Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Patricia Paayquote:Op maandag 2 april 2012 20:23 schreef n0ir het volgende:
Ik ben 20 maar als een vrouw lekker is mag ze van mij wel 50 zijn.
quote:Op maandag 2 april 2012 20:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik had toch wel een iets leukere TTDeze hebben we al 5 x gehad, beetje saai.
Maar hij begon!quote:Op maandag 2 april 2012 20:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]jammer, moet je maar een topic van rijst jatten, deed ie ook bij mij
Vaker niet dan welquote:
quote:Op maandag 2 april 2012 20:30 schreef Lindgren. het volgende:
IF Pool verkocht voor 15k.Get in, Klaas.
Vieirinha kan je zeker niet kwijt hierinquote:Op maandag 2 april 2012 20:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klaas kostte me 27k bin + 1,5 formatiekaartje, terwijl ik net in een 4-2-3-1 bidwar zat tot 32k.
Die had ik eerst op LCAM, met daarachter Coentrao, dat ging ook wel. Ik wissel ze weleens af, maar ik vind Carlos Eduardoquote:Op maandag 2 april 2012 20:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Vieirinha kan je zeker niet kwijt hierin
Leuke invaller tochquote:Op maandag 2 april 2012 20:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Vieirinha kan je zeker niet kwijt hierin
Inderdaad handig als mini-breekijzer. Gewoon als ST en LB-Y spammen.quote:
ja Carlos Eduardo is ook een koning jaquote:Op maandag 2 april 2012 20:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die had ik eerst op LCAM, met daarachter Coentrao, dat ging ook wel. Ik wissel ze weleens af, maar ik vind Carlos Eduardo
Maar niet te betalenquote:Op maandag 2 april 2012 21:04 schreef Tim86 het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/345527
Dit lijkt me best vet
[ afbeelding ]
Tyfus, die stats van Buffon vallen me nu pas op.quote:Op maandag 2 april 2012 21:04 schreef Tim86 het volgende:
Dit lijkt me best vet
[ afbeelding ]
doe dan oranje Kakaquote:Op maandag 2 april 2012 21:04 schreef Tim86 het volgende:
Dit lijkt me best vet
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 april 2012 21:04 schreef Tim86 het volgende:
Dit lijkt me best vet
[ afbeelding ]
Heb hem ook gehad maar blunderde bij mij x op xquote:Op maandag 2 april 2012 21:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Tyfus, die stats van Buffon vallen me nu pas op.
'je bent gewoon slecht' -Rijst.quote:Op maandag 2 april 2012 21:06 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Heb hem ook gehad maar blunderde bij mij x op x
Je kan er niet omheen dat je kwetsbaar bent met slechts 3 verdedigend capabele spelers als je tegenstander het een beetje uitspeeltquote:Op maandag 2 april 2012 21:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja idd, silva en chiellini zijn bijzonder zwak helaas
Heuj, dat is bijna mijn teamquote:Op maandag 2 april 2012 21:04 schreef Tim86 het volgende:
Dit lijkt me best vet
[ afbeelding ]
Buffon is een eindbaasquote:Op maandag 2 april 2012 21:06 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Heb hem ook gehad maar blunderde bij mij x op x
naja, als je met 4 atb staat zijn de backs toch altijd aanvallend ingesteld en sta je dus bijna altijd met twee verdedigers dus ja.quote:Op maandag 2 april 2012 21:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je kan er niet omheen dat je kwetsbaar bent met slechts 3 verdedigend capabele spelers als je tegenstander het een beetje uitspeelt
edit; IF Fer ook nog.
True. Wil wel een keer nog 3-4-2-1 gaan spelen, maar probleem is dat ik al veel vette spelers in gebruik heb in andere formatie en daar wil ik eigenlijk ook geen afstand van doen.quote:
Denk dat je het meest kwetsbaar bent tegen 4-3-2-1 en 4-3-3 of niet? Heb je nou veel last van een handicap voor je gevoel?quote:Op maandag 2 april 2012 21:08 schreef Confetti het volgende:
[..]
Heuj, dat is bijna mijn team. Alleen dan met een Spaanse rechterflank.
Soms wordt je er wel keihard uitgelopen door pacenoobs.
je hoeft niet te kijken.quote:Op maandag 2 april 2012 21:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Is dit de speciale Ajax aflevering ofzo van VI![]()
![]()
Vergeet helemaal 3-4-3 nietquote:Op maandag 2 april 2012 21:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Denk dat je het meest kwetsbaar bent tegen 4-3-2-1 en 4-3-3 of niet? Heb je nou veel last van een handicap voor je gevoel?
''de beste verdediging is de aanval''quote:Op maandag 2 april 2012 21:12 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Vergeet helemaal 3-4-3 nietDan heb je gewoon 4 wingers die over je heen knallen.
Wel de leukste in ieder gevalquote:Op maandag 2 april 2012 21:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
''de beste verdediging is de aanval''
4-3-3 is echt klote..die wingers staan altijd op scherp als ze goede work-rates hebben. Aan de andere kant heb ik zoveel snelheid voorin..1 steekbal en ik ga vaak 1 op 1 op goal afquote:Op maandag 2 april 2012 21:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Denk dat je het meest kwetsbaar bent tegen 4-3-2-1 en 4-3-3 of niet? Heb je nou veel last van een handicap voor je gevoel?
Ja ik weet het nog steeds niet met die handicap..de rationele persoon in mij zegt dat het gewoon bull is en dat het tussen je oren zit, maar dan heb je ineens van die potjes..quote:Op maandag 2 april 2012 21:15 schreef Confetti het volgende:
[..]
4-3-3 is echt klote..die wingers staan altijd op scherp als ze goede work-rates hebben. Aan de andere kant heb ik zoveel snelheid voorin..1 steekbal en ik ga vaak 1 op 1 op goal af![]()
Handicap heb ik eigenlijk amper last van. Heel soms heb je klote wedstrijden er tussen zitten maar dat heb je ook wel als je een matig team hebt.
Realistisch dusquote:Op maandag 2 april 2012 21:24 schreef Lindgren. het volgende:
Letterlijk Klaas z'n eerste balcontact.
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/118507904
Viel niet echt op, was wel erg sterk aan de bal, maar m'n tegenstander verdedigde goed. Kreeg twee kleine kansjes, die dan ook direct twee goals waren.
Klopt.quote:
succesquote:Op maandag 2 april 2012 21:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Klopt.Al merk ik dat 'ie nu wel wat snelheid heeft, hij loopt echt belachelijk goed diep en is gewoon wat sterker. Merk nu het verschil met de NIF al. Als hij de bal krijgt, gebeurt er iets.
En nu ga ik aan m'n verslagen.![]()
Mooi goaltje:)quote:Op maandag 2 april 2012 21:24 schreef Lindgren. het volgende:
Letterlijk Klaas z'n eerste balcontact.
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/118507904
Viel niet echt op, was wel erg sterk aan de bal, maar m'n tegenstander verdedigde goed. Kreeg twee kleine kansjes, die dan ook direct twee goals waren.
Je kan de druk niet aanquote:Op maandag 2 april 2012 21:30 schreef Ferdii het volgende:
Waarom speel ik finales altijd slecht
Derde keer op rij een finale gespeeld en kansloos verloren
Zeer goede speler.quote:
Ik gok 14-0.quote:Op maandag 2 april 2012 21:31 schreef Toefjes het volgende:
Tegen een Duitser, tenmiste, een duits team, brons, zilver en een Podolski in de spits. Ik met MLS Brons. Hij krijgt een kans, hij mist. Ik krijg een kans: 1-0 in de 5e minuut. Hij legt zijn controller neer
quote:
Ja, mooie pot om het gemiddelde van Kandji op te schroeven. Was niet zo tevreden over zijn productiviteitquote:
Klagen over een IFquote:Op maandag 2 april 2012 21:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb weer eens een IF in een silver pack. Maar je raadt het al, het is Elm met 40 pace
Uit een 2,5k?quote:Op maandag 2 april 2012 21:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb weer eens een IF in een silver pack. Maar je raadt het al, het is Elm met 40 pace
lucky youquote:Op maandag 2 april 2012 21:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nee, voor de verandering 1 van 7.5k. Ik heb tot nu toe bijna niks gehad maar ik opende voor de grap nog 1 van 7.5k en daar zat hij in.quote:
Ik had de vorige keer een CB met 40 pace en daarvoor een ST met 50 pace, dus het is leuk dat ik een IF krijg maar helaas geen goedequote:
Op de schaal van geluk staat een kut IF nog steeds vrij hoogquote:Op maandag 2 april 2012 21:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, voor de verandering 1 van 7.5k. Ik heb tot nu toe bijna niks gehad maar ik opende voor de grap nog 1 van 7.5k en daar zat hij in.
[..]
Ik had de vorige keer een CB met 40 pace en daarvoor een ST met 50 pace, dus het is leuk dat ik een IF krijg maar helaas geen goede
Nee hoor, heb vanmiddag ook een zilver/goud Braziliaans team tegen me gehad. Wellinton, Roberto Carlos, Hulk, alles! 4-2 gewonnen. 2x Kandjiquote:
Dat sowieso. Nu zul je zien dat ik die 71 rated GK ook nog krijgquote:Op maandag 2 april 2012 21:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Op de schaal van geluk staat een kut IF nog steeds vrij hoog
Het leven is kut af en toequote:Op maandag 2 april 2012 21:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat sowieso. Nu zul je zien dat ik die 71 rated GK ook nog krijg
quote:Op maandag 2 april 2012 21:43 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb je tinypic naar Kandji getweet, Toef.Kijken of ie reageert.
quote:Op maandag 2 april 2012 21:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee hoor, heb vanmiddag ook een zilver/goud Braziliaans team tegen me gehad. Wellinton, Roberto Carlos, Hulk, alles! 4-2 gewonnen. 2x KandjiHet maakt die man niet uit wie de tegenstander is. Hij scoort gewoon
Nog nooit een kaart gepakt ookquote:
quote:Op maandag 2 april 2012 21:46 schreef StijnDa het volgende:
Ik ga iets bekennen, ik heb Kandji nog nooit gekocht of mee gespeeld![]()
Zal na mijn tentamen eens wat samenstellen. Beste combineren met Senegal of MLS en Koevermans?
Ik heb m gewoon met MLS, 4-2-3-1, Fucito er achter. Oduro kan ook, maar ze lijken op elkaar die negers, dat is af en toe wat lastig.quote:Op maandag 2 april 2012 21:46 schreef StijnDa het volgende:
Ik ga iets bekennen, ik heb Kandji nog nooit gekocht of mee gespeeld![]()
Zal na mijn tentamen eens wat samenstellen. Beste combineren met Senegal of MLS en Koevermans?
Quincy Amarikwa.quote:Op maandag 2 april 2012 21:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb m gewoon met MLS, 4-2-3-1, Fucito er achter. Oduro kan ook, maar ze lijken op elkaar die negers, dat is af en toe wat lastig.
gewoon alle pingels laten nemen en als het even kan sweaty afleggen. Alles voor het gemiddeldequote:
quote:Op maandag 2 april 2012 21:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
gewoon alle pingels laten nemen en als het even kan sweaty afleggen. Alles voor het gemiddelde
quote:
Doodgeschoten in H-Townquote:Op maandag 2 april 2012 21:50 schreef vandermar het volgende:
Kandji heeft al een week niet meer getweet, leeft hij nog wel?
quote:Op maandag 2 april 2012 21:52 schreef poker4lifee het volgende:
Ibrahimovic maar weer verkopen denk ikLoop er net geen 1 op 1 mee. Niks voor mij die man ondanks de kopballen en de kracht, meer pace nodig
Ik ben juist heel goed.quote:Op maandag 2 april 2012 21:53 schreef vandermar het volgende:
[..]Zelfs ik liep bijna 2 op 1 met Ibra lol. Dan moet je wel heel slecht zijn
(Nee, ik cross niet.)
Alles sweaten op de spits jeweet.quote:Op maandag 2 april 2012 21:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ik ben juist heel goed.Maar wel jammer ja, heel raar ook als zelfs jij er al 2 op 1 mee haalt.
Je bent gewoon slecht.quote:Op maandag 2 april 2012 22:04 schreef StijnDa het volgende:
Ik krijg het gevoel zo dat ik weinig scoorHaal meestal tussen 1:1 en 1,5:1 met mijn spitsen, in ieder geen 2:1
Buitenspelers ook meestal 1:2 ofzo, middenveld 1:4.
edit: Gerrard haalde wel 1:2 vanuit RCM in 343Rare vent, echt goed.
Lukaku staat bij mij op 221 in 182 en Benny op 295 in 240quote:Op maandag 2 april 2012 22:02 schreef wieisboos het volgende:
SIF Mirallas 77 uit 48, Lukaku 49 uit 48, Ben Arfa 41 uit 48
Ik moet nog steeds de halve finale spelen.quote:Op maandag 2 april 2012 22:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik kijk nooit naar het gemiddelde van m'n spelers, maar ik win vaak best wel dik, en scoor regelmatig +3 goals met mijn spits.
Maar ik ben dan ook wel heel erg goed, sta in de finale van het FOK! PS3 toernooi, jeweet.
:$
Dat toernooi van jullie loopt bijna net zo goed als de price-fixquote:Op maandag 2 april 2012 22:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds de halve finale spelen.
Damn. Had ik die eerste wedstrijd tegen je maar wat beter gespeeld. Ging gelijk op en jij maakte er vijfquote:Op maandag 2 april 2012 22:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik kijk nooit naar het gemiddelde van m'n spelers, maar ik win vaak best wel dik, en scoor regelmatig +3 goals met mijn spits.
Maar ik ben dan ook wel heel erg goed, sta in de finale van het FOK! PS3 toernooi, jeweet.
:$
Wel vet, iedereen op Fok! heeft die voorhoede de laatste tijd.quote:Op maandag 2 april 2012 22:15 schreef vandermar het volgende:
Dit lijkt mij wel leuk team
http://www.futhead.com/12/squad/346295
Robben heeft toch maar een enkele link? Geen dubbele zoals hij met Schweinsteiger zou hebben?quote:Op maandag 2 april 2012 22:16 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wel vet, iedereen op Fok! heeft die voorhoede de laatste tijd.
Robben heeft trouwens gewoon 9.
DE PRICEFIX WERKT! I REPEAT: DE PRICEFIX WERKT.quote:
Het is 4321!quote:Op maandag 2 april 2012 22:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Robben heeft toch maar een enkele link? Geen dubbele zoals hij met Schweinsteiger zou hebben?
Daar had ik inderdaad deksels veel mazzelquote:Op maandag 2 april 2012 22:12 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Damn. Had ik die eerste wedstrijd tegen je maar wat beter gespeeld. Ging gelijk op en jij maakte er vijf
in 4321 linkt cm met de wingersquote:Op maandag 2 april 2012 22:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heb je dan aan een enkele link genoeg?
bugged ofzo?
1 dubbele link (Schweinsteiger) 1 enkele link (Kagawa) 1 niet link (Benzema)quote:Op maandag 2 april 2012 22:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heb je dan aan een enkele link genoeg?
bugged ofzo?
Ja, tegen wie moet ik?quote:Op maandag 2 april 2012 22:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dat ps3 toernooi moet echt gespeeld worden, anders keer ik die pot wel gewoon uit aan iemand ofzo, dit schiet niet op
-------------------------------------------Sobis-----------------------------------------quote:Op maandag 2 april 2012 22:37 schreef DjNivek het volgende:
Iemand een suggestie voor een budget gold team? Maar dan ook echt budget, heb maar ong. 26k. Qua goede spelers (die ik uit de gratis packs had gekregen) heb ik Hart, Maicon en (evt.) Wright-Philips. Was al bezig met een teampje die ze alle 3 erin zet, maar weet niet of dat wel goed uit gaat pakken. + Ik zit vast aan de linkerkant, maar daar denk ik iets te moeilijk na (met een hybrid).
Ik dacht in ieder geval eraan om David Luiz naast Maicon neer te zetten, en Ramires erboven (in een 4-3-3, ik sta open voor andere formaties, heb nog niet een echte favoriete), en dan op RW Wright-Philips. Maar dan moet ik nog wat zinnigs eromheen bouwen
http://www.futhead.com/12/squad/339796quote:Op maandag 2 april 2012 22:37 schreef DjNivek het volgende:
Iemand een suggestie voor een budget gold team? Maar dan ook echt budget, heb maar ong. 26k. Qua goede spelers (die ik uit de gratis packs had gekregen) heb ik Hart, Maicon en (evt.) Wright-Philips. Was al bezig met een teampje die ze alle 3 erin zet, maar weet niet of dat wel goed uit gaat pakken. + Ik zit vast aan de linkerkant, maar daar denk ik iets te moeilijk na (met een hybrid).
Ik dacht in ieder geval eraan om David Luiz naast Maicon neer te zetten, en Ramires erboven (in een 4-3-3, ik sta open voor andere formaties, heb nog niet een echte favoriete), en dan op RW Wright-Philips. Maar dan moet ik nog wat zinnigs eromheen bouwen
Dank, ik zal er eens naar kijkenquote:Op maandag 2 april 2012 22:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
-------------------------------------------Sobis-----------------------------------------
Bastos----Maicosuel-----------Ilsinho---------Elkeson----Geurero
Marcelo -----------Antonio fereira---Zelao--------------------Mano
------------------------------------Akinfeev--------------------------------------
Speelt echt
Waarom niet gewoon alles verkopen? Dan heb je een ruimer budget!quote:Op maandag 2 april 2012 22:37 schreef DjNivek het volgende:
Dat kan natuurlijk ook, maar dacht al een leuke basis hiermee te hebbenquote:Op maandag 2 april 2012 22:41 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon alles verkopen? Dan heb je een ruimer budget!
Argh, kut, Ferreira had ik eerst in een pakje gekregen, toen voor 10k verkocht. Eens even kijken of het er goedkoper op staat nuquote:Op maandag 2 april 2012 22:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/177119
Welke console? Xbox is hij goedkoopquote:Op maandag 2 april 2012 22:43 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Argh, kut, Ferreira had ik eerst in een pakje gekregen, toen voor 10k verkocht. Eens even kijken of het er goedkoper op staat nu
PCquote:Op maandag 2 april 2012 22:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Welke console? Xbox is hij goedkoop
Truequote:Op maandag 2 april 2012 22:44 schreef DjNivek het volgende:
[..]
PC
Volgende keer ga ik voor de Xbox, je wordt te hard genaaid met prijzen hier :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |