quote:Op maandag 2 april 2012 23:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wacht gewoon op de 720p rip volgende week n00b
quote:Game.of.Thrones.S02E02.720p.WEBRIP-x264-P2P
Viel goed mee. Het duurde even voor ik doorhad dat Stannis de broer van die koning was, maar voor de rest was het niet lastig te volgen. Natuurlijk mis ik info t.o.v. boeklezers, maar dat zal wel goedkomen met de volgende afleveringen neem ik aan.quote:Op dinsdag 3 april 2012 00:42 schreef Nagil het volgende:
Ik lees erg veel reacties op internet dat mensen bang zijn dat 'niet-boek-lezers' de Stannis-scenes niet kunnen begrijpen. Ben erg benieuwd naar de reacties hier van mensen die de boeken niet lezen.
Maar ik had er verder geen beeld bij, in het stuk aan het strand noemen ze zijn naam volgens mij niet eens.quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:37 schreef Tweek het volgende:
Stannis zat toch gewoon in de korte samenvatting aan het begin van de aflevering. Als Ned nog een keer zegt dat Stannis de koning moet worden en Renly daartegen in gaat.
Precies, wij letter er extra op. Ik kon het wel horen, maar het stoorde mij niet. Vond verder de aflevering mooi gemaakt, maar vooral veel introduceren van nieuwe karakters. Binnenkort meer actiequote:Op dinsdag 3 april 2012 09:58 schreef planethugo het volgende:
genoten gisteren
... Durf wel te beweren dat als ze niet nederlands was het niemand wat uitmaakte hoe ze praatte
Dit.quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Tyrions overdreven Engelse accent stoorde me meer.
Ik ben bij boek 5 en de rol van die bastards is me nog steeds niet helemaal duidelijk eerlijk gezegd!quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:49 schreef Wihakayda het volgende:
dat de rol van De Basterds van king Robert ook nog even onduidelijk is etcetc
Ik ga het niet eens proberen, ep 2 maar eens binnenhalen dadelijk.quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:36 schreef Jivis het volgende:
Die laatste scene blijft trouwens wel door mijn hoofd spoken. En nu ik weet dat de tweede aflevering al in 720p terug te vinden is, kan ik me bijna niet inhouden.
Sodemieters!! Gelijk even aangevinkt in Google Reader @ rss feed van private trackerquote:
Ze ruimen de bastaards uit de weg omdat ze allemaal op Robert lijken en dus Stannis z'n bewering over de incest kracht bij zouden zetten.quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:35 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ik ben bij boek 5 en de rol van die bastards is me nog steeds niet helemaal duidelijk eerlijk gezegd!
quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:35 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ik ben bij boek 5 en de rol van die bastards is me nog steeds niet helemaal duidelijk eerlijk gezegd!
SPOILER: bastardsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee of dit in een spoiler moet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |