De concurrent moet maar een goede aanbieding doen, stap ik over ipv te proberen te verlengenquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och hoor hemde concurrent heeft lol
nee hoor want heb zelf voor mobiel ook Vodafonequote:Op dinsdag 3 april 2012 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och hoor hemde concurrent heeft lol
ik doe geen mobiel, sorry man!quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
De concurrent moet maar een goede aanbieding doen, stap ik over ipv te proberen te verlengen
Ik heb sinds gisteren ook een glasvezelaansluiting, niet gebonden aan een provider, dus gooi je haar los.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb sinds gisteren ook een glasvezelaansluiting, niet gebonden aan een provider, dus gooi je haar los.
quote:De vrouw zat 1,5 jaar in een kantoortje met alleen een tafel en stoel. Ze mocht niet communiceren met collega's.
leuke jobquote:
nee ik heb je nummer nietquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:38 schreef DaMart het volgende:
@TT: Heb je weer met de hijglijn gebeld, PeZu?
Dan zou ik dat maar snel opzoeken, want zodra mijn bronchitis voorbij is, sluit ik die lijn weerquote:
bij de titel dacht ik eerst aan amerikaquote:
whehehehequote:Op dinsdag 3 april 2012 12:14 schreef Moeraskat het volgende:
lipje van cola blikje vast gemaakt met secondelijm, colablikje staat bol nuhiihiih
blikje is van collega
Flauwww..quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:43 schreef Giertje het volgende:
http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/3685031_460s.jpg
die is ook niet bijster origineelquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Flauwww..
Kan je beter doorzichtig huishoudfolie over de pleepot spannen of zo.
ik had laatst alle deuren geboobytrapt met knalerwtenquote:
vast nietquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehehe
en dan komt ooit de dag dat jij word terug gepakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |