ooh ja helemaal vergetenquote:
lekker, die met gegrilde kip is ookquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Maaltijdsalade met tomaat en mozzarella en iets groens en veel pasta, van de AH to Go
GrillMeister Dr_Fleischquote:
Ohja.... natuurlijk alles op die grilquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oversekste pubertsquote:
nee de achterste is chiropractorquote:
Poesquote:
quote:
Vervelend pokkewijfquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:48 schreef Moeraskat het volgende:
ik heb de stagiaire naar beneden gestuurd om een envelop met rasterpuntjes te gaan halen
Een nieuw subje aan het opleiden?quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:48 schreef Moeraskat het volgende:
ik heb de stagiaire naar beneden gestuurd om een envelop met rasterpuntjes te gaan halen
quote:
herkenbaar kutstagiares somsquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:48 schreef Moeraskat het volgende:
Dat had je zondag moeten doenquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:48 schreef Moeraskat het volgende:
Tot zoquote:
* wel.o.k maakt notitie, niet in-komen (ieuw) vragen om dingen op te hangenquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:55 schreef Inkomen het volgende:
Shit, net whiteboard opgehangen met superplakspul, hangt ie scheef. Ik geef het klussen op en ga aan het bier.
Nou bij nader inzien hangt ie scheef onder dezelfde hoek als dat het huis scheef staat dus alles klopt weerquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k maakt notitie, niet in-komen (ieuw) vragen om dingen op te hangen
Heb je dat gat niet gebruikt als referentiepunt?quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:55 schreef Inkomen het volgende:
Shit, net whiteboard opgehangen met superplakspul, hangt ie scheef. Ik geef het klussen op en ga aan het bier.
Nee, daar hangt die poster al naast dus dan raak ik in de warquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Heb je dat gat niet gebruikt als referentiepunt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
www.watbenjedan.nlquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:55 schreef Inkomen het volgende:
huh, scheef huisquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:56 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Nou bij nader inzien hangt ie scheef onder dezelfde hoek als dat het huis scheef staat dus alles klopt weer.
Boeiend. Als je whiteboard maar recht hangtquote:
Briljante ophang techniekenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |