Wanneer en hoe is het uit gegaan als ik vragen mag?quote:Op maandag 2 april 2012 22:43 schreef Isis20 het volgende:
[..]
Het laatste contact ong een maand maar ik wist al wel 2 maand geleden dat het niet ging werken
Ah ja, dan zit het natuurlijk nog allemaal vers in je geheugen.quote:Op maandag 2 april 2012 22:43 schreef Isis20 het volgende:
[..]
Het laatste contact ong een maand maar ik wist al wel 2 maand geleden dat het niet ging werken
Lang ingewikkeld verhaal, ik heb hem laten gaan uit liefde omdat het niet ging werken en dacht dat hij gelukkiger zou zijn.quote:Op maandag 2 april 2012 22:44 schreef sawadie het volgende:
[..]
Wanneer en hoe is het uit gegaan als ik vragen mag?
Oke, klinkt alsof je jezelf daarmee wel heel veel pijn hebt gedaan..quote:Op maandag 2 april 2012 22:47 schreef Isis20 het volgende:
[..]
Lang ingewikkeld verhaal, ik heb hem laten gaan uit liefde omdat het niet ging werken en dacht dat hij gelukkiger zou zijn.
begint bij mij eindelijk ook door te komen, een stapje in de goede richting dus:)quote:Op maandag 2 april 2012 23:07 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Relativeren en reëel denken is belangrijk, ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geen.
Heb ook de sportschool uitgespeeld, daarna een paar biertjes gedaan op mijn oude Studentenhuis. Nu maar snurken want de wekker gaat om 7 uur!quote:Op maandag 2 april 2012 22:35 schreef STING het volgende:
Ik ben net naar de sportschool geweest en lig nu in bed een tosti te eten
Waggel waggel :pquote:Op dinsdag 3 april 2012 01:32 schreef Tjik het volgende:
Ik moet weer eens gaan rennen met me dikke kont
Zoals?quote:Op maandag 2 april 2012 23:07 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Relativeren en reëel denken is belangrijk, ja
De Lente.quote:Op dinsdag 3 april 2012 08:43 schreef Murdera het volgende:
IK krijg overal aandacht.
Schone jonkvrouwen die bewonderend kijken enzo.
Nou gewoon, weten wanneer je wel of niet op z'n Facebook moet kijken of wanneer je contact op moet nemen en de gevolgen enzoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |