definately hoop. wat een snotjoch, ongelofelijkquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:12 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Spoiler tags? of hoop je gewoon dat ie dood gaat?
ja, hij speelt z'n rol goedquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:22 schreef Rahl het volgende:
[..]
definately hoop. wat een snotjoch, ongelofelijk
Inderdaad hoopquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:12 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Spoiler tags? of hoop je gewoon dat ie dood gaat?
Gooi S02E02 er dan meteen achteraanquote:
Same here. Wat een irritante vent.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:30 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Inderdaad hoop, erger me kapot aan hem. Goeie acteur dus
Oh, dat weet ik eigenlijk niet. Ging er vanuit dat 'ie pas komende zondag uit zou worden gezonden overal.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:33 schreef Jivis het volgende:
[..]
Was toch gewoon streaming uitgezonden op HBO Go?
Je ziet in de rechterbovenhoek 'HBO Go' staan. Gewoon een promotiestuntje dus neem ik aan.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:34 schreef TWP het volgende:
[..]
Oh, dat weet ik eigenlijk niet. Ging er vanuit dat 'ie pas komende zondag uit zou worden gezonden overal.
Die leek in de verste verte niet op wat ik me bij hem had voorgesteld. Had hem inderdaad ook magerder voor ogen en niet zozeer klungelig, maar gewoon bezopen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had me Dontos (zo heet die dronken ridder toch?) eigenlijk wel magerder voorgesteld.
Nee, vijf, want Mance Rayder.quote:Op dinsdag 3 april 2012 08:47 schreef MAHL het volgende:
[..]
Spoiler! Er zijn nu nog maar 4 koningen he
True. Hij leek een beetje op een domme variant van Samwell Tarlyquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:10 schreef Tweek het volgende:
[..]
Die leek in de verste verte niet op wat ik me bij hem had voorgesteld. Had hem inderdaad ook magerder voor ogen en niet zozeer klungelig, maar gewoon bezopen.
uhm Stannis, Renly, Joffrey, Robb, Mace Rayder en Daenerys en de koning van de Iron Islands ... dus 7?!quote:
Dany is niet van de 7 kingdoms.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:22 schreef kossikvassik2 het volgende:
[..]
uhm Stannis, Renly, Joffrey, Robb, Mace Rayder en Daenerys ... dus 6?!
Ik dacht dat met de vijfde altijd Dany werd bedoeld, omdat Mance niet echt strijd om het koningschap van Westeros.quote:
Mance theoretisch ook niet toch?quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:22 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Dany is niet van de 7 kingdoms.
Nee maar ze is wel 1 van de 7 koningen die er zijn en wil controle hebben over Westeros!quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:22 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Dany is niet van de 7 kingdoms.
Iemand please??! :pquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:14 schreef kossikvassik2 het volgende:
Waar kun je de uitgelekte aflevering checken??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |