Doe er 50 bij en we hebben een dealquote:
Je kan ook dan gewoon je headset erin pluggenquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:55 schreef Ill-Skillz het volgende:
Hoe kun je muziek luisteren als de nano in de watch zit?
Nouja fijna is het niet, maar je kan de nano er natuurlijk ook gewoon uithalen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:18 schreef Ill-Skillz het volgende:
Oke, maar is dat niet heel irritant met zon draadje dat vanaf je arm loopt?
Ja de nano is er nog tot 1 mei, daarna heeft iemand aangeboden de nano voor de vraagprijs over te nemen.quote:
Ik ben niet de eerste eigenaar, ik heb dus ook geen bonnetje.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:01 schreef Ill-Skillz het volgende:
Is het dit horlogebandje? http://store.apple.com/nl/product/H3791ZM/A?fnode=MTY1NDA4Mg
Maar ik begrijp dat je niet de eerste eigenaar bent van de Nano + bandje? Heb je wel nog een bonnetje?
Als je hoger dan de vraagprijs biedt voor 1 mei is de nano van jou.quote:Op woensdag 18 april 2012 07:04 schreef Lunatic141 het volgende:
Nou al shi in mei niet word gekocht houd ik me aanbevolen
Een xbox heb ik nog niet, laat maar weten wat je hebt welke versie accessoires en of je een bijbetaling wilt doen.quote:Op donderdag 19 april 2012 02:05 schreef einschtein het volgende:
Ik zal ff quoten uit mijn topc waar ik op zoek ben naar een andere iPhone:
"Wat ik heb te bieden? Ik ben op zoek naar ruilen, ik heb het volgende te ruil; xbox360 + HDD, XBOX games, Sony A230 camera, 2 lenzen, statief t.w.v. 140, flitser, cameratas en filters. Allemaal met eventuele bijbetaling van geld."
Interesse, TS? Het liefst ruilen. (i.c.m. geld)
De vorige foto's zijn gemaakt met mijn iPhone, ik kan met de iPhone niet mijn iPhone fotograferenquote:
Hoeveel ben je bereid bij te betalen?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:03 schreef gizmo_rtd het volgende:
eventueel interesse in een ruil. Ik bied een nieuwe samsung galaxy tab (P7500, wifi en 3G) aan tegen jouw iphone 4s?
wutquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:34 schreef pimmetje2010 het volgende:
Tussenstand iPod touch gaat 1 mei voor 90 euro weg
Op de iPod touch nog geen goed bod ontvangen.
Ik bedoelde er heeft iemand 90 euro voor de iPod nano gebodenquote:
Oepsquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |