Yup. Vond het een goede aflevering. En idd typisch Sorkin. Het begin deed me een tikkie denken aan een aflevering van The West Wing waar Bartlet zo'n radio-tante compleet de grond in boort. Zo' zelfde soort monoloog was dit. Heerlijkquote:Op maandag 25 juni 2012 21:31 schreef Breuls het volgende:
En gezien. De aflevering is precies zoals het gelekte pilotscript deed vermoeden. Erg goed. Typisch Sorkin. Ben erg benieuwd naar de rest.
Ben benieuwd. Ik vond afl. 2 toch ook wel weer tof.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:12 schreef Maravilla het volgende:
En toch komt er een tweede seizoen.Net bevestigd op hun Facebook.
Hé, dat zei ik ook in het 'Nieuwe Series' topicquote:Op maandag 2 juli 2012 14:54 schreef Woodpecker het volgende:
Heb er twee liggen nu.Ben zeer benieuwd, zeker na de slechte pers.
De reviews zijn toch vooral negatief over de clichématigheid van de serie?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Overigens kan je de meeste reviews met een flinke korrel zout nemen. Dat de eerste aflevering anti-Amerikaans was en de serie verder anti-mainstreammedia lijkt te gaan helpt niet echt mee voor de reviews
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |