Ach.. t heeft wel wat.. Ik wilde piloot worden tot mn ogen achteruit gingenquote:Op maandag 2 april 2012 15:24 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
klinkt al kut, recht is echt niks voor mij
Ik wilde ook piloot worden, helaas is de markt dermate slecht dat ik die gigantische investering niet wil doen.. n vriend van mij is alweer een dik jaar opzoek naar n baan als piloot.. zit je dan met een gigantische schuld.quote:Op maandag 2 april 2012 15:26 schreef Geester het volgende:
[..]
Ach.. t heeft wel wat.. Ik wilde piloot worden tot mn ogen achteruit gingen
Nee, maar ik heb een meisje waar ik mee date (verleden tijd een beetje) en die woont daar. Kon ik er ff langs.quote:Op maandag 2 april 2012 15:18 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Haha wil je weg uit het noorden?
ahquote:Op maandag 2 april 2012 15:32 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb een meisje waar ik mee date (verleden tijd een beetje) en die woont daar. Kon ik er ff langs.
Zeur niet en date haar gewoonquote:Op maandag 2 april 2012 15:32 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb een meisje waar ik mee date (verleden tijd een beetje) en die woont daar. Kon ik er ff langs.
Doe er wat aanquote:Op maandag 2 april 2012 16:57 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
kut topic geworden, jammer.
maar is ook heel persoonlijk natuurlijk.
Zoals? Doe gewoon eens lekker ouwehoeren. Dat gortdroge gelul over waar je woont en studeert. Dat je niet al typend in coma raakt zeg...quote:
Ouwehoer gezellig mee, doe een subtiele topicwending naar een onderwerp dat je wel interessant vindt en vanuit daar ga je weer verder. Het is niet altijd feestquote:Op maandag 2 april 2012 17:02 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Zoals? Doe gewoon eens lekker ouwehoeren. Dat gortdroge gelul over waar je woont en studeert. Dat je niet al typend in coma raakt zeg...
SAAAAI.
Zal er vanavond eens naar kijken.
quote:Op maandag 2 april 2012 17:28 schreef WasMachinator het volgende:
Begin dan maar te hosselen he prins_eerlijk :p
Herken ik maar al te goed.quote:Op maandag 2 april 2012 21:51 schreef Isis20 het volgende:
Oh voel me even stom dat ik dacht dat ik al wel klaar genoeg was met m'n ex om een getagde foto van hem te bekijken... Waarna er een volgde met z'n vriendin...
Guess i'm not that ready
Nu heb je er van geleerd dus doe je het de volgende keer niet mee (zo snel)quote:Op maandag 2 april 2012 22:06 schreef Isis20 het volgende:
[..]
Mraaaaaah nu heb ik spijt want ik voel me kut
Niet meer doen inderdaad, beter blok je exquote:Op maandag 2 april 2012 22:06 schreef Isis20 het volgende:
[..]
Hoe lang is het geleden dan?quote:Op maandag 2 april 2012 21:51 schreef Isis20 het volgende:
Oh voel me even stom dat ik dacht dat ik al wel klaar genoeg was met m'n ex om een getagde foto van hem te bekijken... Waarna er een volgde met z'n vriendin...
Guess i'm not that ready
Aah! Kunnen we je opvrolijken?quote:Op maandag 2 april 2012 22:06 schreef Isis20 het volgende:
[..]
jaloersquote:Op maandag 2 april 2012 22:35 schreef STING het volgende:
Ik ben net naar de sportschool geweest en lig nu in bed een tosti te eten
Nice!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |