Ja genoegquote:Op zondag 27 mei 2012 21:03 schreef alledaagsewaanzin het volgende:
Staan er ook nog nummers op de ipod's?
Nee ik heb geen interesse in een ruil.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:31 schreef Gtaboy107 het volgende:
Hmm, ik heb wel erge interesse in die iPod touch. Ik heb hier nog een derde generatie iPod Nano liggen van 8GB, misschien dat je die wilt ruilen met bijbetaling? Heb het doosje hier ook nog liggen ervan, dus hij is wel compleet, wel zonder oordopjes.
Deze dus:
[ afbeelding ]
Jammer, dan gaat het over.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:42 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Nee ik heb geen interesse in een ruil.
Voor 150 euro mag je de iPod overnemen.
Tja niet al te veel, aangezien ik krap bij kas zit, maar ik wou niet meer dan ¤30 erbij doen.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:51 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Hoeveel zou max willen bijbetalen met de iPod nano erbij?
Zoek maar verderquote:Op maandag 28 mei 2012 14:02 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Tja niet al te veel, aangezien ik krap bij kas zit, maar ik wou niet meer dan ¤30 erbij doen.
Inderdaad, soms irriteer ik me echt mateloos aan dit soort biedingen maar ik wil het graag netjes houdenquote:Op maandag 28 mei 2012 14:10 schreef atleetje het volgende:
30 euro erbij doen.en dan 24 gb meer. Upgrade naar een ipod touch. van een nano.
Een nano is een mp3 met een klein schermpje.
Een ipod is een multimedia player met wifi .
30 euro you gottaa bee kidding me.
STOP MET BIEDEN ALS JE TOCH WEET DAT HET BULLSHIT IS
--------moest even--------
Sorry daarvoor dan.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:15 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Inderdaad, soms irriteer ik me echt mateloos aan dit soort biedingen maar ik wil het graag netjes houden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |