Mooi zoquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:39 schreef Inu het volgende:
Heb ff gebeld en kan volgende week terugkomen. Neem ik gewoon mn vriend mee, die sleurt me wel weer mee naar buiten als ik toch wil betalen

quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:39 schreef Inu het volgende:
Heb ff gebeld en kan volgende week terugkomen. Neem ik gewoon mn vriend mee, die sleurt me wel weer mee naar buiten als ik toch wil betalen

Idd en niet betalen. Desnoods loop je gewoon de zaak uit met blonde lokken als ze boos worden. /worstcase. Ze komen heus niet achter je aan.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:41 schreef Inu het volgende:
Ja, heb gewoon uitgelegd dat het te vroeg is uitgespoeld en het blonde stukje wegvalt, of daar nog wat aan gedaan kan worden en toen heeft ie gewoon een plekje ingepland. Kreeg gelukkig wel iemand anders aan de lijnhet viel reuze mee
/drphil

Nee, die van die piercing was in Utrecht, woon ik ondertussen al niet meerquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:43 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Idd en niet betalen. Desnoods loop je gewoon de zaak uit met blonde lokken als ze boos worden. /worstcase. Ze komen heus niet achter je aan.
En een andere kapper zoeken,. Piercings uitrukken en niet goed verven e.d. Lijkt me geen goeie kapper.

Bruin of zwart staat dan vast goed op je huid en laat je ogen shinen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:42 schreef Knaagbeest het volgende:
Ik heb een donkere, olijfkleurige huid en heel licht grijs/blauw/groene ogen. Welke haarkleur zou mij het beste staan?

Ja, maar wat voor bruin? Donkerbruin neem ik aan. Maar heb je het dan over bruinzwart of chocoladebruin? Of donker goudbruin?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Bruin of zwart staat dan vast goed op je huid en laat je ogen shinen.

Ik denk dat je het allemaal wel kan hebben, maar ik kan dat verder niet echt zeggen zonder je gezicht te kennen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:46 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Ja, maar wat voor bruin? Donkerbruin neem ik aan. Maar heb je het dan over bruinzwart of chocoladebruin? Of donker goudbruin?

En welke tint/soort blond zou het beste staan bij mijn omschrijving?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik denk dat je het allemaal wel kan hebben, maar ik kan dat verder niet echt zeggen zonder je gezicht te kennen.

Bruin lijkt me beter, maar goed, kwestie van smaak.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:54 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
En welke tint/soort blond zou het beste staan bij mijn omschrijving?

Ik heb mn zus ook een stapeltje mee laten nemen uit Londen, daar is het bij de Boots altijd 2 voor 5 pondquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:15 schreef SacreCoeur het volgende:
Zo mijn haar reageerd echt zo goed op Aussie.. en het is nu 1 + 1 gratis bij Etos
Zoiets moeten ze niet tegen mij zeggenkoop gelijk bijna de hele winkel leeg.

Oh die Flexi 8, dat is mooiquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:57 schreef gehotseflotst het volgende:
Flexi 8
[ afbeelding ]afbeelding ]
Ze zitten geweldig

Leuk!!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:52 schreef Skaai het volgende:
Deze 2 besteld
Een medium:
[ afbeelding ]
En een small
[ afbeelding ]
Ik wilde er wel meer bestellen maar ik moet eerst dit maar eens mooi vinden.
En de verzendkosten waren maar $7 dus dat valt ook wel mee.

Misschien heb je hier wat aan..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:04 schreef arachide. het volgende:
Weet iemand een goede site voor kapsels. Ik kan echt niks leuks vinden en ik zit letterlijk met de handen in het haar.

Zo!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:06 schreef Jojoortje het volgende:
Leuke knipjes!
Hoe doe je die in het haar?

Leuk!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:07 schreef Skaai het volgende:
[..]
Zo!
http://www.flexi8.com/sizing-and-styling.html?id=gsYG8Pz9
Er zijn op youtube ook wel wat tutorials te vinden als je op Flexi 8 zoekt

Klinkt goed! Maar zakt het dan niet snel uit, of valt dat wel mee?quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:04 schreef Harajuku. het volgende:
Je kan ook eens youtuben op sock bun, is ook supermakkelijk en zonder hitte krullen maken.

Thanks, ja ik hoop dat het tegen mijn bacheloruitreiking in oktober een eindje voorbij mn schouders komt. Heb het tot nu toe 1 keer laten knippen nog, maar het is best gezond dus ik stel het nog even uit.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:49 schreef Njosnavelin het volgende:
^Mooi hoor, het schiet al op. Toch aardig wat gegroeid in 6 maanden
Hoe vaak knip je het bij?

Mooi! Maar wat een werkquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:53 schreef Skaai het volgende:
Naar aanleiding van dit filmpje :
Deze krullen gefixed![]()
[ afbeelding ]
Ik had het alleen met schuifspeldjes vast gezet, werkt ook! Nu eens kijken of ze het einde van de dag halen

Ik heb lang en veel haar dus bij mij blijft het geen hele dag prachtig zitten neequote:Op woensdag 20 juni 2012 15:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Klinkt goed! Maar zakt het dan niet snel uit, of valt dat wel mee?

Heel mooi. Youtube staat idd vol van leuke tutorials.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:53 schreef Skaai het volgende:
Naar aanleiding van dit filmpje :
Deze krullen gefixed![]()
[ afbeelding ]
Ik had het alleen met schuifspeldjes vast gezet, werkt ook! Nu eens kijken of ze het einde van de dag halen

Wat voor haarborstel gebruik je? Sowieso is kammen niet heel verstandig als je haar nog nat is geloof ikquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:41 schreef DevilsWhore het volgende:
Hoe kan ik mijn haar pluisvrij krijgen? Ik kan met uit als er conditioner in zit, spoel dat uit, gooi er mousse in, knijp mijn haar uit en daarna crunch ik het met een shirt, laat het verder aan de lucht drogen, maar het blijft pluizen.

Bij krullen is het geloof ik juist verstandig om alleen te kammen als het nat is.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:21 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wat voor haarborstel gebruik je? Sowieso is kammen niet heel verstandig als je haar nog nat is geloof ik

Als ik mijn haar kam als het droog is, wordt het coupe Whitney Houston.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:21 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wat voor haarborstel gebruik je? Sowieso is kammen niet heel verstandig als je haar nog nat is geloof ik

Bij mij maakt het niet veel uit, het pluist vooral bovenop, en daar crunch ik nauwelijks, dat knijp ik uit.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:26 schreef Mry het volgende:
[..]
Bij krullen is het geloof ik juist verstandig om alleen te kammen als het nat is.
Ik merk zelf dat ik veel minder pluis heb als ik niet crunch... maar wel ook minder krullen natuurlijk.

Krullerig haar houdt niet zo van droog gekamd/geborsteld worden neequote:Op donderdag 21 juni 2012 18:21 schreef princess-a het volgende:
[..]
Van wat voor materiaal is het shirt?quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:41 schreef DevilsWhore het volgende:
Hoe kan ik mijn haar pluisvrij krijgen? Ik kan met uit als er conditioner in zit, spoel dat uit, gooi er mousse in, knijp mijn haar uit en daarna crunch ik het met een shirt, laat het verder aan de lucht drogen, maar het blijft pluizen.

Jij snapt het.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:29 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Krullerig haar houdt niet zo van droog gekamd/geborsteld worden nee
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
... om maar een paar voorbeelden te geven. Het is nog zeker een keer zo erg als ik de eerste dag na het wassen mijn haar uitborstel
[..]
Van wat voor materiaal is het shirt?
Misschien moet je een ander stylingproduct gebruiken... gebruik je ook leave-in conditioner?
Helemaal pluisvrij krijg ik mijn haar ook echt niet, volgens mij is pluis onderdeel van krullend haarPluis bovenop je hoofd kan ook gewoon kort, nieuw haar zijn...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |