Checkquote:Op maandag 2 april 2012 18:26 schreef Mirgeam het volgende:
Had er ook al een klaarstaan, gooi deze er nog even in
[ afbeelding ]
Bovendien werkt die site van mijnpostnl voor geen meter. Ik krijg vaak foutmeldingen als ik wil inloggen, en de keren dat ik er wel op kom moet ik constateren dat alle mapjes van mijn personeelsdossier leeg zijn. Inclusief het mapje wat miv vorige maand zogenaamd mijn loonstrookjes zou bevatten.quote:Op dinsdag 3 april 2012 07:10 schreef PBZ64 het volgende:
Dat de opgave verwerkt is in de salarisstrook van december, vind ik geen probleem.
Dat alles digitaal gaat, vind ik wel een probleem, met name de salarisstrook.
Structurele post graag fysiek en niet digitaal.
Kun je de strook wel printen, maar wat kost dat wel niet?
Printerinkt is verhoudingsgewijs duurder dan GOUD!
Gaan we lekker met z'n allen declareren!
Ja, want zo zijn natuurlijk álle postbezorgers..quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:54 schreef lipper het volgende:
Wat een tuig bij post nl. Komt er een nederlands bontkraagsukkeltje aan me deur met een pakje dat voor mijn benedenbuurman is(die thuis was) ik zeg je moet hier beneden zijn, loopt ie zo weg, zegt ie doe het zelf maar.
Ik het pakketje vande verdieping gegooid en gezegd dat ie de tering kon krijgen. Begint ie te schreeuwen midden op straat, KOM HIER DAN!!!
Pakketje van ¤1100 niet getekend bij mijn buurvrouwe achtergelaten!
Bij ons hanger er 8 brievenbussen, met alle namen en nummers. Ze gooien alles in 1 brievenbus, in Die van mij. Iedere dag de post uitzoeken word ik een beetje gek van, en klagen heeft geen zin. Dus het is allemaal tuig!quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:55 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja, want zo zijn natuurlijk álle postbezorgers..
Dit kan niet, dat is duidelijk, en dien een klacht in. Maar ons allemaal tuig noemen hierom, vind ik overdreven. Er zijn genoeg postbezorgers die hun werk naar eer en geweten doen.
Daar zou iemand bij ons zeker op aangesproken worden. Waarschijnlijk heb jij een rotte appel als postbezorger want dit is niet gebruikelijk hoor. Het is wel een gevolg van het aannemen van allemaal halve zolen en het eruit werken van de oude garde.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:09 schreef lipper het volgende:
[..]
Bij ons hanger er 8 brievenbussen, met alle namen en nummers. Ze gooien alles in 1 brievenbus, in Die van mij. Iedere dag de post uitzoeken word ik een beetje gek van, en klagen heeft geen zin. Dus het is allemaal tuig!
Inderdaad, maar ik vond de Mail vroeger veel interessanter. Toen het met het bedrijf nog 'beter ging' stonden er nog wel leuke verhalen in. Nu staan er alleen nog maar intimidatie praatjes in van die misselijke Koorstra en huilerige stukjes over hoe moeilijk PostNL het wel niet heeft.quote:Op maandag 2 april 2012 23:42 schreef sbientje het volgende:
ik vind het ook echt heel gierig. Ik word overladen met post van PostNL, dan kan die jaaropgaaf er toch ook nog wel bij. Liever dan iedere 2 weken die oninteressante Mail en af en toe een lbaadje van de OR of de MR of weet ik veel wat ik allemaal in de bus krijg. Echt stumperig
Ah, ik zie dat jij ook kennis gemaakt hebt met de kwaliteit van de vrije markt!quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:54 schreef lipper het volgende:
Wat een tuig bij post nl. Komt er een nederlands bontkraagsukkeltje aan me deur met een pakje dat voor mijn benedenbuurman is(die thuis was) ik zeg je moet hier beneden zijn, loopt ie zo weg, zegt ie doe het zelf maar.
Ik het pakketje vande verdieping gegooid en gezegd dat ie de tering kon krijgen. Begint ie te schreeuwen midden op straat, KOM HIER DAN!!!
Voor de CVL in Den Bosch? Ze zijn echt wanhopig aan het worden.. Met alle problemen daar kan Zembla wel weer een uitzending vullenquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:10 schreef ellenatmars het volgende:
Kreeg net een SMS-je dat ze dringend (ervaren) voorbereiders nodig hebben op 't CVL voor di,do en za.Deze twee weken. Krijg je wel 100 euro extra voor
je krijgt ook smsjes dat er vacatures vrij zijnquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:10 schreef ellenatmars het volgende:
Kreeg net een SMS-je dat ze dringend (ervaren) voorbereiders nodig hebben op 't CVL voor di,do en za.Deze twee weken. Krijg je wel 100 euro extra voor
Een pakketje van de verdieping gooien en roepen dat iemand de tering kan krijgen klinkt anders ook niet echt normaal.quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:54 schreef lipper het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |