosmongolen zijn wel in het voordeel, dus kom maar op mij wedden. Je wordt rijk!
Tja die iPad of iPhone moet toch ergens vandaan komen hequote:Op woensdag 4 april 2012 00:00 schreef TweeGrolsch het volgende:
Je facebook verdwijderen. Je telefoon afsluiten. Hyves opzeggen.
En dat alles voor 5 tientjes.![]()
Armoede in Nederland.
quote:Op woensdag 4 april 2012 00:19 schreef Scissor_Gang_Mafiosa het volgende:
Die 50 euro heeft ze wel verdiend na een jaar chatten met jou.
Haar versie van een helikoptervlucht richging zonsondergang met de buitgemaakte cash.quote:Op woensdag 4 april 2012 00:00 schreef TweeGrolsch het volgende:
Armoede in Nederland.
Nu baalt ze dat ze geen 100 euro heeft gevraagd.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:59 schreef Spouwerranger het volgende:
50 euro uitlenen om van Breda naar Venlo te kunnen met het openbaar vervoer. Dat kost max. 15 euro.
lolwhutquote:Op woensdag 4 april 2012 00:00 schreef TweeGrolsch het volgende:
Armoede in Nederland.
quote:Op woensdag 4 april 2012 11:07 schreef Spouwerranger het volgende:
omfg wat een sneuheid. TS kap die boel af en laat d'r lekker stikken in die 50 centimeter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |