Rochelen is idd erg fijn tijdens het sportenquote:Op maandag 2 april 2012 13:10 schreef Skv het volgende:
Ik ben verkouden als de pest en rochel me de ziekte.Arbeidsmoraal van vandaag is -4. Straks maar even de sportschool in.
Jepquote:Op maandag 2 april 2012 12:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee maar goed hoe dan ook, hoe meer je leert hoe sneller je echt dood bent. en aangezien men toch bang is voor de dood.. en je toch alle stappen moet doorlopen, kan je daar beter langer over doen.. toch?
Olympic Gym, de Reulver. Zo ver mogelijk bij mijn huis vandaan (in noord).quote:Op maandag 2 april 2012 13:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Rochelen is idd erg fijn tijdens het sporten
(welke sportschool trouwens?)
Jij woont in noord dan neem ik aan? Gezellig dichtbijquote:Op maandag 2 april 2012 13:12 schreef Skv het volgende:
[..]
Olympic Gym, de Reulver. Zo ver mogelijk bij mijn huis vandaan (in noord).6 km heen en 6 terug ofzo.
Yes, noord. Het is eigenlijk nog erger: ik fiets naar mijn stage 's ochtends (centrum Hengelo). Da's bijna 10 km. Dan van stage naar de sportschool (12.5 km) en dan weer van de sportschool naar huis (6 km). En dan ook nog anderhalf uur me daar de tering in werken.quote:Op maandag 2 april 2012 13:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij woont in noord dan neem ik aan? Gezellig dichtbij
Hahahaa de afstand van mij naar de sportschool vind ik momenteel juist de grootste belemmering
(noord - west)
Ze zeggen het.. al krijg je vaak wel de meeste blessures tijdens het sportenquote:Op maandag 2 april 2012 13:13 schreef Skv het volgende:
[..]
Yes, noord. Het is eigenlijk nog erger: ik fiets naar mijn stage 's ochtends (centrum Hengelo). Da's bijna 10 km. Dan van stage naar de sportschool (12.5 km) en dan weer van de sportschool naar huis (6 km). En dan ook nog anderhalf uur me daar de tering in werken.Ach, het is gezond ofzo.
daar gaat het sportenquote:Op maandag 2 april 2012 14:19 schreef Skv het volgende:
Ik ben ziek aan het worden. Straks maar mn bed in.
Ja godverdommequote:
Nee.quote:Op maandag 2 april 2012 14:46 schreef WasMachinator het volgende:
zit je niet mee he Skv..
Ben nu net weer thuis van de uni, presentatie uit de mouw geschud en nu weer leren..
jup, helaas wel.quote:
Oh ja ik moet nog helemaal beginnen met studeren hoorquote:Op maandag 2 april 2012 14:58 schreef STING het volgende:
[..]
Fixed
Maar nog even kijken of ik dat wel ga doen
Ik ookquote:Op maandag 2 april 2012 14:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oh ja ik moet nog helemaal beginnen met studeren hoor
Biomedische ellendequote:Op maandag 2 april 2012 15:04 schreef WasMachinator het volgende:
ik moet nog een tijdje:P, zit nu in het eerste jaar van mn bachelor.
vanmiddag maar eens glycolysering, citroenzuur cyclus en gluconeogenese leren. krijg er nu al hoofdpijn van.
Interestingquote:Op maandag 2 april 2012 15:04 schreef WasMachinator het volgende:
ik moet nog een tijdje:P, zit nu in het eerste jaar van mn bachelor.
vanmiddag maar eens glycolysering, citroenzuur cyclus en gluconeogenese leren. krijg er nu al hoofdpijn van.
Nicequote:Op maandag 2 april 2012 15:12 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Ik studeer Biomedische Wetenschappen in Maastricht.
Bij mij zal het er denk ik op neer komen dat m'n werkgever een deel betaalt en ik een deel betaal.quote:
Inderdaad. Deeltijd zou nog kunnen, maar dan wel tijdens werktijd graagquote:Op maandag 2 april 2012 15:13 schreef STING het volgende:
[..]
Bij mij zal het er denk ik op neer komen dat m'n werkgever een deel betaalt en ik een deel betaal.
Maar moet wel zeggen dat ik er tegenop zie, om de komende 4 jaar een opleiding gaan doen. Werk inmiddels ook al bijna 13 jaar.
Hehe, als deeltijd student zou dat toch wel meevallen denk ik, het guppiegehalte?quote:Op maandag 2 april 2012 15:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Deeltijd zou nog kunnen, maar dan wel tijdens werktijd graag
Niet als fulltime student weer tussen de guppies zitten
Maastricht. Wil ook. Nu.quote:Op maandag 2 april 2012 15:12 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Ik studeer Biomedische Wetenschappen in Maastricht.
I wishquote:Op maandag 2 april 2012 15:16 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Indd
en wat jij? nog bezig met vwo?
aww, nu ben ik een guppie, puhquote:Op maandag 2 april 2012 15:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Deeltijd zou nog kunnen, maar dan wel tijdens werktijd graag
Niet als fulltime student weer tussen de guppies zitten
Ach.. t heeft wel wat.. Ik wilde piloot worden tot mn ogen achteruit gingenquote:Op maandag 2 april 2012 15:24 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
klinkt al kut, recht is echt niks voor mij
Ik wilde ook piloot worden, helaas is de markt dermate slecht dat ik die gigantische investering niet wil doen.. n vriend van mij is alweer een dik jaar opzoek naar n baan als piloot.. zit je dan met een gigantische schuld.quote:Op maandag 2 april 2012 15:26 schreef Geester het volgende:
[..]
Ach.. t heeft wel wat.. Ik wilde piloot worden tot mn ogen achteruit gingen
Nee, maar ik heb een meisje waar ik mee date (verleden tijd een beetje) en die woont daar. Kon ik er ff langs.quote:Op maandag 2 april 2012 15:18 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Haha wil je weg uit het noorden?
ahquote:Op maandag 2 april 2012 15:32 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb een meisje waar ik mee date (verleden tijd een beetje) en die woont daar. Kon ik er ff langs.
Zeur niet en date haar gewoonquote:Op maandag 2 april 2012 15:32 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb een meisje waar ik mee date (verleden tijd een beetje) en die woont daar. Kon ik er ff langs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |