Om hier het hele verhaal te neer te zetten.. Dat is veelste ingewikkeld en te lang..
Het komt erop neer dat het tussen mij en mijn ex uit is, mede omdat zij een hele grote fantasie had op seks gebied, ze is gedurende onze hele relatie er ontzettend veel mee bezig geweest, maar ze had me altijd gezworen dat ze het tijdens onze relatie uitsluitend met mij zou hebben seks, waar ze zich ook aan heeft gehouden..
Het is uit tussen ons, toen al een week..., en ze vertelde aan vriendinnen, in de vriendengroep waar ik ook altijd bij zit (zat).. dat ze altijd al een enorm verlangen heeft om door meerdere jongens verwent te worden, in een gangbang..
Ik geloofde het niet, toen ze liet zien dat ze die advertentie kon wijzigen..... Toen drong het ook niet tot mij door...
Het was mijn prinsesje, zoiets kon gewoon niet, dit is een afschuwlijke droom..
Ze weet dat ik het er al zo moeilijk mee heb dat het uit is, en dan is het zo ontzettend erg om in het bij zijn van je ex, zoiets te zeggen...
Ik was zo erg woest.. Mede omdat het nog geen week uit was, en ik nog zoveel gevoelens voor haar heb...
Ik heb haar niet meer op facebook, alleen haar zus wel, en via die zus kon ik op profielen van haar familie komen, met een uitgebreid verhaal, plus de contact advertentie van mijne ex...
Ik heb hem gestuurd naar haar vader, tante en haar oma.... Ook naar iemand van haar school....
Ik was gewoon in de war, wanhopig... Dat ze zoiets echt ging doen, ik weet dat het uit is, alleen voor mij was ze nog gewoon de oude... en ja, die kon zoiets niet doen!!!!
'
Maar wat ik heb gedaan.... Het is afschuwelijk, stel je is voor... Je hele familie die zo'n mailtje kreeg, en iedereen van wie je houd de hele familie, weet het..
Het is gewoon walgelijk van mezelf, tuurlijk was zij fout, om in het bij zijn van mij zoiets te zeggen, alleen wat ik heb gedaan... is gewoon wreed en laf.
We hebben in onze relatie hele mooie tijden gehad, en eigenlijk hebben we elkaar altijd gesteund, en ze heeft me altijd met alles geholpen... En deze mail die ik heb gestuurd.. Dat zou nooit meer door haar familie vergeten worden, en dit blijft tot je dood bij je..
Ik heb zo'n groot schuldgevoel, zoiets zou ze nooit bij mij hebben gedaan, en dit is dus mijn ''afscheid''..
Ik voel me walgelijk, en het liefst wil ik me verontschuldigen, alleen ik denk dat ik me de eerste 2 jaar beter niet meer kan laten zien.....
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.