quote:Op maandag 2 april 2012 17:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
.
Om je op te beurenIk al 14 maanden dus die award is voor mij
![]()
Slaapgebrek is kut dus voor wie het nodig heeft
Ik reageer niet op iedereen maar ik lees elke dag mee, dus groen van jaloezie was ik alquote:Op maandag 2 april 2012 17:18 schreef Fee-nix het volgende:
DML mag Sander in het lijstje? 10 februari 2012. Thnx!
Ik zal verder mijn mond maar houden over nachtrust enzo...Ik wil jullie niet groen van jaloezie maken
.
Nou ik mag het hopen.quote:Op maandag 2 april 2012 17:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
In de regel doen ze dat ook TJ. De mijne is een uitzondering. De jouwe heeft vast binnenkort de smaak te pakken
hoe oud is ze? (zag haar niet in de lijst of ik heb een vuiltje in het oog)quote:Op maandag 2 april 2012 18:09 schreef Nevertheless. het volgende:
Puh ik ben nu net begonnen aan mn derde week training voor nieuwe werk maar kom echt amper aan meeposten/lezen toe. Fulltime is me echt veel teveel pff.
Fleur heeft inmiddels een tand! Heel schattig zo onderin. En volgens mij is nummer 2 ook onderweg. Hoop dat deze sneller door is!
haha ik lig hier dubbel om je verhaal!quote:Op maandag 2 april 2012 20:18 schreef Susie het volgende:
Oh, kijk ean!![]()
Kuukske; komt allemaal wel goed joh *schuift een roosvicee toe*![]()
Iedereen even lachen nu: lief was aan het spelen met Anouk, beetje optillen enzo, gezellig meekraaien, jullie kennen dat wel, totdat ik op een gegeven moment een hoop geproest en gespuug hoor, in combie met een ieuwwww... Anouk moest dus even spugen en dat ging hoppa over lief heen, gedeeltelijk ook dus in zijn openstaande mond omdat hij gezellig aan het mee doen was!Ik heb dubbel gelegen! Hij is nu gelijk douchen
10 maanden nuquote:Op maandag 2 april 2012 20:35 schreef Beessie-Jen het volgende:
ahhhh Brulmeester wat een schatje!!!! hoe oud is ze? en wat is haar naam?
Dit was bij de oppas. Alle knopjes enzo zijn mateloos interessant ik heb een kloontje gemaaktquote:Op maandag 2 april 2012 20:48 schreef NotTheSame het volgende:
Welkom Brulmeester, en wat een moppie zeg!
Tienusgeweldig!!!
Ean, jij straalt ondeugd uit je ogen!! Volgens mij hebben je ouders de handen vol aan je!
Kyara, je hebt je eerste werkdag overleefd! Nou moet ik jou goede voorbeeld gaan volgen volgende week
!
Hier ging het vandaag wonderbaarlijk goed. Alleen lijkt het alsof Draakje zich al 3x verschrokken heeft in d'r slaap, dan komt er echt zo'n zielig huiltje uit. Even troosten, speen er weer in en madam tukt weer verder.
De echo verliep zoals ik al had verwacht; ze twijfelen over d'r rechter heupkom. Dus hebben we nog een röntgenfoto laten maken. Morgen krijgen we de uitslag als het goed is, ik heb ze op radiologie gewaarschuwd dat ik niet van plan ben om na morgen NOG een keer naar de KA te komen, alleen voor de uitslag.
Dragen doe ik momenteel al best veel (vind ik). Ik gaf het ook aan bij de echoscopiste, krijg ik zo'n knullig antwoord: ja, maar op je arm dragen heeft geen nut hè?! Nee muts, in een draagdoekquote:Op maandag 2 april 2012 20:55 schreef Deepfreeze het volgende:
Wat hebben we toch een mooie baby's hier
Kyara, fijn dat je dag nr1 hebt overleefd..
NTS, hoop voor je dat het toch meevalt met het heupje.. Of misschien veel gaan dragen, zodat spreidbroekje niet hoeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa
quote:Op maandag 2 april 2012 21:02 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Dragen doe ik momenteel al best veel (vind ik). Ik gaf het ook aan bij de echoscopiste, krijg ik zo'n knullig antwoord: ja, maar op je arm dragen heeft geen nut hè?! Nee muts, in een draagdoek!
quote:Op maandag 2 april 2012 21:02 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Dragen doe ik momenteel al best veel (vind ik). Ik gaf het ook aan bij de echoscopiste, krijg ik zo'n knullig antwoord: ja, maar op je arm dragen heeft geen nut hè?! Nee muts, in een draagdoek!
quote:Op maandag 2 april 2012 21:14 schreef Take_A_Picture het volgende:
Even gauw.... het is een foto van een foto maar heb nog geen zin gehad om 'm te scannen... komt nog wel!Ze lijkt op jou!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Anouk is een lolbroek
En ik ga naar bed
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |