Doe er wat aanquote:Op maandag 2 april 2012 16:57 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
kut topic geworden, jammer.
maar is ook heel persoonlijk natuurlijk.
Zoals? Doe gewoon eens lekker ouwehoeren. Dat gortdroge gelul over waar je woont en studeert. Dat je niet al typend in coma raakt zeg...quote:
Ouwehoer gezellig mee, doe een subtiele topicwending naar een onderwerp dat je wel interessant vindt en vanuit daar ga je weer verder. Het is niet altijd feestquote:Op maandag 2 april 2012 17:02 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Zoals? Doe gewoon eens lekker ouwehoeren. Dat gortdroge gelul over waar je woont en studeert. Dat je niet al typend in coma raakt zeg...
SAAAAI.
Zal er vanavond eens naar kijken.
quote:Op maandag 2 april 2012 17:28 schreef WasMachinator het volgende:
Begin dan maar te hosselen he prins_eerlijk :p
Herken ik maar al te goed.quote:Op maandag 2 april 2012 21:51 schreef Isis20 het volgende:
Oh voel me even stom dat ik dacht dat ik al wel klaar genoeg was met m'n ex om een getagde foto van hem te bekijken... Waarna er een volgde met z'n vriendin...
Guess i'm not that ready
Nu heb je er van geleerd dus doe je het de volgende keer niet mee (zo snel)quote:Op maandag 2 april 2012 22:06 schreef Isis20 het volgende:
[..]
Mraaaaaah nu heb ik spijt want ik voel me kut
Niet meer doen inderdaad, beter blok je exquote:Op maandag 2 april 2012 22:06 schreef Isis20 het volgende:
[..]
Hoe lang is het geleden dan?quote:Op maandag 2 april 2012 21:51 schreef Isis20 het volgende:
Oh voel me even stom dat ik dacht dat ik al wel klaar genoeg was met m'n ex om een getagde foto van hem te bekijken... Waarna er een volgde met z'n vriendin...
Guess i'm not that ready
Aah! Kunnen we je opvrolijken?quote:Op maandag 2 april 2012 22:06 schreef Isis20 het volgende:
[..]
jaloersquote:Op maandag 2 april 2012 22:35 schreef STING het volgende:
Ik ben net naar de sportschool geweest en lig nu in bed een tosti te eten
Nice!quote:
Doe mij maar een erdingerquote:Op maandag 2 april 2012 22:37 schreef sawadie het volgende:
[..]
Nice!
Vanmiddag twee uur in de sportschool gezeten, ging lekker! Nu met een HJ weizener nog ff PCen
Ahah, helemaal met je eens, maar die heb ik hier nietquote:
Het laatste contact ong een maand maar ik wist al wel 2 maand geleden dat het niet ging werkenquote:
zonde!quote:Op maandag 2 april 2012 22:40 schreef sawadie het volgende:
[..]
Ahah, helemaal met je eens, maar die heb ik hier nietMoet ik eerst langs de Gall & Gall, en die is dicht
Ja dat is het hem nou net, ik heb dat soort neigingen nooit. Ik dacht alleen 'mwa gaat zo goed, ik denk dat ik er wel klaar voor ben om een foto te kijken want dat moet toch ooit weer een keer gewoon kunnen'quote:Op maandag 2 april 2012 22:29 schreef sawadie het volgende:
[..]
Aah! Kunnen we je opvrolijken?
Ken het gevoel idd, zit zelf te vechten tegen de neiging om op haar fb te kijken, maar no way dat ik het ga doen!
Wanneer en hoe is het uit gegaan als ik vragen mag?quote:Op maandag 2 april 2012 22:43 schreef Isis20 het volgende:
[..]
Het laatste contact ong een maand maar ik wist al wel 2 maand geleden dat het niet ging werken
Ah ja, dan zit het natuurlijk nog allemaal vers in je geheugen.quote:Op maandag 2 april 2012 22:43 schreef Isis20 het volgende:
[..]
Het laatste contact ong een maand maar ik wist al wel 2 maand geleden dat het niet ging werken
Lang ingewikkeld verhaal, ik heb hem laten gaan uit liefde omdat het niet ging werken en dacht dat hij gelukkiger zou zijn.quote:Op maandag 2 april 2012 22:44 schreef sawadie het volgende:
[..]
Wanneer en hoe is het uit gegaan als ik vragen mag?
Oke, klinkt alsof je jezelf daarmee wel heel veel pijn hebt gedaan..quote:Op maandag 2 april 2012 22:47 schreef Isis20 het volgende:
[..]
Lang ingewikkeld verhaal, ik heb hem laten gaan uit liefde omdat het niet ging werken en dacht dat hij gelukkiger zou zijn.
begint bij mij eindelijk ook door te komen, een stapje in de goede richting dus:)quote:Op maandag 2 april 2012 23:07 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Relativeren en reëel denken is belangrijk, ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geen.
Heb ook de sportschool uitgespeeld, daarna een paar biertjes gedaan op mijn oude Studentenhuis. Nu maar snurken want de wekker gaat om 7 uur!quote:Op maandag 2 april 2012 22:35 schreef STING het volgende:
Ik ben net naar de sportschool geweest en lig nu in bed een tosti te eten
Waggel waggel :pquote:Op dinsdag 3 april 2012 01:32 schreef Tjik het volgende:
Ik moet weer eens gaan rennen met me dikke kont
Zoals?quote:Op maandag 2 april 2012 23:07 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Relativeren en reëel denken is belangrijk, ja
De Lente.quote:Op dinsdag 3 april 2012 08:43 schreef Murdera het volgende:
IK krijg overal aandacht.
Schone jonkvrouwen die bewonderend kijken enzo.
Nou gewoon, weten wanneer je wel of niet op z'n Facebook moet kijken of wanneer je contact op moet nemen en de gevolgen enzoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |