SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
quote:
Het feit dat ie nog leeft bijvquote:
quote:
Pas maar op dat de politie dit niet leest. Tegenwoordig zit je voor minder.quote:Op maandag 2 april 2012 18:19 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ja monsif is inderdaad echt iemand die ze gewoon dood moeten schieten
quote:Op maandag 2 april 2012 18:22 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ik heb mijn pistool al gevat, ik ga hem morgen opzoeken
Daar noem je ook wel even een wijkquote:Op maandag 2 april 2012 18:32 schreef Muisraket het volgende:
Valt nog mee vergeleken met Bijlmer centrum: 78.2%.
Vast niet.quote:Op maandag 2 april 2012 18:51 schreef FedExpress het volgende:
ben benieuwd of ze ook ergens de 100% halen
Heb je al inside informaties over eventuele rellen?quote:Op maandag 2 april 2012 18:55 schreef Augustus_Thijs het volgende:
De altijd gezellige Graafsewijk scoort nog best aardig met 13,6%..
Afgezien van de turkse bakker op de hoek zie ik hier eigenlijk ook niet veel allochtonen. Is meer 'gewoon' tokkievolk hier
Ja, maar dat mag ik natuurlijk niet delen met jullie rijke mensenquote:Op maandag 2 april 2012 18:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Heb je al inside informaties over eventuele rellen?
In 's-Hertogenbosch (regio 5216) woonden op 1 januari 2010 6580 mensen, waarvan 695 niet-westerse allochtonen (10.6%).quote:
quote:Op maandag 2 april 2012 18:56 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ja, maar dat mag ik natuurlijk niet delen met jullie rijke mensen
Dat komt MR zo vast vertellenquote:Op maandag 2 april 2012 18:59 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Hoeveel allochtonen zouden er in het kakdure vught wonen eigenlijk?
Geen idee wat de postcode daar is
In Vught (regio 5261) woonden op 1 januari 2010 6735 mensen, waarvan 245 niet-westerse allochtonen (3.6%).quote:Op maandag 2 april 2012 18:59 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Hoeveel allochtonen zouden er in het kakdure vught wonen eigenlijk?
Geen idee wat de postcode daar is
Wtf die laatste iddquote:Op maandag 2 april 2012 19:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
In Vught (regio 5261) woonden op 1 januari 2010 6735 mensen, waarvan 245 niet-westerse allochtonen (3.6%).
In Vught (regio 5262) woonden op 1 januari 2010 13355 mensen, waarvan 490 niet-westerse allochtonen (3.7%).
In Vught (regio 5263) woonden op 1 januari 2010 4340 mensen, waarvan 150 niet-westerse allochtonen (3.5%).
In Vught (regio 5264) woonden op 1 januari 2010 240 mensen, waarvan 205 niet-westerse allochtonen (85.4%).
Die laatste haha
In 's-Hertogenbosch (regio 5223) woonden op 1 januari 2010 10975 mensen, waarvan 2515 niet-westerse allochtonen (22.9%).quote:Op maandag 2 april 2012 19:01 schreef shifto het volgende:
Waar check je dat? Nu wil ik ook deuteren checken!5223
Lol dat is haast onmogelijk, waar is die laatste:Pquote:Op maandag 2 april 2012 19:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
In Vught (regio 5261) woonden op 1 januari 2010 6735 mensen, waarvan 245 niet-westerse allochtonen (3.6%).
In Vught (regio 5262) woonden op 1 januari 2010 13355 mensen, waarvan 490 niet-westerse allochtonen (3.7%).
In Vught (regio 5263) woonden op 1 januari 2010 4340 mensen, waarvan 150 niet-westerse allochtonen (3.5%).
In Vught (regio 5264) woonden op 1 januari 2010 240 mensen, waarvan 205 niet-westerse allochtonen (85.4%).
Die laatste haha
Gementwegquote:Op maandag 2 april 2012 19:02 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Lol dat is haast onmogelijk, waar is die laatste:P
Zou dat reinier van arkel zijn ofzo
Groningen.quote:Op maandag 2 april 2012 19:04 schreef FedExpress het volgende:
In Pekela (regio 9663) woonden op 1 januari 2010 4675 mensen, waarvan 70 niet-westerse allochtonen (1.5%).
Nieuwe Pekela wel te verstaan
quote:Op maandag 2 april 2012 19:08 schreef FedExpress het volgende:
In Gouda (regio 2809) woonden op 1 januari 2010 125 mensen, waarvan 0 niet-westerse allochtonen (0%).
johquote:Op maandag 2 april 2012 19:11 schreef BarrieButsers het volgende:
Kan niet trouwens. Gouda heeft heus wel meer inwoners.
Ohja. Jammer dit.quote:Op maandag 2 april 2012 19:12 schreef FedExpress het volgende:
[..]
johis een regio he. de overige regio's in Gouda zitten tussen de 12 en 23% of iets
Iddquote:Op maandag 2 april 2012 19:01 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat komt MR zo vast vertellen![]()
Maar vind 10,6% nog meevallen
Yw!quote:
Schijnt grotendeels natuurgebied te zijn, dus er zullen niet zoveel mensen wonen.quote:Op maandag 2 april 2012 19:02 schreef BarrieButsers het volgende:
Tering zo'n deel in Vught nog meer als de Bijlmer
MCR?quote:
BP, MCR = 1337quote:
Ah thanks! Zal eens luisteren!quote:Op maandag 2 april 2012 19:26 schreef Muisraket het volgende:
Btw shifty, er staat op YT een teaser van een nieuwe album van Sonata, maar ik word er niet echt warm van.Wel veelbelovend dat er een Wildfire II en een Wildfire III aankomt.
Wel een gaaf stukje van Losing My Insanity trouwens.
MCR is voor snijdende emo's.quote:Op maandag 2 april 2012 19:28 schreef shifto het volgende:
[..]
BP, MCR = 1337
[..]
Ah thanks! Zal eens luisteren!
http://rizeofthefenix.tenaciousd.com/quote:Op maandag 2 april 2012 19:29 schreef Muisraket het volgende:
[..]
MCR is voor snijdende emo's.
En nouja misschien kun je beter niet luisteren want ik vind het nogal middle of the road... Het vorige album was ook iets saaier, maar soms wel enorm mooi en wel wat volwassener. Wachten op de release/lek dan maar en hopen op het beste.
Nee joh, maar zal eens even kijken.quote:Op maandag 2 april 2012 19:30 schreef shifto het volgende:
[..]
http://rizeofthefenix.tenaciousd.com/
Je kan de nieuwe single (zie site) uiteraard al helemaal meezingen? Te coole lyrics xD
En check ook dat filmpje, te grappig xD
BP, die kent hem al helemaalquote:Op maandag 2 april 2012 19:31 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee joh, maar zal eens even kijken.(Was dit niet gericht aan MohMi?
)
Oké, oké.quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | but what if it’s true that tenacious d has died, what will we do? and what ill we do about all the fans that have the d tattoo? they’ll have them removed they’ll have to laser off the d tattoos tattoos they’ll have to laser off the d tattoos |
Nou hier, kijk even iets tussendoorquote:Op maandag 2 april 2012 19:36 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Nog 2 afleveringen, dan heb ik seizoen 1 van game of thrones af.
Spanning![]()
Kan ik daarna mooi aansluiten bij seizoen 2
quote:
Ik denk dat Frits bang is dat jij de politie gaat bellen als je ziet dat jij erop staat.quote:Op maandag 2 april 2012 19:40 schreef BarrieButsers het volgende:
Waarom kan ik nergens een bangalijst van Den Bosch vinden.
Moeten ze wel een verrekt lange lijst maken eer ik er in thuis hoor.quote:Op maandag 2 april 2012 19:44 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik denk dat Frits bang is dat jij de politie gaat bellen als je ziet dat jij erop staat.
Da's heul niet waar!quote:Op maandag 2 april 2012 19:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Moeten ze wel een verrekt lange lijst maken eer ik er in thuis hoor.
woooooooowquote:
Jaquote:
Ben juist blij, warriequote:
quote:
En 5243?quote:Op maandag 2 april 2012 18:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
In 's-Hertogenbosch (regio 5216) woonden op 1 januari 2010 6580 mensen, waarvan 695 niet-westerse allochtonen (10.6%).
[..]
Klinkt onderhand als een AZCquote:Op maandag 2 april 2012 19:02 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Lol dat is haast onmogelijk, waar is die laatste:P
Zou dat reinier van arkel zijn ofzo
Ik of dat AZC? xDquote:Op maandag 2 april 2012 20:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Maar dan woon je ook echt in een uithoek.
quote:
Uhuquote:Op maandag 2 april 2012 20:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]Valt best mee maar we verdedigen onszelf.
Lol, lijkt me niet, aangezien er eerst een plan was voor een ACZ in Noord en ze daar toen in opstand kwamen door te zeggen dat er (volgens mij zogenaamd) daar in de buurt een beschermde diersoort rond zou lopen of zo.quote:
quote:Op maandag 2 april 2012 20:26 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Lol, lijkt me niet, aangezien er eerst een plan was voor een ACZ in Noord en ze daar toen in opstand kwamen door te zeggen dat er (volgens mij zogenaamd) daar in de buurt een beschermde diersoort rond zou lopen of zo.
O klopt, daar woonde de wilde bosneger en daarom mocht dat AZC er niet wonen maar zijn er wel veel allochtonen.quote:Op maandag 2 april 2012 20:26 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Lol, lijkt me niet, aangezien er eerst een plan was voor een ACZ in Noord en ze daar toen in opstand kwamen door te zeggen dat er (volgens mij zogenaamd) daar in de buurt een beschermde diersoort rond zou lopen of zo.
Of het was geen ACZ maar woningen voor allochtone ouderen, weet ik niet meer precies. In ieder geval allochtonen in noord (überkak) en toen werd er opeens een zeldzame diersoort gevonden.quote:Op maandag 2 april 2012 20:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
O klopt, daar woonde de wilde bosneger en daarom mocht dat AZC er niet wonen maar zijn er wel veel allochtonen.
Of zullen doelen op de gevangenis?
Hebben waarschijnlijk gewoon zelf wat zeldzame dieren gekocht enzoquote:Op maandag 2 april 2012 20:32 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Of het was geen ACZ maar woningen voor allochtone ouderen, weet ik niet meer precies. In ieder geval allochtonen in noord (überkak) en toen werd er opeens een zeldzame diersoort gevonden.
Wat het ook was, het was in ieder geval héél erg typisch. Je hebt Vughtse kak die nog oké is, en Vughtse kak die echt verschrikkelijk is en een compleet verkeerd beeld van de samenleving heeft.quote:Op maandag 2 april 2012 20:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hebben waarschijnlijk gewoon zelf wat zeldzame dieren gekocht enzoIn Rosmalen hadden wij 2 AZC's maar die zijn allebei weg
Je hebt overal kak die een verkeerd beeld heeft, en daaronder valt de Koninklijke Familiequote:Op maandag 2 april 2012 20:35 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wat het ook was, het was in ieder geval héél erg typisch. Je hebt Vughtse kak die nog oké is, en Vughtse kak die echt verschrikkelijk is en een compleet verkeerd beeld van de samenleving heeft.
Of je steekt het gewoon in de fik. Domme kakkersquote:Op maandag 2 april 2012 20:39 schreef Muisraket het volgende:
Hmm zie nu dat ik misschien dingen door elkaar heb gehaald, dat woningen niet door gingen door vermeende aanwezigheid van een diersoort en dat mensen uit Noord een pand wat mogelijk een ACZ zou worden hadden opgekocht om dat te voorkomen. Ook ernstig.
Maar wel logisch. Je wil niet weten hoeveel overlast zoiets geeft/kan geven. In Rosmalen hadden we er iig heel erg veel last val, vooral in de zomer. En dan heb ik het niet over die stank maar gewoon echt overlastquote:Op maandag 2 april 2012 20:39 schreef Muisraket het volgende:
Hmm zie nu dat ik misschien dingen door elkaar heb gehaald, dat woningen niet door gingen door vermeende aanwezigheid van een diersoort en dat mensen uit Noord een pand wat mogelijk een ACZ zou worden hadden opgekocht om dat te voorkomen. Ook ernstig.
Waarom iets doen waardoor je celstraf kan krijgen ipv het met tig man op te kopen terwijl je geld zat hebt?quote:Op maandag 2 april 2012 20:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Of je steekt het gewoon in de fik. Domme kakkers
Ja ik zou liever 20.000 euro spenderen aan bepaald persoon dan een huis waar je met 20 man eigenaar van bent.quote:Op maandag 2 april 2012 20:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waarom iets doen waardoor je celstraf kan krijgen ipv het met tig man op te kopen terwijl je geld zat hebt?
Vervelend dat jullie er zoveel last van hebben. Ik heb me er niet echt in verdiept dus kan er weinig over zeggen, maar in mijn buurten in de AH kom ik nogal wat buitenlandse mensen (van Molukkers tot Polen en weer terug tot mensen uit het Midden-Oosten) tegen en die zorgen voor weinig tot geen overlast voor zover ik weet (en voor zover ik dat in mijn buurt ervaar). Ook denk ik dat het nogal ligt aan beveiliging en zo, toch?quote:Op maandag 2 april 2012 20:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar wel logisch. Je wil niet weten hoeveel overlast zoiets geeft/kan geven. In Rosmalen hadden we er iig heel erg veel last val, vooral in de zomer. En dan heb ik het niet over die stank maar gewoon echt overlast![]()
Ook mooi: in Hintham wilden ze naast een basisschool een opvang maken voor drugsgebruikers
Hoezo aan een bepaald persoon?quote:Op maandag 2 april 2012 20:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja ik zou liever 20.000 euro spenderen aan bepaald persoon dan een huis waar je met 20 man eigenaar van bent.
Het is niet meer direct naast een basisschool, maar hier in Hintham (ja ik woon op de grens met hintham) komt die opvang nog steeds..quote:Op maandag 2 april 2012 20:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar wel logisch. Je wil niet weten hoeveel overlast zoiets geeft/kan geven. In Rosmalen hadden we er iig heel erg veel last val, vooral in de zomer. En dan heb ik het niet over die stank maar gewoon echt overlast![]()
Ook mooi: in Hintham wilden ze naast een basisschool een opvang maken voor drugsgebruikers
Die mensen mochten gewoon het terrein af enzo. Ze spraken slecht Nederlands, hadden de hele dag niks te doen (mogen niet werken enzo), in de zomer waren ze bij het zwembad een plaag, was best veel criminaliteit. Blij dat ze weg zijnquote:Op maandag 2 april 2012 20:46 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Vervelend dat jullie er zoveel last van hebben. Ik heb me er niet echt in verdiept dus kan er weinig over zeggen, maar in mijn buurten in de AH kom ik nogal wat buitenlandse mensen tegen en die zorgen voor weinig tot geen overlast voor zover ik weet (en voor zover ik dat in mijn buurt ervaar). Ook denk ik dat het nogal ligt aan beveiliging en zo, toch?
De opdrachtgever is net zo fout hequote:
Lekker geplaatst. Liep trouwens zaterdag rond een uur of 11 langs Novadic Kentron, allemaal mensen binnen zien zitten achter computers die naar beelden van bewakingscamera's keken... Voelde me even iemand die binnen keek bij de set van Dexter.quote:Op maandag 2 april 2012 20:47 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Het is niet meer direct naast een basisschool, maar hier in Hintham (ja ik woon op de grens met hintham) komt die opvang nog steeds..
Pal naast de AH en volgens mij zit op 50m lopen alsnog een basisschool hoor.
Mijn god komt die nou daar?quote:Op maandag 2 april 2012 20:47 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Het is niet meer direct naast een basisschool, maar hier in Hintham (ja ik woon op de grens met hintham) komt die opvang nog steeds..
Pal naast de AH en volgens mij zit op 50m lopen alsnog een basisschool hoor.
Joh.quote:
Ja of ze ver van het terrein af mogen (en of iedereen dat mag of alleen als je aan bepaalde dingen voledoet) zal nogal verschil maken ja.quote:Op maandag 2 april 2012 20:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die mensen mochten gewoon het terrein af enzo. Ze spraken slecht Nederlands, hadden de hele dag niks te doen (mogen niet werken enzo), in de zomer waren ze bij het zwembad een plaag, was best veel criminaliteit. Blij dat ze weg zijn
quote:Op maandag 2 april 2012 20:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mijn god komt die nou daar?Kan me niet voorstellen dat dat veilig is voor die kindjes.
Er ligt trouwens een centrum voor alcoholverslaafden in een dikke villa midden in de bossen. Ons pap zo: 'ik denk dat ik ook maar aan de zuip ga'
Als je het goed doet dan kan je ook iemand zomaar vermoorden. Moet je het wel kunnen.quote:Op maandag 2 april 2012 20:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Joh.Maar als je het goed aanpakt komen ze niet achter de dader en de uitlokker.
Nee dat was ook de grapquote:Op maandag 2 april 2012 20:50 schreef Muisraket het volgende:
[..]_! Als je zwaar alcholist bent geniet je daar echt niet meer van hoor.
lol iddquote:Op maandag 2 april 2012 20:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mijn god komt die nou daar?Kan me niet voorstellen dat dat veilig is voor die kindjes.
Er ligt trouwens een centrum voor alcoholverslaafden in een dikke villa midden in de bossen. Ons pap zo: 'ik denk dat ik ook maar aan de zuip ga'
Goed puntquote:Op maandag 2 april 2012 20:50 schreef Muisraket het volgende:
[..]_! Als je zwaar alcholist bent geniet je daar echt niet meer van hoor.
Of mensen die in zo'n speciale kliniek afkicken in facking Afrika. Goodlife.quote:Op maandag 2 april 2012 20:51 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
lol idd
Ach dat is toch wel in meer plaatsen zo..
Je geeft overlast en hop, je krijgt ineens een mooi huis toegewezen.
Anyway, bij ons faalde het en dat vind ik niet erg.quote:Op maandag 2 april 2012 20:50 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja of ze ver van het terrein af mogen (en of iedereen dat mag of alleen als je aan bepaalde dingen voledoet) zal nogal verschil maken ja.
Ja duh, dan hoef je er maar één te plaatsen i.p.v. tig kleine en het liefst afgelegen natuurlijk om Hinthamtaferelen te voorkomen.quote:Op maandag 2 april 2012 20:51 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
lol idd
De foldertjes zijn een aantal maanden geleden hier in de wijken verspreid.quote:Op maandag 2 april 2012 20:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor iemand je bent. De familie Tokkie zal geen mooi huis krijgen, terwijl die zigeuners in Utrecht (Roma'squote:Op maandag 2 april 2012 20:51 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
lol idd
Het is allemaal niet eerlijkquote:Op maandag 2 april 2012 20:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor iemand je bent. De familie Tokkie zal geen mooi huis krijgen, terwijl die zigeuners in Utrecht (Roma's) een fucking villa hebben
Volgens mij bedoelt hij met mooi huis niet persé zo'n centrum maar gewoon een mooi huisquote:Op maandag 2 april 2012 20:52 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja duh, dan hoef je er maar één te plaatsen i.p.v. tig kleine en het liefst afgelegen natuurlijk om Hinthamtaferelen te voorkomen.
Nou ben ik iemand die die zigeuners niks gunt dus ik zeg maar niksquote:
Natuurlijk zitten er genoeg zigeuners tussen (wellicht zelfs een meerderheid omdat het nogal in hun cultuur zit), die niet elk land even erg zal waarderen, maar toch vraag ik het me puur uit nieuwsgierigheid (en dus niet als 'argument' of wat dan ook) af: ken jij veel buitenlanders en zigeuners?quote:Op maandag 2 april 2012 20:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nou ben ik iemand die die zigeuners niks gunt dus ik zeg maar niks
Ik woon in Rosmalen hequote:Op maandag 2 april 2012 20:56 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Natuurlijk zitten er genoeg zigeuners tussen (wellicht zelfs een meerderheid omdat het nogal in hun cultuur zit), die niet elk land even erg zal waarderen, maar toch vraag ik het me puur uit nieuwsgierigheid (en dus niet als 'argument' of wat dan ook) af: ken jij veel buitenlanders en zigeuners?
Nee joh, ik geloof je wel hoor.quote:Op maandag 2 april 2012 20:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik woon in Rosmalen heDaar heb je wel een paar van die families wonen. Wil je een lijstje met dingen waarvan ik iig weet dat ze het doen? Kan wel wat dingen opnoemen namelijk.
Ik ken ze niet persoonlijk, maar ik weet wat ze doen. Onder andere een keer voor 500 euro aan chocolade jatten bij de benzinepomp. Dit stond op camera en de politie deed er niks mee omdat het beeld 'te vaag' was. Je kon het bloemetjesmotief op de jurk van die vrouw zienquote:Op maandag 2 april 2012 20:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee joh, ik geloof je wel hoor.Was gewoon een vraag.
En LOL ik weet echt wel dat je in Rosmalen woont ja, maar ik wist alleen niet of daar veel roma wonen of dat je ergens anders met ze in aanraking zou zijn gekomen.quote:Op maandag 2 april 2012 20:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik woon in Rosmalen heDaar heb je wel een paar van die families wonen. Wil je een lijstje met dingen waarvan ik iig weet dat ze het doen? Kan wel wat dingen opnoemen namelijk.
Anders zou ik ze niet hatenquote:Op maandag 2 april 2012 21:02 schreef Muisraket het volgende:
[..]
En LOL ik weet echt wel dat je in Rosmalen woont ja, maar ik wist alleen niet of daar veel roma wonen of dat je ergens anders met ze in aanraking zou zijn gekomen.
Ik snap inderdaad heel goed dat je niet zo blij met ze bent als ze dit gedrag vertonen, dat zou ik ook vrij belachelijk vinden. Ik ken voor zover ik weet maar één zigeuner, dus ik kan alleen wat over hem zeggen en hij is oké.quote:Op maandag 2 april 2012 21:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Anders zou ik ze niet hatenEn haten is niet overdreven
Ach het boeit ook vrij weinig. Ooit loopt het uit de hand (hihi, hand) en dan zien we wel verder tochquote:Op maandag 2 april 2012 21:07 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik snap inderdaad heel goed dat je niet zo blij met ze bent als ze dit gedrag vertonen, dat zou ik ook vrij belachelijk vinden. Ik ken voor zover ik weet maar één zigeuner, dus ik kan alleen wat over hem zeggen en hij is oké.Ik ken wel behoorlijk wat 1e en 2e generatie allochtonen, maar nu heb ik misschien wel een beetje geluk aangezien Vught natuurlijk een rustige gemeente is (wel met behoorlijk wat buitenlanders, van mensen uit het Midden-Oosten tot Molukkers en weer terug naar Polen) en de OU en de VU nou niet echt zwaar criminele jongeren aantrekken natuurlijk.
Wat er ook gebeurt, zolang wij niet in de politiek zitten moeten we sowieso 'wel zien', of het nou uit de hand (quote:Op maandag 2 april 2012 21:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach het boeit ook vrij weinig. Ooit loopt het uit de hand (hihi, hand) en dan zien we wel verder toch
Daarom, kan me er niet druk om maken.quote:Op maandag 2 april 2012 21:09 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wat er ook gebeurt, zolang wij niet in de politiek zitten moeten we sowieso 'wel zien', of het nou uit de hand (:*) loopt of niet.
Zigeuners in rosmalen?quote:Op maandag 2 april 2012 21:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ken ze niet persoonlijk, maar ik weet wat ze doen. Onder andere een keer voor 500 euro aan chocolade jatten bij de benzinepomp. Dit stond op camera en de politie deed er niks mee omdat het beeld 'te vaag' was. Je kon het bloemetjesmotief op de jurk van die vrouw zien![]()
En ze verpesten elk jaar de kermis, bedreigen je met messen en willen geld als je tegen ze aanknalt in de botsauto's enzo.
NOu, een klein pietsie beetje druk maak je je er wel om als ik dit las hoorquote:Op maandag 2 april 2012 21:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daarom, kan me er niet druk om maken.
Er wonen er nog teringveel.quote:Op maandag 2 april 2012 21:18 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Zigeuners in rosmalen?
En ik maar denken dat dat zo'n typisch dorp/buitenwijk was, met alleen maar wat yupvolk..
Ik geloof dat dit zichzelf oplostquote:Op maandag 2 april 2012 21:19 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
NOu, een klein pietsie beetje druk maak je je er wel om als ik dit las hoor
Lol the fuckquote:Op maandag 2 april 2012 21:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Er wonen er nog teringveel.
Was ooit bij een rechtszaak gaan zitten waarbij een zigeuner werd veroordeeld die, samen met 3 zoons, gingen vechten met 4 andere zigeuners. Ze gebruikten zagen, knuppels en zwaarden
[..]
Ik geloof dat dit zichzelf oplost
Die vent die veroordeeld werd sprak geen Nederlands en kreeg een taakstrafquote:Op maandag 2 april 2012 21:34 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Lol the fuck
Ja als ze mekaaro nderling te lijf gaan.. Dan lost het probleem zich inderdaad wel vanzelf op.
quote:Op maandag 2 april 2012 21:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die vent die veroordeeld werd sprak geen Nederlands en kreeg een taakstraf_! Daar schrok ik wel van.
Wtfquote:Op maandag 2 april 2012 22:03 schreef Muisraket het volgende:
[ afbeelding ](En een grammaticafout maar /care, die tekst
![]()
![]()
)
quote:Op maandag 2 april 2012 22:03 schreef Muisraket het volgende:
[ afbeelding ](En een grammaticafout maar /care, die tekst
![]()
![]()
)
Klinkt lekkerquote:Op maandag 2 april 2012 22:29 schreef bijdehand het volgende:
En shifto, wat heb jij gegeten vandaag?![]()
Ik ben naar de wokneger geweest
Je hebt gekookt!quote:Op maandag 2 april 2012 22:37 schreef shifto het volgende:
[..]
Klinkt lekker
Varkenshaasje met een champignon-roomsausje en boontjes en een gekookt aardappeltje of 2.
Dat is het ookquote:
Niet verkeerdquote:Op maandag 2 april 2012 22:37 schreef shifto het volgende:
[..]
Klinkt lekker
Varkenshaasje met een champignon-roomsausje en boontjes en een gekookt aardappeltje of 2.
Klinkt bekend dit soort dingen.quote:Op maandag 2 april 2012 22:39 schreef Muisraket het volgende:
Shifto over zijn 17-jarige hossel die 12 leek: 'ze staat in mijn telefoon als "wijkenaalburg" omdat ik meekreeg dat ze daar woonde'![]()
Meestal kom ik in telefoons te staan als 'niet opnemen'quote:
Uit protest ga ik je nu veranderen in Mr. Awesome, gij grote emo! En ik ga nu mijn bed in anders leef ik morgen niet.quote:Op maandag 2 april 2012 23:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Meestal kom ik in telefoons te staan als 'niet opnemen'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
quote:Op maandag 2 april 2012 23:37 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Uit protest ga ik je nu veranderen in Mr. Awesome, gij grote emo! En ik ga nu mijn bed in anders leef ik morgen niet.Mr. Awesome xDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en wtf, wallen?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Ik heb net even zitten zoeken en ik heb nog een "bestuurschickie" erin staan.quote:Op maandag 2 april 2012 23:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Meestal kom ik in telefoons te staan als 'niet opnemen'
Ik heb serieus Dries Roelvink erin staanquote:Op dinsdag 3 april 2012 00:03 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb net even zitten zoeken en ik heb nog een "bestuurschickie" erin staan.
En toen werd je wakker met een natte vlek in je witte katoenen ballenknijperquote:Op dinsdag 3 april 2012 00:28 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik had een henk erin staan, dus ik ff gesmst, bleek t een zwaar lekker wijf te zijn
Zo had ik er idd ook wel een paar in staan, gewoon op plaatsnaam of uiterlijk. Oh wat slechtquote:Op dinsdag 3 april 2012 00:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb serieus Dries Roelvink erin staan![]()
En een chick die erin stond als 'bruine jas groepje 15 rvr' omdat ze bij mij in het werkcollege zit en een bruine jas heeft, maar nu weet ik hoe ze heet
Is wel z'n echte nummerquote:Op dinsdag 3 april 2012 07:04 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Zo had ik er idd ook wel een paar in staan, gewoon op plaatsnaam of uiterlijk. Oh wat slecht
Mijn oom en die kende een vrouw aan wie Dries ooit z'n nummer gegeven heeftquote:Op dinsdag 3 april 2012 07:09 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Lol en hoe kwam je daar aan dan ?
Ja maar dat is normaal voor mij xD Haal jij je trein nogquote:Op dinsdag 3 april 2012 07:21 schreef Muisraket het volgende:
Handje, heb je niet een beetje kort geslapen?
NEVER!!!quote:
'Bitch please, kom op!' om haar maar te quoten. Ik ben het met jou eensquote:Op dinsdag 3 april 2012 09:01 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Waar MR toch eigenlijk het lef vandaan haalt om ons te vertellen dat we ons moeten schamen, he bdh?
Dat zijn dus die zigeuners, serieusquote:Zeven mensen gearresteerd in Den Bosch en Rosmalen
Zeven mensen gearresteerd in Den Bosch en Rosmalen
Op negen adressen invallen gedaan in Brabant. Familie opgepakt voor fraude in Den Bosch en Rosmalen.
In Rosmalen en Den Bosch is een grootscheeps onderzoek aan de gang naar valsheid in geschrifte en het witwassen van geld. Op negen adressen werden invallen gedaan.
Bij de actie zijn tweehonderd mensen aan het werk van de politie, gemeente, openbaar ministerie, KLPD, sociale recherche en defensie. Een helicopter maakt foto's vanuit de lucht.
Inmiddels zijn er zeven mensen gearresteerd uit één familie. Zij worden ervan verdacht valsheid in geschrifte gepleegd te hebben en het witwassen van geld.
De operatie is nog in volle gang en de politie wil nog geen verdere mededelingen doen.
Langs de snelwegquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat zijn dus die zigeuners, serieus_!
Zoiets heb ik altijd al gedacht.quote:
De man van Albert Verlinde.quote:
You're back!quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:34 schreef bijdehand het volgende:
Sorry mensen dat ik zo lang een andere UI heb gehad.
Is je lief bij je?quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:37 schreef bijdehand het volgende:
Je weet wel dat ik dit niet zelf gedaan heb
Mooi blauw shirtquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:41 schreef DeJori het volgende:
http://maps.google.nl/map(...)bp=12,108.41,,0,8.79
En dat helemaal tot aan het winkelcentrum
Inderdaad, broertje van I. We hadden daarvoor net geruild.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mooi blauw shirtBij jou achterop zit een jongen toch? Muisje gelooft me niet
Soort van partnerruil maar dan achterop je brommert?quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:45 schreef DeJori het volgende:
[..]
Inderdaad, broertje van I. We hadden daarvoor net geruild.
Wat snap je nietquote:
DJ bedoelt het sarcastischquote:
Eens.quote:
Oneensch, tetten zijn leuk, maar een mooie kont doet veel meerquote:
Ook eens.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:59 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
maar een mooie kont doet veel meer
Onno belde, hij wil z'n albert terug.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:00 schreef FedExpress het volgende:
Sorry voor de late reactie. was even naar onno
dan gaat ie maar naar Heijnquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Onno belde, hij wil z'n albert terug.
WTF hoezo nu al?quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:17 schreef Muisraket het volgende:
[..]
WTF hoezo nu al?Iedereen was zeker naar Rosmalen uitgerukt?
Dat laatste was ook een garpjen hè.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]Nee, het was 8 minuten rijden, werd meteen geholpen dus na 15 minuten zat ik alweer in de auto.
Was het daarvoor ook niet, bdh had al wapens hoor.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:27 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Oh fuck, vanaf morgen is Rosmalen dan dus echt een no-go area?
En daarnaast weet hij ook hoe je zonder wapens iemand aan moet pakken, dus je kunt beter uit zijn buurt blijven denk ik.quote:
Dat snap ik xD Nee, niet morgen, hopelijk volgende weekquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:24 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat laatste was ook een garpjen hè.Maar fijn dat je zo snel geholpen bent!
Kun je morgen je revolver halen?
Yo know itquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:34 schreef Muisraket het volgende:
[..]
En daarnaast weet hij ook hoe je zonder wapens iemand aan moet pakken, dus je kunt beter uit zijn buurt blijven denk ik.
Dat was het al met al dat tuigquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:27 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Oh fuck, vanaf morgen is Rosmalen dan dus echt een no-go area?
Ah zo. Weet niet waz er vandaag met mij is.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat snap ik xD Nee, niet morgen, hopelijk volgende weekHet gaat er iig om dat mijn verlof binnen is, dan kan die wet niet meer boeiend
[..]
Yo know it
Je was weer epischquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:35 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ah zo. Weet niet waz er vandaag met mij is.
En heel dom.quote:
Dat is lievvvvvvquote:
Nee, domme vrouwen = afknapper nummer 1.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:34 schreef Muisraket het volgende:
[..]
En daarnaast weet hij ook hoe je zonder wapens iemand aan moet pakken, dus je kunt beter uit zijn buurt blijven denk ik.
Behalve als jij het bentquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:39 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, domme vrouwen = afknapper nummer 1.
Mr denkt dat ik heel sterk ben terwijl dat gewoon relatief is xDquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:40 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dan moet ik nog huilend wegrennen voor bdh ook
Gewoon achter VV schuilen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:40 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dan moet ik nog huilend wegrennen voor bdh ook
WTF is dat nou gewoon onzin? Nou ik vind jou behoorlijk sterk hoor en jij weet ook goed hoe en waar je iemand pijn moet doen, jij bent niet gewoon lomp.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Behalve als jij het bent
[..]
Mr denkt dat ik heel sterk ben terwijl dat gewoon relatief is xD
Haha, MR heeft gewoon heel veel ontzag voor jequote:Op dinsdag 3 april 2012 14:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mr denkt dat ik heel sterk ben terwijl dat gewoon relatief is xD
Lomp zijn werkt altijd!quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:42 schreef Muisraket het volgende:
[..]
WTF is dat nou gewoon onzin? Nou ik vind jou behoorlijk sterk hoor en jij weet ook goed hoe en waar je iemand pijn moet doen, jij bent niet gewoon lomp.
Ah, dus behalve brute kracht heeft bdh ook nog kennis van vitale punten stel je?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:42 schreef Muisraket het volgende:
[..]
WTF is dat nou gewoon onzin? Nou ik vind jou behoorlijk sterk hoor en jij weet ook goed hoe en waar je iemand pijn moet doen, jij bent niet gewoon lomp.
MR ziet de wereld gewoon anders dan onsquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:42 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Haha, MR heeft gewoon heel veel ontzag voor je
I know rightquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:43 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik dacht dat Shifto de killingmachine/kickboxer van het topic was?
Hoewel dat wel gigantisch moeilijk is om voor te stellen
Shifto kan schade aanrichten omdat hij gewoon heel lomp is en schijt heeft aan wat anderen vinden, bdh richt schade aan door zijn kennis.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:43 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik dacht dat Shifto de killingmachine/kickboxer van het topic was?
Hoewel dat wel gigantisch moeilijk is om voor te stellen
En zn dikke guns!quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:44 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Shifto kan schade aanrichten omdat hij gewoon heel lomp is en schijt heeft aan wat anderen vinden, bdh richt schade aan door zijn kennis.
Wat is dát nou weer voor een opmerking? Wel waar trouwens, ik kijk altijd naar de grond.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:44 schreef shifto het volgende:
[..]
MR ziet de wereld gewoon anders dan ons
[ afbeelding ]
[..]
I know rightMaar die zeldzame keer dat ik beweeg
Lolquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:44 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Shifto kan schade aanrichten omdat hij gewoon heel lomp is en schijt heeft aan wat anderen vinden, bdh richt schade aan door zijn kennis.
Altijd naar de grond?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:44 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wat is dát nou weer voor een opmerking? Wel waar trouwens, ik kijk altijd naar de grond.
Ja, sociale awkwardness, verlegenheid, dromerigheid en gewoon een slechte houding.quote:
BDH is zon monster. Hij heeft allebeiquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:52 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Lol
Dat zijn altijd de interessante dingen, brute force vs minder kracht maar meer kennis van vechten
Ja moet je niet doen, vind dat altijd zon verkeerde uitstralingquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:54 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja, sociale awkwardness, verlegenheid, dromerigheid en gewoon een slechte houding.Wat is dar voor een plaatje trouwens?
Ik weet ook wel dat dat verkeerd is, denk je dat ik kies voor sociale awkwardness en een slechte houding?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:55 schreef shifto het volgende:
[..]
BDH is zon monster. Hij heeft allebei
[..]
Ja moet je niet doen, vind dat altijd zon verkeerde uitstraling
Ja? Want je kan er bewust mee bezig zijn en er op letten hoe je doet in het openbaar?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:56 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat dat verkeerd is, denk je dat ik kies voor sociale awkwardness en een slechte houding?
Dromerige mesnen kijken toch juist omhoog?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:54 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja, sociale awkwardness, verlegenheid, dromerigheid en gewoon een slechte houding.Wat is dar voor een plaatje trouwens?
BDH is inderdaad awesome..quote:
Dan word je enorm zelfbewust en ga je je heel kut voelen, voelt elke keer dat je iemand aankijkt vreemd en ga je dus automatisch weer naar de grond kijken, werkt niet dus.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:57 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja? Want je kan er bewust mee bezig zijn en er op letten hoe je doet in het openbaar?![]()
Alleen hun hoofd zit in de wolken, hun ogen niet.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:57 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dromerige mesnen kijken toch juist omhoog?
quote:
Hij is mijn hoop bij een zombiepacolypsequote:Op dinsdag 3 april 2012 14:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
BDH is inderdaad awesome..
Lomp, sterk, fightingskillz(blijkbaar), vuurwapens, boogwapens..
Als de landmacht opgedoekt wordt kan hij in z'n eentje wel alle taken overnemen denk ik
Ik liep eerst ook altijd naar de grond kijkend rond. Tot mijn opa het een keer zei toen ik 12 was ofzo. om een of andere reden ging er toen op letten (want wilde opa niet teleurstellenquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:59 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dan word je enorm zelfbewust en ga je je heel kut voelen, voelt elke keer dat je iemand aankijkt vreemd en ga je dus automatisch weer naar de grond kijken, werkt niet dus.
Gemene truukjes jaquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:42 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Like, duh!quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:42 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Haha, MR heeft gewoon heel veel ontzag voor je
Ik heb ook nog een grote lansquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:44 schreef shifto het volgende:
[..]
En zn dikke guns!En dan niet zn revolver
Onzin!quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:59 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Alleen hun hoofd zit in de wolken, hun ogen niet.
Trainen, hup hup hupquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:00 schreef Muisraket het volgende:
Oh en die houding komt door gebrek aan spierontwikkeling etc. dus dat los je ook niet 1-2-3 op.
Ligt aan de omgeving denk ikquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:52 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Lol
Dat zijn altijd de interessante dingen, brute force vs minder kracht maar meer kennis van vechten
Overdrijf nou nietquote:
Ik krijg hier godverdomme een eigendunk van hier tot tokyoquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
BDH is inderdaad awesome..
Lomp, sterk, fightingskillz(blijkbaar), vuurwapens, boogwapens..
Als de landmacht opgedoekt wordt kan hij in z'n eentje wel alle taken overnemen denk ik
Deed ik vroeger ook altijd. Is een kwestie van wennen, maar je moet het wel zelf willen veranderenquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:01 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik liep eerst ook altijd naar de grond kijkend rond. Tot mijn opa het een keer zei toen ik 12 was ofzo. om een of andere reden ging er toen op letten (want wilde opa niet teleurstellen) en nu loop ik al jaren rondkijkend rond
Het oogcontact is misschien alleen in het begin awkward omdat je het nu ook nooit maakt? Dus onwennig?
Ik ben net als Shane, maar ik overleef het welquote:
Lol nee, maakte vroeger juist veel te veel oogcontact, schrok daar nogal van, komt dus eerder daardoor.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:01 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik liep eerst ook altijd naar de grond kijkend rond. Tot mijn opa het een keer zei toen ik 12 was ofzo. om een of andere reden ging er toen op letten (want wilde opa niet teleurstellen) en nu loop ik al jaren rondkijkend rond
Het oogcontact is misschien alleen in het begin awkward omdat je het nu ook nooit maakt? Dus onwennig?
Ben ik te lui voor en mijn grond is echt te hard, moet maar eens een yogamatje kopen of zo.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:04 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Onzin!
[..]
Trainen, hup hup hup
S. is ook redelijk groot dus daar zit zat ruimtequote:
Je gaat nou toch niet extra breed lopen he?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ligt aan de omgeving denk ik
[..]
Overdrijf nou niet
[..]
Ik krijg hier godverdomme een eigendunk van hier tot tokyo
Nergens voor nodigquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:06 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Je gaat nou toch niet extra breed lopen he?
quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
S. is ook redelijk groot dus daar zit zat ruimte
Lichamelijk pas ze wel bij me iigquote:
Luiheid is dan idd je eigen schuld, maar die harde grond moet geen probleem zijn.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:05 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Lol nee, maakte vroeger juist veel te veel oogcontact, schrok daar nogal van, komt dus eerder daardoor.
[..]
Ben ik te lui voor en mijn grond is echt te hard, moet maar eens een yogamatje kopen of zo.
Mensenkennisquote:
100 bij het wakker worden?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:09 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Luiheid is dan idd je eigen schuld, maar die harde grond moet geen probleem zijn.
Voor fatsoenlijk trainen moet je ook niet plat op je rug op de harde grond liggen ofzo.. Misschien voor wat buikspierwerk, maar verder..
Doe maar gewoon net als BDH en ik, en begin je dag met 100 pushups. Hoewel bdh natuurlijk van nature al zo terminator-breed is, dus die heeft dat niet nodig... Maar ik vind het een perfecte manier om meteen goed wakker te zijn
.
(Maar aangezien jij niet breder wil worden, is het misschien een verkeerd begin. Begin jij dan maar met 100 situps)
Ik denk zelfs dat de terugslag van een revolver zwaarder is, maar dan heb je maar 1x terugslag! En als je het goed doet gebruik je je armspieren amper om de terugslag op te vangen (iig wel bij de sporthouding)quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:16 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Mensenkennis
En omdat jij mede-vuurwapengevaarlijk bent, zul je net zulke gespierde armen moeten hebben. Dus kan je er minstens net zoveel als ik
(Hoewel ik er in deze voor het gemak even vanuit ga dat de terugslag van je revolver net zo ernstig is als die van een aanvalsgeweer)
Ik kan er ook geen 100 hoorquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:16 schreef shifto het volgende:
[..]
100 bij het wakker worden?___________________!!!!!!
Ik denk dat ik er sowieso max maar 25 haal en dat is echt niet als ik net wakker ben. Dan is het 1 en slaap ik weer bij het raken van de grond
Geloof me, de oefeningen die ik kreeg zijn dodelijk op mijn vloer, gaat mijn rug alleen maar verder de vernieling in. En daar zaten o.a. buikspieroefeningen bij. En ik kan geen pushups.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:09 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Luiheid is dan idd je eigen schuld, maar die harde grond moet geen probleem zijn.
Voor fatsoenlijk trainen moet je ook niet plat op je rug op de harde grond liggen ofzo.. Misschien voor wat buikspierwerk, maar verder..
Doe maar gewoon net als BDH en ik, en begin je dag met 100 pushups. Hoewel bdh natuurlijk van nature al zo terminator-breed is, dus die heeft dat niet nodig... Maar ik vind het een perfecte manier om meteen goed wakker te zijn
.
(Maar aangezien jij niet breder wil worden, is het misschien een verkeerd begin. Begin jij dan maar met 100 situps)
Vang je het dan vanuit je pols op? Lijkt me wat funest eigenlijk.. Maar opvangen in je schouder lijkt me weer niet heel goed voor accuraat schieten.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat de terugslag van een revolver zwaarder is, maar dan heb je maar 1x terugslag! En als je het goed doet gebruik je je armspieren amper om de terugslag op te vangen (iig wel bij de sporthouding)
Laten we ons troosten met het feit dat Shifty iig geen fysieke bedreiging zal zijn voor onsquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik kan er ook geen 100 hoor75 maximaal en dan moet ik paar minuutjes rusten voordat ik nog zo'n serie kan xD.
Ik ben meer van de one hit KO. daarna ben ik moequote:Op dinsdag 3 april 2012 15:20 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Laten we ons troosten met het feit dat Shifty iig geen fysieke bedreiging zal zijn voor ons
Lol dat zeg je wel, maar ik heb de herkeuring van de APK van mijn auto verzet van morgen na vrijdag ivm overwerk. Vrijdag heb ik ook overwerk.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:23 schreef Muisraket het volgende:
Dingen die alleen ik kan doen: tandartsafspraak nét op tijd verzetten i.v.m. werkgroep en hem dan verzetten op een tijd waarop ik óók werkgroep heb.
Lotgenoten.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:24 schreef shifto het volgende:
[..]
Lol dat zeg je wel, maar ik heb de herkeuring van de APK van mijn auto verzet van morgen na vrijdag ivm overwerk. Vrijdag heb ik ook overwerk.
Lijkt me nogal frustrerend ook.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:42 schreef shifto het volgende:
Hoe krom is mijn werkMoet nu weer wachten op iets van iemand waarvan ik niet eens weet of die nog komt vandaag en is niet te bereiken. En morgen moet ik overwerken
Inefficiëntie ten top
Meer een combinatie vab beiden. Dus ook je elleboog gebruik je.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:19 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Vang je het dan vanuit je pols op? Lijkt me wat funest eigenlijk.. Maar opvangen in je schouder lijkt me weer niet heel goed voor accuraat schieten.
Aanvalsgeweer vang je wel met je schouder op, maar dan heb je natuurlijk het voordeel van de kolf die op/in je bovenarm rust.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |