quote:Op maandag 2 april 2012 17:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
.
Om je op te beurenIk al 14 maanden dus die award is voor mij
![]()
Slaapgebrek is kut dus voor wie het nodig heeft
Ik reageer niet op iedereen maar ik lees elke dag mee, dus groen van jaloezie was ik alquote:Op maandag 2 april 2012 17:18 schreef Fee-nix het volgende:
DML mag Sander in het lijstje? 10 februari 2012. Thnx!
Ik zal verder mijn mond maar houden over nachtrust enzo...Ik wil jullie niet groen van jaloezie maken
.
Nou ik mag het hopen.quote:Op maandag 2 april 2012 17:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
In de regel doen ze dat ook TJ. De mijne is een uitzondering. De jouwe heeft vast binnenkort de smaak te pakken
hoe oud is ze? (zag haar niet in de lijst of ik heb een vuiltje in het oog)quote:Op maandag 2 april 2012 18:09 schreef Nevertheless. het volgende:
Puh ik ben nu net begonnen aan mn derde week training voor nieuwe werk maar kom echt amper aan meeposten/lezen toe. Fulltime is me echt veel teveel pff.
Fleur heeft inmiddels een tand! Heel schattig zo onderin. En volgens mij is nummer 2 ook onderweg. Hoop dat deze sneller door is!
haha ik lig hier dubbel om je verhaal!quote:Op maandag 2 april 2012 20:18 schreef Susie het volgende:
Oh, kijk ean!![]()
Kuukske; komt allemaal wel goed joh *schuift een roosvicee toe*![]()
Iedereen even lachen nu: lief was aan het spelen met Anouk, beetje optillen enzo, gezellig meekraaien, jullie kennen dat wel, totdat ik op een gegeven moment een hoop geproest en gespuug hoor, in combie met een ieuwwww... Anouk moest dus even spugen en dat ging hoppa over lief heen, gedeeltelijk ook dus in zijn openstaande mond omdat hij gezellig aan het mee doen was!Ik heb dubbel gelegen! Hij is nu gelijk douchen
10 maanden nuquote:Op maandag 2 april 2012 20:35 schreef Beessie-Jen het volgende:
ahhhh Brulmeester wat een schatje!!!! hoe oud is ze? en wat is haar naam?
Dit was bij de oppas. Alle knopjes enzo zijn mateloos interessant ik heb een kloontje gemaaktquote:Op maandag 2 april 2012 20:48 schreef NotTheSame het volgende:
Welkom Brulmeester, en wat een moppie zeg!
Tienusgeweldig!!!
Ean, jij straalt ondeugd uit je ogen!! Volgens mij hebben je ouders de handen vol aan je!
Kyara, je hebt je eerste werkdag overleefd! Nou moet ik jou goede voorbeeld gaan volgen volgende week
!
Hier ging het vandaag wonderbaarlijk goed. Alleen lijkt het alsof Draakje zich al 3x verschrokken heeft in d'r slaap, dan komt er echt zo'n zielig huiltje uit. Even troosten, speen er weer in en madam tukt weer verder.
De echo verliep zoals ik al had verwacht; ze twijfelen over d'r rechter heupkom. Dus hebben we nog een röntgenfoto laten maken. Morgen krijgen we de uitslag als het goed is, ik heb ze op radiologie gewaarschuwd dat ik niet van plan ben om na morgen NOG een keer naar de KA te komen, alleen voor de uitslag.
Dragen doe ik momenteel al best veel (vind ik). Ik gaf het ook aan bij de echoscopiste, krijg ik zo'n knullig antwoord: ja, maar op je arm dragen heeft geen nut hè?! Nee muts, in een draagdoekquote:Op maandag 2 april 2012 20:55 schreef Deepfreeze het volgende:
Wat hebben we toch een mooie baby's hier
Kyara, fijn dat je dag nr1 hebt overleefd..
NTS, hoop voor je dat het toch meevalt met het heupje.. Of misschien veel gaan dragen, zodat spreidbroekje niet hoeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa
quote:Op maandag 2 april 2012 21:02 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Dragen doe ik momenteel al best veel (vind ik). Ik gaf het ook aan bij de echoscopiste, krijg ik zo'n knullig antwoord: ja, maar op je arm dragen heeft geen nut hè?! Nee muts, in een draagdoek!
quote:Op maandag 2 april 2012 21:02 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Dragen doe ik momenteel al best veel (vind ik). Ik gaf het ook aan bij de echoscopiste, krijg ik zo'n knullig antwoord: ja, maar op je arm dragen heeft geen nut hè?! Nee muts, in een draagdoek!
quote:Op maandag 2 april 2012 21:14 schreef Take_A_Picture het volgende:
Even gauw.... het is een foto van een foto maar heb nog geen zin gehad om 'm te scannen... komt nog wel!Ze lijkt op jou!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Anouk is een lolbroek
En ik ga naar bed
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
Jij bent echt de enige die dat zegt, iedereen vindt haar namelijk echt op mijn man lijken!!!quote:Op maandag 2 april 2012 21:42 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ze lijkt op jou!![]()
Anouk is een lolbroek
En ik ga naar bed
quote:Op maandag 2 april 2012 21:57 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik zat me gisteren trouwens wéér te verbazen dat dat lieve mooie kleine hummeltje gewoon uit mijn lif komt. Dat ze door 2 celletjes samen te laten komen is ontstaan. Dat dat gewoon maar zo kan! En dat alles ook werkt! Ik blijf het een wonder vinden en machtig mooi.
Inderdaad! En ook zo'n moppiequote:Op maandag 2 april 2012 21:57 schreef Take_A_Picture het volgende:
Haha nou ik zie t niet... ja sommige trekjes, dan zie ik wel een beetje mijn kant van de family in haar, maar over het algemeen lijkt ze het meest nog op m'n man
Ik zat me gisteren trouwens wéér te verbazen dat dat lieve mooie kleine hummeltje gewoon uit mijn lif komt. Dat ze door 2 celletjes samen te laten komen is ontstaan. Dat dat gewoon maar zo kan! En dat alles ook werkt! Ik blijf het een wonder vinden en machtig mooi.
Gewoon met nagels, haar en organen. Heeeel apart.quote:Op maandag 2 april 2012 21:57 schreef Take_A_Picture het volgende:
Haha nou ik zie t niet... ja sommige trekjes, dan zie ik wel een beetje mijn kant van de family in haar, maar over het algemeen lijkt ze het meest nog op m'n man
4.54 is niet midden in de nachtquote:Op dinsdag 3 april 2012 04:54 schreef Mevr_Mus het volgende:
Voor het eerst in ruim 7 maanden zit ik midden in de nacht met een klaarwakkere babyRespect voor de ouders die dit regelmatig hebben...
ach na wat maanden wen je er aanquote:Op dinsdag 3 april 2012 04:54 schreef Mevr_Mus het volgende:
Voor het eerst in ruim 7 maanden zit ik midden in de nacht met een klaarwakkere babyRespect voor de ouders die dit regelmatig hebben...
Ik moest aan jou denken inderdaadquote:Op dinsdag 3 april 2012 06:05 schreef Susie het volgende:
[..]
4.54 is niet midden in de nachtNee, hoor, grapje. Klokslag 5 uur begon mevrouw te babbelen, nog even een half uur zoet gehouden met speen en mama nog even half geslapen. En volgens mij heeft mijn lief zijn wekker nu nog niet gehoord, dus die ga ik maar even wakker maken!
Als ik naar mijn werk ging, dus toen ze er nog niet was, ging mijn wekker ook altijd al om 6.15. Dus op zich maakt het niet veel uit. Nu heb ik eerst de tijd voor haar en dan stap ik zo rond 6 onder de douche. Soms valt ze nog even in slaap voor een half uur ongeveer. Vandaag dus niet, maar wel mopperen dus.quote:Op dinsdag 3 april 2012 07:36 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Ik moest aan jou denken inderdaadHoe doe je dat eigenlijk met werk enzo?
lijkt mij moeilijk om dan werk te doen waar je suffig wordtquote:Op dinsdag 3 april 2012 07:57 schreef Susie het volgende:
[..]
En ja, rond een uur of 2 heb ik even een dip, vallen mijn ogen bijna dicht en zit ik mega te gapen! Vergaderingen is dan echt een drama![]()
En dat lijkt mij nou ook fijn! Ik moet Anouk toch echt tussendoor "bezig" houden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 08:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik sta als ik moet werken tussen 06:00 en 06:10 op. Ean lag vanmorgen om 05:20 bij ons in bed en toen ik op stond sliep ze natuurlijk ze werd pas wakker toen ik al aangekleed was.
ja dan zou ik dus gewoon in slaap vallen hequote:Op dinsdag 3 april 2012 08:13 schreef Susie het volgende:
Zit op kantoor en daar is ook wel eens actie, maar verder zit je gewoon op je luie reet
Nou daar hoeft ie geeneens drie maanden voor te zijnquote:Op dinsdag 3 april 2012 09:03 schreef Deepfreeze het volgende:
TAP![]()
En dan zo'n frommeltje van net 3 maand OP je buik, en je echt geen idee hebt hoe dat ooit IN je buik heeft gepast![]()
Thnx!quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Fee-nix en PureEvil ik heb jullie baby's toegevoegd
Ah mooi. Babymassage lijkt me leuk!! Ik wil ons daar wel voor op gaan geven een dezer dagen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:14 schreef Deepfreeze het volgende:
Kuukske, ze hoeven nog niet zoveel te doen.. Ze zien toch ook nog niet zoveel, en wat ze zien is al allemaal nieuw.. Je kunt hem lekker naast je in bed leggen, en gewoon tegenaan babbelen. Of een baby-massage geven?
Daan lag wel vlot in de box, maar het speelgoed deed hem niks. Hij keek er maar wat naar. De mobiel heb ik met 4-5 weken aangezet, dat was vroeg genoeg vond ik..
Is dat zo? Ik zou niet weten hoe je je kind moet dwingen om door te slapen hoor. Behalve gewoon s nachts laten huilen, maar dat zou ik niet over mijn hart kunnen verkrijgen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:27 schreef Juud79 het volgende:
Ik denk dat het nog iets genuanceerder kan.
Sommige ouders accepteren dat nachtvoedingen bij het zorgen voor een kleine baby horen en dat het goed is voor een kleine baby om 's nachts te eten. En sommige ouders accepteren het niet, denken vooral aan hun eigen behoeftes en proberen hun kind zo snel mogelijk door te laten slapen.
En natuurlijk zijn er baby's die het uit zichzelf regelen, maar dat is eerder een uitzondering dan de regel.
Nou preciesquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:39 schreef Cyntiaa het volgende:
Cas slaapt 's nachts fijn en groeit ook als een malleSlaap is ook goed om te groeien, net als eten. En of dat nou borstvoeding of flesvoeding is, doorslapen of niet ; elk kind zijn eigen ritme en elke ouder de zorg voor zijn/haar kind
Zo zie ik het ook een beetje. Wat ik wel een beetje aan het afbouwen ben is om hem 's nachts bij iedere kik aan te leggen. Heel vaak is het toch ook een verschoven deken en daardoor maaiende armen, of een krampje of gewoon wakker schrikken. Ik geeft 'm een paar minuten om weer in slaap te vallen en als dat niet lukt, dan is het kennelijk honger en krijgt hij de borst. Als het meer dan 5 uur geleden is dat de laatste voeding erin ging, kan ik er de donder op zeggen dat het honger is en dan krijgt hij gewoon meteen. Hij slaapt nog in de co-sleeper dus ik kan het vrij makkelijk zo doen 's nachts.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:28 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik zou niet weten hoe je je kind moet dwingen om door te slapen hoor. Behalve gewoon s nachts laten huilen, maar dat zou ik niet over mijn hart kunnen verkrijgen.
En dit bedoel ik echt niet vervelend, maar ik dacht echt dat baby's die niet vanzelf na een paar maandjes gaan doorslapen de uitzondering zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |