En als je aan de deur afgeleverd wordt met je tasje.quote:[SC] #426 Alleen voor als je zindelijk bent!
Gruune of witte?quote:Op maandag 2 april 2012 18:11 schreef Strega het volgende:
Gisteren een perzik en abrikozen boompje gekocht!![]()
Vanavond om 20.00 hoorzitting Gemeentehuis. Bezwaar schrift word behandeld.
Gisteren ook de eerste asperges bij de boer gehaald![]()
dat ze waren.
Om een vrij hoge eigen bijdrage voor de traplift die vanaf januari ineens nodig is.quote:Op maandag 2 april 2012 18:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Gruune of witte?
En waarom is de hoorzitting?
Oh buh, that sucks.quote:Op maandag 2 april 2012 18:17 schreef Strega het volgende:
[..]
Om een vrij hoge eigen bijdrage voor de traplift die vanaf januari ineens nodig is.
Ja, hij zit er al bijna twee jaar.quote:Op maandag 2 april 2012 18:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh buh, that sucks.
Heb je hem voor januari aangevraagd?
Wat stom dat je nou extra kosten hebt danquote:Op maandag 2 april 2012 18:19 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, hij zit er al bijna twee jaar.
Mede door die traplift hebben wij afstand gedaan van ons recht op verhuiskosten, naar een aangepast huis.
Nee, we hoefden niets te betalen, maar nu ineens een vrij hoge eigen bijdrage, als we dit twee jaar geleden hadden geweten hadden we wellicht een andere keuze gemaakt.quote:Op maandag 2 april 2012 18:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat stom dat je nou extra kosten hebt danof moet je er jaarlijks voor betalen?
Sorry voor de vragen![]()
Buh ja kan ik me voorstellen.quote:Op maandag 2 april 2012 18:24 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, we hoefden niets te betalen, maar nu ineens een vrij hoge eigen bijdrage, als we dit twee jaar geleden hadden geweten hadden we wellicht een andere keuze gemaakt.
Nu staan we ineens met de kloten voor het blok.
Klopt helemaal, alleen die bezwaarschriften hoek ik niet meer te beoordelen, nu ik eervol ontslag heb sinds 1 maartquote:Op maandag 2 april 2012 18:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Buh ja kan ik me voorstellen.
Het is een beetje het langstudeerboete-verhaal: mensen die 3 jaar geleden met hun studie zijn begonnen hadden er ook geen rekening mee kunnen houden dat er vanaf volgend jaar die boete is.
Eervol ontslagquote:Op maandag 2 april 2012 18:32 schreef Strega het volgende:
[..]
Klopt helemaal, alleen die bezwaarschriften hoek ik niet meer te beoordelen, nu ik eervol ontslag heb sinds 1 maart
Was het maar waar, dat is alleen voor topambtenarenquote:Op maandag 2 april 2012 18:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Eervol ontslagdat klinkt mooi
Krijg je dan een vette vertrekbonus?
Ahh, wat klote dan zegquote:Op maandag 2 april 2012 18:24 schreef Strega het volgende:
als we dit twee jaar geleden hadden geweten hadden we wellicht een andere keuze gemaakt.
He jammerquote:Op maandag 2 april 2012 18:37 schreef Strega het volgende:
[..]
Was het maar waar, dat is alleen voor topambtenaren
Ja, ach in het ergste geval word het afgewezen...quote:Op maandag 2 april 2012 18:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ahh, wat klote dan zegSucces vanavond! Ik hoop dat er iets positiefs uitrolt
Ik heb haar al een poosje terug gewhatsappt maar nog geen antwoord gehad.quote:Op maandag 2 april 2012 19:25 schreef oh-oh het volgende:
Jee, succes Strega, wat een ellende zeg...
Over ellende gesproken, hoe zou het met Q zijn???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |