Biomedische ellendequote:Op maandag 2 april 2012 15:04 schreef WasMachinator het volgende:
ik moet nog een tijdje:P, zit nu in het eerste jaar van mn bachelor.
vanmiddag maar eens glycolysering, citroenzuur cyclus en gluconeogenese leren. krijg er nu al hoofdpijn van.
Interestingquote:Op maandag 2 april 2012 15:04 schreef WasMachinator het volgende:
ik moet nog een tijdje:P, zit nu in het eerste jaar van mn bachelor.
vanmiddag maar eens glycolysering, citroenzuur cyclus en gluconeogenese leren. krijg er nu al hoofdpijn van.
Nicequote:Op maandag 2 april 2012 15:12 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Ik studeer Biomedische Wetenschappen in Maastricht.
Bij mij zal het er denk ik op neer komen dat m'n werkgever een deel betaalt en ik een deel betaal.quote:
Inderdaad. Deeltijd zou nog kunnen, maar dan wel tijdens werktijd graagquote:Op maandag 2 april 2012 15:13 schreef STING het volgende:
[..]
Bij mij zal het er denk ik op neer komen dat m'n werkgever een deel betaalt en ik een deel betaal.
Maar moet wel zeggen dat ik er tegenop zie, om de komende 4 jaar een opleiding gaan doen. Werk inmiddels ook al bijna 13 jaar.
Hehe, als deeltijd student zou dat toch wel meevallen denk ik, het guppiegehalte?quote:Op maandag 2 april 2012 15:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Deeltijd zou nog kunnen, maar dan wel tijdens werktijd graag
Niet als fulltime student weer tussen de guppies zitten
Maastricht. Wil ook. Nu.quote:Op maandag 2 april 2012 15:12 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Ik studeer Biomedische Wetenschappen in Maastricht.
I wishquote:Op maandag 2 april 2012 15:16 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Indd
en wat jij? nog bezig met vwo?
aww, nu ben ik een guppie, puhquote:Op maandag 2 april 2012 15:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Deeltijd zou nog kunnen, maar dan wel tijdens werktijd graag
Niet als fulltime student weer tussen de guppies zitten
Ach.. t heeft wel wat.. Ik wilde piloot worden tot mn ogen achteruit gingenquote:Op maandag 2 april 2012 15:24 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
klinkt al kut, recht is echt niks voor mij
Ik wilde ook piloot worden, helaas is de markt dermate slecht dat ik die gigantische investering niet wil doen.. n vriend van mij is alweer een dik jaar opzoek naar n baan als piloot.. zit je dan met een gigantische schuld.quote:Op maandag 2 april 2012 15:26 schreef Geester het volgende:
[..]
Ach.. t heeft wel wat.. Ik wilde piloot worden tot mn ogen achteruit gingen
Nee, maar ik heb een meisje waar ik mee date (verleden tijd een beetje) en die woont daar. Kon ik er ff langs.quote:Op maandag 2 april 2012 15:18 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Haha wil je weg uit het noorden?
ahquote:Op maandag 2 april 2012 15:32 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb een meisje waar ik mee date (verleden tijd een beetje) en die woont daar. Kon ik er ff langs.
Zeur niet en date haar gewoonquote:Op maandag 2 april 2012 15:32 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb een meisje waar ik mee date (verleden tijd een beetje) en die woont daar. Kon ik er ff langs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |