Dit is het soort dorp waar i.i.g. ik naar op zoek ben!quote:Op maandag 2 april 2012 16:09 schreef TimMer1981 het volgende:
Ik woon in een (bijzonder liberaal en modern) dorp en het bevalt mij hier prima; zou er niet aan moeten denken om in de stad te wonen met die drukte, allochtone hangjeugd en gebrek aan parkeerruimte.
Ik groeide daarnaast op, en dat is wel een mooie plek/ omgeving waar ik met plezier terug zou komenquote:Op donderdag 12 april 2012 13:19 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik ben opgegroeid in Borger, een dorp met 5000 inwoners met 4/6x per uur een bus naar Emmen, 4x per uur een bus naar Groningen en dan elk uur nog een bus naar Assen, Stadskanaal en Steenwijk (die langs Beilen rijdt waar je relaxt op de trein kan stappen) ik zou alleen in een dorp gaan wonen met een dergelijke bereikbaarheid.
Dat is toch jammer, dat een prachtige Oud-Hollandse stad als Dordrecht zo verloedert dat je blij bent er te (kunnen) vertrekken. De paar keren dat ik Dordrecht heb bezocht, heb ik genoten van de oude architectuur, het stadthuis, de Renaissancekerken,de gracht en de pleinen. Jammer dat door "nieuwe" bewoners, de stad zo onaantrekkelijk is geworden.quote:Op maandag 16 april 2012 16:25 schreef FrankP het volgende:
Ik ben opgegroeid in een klein dorpje in de Betuwe ca 5000 inwoners en heb daarna bijna 10 jaar in een flink dorp (15000) in Brabant gewoond.
Ik woon nu 6 jaar in Dordrecht en ik ben blij dat ik mijn appartement heb verkocht en als de sodemieter terug kan naar Brabant. Ik ga wederom in een flink dorp wonen (18000 inwoners), met alle gemakken van de stad, lees voldoende winkels, maar alle voordelen van een dorp (makkelijk contact, minder pauperwijken, geruster over straat gaan 's nachts).
Nouja het dorp op zich heb ik danweer niet zoveel meequote:Op maandag 16 april 2012 10:49 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ik groeide daarnaast op, en dat is wel een mooie plek/ omgeving waar ik met plezier terug zou komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |