Dat ligt dan toch gewoon aan jezelf als je die dingen wel gaat doen?quote:Op maandag 2 april 2012 14:46 schreef PeuRac het volgende:
Dat op de koffie gaan bij andere stelletjes, helemaal als ze kinderen hebben, dan wordt het nog erger. Ik krijg daar nogal jeuk van. Of met een ander stel en hun kinderen naar de speeltuinSamen fietsen, e.d.
Ik doe liever dingen met vrienden e.d. ze mag uiteraard mee, is leuk, maar geen zin in stelletjes bij elkaar.
'In Frankrijk....'quote:Op maandag 2 april 2012 14:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan de Ieren maar aan de persoon. Als jij tegen zulke dingen aanliep in je relaties dan ligt dat aan jou, niet aan je nationaliteit.
Nederlandsquote:
Ik doe die dingen ook nietquote:Op maandag 2 april 2012 14:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ligt dan toch gewoon aan jezelf als je die dingen wel gaat doen?
Sorry hoor, maar bij veel verplichte zaken ben je er toch echt zelf bij en zeg je zelf 'ja'. Als je van vroegs af aan duidelijk maakt aan vrienden/familie/schoonfamilie hoe je erin staat en wat ze wel/niet van je kunnen verwachten dan krijg je ook geen gezeik
Dat het idee me nog wel de creeps geeft.quote:
Maar hoezo heb je daar dan minder koppeltjesdingen? want zolang je in welk land dan ook er hetzelfde tegenover staat, heb je nergens dat probleemquote:
Jij en je fascinerende associaties ook?quote:Op maandag 2 april 2012 14:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien is dingen wel een werkwoord
Het ligt dus gewoon aan jou.quote:Op maandag 2 april 2012 14:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat het idee me nog wel de creeps geeft.
Belgisch is meestal lekkerderquote:
Het valt me op dat het in Nederland heel erg een cultuur is van koppels die alles samen doen. Hier in Ierland hebben mannen en vrouwen veel meer hun eigen leven.quote:Op maandag 2 april 2012 14:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar hoezo heb je daar dan minder koppeltjesdingen? want zolang je in welk land dan ook er hetzelfde tegenover staat, heb je nergens dat probleem
(je als in algemeen)
ooh het is welquote:Op maandag 2 april 2012 14:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zolang het hier te verkrijgen is.. maakt het weinig uit.
Je ziet gewoon wat je wil zien. Wat mij juist opviel in Ierland is dat het een ontzettende familiecultuur heeft. Families en/of vrienden die in grote getale samendrommen in de diverse pubs.quote:Op maandag 2 april 2012 14:52 schreef PeuRac het volgende:
Het valt me op dat het in Nederland heel erg een cultuur is van koppels die alles samen doen. Hier in Ierland hebben mannen en vrouwen veel meer hun eigen leven.
Dat heb je niet eens alleen met koppeltjes. Verplichte zaken vaak genoeg met je familie (schijnt).quote:Op maandag 2 april 2012 14:58 schreef Partingglass het volgende:
Je relatie vul je zelf/samen in als jij geen zin hebt in die koppeltjes zwik doe je dat niet. klaar. Ik zou de rillingen krijgen van een relatie waar je zon koppeltjes gedrag hebt. altijd samen, naast elkaar staan in de kroeg etc. Jak!
Echt blij dat ik dat niet heb.quote:Op maandag 2 april 2012 14:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat heb je niet eens alleen met koppeltjes. Verplichte zaken vaak genoeg met je familie (schijnt).
Same here. Kan me wel schuldig gaan voelen als ik m'n ma iets van een jaar niet zou hebben gezien. Maar ach, ze zijn wel wat van me gewend.quote:Op maandag 2 april 2012 15:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Echt blij dat ik dat niet heb.
Ouders die verwachten dat je elke zondag komt eten en zo.
Maat van me heeft dat wel met zijn schoonfamilie.
Ik zou er echt helemaal gek van worden.
Zo'n familie heb ik ook. Maar ze zijn inmiddels wel gewend dat ik anders in elkaar steek als hun. Je doet het hoe dan ook zelf.quote:Op maandag 2 april 2012 14:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat heb je niet eens alleen met koppeltjes. Verplichte zaken vaak genoeg met je familie (schijnt).
Ik ben het hier mee eens.quote:Op maandag 2 april 2012 14:33 schreef Partingglass het volgende:
Je "thuis" voelen bij iemand, je zelf kunnen zijn, best in je boven brengt, geborgenheid, het wij twee tegen de rest van de wereld, blindelings vertrouwen. Bijna als een verlengde van je eigen persoonlijkheid.
ook helemaal mee eens. Zo voelen, betekent niet dat je dus maar 24/7 samen moet zijn, helemaal niet olzelfs.quote:Op maandag 2 april 2012 15:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben het hier mee eens.
En ik zie totaal de link hiervan niet met 'verplichte koppeltjesdingen'. Heeft in principe niets met elkaar te maken.
Dit gaat om de basisgevoelens in een relatie, niet om de praktische uitwerking van je relatiequote:Op maandag 2 april 2012 15:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ook helemaal mee eens. Zo voelen, betekent niet dat je dus maar 24/7 samen moet zijn, helemaal niet olzelfs.
Zodat je precies weet wanneer een bezette vrouw het meest vatbaar is voor jouw avances?quote:Op maandag 2 april 2012 15:22 schreef HeatWave het volgende:
Ik volg altijd precies het relatie-handboek.
Onder anderequote:Op maandag 2 april 2012 15:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zodat je precies weet wanneer een bezette vrouw het meest vatbaar is voor jouw avances?
preciesquote:Op maandag 2 april 2012 15:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dit gaat om de basisgevoelens in een relatie, niet om de praktische uitwerking van je relatie
Duidelijk niet het woordenboekquote:Op maandag 2 april 2012 15:22 schreef HeatWave het volgende:
Ik volg altijd precies het relatie-handboek.
Dat is het inderdaad als het geen aanvulling/verrijking is voor je leven waarom er aan beginnen?quote:Op maandag 2 april 2012 15:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
precies![]()
En juist n sterk vertrouwen in elkaar, laat ruimte om elkaar vrij te laten in de eigen dingen, met eigen vrienden. Je weet wat je aan elkaar hebt en voor elkaar betekent. N relatie moet.n aanvulling zijn op je leven, geen totale nieuwe invulling van je leven.
Owh, ik heb het moment gemist dat correct taalgebruik alleen door nerds gebezigd wordtquote:
Wow heftig!quote:Op maandag 2 april 2012 15:28 schreef Partingglass het volgende:
Ik ben zo dit weekend met een heel goede vriendin naar een bluesband gaan kijken en mijn vriendin met een van haar beste vrienden naar een heel ander muziekevenement geweest.
Je zou ze de kost moeten geven waar dat idee alleen al de borden door de kamer doet vliegenquote:
ja, dat was gisteren om 13:37! Wel opletten Xje!quote:Op maandag 2 april 2012 15:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh, ik heb het moment gemist dat correct taalgebruik alleen door nerds gebezigd wordt
Dat weet ik wel heel zeker. Zeker omdat in ons geval je de iitgaanspartners nog nooit gezien hebt/had.quote:Op maandag 2 april 2012 15:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je zou ze de kost moeten geven waar dat idee alleen al de borden door de kamer doet vliegen
quote:Op maandag 2 april 2012 15:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je zou ze de kost moeten geven waar dat idee alleen al de borden door de kamer doet vliegen
Nee hoor, vind het prima hier onder mijn steen.quote:Op maandag 2 april 2012 15:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat was gisteren om 13:37! Wel opletten Xje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Ik heb ruim zes jaar een relatie en mijn vrouw en ik hebben beiden vrienden die de ander niet/nauwelijks gezien heeft. Zonder bijbehorende vliegende borden overigens.quote:Op maandag 2 april 2012 15:35 schreef Partingglass het volgende:
Dat weet ik wel heel zeker. Zeker omdat in ons geval je de iitgaanspartners nog nooit gezien hebt/had.
Ervaring?quote:Op maandag 2 april 2012 15:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Onze date van afgelopen vrijdag heeft wel wat serviesgoed gekost ja.quote:
Moest je op de bank slapen?quote:Op maandag 2 april 2012 15:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onze date van afgelopen vrijdag heeft wel wat serviesgoed gekost ja.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Kelder.quote:
Nee, want met onze bank zou dat absoluut geen straf zijn.quote:
Behalve dan die keer dat ik naar een Griekse bruiloft gingquote:Op maandag 2 april 2012 15:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb ruim zes jaar een relatie en mijn vrouw en ik hebben beiden vrienden die de ander niet/nauwelijks gezien heeft. Zonder bijbehorende vliegende borden overigens.
Met zijn postuur?quote:
En zo moet het ook toch. Ik heb 13,5 jaar zon relatie gehad en zou niet anders willen. Ook lastig aangezien het meerendeel denk ik vrouw is van waar ik veel mee optrek, festivals, bands bezoek of weekendjes mee naar een pretpark ga waar ik een jaarkaart voor heb etc.quote:Op maandag 2 april 2012 15:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb ruim zes jaar een relatie en mijn vrouw en ik hebben beiden vrienden die de ander niet/nauwelijks gezien heeft. Zonder bijbehorende vliegende borden overigens.
Heb je een jaarkaart voor een pretpark? Welke?quote:Op maandag 2 april 2012 15:40 schreef Partingglass het volgende:
[..]
En zo moet het ook toch. Ik heb 13,5 jaar zon relatie gehad en zou niet anders willen. Ook lastig aangezien het meerendeel denk ik vrouw is van waar ik veel mee optrek, festivals, bands bezoek of weekendjes mee naar een pretpark ga waar ik een jaarkaart voor heb etc.
Ik denk dat je ook elkaar vrij moet laten on zon dingen.
En de klep half openquote:
quote:Op maandag 2 april 2012 15:40 schreef Partingglass het volgende:
[..]
En zo moet het ook toch. Ik heb 13,5 jaar zon relatie gehad en zou niet anders willen. Ook lastig aangezien het meerendeel denk ik vrouw is van waar ik veel mee optrek, festivals, bands bezoek of weekendjes mee naar een pretpark ga waar ik een jaarkaart voor heb etc.
Ik denk dat je ook elkaar vrij moet laten on zon dingen.
quote:Op maandag 2 april 2012 15:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je een jaarkaart voor een pretpark? Welke?
Ik heb een dreampass voor Disneyland bij parijs.quote:Op maandag 2 april 2012 15:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je een jaarkaart voor een pretpark? Welke?
Damn, als je daar geen vrouwen mee kan versierenquote:Op maandag 2 april 2012 15:51 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Ik heb een dreampass voor Disneyland bij parijs.
Ik raak er niet nat van hoorquote:Op maandag 2 april 2012 15:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Damn, als je daar geen vrouwen mee kan versieren(en het is ook gewoon tof voor jezelf natuurlijk).
Bear Grylls survival board game zekerquote:Op maandag 2 april 2012 15:54 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb afgelopen zaterdag een bordspel gespeeld met mijn vriendin en een bevriend stel
Zou het. Denk dat er genoeg zijn die denken whut?, doei!quote:Op maandag 2 april 2012 15:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Damn, als je daar geen vrouwen mee kan versieren(en het is ook gewoon tof voor jezelf natuurlijk).
quote:Op maandag 2 april 2012 15:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bear Grylls survival board game zeker.
quote:Op maandag 2 april 2012 15:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
omfgquote:Op maandag 2 april 2012 15:51 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Ik heb een dreampass voor Disneyland bij parijs.
Bordspelletjes zijn awesome!quote:Op maandag 2 april 2012 15:54 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb afgelopen zaterdag een bordspel gespeeld met mijn vriendin en een bevriend stel
Ai, pijnlijk.quote:
Een dude die net vol trots over z'n kersverse relatie staat te vertellen, koppelen aan een ander.quote:
Ooooh. Dat heb ik niet gelezen joh. Jemig man, ik dacht dat ik iets vreselijks zei, laat me niet zo schrikken!quote:Op maandag 2 april 2012 16:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een dude die net vol trots over z'n kersverse relatie staat te vertellen, koppelen aan een ander.
quote:Op maandag 2 april 2012 16:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een dude die net vol trots over z'n kersverse relatie staat te vertellen, koppelen aan een ander.
Voor FOK-begrippen ís dit heel erg.quote:Op maandag 2 april 2012 16:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Ooooh. Dat heb ik niet gelezen joh. Jemig man, ik dacht dat ik iets vreselijks zei, laat me niet zo schrikken!
ach, alles kan kapotquote:Op maandag 2 april 2012 16:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat wil ik jou niet aandoen.quote:
quote:
Eens, ik gleed dan ook niet door de kamer bij het lezen.quote:
We hebben een match!quote:
Als zijn relatie zo sterk is al hij doet geloven dan kan er niks stuk gaanquote:Op maandag 2 april 2012 16:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daag je me nu uit?quote:Op maandag 2 april 2012 16:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als zijn relatie zo sterk is al hij doet geloven dan kan er niks stuk gaan
Je ziet een uitdaging?quote:
Het is geen kwestie van geloof in de relatie, maar een kwestie van investeren in de relatie.quote:Op maandag 2 april 2012 16:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als zijn relatie zo sterk is al hij doet geloven dan kan er niks stuk gaan
Dat zei ik dan ook nietquote:Op maandag 2 april 2012 16:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van geloof in de relatie, maar een kwestie van investeren in de relatie.
want dat doe ik nooitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op maandag 2 april 2012 16:17 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
want dat doe ik nooitIn de trein las ik mobiel even mee, en toen zei je dat je jezelf vandaag in de weg zat, of iets dergelijk. Daar doelde ik op. Verder vind ik je namelijk een zonnetje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Permanent achter de wolken, maar desalniettemin een zonnetjequote:Op maandag 2 april 2012 16:19 schreef L-E het volgende:
[..]
In de trein las ik mobiel even mee, en toen zei je dat je jezelf vandaag in de weg zat, of iets dergelijk. Daar doelde ik op. Verder vind ik je namelijk een zonnetje!
quote:Op maandag 2 april 2012 16:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Permanent achter de wolken, maar desalniettemin een zonnetje
Die is gaaf en bijna nooit druk. Zeker niet door de week. Dan is,het uitstappen en weer baar binnen. Houd,je best lang vol. Idem tower of,terror en cool dat elke lift iets van 6 programma's heeft dus,afwachten hoe die gaat.quote:
Ja, Tower of Terrorquote:Op maandag 2 april 2012 16:26 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Die is gaaf en bijna nooit druk. Zeker niet door de week. Dan is,het uitstappen en weer baar binnen. Houd,je best lang vol. Idem tower of,terror en cool dat elke lift iets van 6 programma's heeft dus,afwachten hoe die gaat.
Tegen jouw ramen?quote:Op maandag 2 april 2012 16:37 schreef CherryLips het volgende:
Schrik me dood. Kutkinderen die stenen naar de ruiten gooien.
Ja. Ik zit boven achter de pc. Ze kwamen hard aan, schrok me wezenloos. Blagen van een jaar of 10 he.quote:
Wtf! Wanneer ga je er weg? Zelfs in Kanaleneiland is het beter wonenquote:Op maandag 2 april 2012 16:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. Ik zit boven achter de pc. Ze kwamen hard aan, schrok me wezenloos. Blagen van een jaar of 10 he.
Gooi een steen terug. Zijn ze helemaal besodemieterd, tuig.quote:Op maandag 2 april 2012 16:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. Ik zit boven achter de pc. Ze kwamen hard aan, schrok me wezenloos. Blagen van een jaar of 10 he.
Zo snel ben ik niet, die kinderen kunnen hard rennen.quote:Op maandag 2 april 2012 16:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Gooi een steen terug. Zijn ze helemaal besodemieterd, tuig.
Game of Thrones bordspelquote:Op maandag 2 april 2012 15:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt. Niet lang geleden stond ik in de keuken, zie ik ineens mijn hele schutting heen en weer gaan. Stond er een rotjong van 8 of 9 tegen mijn schutting aan te trappen. Gewoon, zomaar.quote:Op maandag 2 april 2012 16:43 schreef CherryLips het volgende:
Nou ja, in Ede gooiden ze sneeuwballen met steentjes of eieren tegen de ruitKutkinderen heb je overal.
In Heerde steken ze scholen in de fik en gooien ze grafstenen om. De bengels.quote:Op maandag 2 april 2012 16:43 schreef CherryLips het volgende:
Nou ja, in Ede gooiden ze sneeuwballen met steentjes of eieren tegen de ruitKutkinderen heb je overal.
In Transwijk gebeurt dat nooit.quote:Op maandag 2 april 2012 16:37 schreef CherryLips het volgende:
Tijd voor berenvallen?quote:Op maandag 2 april 2012 16:37 schreef CherryLips het volgende:
heb je hem geschopt?quote:Op maandag 2 april 2012 16:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Klopt. Niet lang geleden stond ik in de keuken, zie ik ineens mijn hele schutting heen en weer gaan. Stond er een rotjong van 8 of 9 tegen mijn schutting aan te trappen. Gewoon, zomaar.
f5? Olds-skool, auto-refreshquote:Op maandag 2 april 2012 17:26 schreef JoeBravo het volgende:
owja, 5 uur geweest, dus voor niks aan het f5-en
Chick!quote:
* haantjesgedrag vertoontquote:
Ah, de creativiteit is terug?quote:Op maandag 2 april 2012 18:41 schreef Samzz het volgende:
Het is zo druk op 't werk dat ik m'n tekening bijna af heb.
Alles prima, wel veel te lui voor de tijd van de dag.quote:
Ja, en hoe! Ik ben een mens aan het tekenen. Verhoudingen zijn pet, maar hell, ik teken weerquote:
Is er iemand om je heen die het wat boeit?quote:Op maandag 2 april 2012 18:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alles prima, wel veel te lui voor de tijd van de dag.
Dat komt vanzelf wel weer met de ervaringsuren.quote:Op maandag 2 april 2012 18:49 schreef Samzz het volgende:
Ja, en hoe! Ik ben een mens aan het tekenen. Verhoudingen zijn pet, maar hell, ik teken weer.
Nope, niemand die er last van heeft en het wordt mij van harte gegund.quote:Op maandag 2 april 2012 18:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Is er iemand om je heen die het wat boeit?
Dan zou ik zeggen; lekker lui blijven. Soms mag je het jezelf best gunnen.quote:Op maandag 2 april 2012 18:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, niemand die er last van heeft en het wordt mij van harte gegund.
Misschien. Er staat wel een foto in het crea topic. En op Facebookquote:Op maandag 2 april 2012 18:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat komt vanzelf wel weer met de ervaringsuren.
Als ik niet zo lui was, had ik je nu uitgenodigd om samen luit te zijn. Maar ja...quote:Op maandag 2 april 2012 18:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dan zou ik zeggen; lekker lui blijven. Soms mag je het jezelf best gunnen.
Ik doe nu ook geen ene fuck..
Zal zo ff kijken in het crea topic. Voor Facebook moet ik op Miss d'r PC kijken want ik heb jou niet bij mijn vrienden zitten.quote:Op maandag 2 april 2012 18:57 schreef Samzz het volgende:
Misschien. Er staat wel een foto in het crea topic. En op Facebook.
Ja, waarom eigenlijk nietquote:Op maandag 2 april 2012 18:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal zo ff kijken in het crea topic. Voor Facebook moet ik op Miss d'r PC kijken want ik heb jou niet bij mijn vrienden zitten.
Ben te lui om van de bank te komen..quote:Op maandag 2 april 2012 18:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik niet zo lui was, had ik je nu uitgenodigd om samen luit te zijn. Maar ja...
Omdat jij mij maar niet toevoegt.quote:
quote:Op maandag 2 april 2012 18:59 schreef Samzz het volgende:
Vriendin van me gaat morgen foto's van mij maken voor d'r portfolio.
Als ik niet zo lui zou zijn, zou ik nu verliefd op je worden.quote:Op maandag 2 april 2012 18:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ben te lui om van de bank te komen..
quote:Op maandag 2 april 2012 19:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik niet zo lui zou zijn, zou ik nu verliefd op je worden.
Spelbreker.quote:
Wel de lusten, niet de lasten... Ik ga ervoor, zelfs nu ik lui ben.quote:
Kom maar dan. Ik ben nog te lui..quote:Op maandag 2 april 2012 19:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel de lusten, niet de lasten... Ik ga ervoor, zelfs nu ik lui ben.
Dat scheelt weer vastbinden.quote:Op maandag 2 april 2012 19:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Kom maar dan. Ik ben nog te lui..
Oh, moet ik dat weer doen, luie draakquote:Op maandag 2 april 2012 19:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat jij mij maar niet toevoegt.
[..]
quote:
Je hebt er verdomme over nagedachtquote:Op maandag 2 april 2012 19:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]Hoe anders kan ik patsen dat ik door gewillige blonde deernes met grote jopen wordt toegevoegd?
Dat je daar nog verrast over bent.quote:
Nou, duik je bed in dan!quote:
Arme jij. Toe hoe laat mag je?quote:
L-E'tje!quote:
Ik heb met je te doen.quote:
Ach jij hebt tenminste mogen uitslapenquote:
Hoezo heb ik mogen uitslapenquote:Op maandag 2 april 2012 21:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach jij hebt tenminste mogen uitslapendus verschil moet er wezen
Uitslapen is overrated.quote:Op maandag 2 april 2012 21:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach jij hebt tenminste mogen uitslapendus verschil moet er wezen
Ik ga er voor het gemak van uit van welquote:
Ik vind van nietquote:
Wat voor werk doe je dat je tot zo laat moet werken?quote:
Receptiequote:Op maandag 2 april 2012 21:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dat je tot zo laat moet werken?
Ja, zo maak je me alleen maar nieuwsgierigerquote:
Tijd om te lezenquote:Op maandag 2 april 2012 21:53 schreef Memento-Mori het volgende:
morgen 5uur met het ov![]()
(en das een enkele reis)
Zo heel af en toe ben ik dat. Het is je van harte gegund.quote:
Ah, hier gaan al die spaarzame gebaren dus heenquote:Op maandag 2 april 2012 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo heel af en toe ben ik dat. Het is je van harte gegund.
Ik ook als ik dat zou kunnenquote:Op maandag 2 april 2012 22:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik zou binnen tien minuten liggen pitten.
dank, ben ook best blijquote:Op maandag 2 april 2012 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo heel af en toe ben ik dat. Het is je van harte gegund.
ik neem n netbook mee en tablet, wellicht dat ik iets nuttigs kan tikkenquote:Op maandag 2 april 2012 22:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik zou binnen tien minuten liggen pitten.
Ik ben receptioniste bij een wellnes-resortquote:Op maandag 2 april 2012 21:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, zo maak je me alleen maar nieuwsgieriger
badjassen schiet me daarbij te binnen.quote:Op maandag 2 april 2012 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben receptioniste bij een wellnes-resort.
Hmmm, dus na je werk nog even een goede massage van die knappe masseur?quote:Op maandag 2 april 2012 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben receptioniste bij een wellnes-resort.
Nee, de beauty is al geslotenquote:Op maandag 2 april 2012 22:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hmmm, dus na je werk nog even een goede massage van die knappe masseur?
Ik bedoel maarquote:Op maandag 2 april 2012 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, de beauty is al gesloten. Volgende week een keer voor een sportmassage
.
50.000 O+
quote:Op maandag 2 april 2012 22:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik bedoel maarM'n schouders zitten vast door 't paardrijden. Volgens een van de masseuses zou ik niet eens meer opzij moeten kunnen kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Sporten is echt gezondquote:Op maandag 2 april 2012 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
M'n schouders zitten vast door 't paardrijden. Volgens een van de masseuses zou ik niet eens meer opzij moeten kunnen kijken.
Dit is echt m'n eigen schuldquote:Op maandag 2 april 2012 22:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sporten is echt gezond
Nou ja, hopen dat het gaat helpen
Duke!quote:Op dinsdag 3 april 2012 07:50 schreef Godtje het volgende:
JOE!!! Je kan gewoon Duke Nukem gebruiken!![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Balls of Steel!quote:Op dinsdag 3 april 2012 07:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Duke!
Zou Duke Nukem Forever al eens uit komen binnenkort? Ik heb gehoord dat het het beste spel EVER moet worden!
Heerlijkquote:
Mag ie wel wat aan z'n haar doen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 08:18 schreef Samzz het volgende:
Ashton Kutscher als Steve Jobs... Aparte keuze.
In de B Film.quote:Op dinsdag 3 april 2012 08:18 schreef Samzz het volgende:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 07:50 schreef Godtje het volgende:
JOE!!! Je kan gewoon Duke Nukem gebruiken!![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Mja, vond ik ook alquote:Op dinsdag 3 april 2012 08:18 schreef Samzz het volgende:
Dat verklaart al ietsquote:Op dinsdag 3 april 2012 08:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
In de B Film.
De rechten voor de biografie zijn verkocht aan Sony en dat is niet deze
Dan nog.quote:Op dinsdag 3 april 2012 08:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
In de B Film.
De rechten voor de biografie zijn verkocht aan Sony en dat is niet deze
Dan is het gewoon ff snel proberen geld te pakken en dat doe je o.a. bij tienermeisjes en dan heb je zo een type nodig.quote:
Lijkt een beetje op die gast die al die nummers playbackt. Hoe heet hij ook alweer?!quote:
4 dagen maar! Nu nog maar 3!quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:14 schreef HeatWave het volgende:
Dag 2, het schiet al op.
Pffff, dit is echt een heeeeeeeeeele lange week, nu al.
Te lang!quote:
Heerlijk Rotterdamse uitspraakquote:Op dinsdag 3 april 2012 09:24 schreef HeatWave het volgende:
Te lang!.
Oh well, niet lullen maar poetsen.
Ik ben niet zo'n eenkennige Amsterdammer als mensen altijd maar beweren hierquote:
Moet je nog gaan rekenen ookquote:Op dinsdag 3 april 2012 09:14 schreef 100% Tukker het volgende:
Altijd tof, webshops die de bedragen ex. btw neerplempen.
Ik binnenkort wel weer een paar dagen in de weekquote:Op dinsdag 3 april 2012 09:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Bah, rekenen. Ik zit niet meer op school hoor!
Pedopas in de aanslag?quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik binnenkort wel weer een paar dagen in de week.
Nee, dan blijf ik wel op mijn werkquote:
Jij bent ook gewoon een wandelende pedopas hequote:Op dinsdag 3 april 2012 09:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dan blijf ik wel op mijn werk.
1 April met een verlengsnoer?quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n eenkennige Amsterdammer als mensen altijd maar beweren hier.
Dat valt reuze mee and you know itquote:Op dinsdag 3 april 2012 09:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij bent ook gewoon een wandelende pedopas he
Ach, zestien is legaalquote:Op dinsdag 3 april 2012 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee and you know it.
Roddels!quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee and you know it.
Dat gaat tegenwoordig automagisch Missb.quote:
Arme jijquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:24 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat gaat tegenwoordig automagisch Missb.Het is meer de deceptie achteraf. Alles lijkt scherp geprijst maar dan een lichte hartverzakking krijgen als je de knop 'afrekenen' aanklikt.
Het is net het leven.quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:24 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het is meer de deceptie achteraf.
Q!quote:
Dat willen we toch helemaal niet weten manquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:52 schreef 100% Tukker het volgende:
Hoe warm is het vandaag bij je, Barb?
Het is vast onaangenaam warm.quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat willen we toch helemaal niet weten man
Het moet wel héél warm zijn, wil ik het onaangenaam vinden hoor.quote:
100 graden. Dat zal hem leren met zijn mooie weer.quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het moet wel héél warm zijn, wil ik het onaangenaam vinden hoor.
slechts 20+ nuquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:52 schreef 100% Tukker het volgende:
Hoe warm is het vandaag bij je, Barb?
quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat willen we toch helemaal niet weten man
quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:58 schreef Q. het volgende:
[..]
100 graden. Dat zal hem leren met zijn mooie weer.
Burn baby burn!quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:58 schreef Q. het volgende:
[..]
100 graden. Dat zal hem leren met zijn mooie weer.
En het is notabene lentequote:
Tijd voor erwtensoep met worst, roggebrood en kruidenbitter dus.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is alweer voorbij, het is nu weer herfst.
Global cooling ja. Veel te veel Priussen op de weg.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is alweer voorbij, het is nu weer herfst.
Ik heb net in mijn t-shirtje met korte mouwen buiten gelopen en het is lekker!quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:09 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Global cooling ja. Veel te veel Priussen op de weg.
Ik heb een hoodie aan.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb net in mijn t-shirtje met korte mouwen buiten gelopen en het is lekker!
quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:12 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik heb een hoodie aan.Maar da's eigenlijk veel te warm.
Loop hier te zweten als Missb in een vegetarisch restaurant.
Gisteren gedaanquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:21 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind het best lekker buiten, beetje fris nog, maar met een jas is het wel goed te doen.
Maar het is nu echt tijd voor de tot 23:00 buitenzitavonden.
Dudequote:Op dinsdag 3 april 2012 11:12 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik heb een hoodie aan.Maar da's eigenlijk veel te warm.
Loop hier te zweten als Missb in een vegetarisch restaurant.
As ifquote:
Ik heb nu wel een MI van jou, cold turkey gaand, bezweet, nagelbijtend en met zenuwtrekjesquote:
Das om te voorkomen dat er 188754154 topics worden geopend over dezelfde vertraging.quote:
Ik hou al opquote:
geen vertraging hoor maastricht-frlquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das om te voorkomen dat er 188754154 topics worden geopend over dezelfde vertraging.
Ach het is niet zo dat ik geen groentes eet he. Maar mij zul je er iig niet snel vindenquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb nu wel een MI van jou, cold turkey gaand, bezweet, nagelbijtend en met zenuwtrekjes
Regeren is vooruitzien.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
geen vertraging hoor maastricht-frl
Mij heb je er niet mee hoorquote:
Oh ik wel, als het om zon gaat.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mij heb je er niet mee hoor.
Ik ben niet zo afgunstig geprogrammeerd.
Ik wil ook best in de zon zitten hoor, maar elke dag is er wel iemand die beter weer heeft dan ikquote:
Ja zeker. je kwam zo vrolijk over net met wifi in de trein. Dus moest nu wel beetje lachen ja.quote:
Goeden eigenschap!quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mij heb je er niet mee hoor.
Ik ben niet zo afgunstig geprogrammeerd.
Ja, ik moet er toch 1 hebben?quote:
Vast wel meer dan 1quote:
Ja, mijn buitenproportionele, bijna buitenaardse, fabelachtige bescheidenheidquote:
In je Snuggie kan dat ook prima hoorquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:47 schreef missbehavin het volgende:
Boh, ik wil lekker in het park liggen, stomme herfst
Eerst nog de winter overleven en daarna misschien weer een beetje lente.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:47 schreef missbehavin het volgende:
Boh, ik wil lekker in het park liggen, stomme herfst
Je zit buiten hoop ik? Kantoor is te klein voor jou en je egoquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, mijn buitenproportionele, bijna buitenaardse, fabelachtige bescheidenheid.
Nee ik wil dat in een rokje ofzo kunnen doen, snap dat dan!quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In je Snuggie kan dat ook prima hoor.
Balkondeur staat openquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je zit buiten hoop ik? Kantoor is te klein voor jou en je ego
Sorry, dat soort dingen snap ik nooitquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee ik wil dat in een rokje ofzo kunnen doen, snap dat dan!
Of naakt?quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee ik wil dat in een rokje ofzo kunnen doen, snap dat dan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |