Jammer van Demi Moore die toch de zwakste schakel is in de film. Wel leuk dat Nicholson slechts 3 scenes heeft maar de show steelt (al is Cruise ook uitmuntend)quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:19 schreef Breuls het volgende:
Ik toevallig ook. Gaaf om zoveel Sorkin-trekjes daarin te herkennen. En dan te bedenken dat het zijn eerste screenplay was.
Die is wel in 720p te vinden ja.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:24 schreef Stefan het volgende:
Ga wel weer aan WW beginnen, is de 720p al beschikbaar?
Nooit zo bij stil gestaan hoe weinig hij er inderdaad maar in zit. Toch is zijn rol een van de eerste dingen waar je bij die film aan denkt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:25 schreef Stefan het volgende:
[..]
Jammer van Demi Moore die toch de zwakste schakel is in de film. Wel leuk dat Nicholson slechts 3 scenes heeft maar de show steelt (al is Cruise ook uitmuntend)
Alle afleveringen staan in 720p op usenet.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:12 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Die is wel in 720p te vinden ja.
Zelde bij silence of the lambs, hannibal zit er maar vrij kort in maar maakt de meeste indrukquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:14 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Nooit zo bij stil gestaan hoe weinig hij er inderdaad maar in zit. Toch is zijn rol een van de eerste dingen waar je bij die film aan denkt.
Download ergens, meen me te herineren dat ik laatst bij een vriend thuis de hele tijd aan het zeiken was dat de afleveringen in hd waren die hij had gedownload. Als in zat, aflevering laatst seizoen 2 kijken en ik kon alleen maar zeggen, maar dit is HD, hoe de fuck kan dat.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:24 schreef Stefan het volgende:
Ga wel weer aan WW beginnen, is de 720p al beschikbaar?
Ja is al besteld.quote:Op zaterdag 22 september 2012 04:18 schreef Stefan het volgende:
Geen HD gevonden en tot overmaat van ramp zijn de eerste seizoenen slechts in 4:3 beschikbaar
Dat was ik alweer vergeten.
Ontopic, krijgt NR een 2e seizoen?
YOU CAN'T HANDLE THE TRUTHquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:14 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Nooit zo bij stil gestaan hoe weinig hij er inderdaad maar in zit. Toch is zijn rol een van de eerste dingen waar je bij die film aan denkt.
quote:Rosemarie DeWitt & Patton Oswalt Join Aaron Sorkin’s ‘Newsroom’ As Recurring
HBO‘s The Newsroom has added Rosemarie DeWitt and Patton Oswalt to the cast heading into Season 2. Both will play recurring roles on the show, from creator/executive producer Aaron Sorkin and exec producer Scott Rudin. Newsroom chronicles the behind-the-scenes workings at the fictional Atlantis Cable News channel. DeWitt will play Rebecca Halliday, a litigator who’s been hired to defend Atlantis in a multimillion-dollar wrongful-termination suit. Oswalt is playing Jonas Pfeiffer, the new Vice President of Human Resources of ACN.
Bron
In de VS beginnen ze op 1 juni weer, gelijk met een dubbel afleveringquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:07 schreef Breuls het volgende:
Ja, HBO is ze aan het herhalen, zag ik. Best nice. Vanaf juni ofzo kun je nieuwe afleveringen op maandag (denk ik) verwachten op HBO 1.
Nice. Bij ons dus op 2 juni.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:45 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
In de VS beginnen ze op 1 juni weer, gelijk met een dubbel afleveringnu al weer zin in.
Ja, die verlies ik niet uit het oog.quote:
volgens deze site pas 14 juli weer: http://hbowatch.com/hbo-series-premiere-schedule/quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:45 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
In de VS beginnen ze op 1 juni weer, gelijk met een dubbel afleveringnu al weer zin in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |