quote:
De nano is nu nog langer te koop voor 90 euro, koper haakt vandaag af.quote:Op vrijdag 27 april 2012 02:41 schreef pimmetje2010 het volgende:
De nano is nog 4 dagen te koop voor 90+ euro
Voor 90incl verzendkosten kun je de iPod nano krijgen. Mocht je de band er ook bij willen zul je wat bij moeten leggen.quote:
pmquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:58 schreef Lunatic141 het volgende:
pm me maar wat je voor nano en band wil hebben.
Haha ik wil mijn iPhone juist kwijt, ik hoef geen nieuwe iPhonequote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:35 schreef BundyChen het volgende:
Ik heb een iPhone 4S black 64Gb zgan. Wil graag ruilen tegen je iphone als je er een ipad bij kan regelen?
100 euro, de nano zelf mag voor 90 weg.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:54 schreef pimmerdt het volgende:
ipod nano is er nog neem ik aan? wat wil je voor de nano en band?
100 euro vind ik een beetje veel, je hebt voor 99 euro een refurbished nano met een jaar garantie...quote:Op zondag 6 mei 2012 20:26 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
100 euro, de nano zelf mag voor 90 weg.
Ja hier heb je een zo goed als nieuwe voor 90 euro, die refurbished nano's hebben altijd al een defect gehad. Verder kan je de band erbij kopen die is 80 euro.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:25 schreef pimmerdt het volgende:
[..]
100 euro vind ik een beetje veel, je hebt voor 99 euro een refurbished nano met een jaar garantie...
http://store.apple.com/nl/product/FC691ZD/A
ruil je ook, heb evt nog wel een festina hoorloge liggen...
Nee helaas, er staat niet echt iets bij dat ik zou willen hebben.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:52 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Interesse in de ipod nano + watch (wist niet eens dat dat bestond! awesome concept).
Wat ik heb te bieden is ten eerste te zien in mijn [TK] Dvd's, en desnoods [TK] knaagdierkooivulling + voer; en [TK] frituurpan (maar die laatste is nu even gereserveerd) topics.
Evt. ook een dvd-speler van klein formaat (bijna 2 keer zo smal - vanaf de voorkant gezien dus - als waar je bij dvd-speler aan denkt); met usb-ingang, en die ook DivX leest.
Studieboeken, zijn 'n paar dure bij, mocht je toevallig into Taalwetenschap en Cognitieve Psychologie zijn.
Een krat vol spullen om fietsen mee te pimpen zoals stickers, draadjes, verf, reflectors, kralen etc.
Een 'gothic woonaccesoire-set', vampierschedel, wierookbrander met skeletjes en spiegel met lijst van schedeltjes.
+ Eventueel kan ik wat geld bijleggen.
Mocht hier toevallig iets bij zijn... de vraagprijs vind ik best redelijk - ik heb het geld alleen niet en het is geen eerste levensbehoefte - dus ik hoop dat je er iets tussen ziet staan waarvan je denkt 'goh ja, daarvoor wil ik er best een paar tientjes vanaf halen'![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |