No offence, het is 3 uur 's nachts. Wat denkte zelf?quote:Geen idee of er iemand de tijd neemt dit te lezen
Nou dan heb je toch al gewonnen?quote:maar ik ben al blij dat ik dit allemaal heb getypt.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 02:59 schreef vosss het volgende:
[..]
No offence, het is 3 uur 's nachts. Wat denkte zelf?
Of je bent gewoon een luie lakse flikkerquote:Op dinsdag 3 april 2012 08:44 schreef mighty_myte het volgende:
Klinkt als ADD.
Ik heb ook dezelfde dingen, altijd te laat, snel verveeld, niet concentreren, niet weten wat je wil, etc.
Je hoeft niet te reageren hoor.quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:08 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Of je bent gewoon een luie lakse flikker
ja dacht ookal zoiets.. Ik ging ook niet voor me plezier naar school. Rijlessen ? vond het geen ene mallemoer aan. Oh en dat 6 uur opstaan elke ochtend voor me werk 90 minuten verder is ook niet mijn grootste hobby maar moet wel gebeuren. klinkt alsof TS een schop onder z'n kont nodig heeft en niet zo'n zachte ook.quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:08 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Of je bent gewoon een luie lakse flikker
Je hoeft je falen niet af te schrijven op een etiketjequote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 08:44 schreef mighty_myte het volgende:
Ga naar de huisarts, doe daar je verhaal en vraag om een verwijzing naar een psychiater.
Hoe kut het ook is, misschien kan het verbreken van je relatie je juist helpen om aan jezelf te werken. Succesquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:31 schreef Stoeipoesss het volgende:
Hoi, bedankt voor de reacties. Ik weet ook dat het veel slechter kan, maar volgens mij vraag ik ook niet om medelijden. Die hoef ik ook niet en ik vind mijzelf ook niet zielig.
Met mijn laatste baan ben ik gestopt omdat het maar een tijdelijke baan was en het gewoon verdomde eentonig was en vervelende werktijden. ene week 04:30 mijn bed uit. andere week van 2 tot 10 en andere week van 10 tot 6 's nachts. Toch nog bijna een half jaar volgehouden.
Helaas heeft mijn vriendin het net uitgemaakt, maar ze was al een langere tijd aan het twijfelen, we waren beide verdrietig, maar ze wist het zeker zei ze. Ik voel me nu een paar uur verder beter dan ik van tevoren had gedacht. Ik zal haar ongetwijfeld nog zien, want ze blijft gewoon een leuke meid.
Ik ben dus van plan zo snel mogelijk te verhuizen naar amsterdam, er een baan te zoeken en volgend jaar beginnen met een studie. Ook ga ik naar een arts om te kijken of ik daadwerkelijk ADD heb en wat ik er het beste mee kan doen.
Ik weet dat ik verkeerde beslissingen heb gemaakt in het verleden en die waarschijnlijk ook nog zal gaan maken en wat je van mij vindt mag je ook eerlijk zeggen, daar is het een forum voor.
Ik hoop ook dat ik er snel vrede mee ga hebben dat ik mijn vriendin kwijt ben.
Hoeft ook niet. Maar soms kan het verhelderend werken als je er achter komt dat je brein net wat anders werkt. Dan kun je er op anticiperen en kun je in het verleden behaalde (of gefaalde) resultaten verklaren.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:55 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Je hoeft je falen niet af te schrijven op een etiketje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |