Ik verdenk mezelf wel degelijk van het hebben van telepatische gaven ja.quote:Op maandag 2 april 2012 14:17 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Tenenkrommend zoals jij doet alsof je in iemand anders' hoofd kunt kijken.
Jij bent er natuurlijk ook zoëen die dan zou zeggen, helaas: mijn nieuw hoogste bod is 180.000...
Eufemisme?quote:
Gisteren nog een bezichtiging gedaan met de aankoopmakelaar en een bouwtechnische keuring laten doen.quote:Zoals eerder gemeld hebben wij (vriendin en ik) ons appartement verkocht en gaan wij nu het kooptraject in. We hebben een huis gevonden dat aan onze eisen voldoet en ook nog eens een leuke vraagprijs heeft (250.000). Maar om aan te geven hoe er creatief wordt omgegaan met de huizenmarkt op dit moment:
De huidige bewoners hebben een nieuwbouwhuis gekocht. Ze hebben begin dit jaar hun huidige woning te koop gezet (vr. pr. 269.000). Na een korte tijd is het verkocht. Na een paar weken stond er ineens weer een te koop bord in de tuin, maar van een andere makelaar. Ik heb even wat onderzoek gedaan en wat blijkt: De projectontwikkelaar van het nieuwbouwhuis heeft een garantieregeling afgesproken en heeft het huis gekocht en gaat dat nu zelf verkopen.
Kijkend naar de specificaties van de woning: 270 m2 grond, 160m2 woonopp en inhoud 500m3 denken wij dat we er een mooi prijsje uit kunnen slepen.
We gaan het niet zelf doen, we hebben een aankoopmakelaar. Ons verkopend makelaar deed ons een goed aanbod en daar gaan we dus niet zelf voor lopen klooien.
Maar dan is het nog altijd wel leuk om hier de meningen te horen over wat te bieden.
Ik en ook de makelaar denkt dat de ontwikkelaar 210.000 minimaal nodig heeft om quitte te spelen. Dan moet 215.000 als koopprijs toch wel haalbaar zijn
Stond er nog iets "speciaals" in die bouwtechnische keuring?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:51 schreef FrankP het volgende:
[..]
Gisteren nog een bezichtiging gedaan met de aankoopmakelaar en een bouwtechnische keuring laten doen.
Stond er nog bij welke soort dakbedekking het water zuur maakt?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:10 schreef FrankP het volgende:
- dakkapel heeft een apart soort dakbedekking wat zorgt voor vrijkomend zuur bij regen, dit kan de
dakgoot aantasten, dus de dakgoot moet behandeld worden
Lekker. Als dit aangelegd is in de tijd dat een hoofdschakelaar nog niet verplicht was, hoeft het niet te worden aangepast. En 2 hoofdschakelaars?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:10 schreef FrankP het volgende:
- Geen hoofdschakelaar, maar wel 10 groepen. minimaal 2 hoofdschakelaars toevoegen
quote:10 Groepen + kookgroep 2 Ph. / 2 Aardlek schakelaars correct aanwezig / Hoofdschakelaar niet aanwezig / Aarding visueel correct
(Bij 6 groepen of meer en bij 3 Ph. kookgroep door NeN 1010 vereist) Niet aanwezig
Waar haal je die 270 vandaan? Ik lees 250 en dat kan als vraagprijs misschien ook al niet serieus zijn.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:11 schreef bug_me_not2 het volgende:
Tja, als je 200K bied voor een woning met een vraagprijs van 270K dan moet je natuurlijk niet verbaasd zijn als ze je niet meer serieus nemen...
quote:Op woensdag 11 april 2012 08:58 schreef blomke het volgende:
Ik gok, gezien het economisch- en i.h.b huizenmarktperspectief, op 2 ton.
Bied je aan als makelaar, no cure no pay. Kijken of je het haalt, die 2 ton.quote:Op woensdag 11 april 2012 08:58 schreef blomke het volgende:
Ik gok, gezien het economisch- en i.h.b huizenmarktperspectief, op 2 ton.
Boeiend, kunnen wij ook weer eens lachenquote:Op woensdag 11 april 2012 09:04 schreef CutCake het volgende:
[..]![]()
Totaal niet te onderbouwen zo via een internetforum natuurlijk..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |