Mooi zoquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:39 schreef Inu het volgende:
Heb ff gebeld en kan volgende week terugkomen. Neem ik gewoon mn vriend mee, die sleurt me wel weer mee naar buiten als ik toch wil betalen
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:39 schreef Inu het volgende:
Heb ff gebeld en kan volgende week terugkomen. Neem ik gewoon mn vriend mee, die sleurt me wel weer mee naar buiten als ik toch wil betalen
Idd en niet betalen. Desnoods loop je gewoon de zaak uit met blonde lokken als ze boos worden. /worstcase. Ze komen heus niet achter je aan.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:41 schreef Inu het volgende:
Ja, heb gewoon uitgelegd dat het te vroeg is uitgespoeld en het blonde stukje wegvalt, of daar nog wat aan gedaan kan worden en toen heeft ie gewoon een plekje ingepland. Kreeg gelukkig wel iemand anders aan de lijnhet viel reuze mee
/drphil
Nee, die van die piercing was in Utrecht, woon ik ondertussen al niet meerquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:43 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Idd en niet betalen. Desnoods loop je gewoon de zaak uit met blonde lokken als ze boos worden. /worstcase. Ze komen heus niet achter je aan.
En een andere kapper zoeken,. Piercings uitrukken en niet goed verven e.d. Lijkt me geen goeie kapper.
Bruin of zwart staat dan vast goed op je huid en laat je ogen shinen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:42 schreef Knaagbeest het volgende:
Ik heb een donkere, olijfkleurige huid en heel licht grijs/blauw/groene ogen. Welke haarkleur zou mij het beste staan?
Ja, maar wat voor bruin? Donkerbruin neem ik aan. Maar heb je het dan over bruinzwart of chocoladebruin? Of donker goudbruin?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Bruin of zwart staat dan vast goed op je huid en laat je ogen shinen.
Ik denk dat je het allemaal wel kan hebben, maar ik kan dat verder niet echt zeggen zonder je gezicht te kennen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:46 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Ja, maar wat voor bruin? Donkerbruin neem ik aan. Maar heb je het dan over bruinzwart of chocoladebruin? Of donker goudbruin?
En welke tint/soort blond zou het beste staan bij mijn omschrijving?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik denk dat je het allemaal wel kan hebben, maar ik kan dat verder niet echt zeggen zonder je gezicht te kennen.
Bruin lijkt me beter, maar goed, kwestie van smaak.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:54 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
En welke tint/soort blond zou het beste staan bij mijn omschrijving?
Ik heb mn zus ook een stapeltje mee laten nemen uit Londen, daar is het bij de Boots altijd 2 voor 5 pondquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:15 schreef SacreCoeur het volgende:
Zo mijn haar reageerd echt zo goed op Aussie.. en het is nu 1 + 1 gratis bij Etos
Zoiets moeten ze niet tegen mij zeggenkoop gelijk bijna de hele winkel leeg.
Oh die Flexi 8, dat is mooiquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:57 schreef gehotseflotst het volgende:
Flexi 8
[ afbeelding ]afbeelding ]
Ze zitten geweldig
Leuk!!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:52 schreef Skaai het volgende:
Deze 2 besteld
Een medium:
[ afbeelding ]
En een small
[ afbeelding ]
Ik wilde er wel meer bestellen maar ik moet eerst dit maar eens mooi vinden.
En de verzendkosten waren maar $7 dus dat valt ook wel mee.
Misschien heb je hier wat aan..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:04 schreef arachide. het volgende:
Weet iemand een goede site voor kapsels. Ik kan echt niks leuks vinden en ik zit letterlijk met de handen in het haar.
Zo!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:06 schreef Jojoortje het volgende:
Leuke knipjes!
Hoe doe je die in het haar?
Leuk!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:07 schreef Skaai het volgende:
[..]
Zo!
http://www.flexi8.com/sizing-and-styling.html?id=gsYG8Pz9
Er zijn op youtube ook wel wat tutorials te vinden als je op Flexi 8 zoekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |