abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 juni 2012 @ 22:28:04 #51
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_113388961
Ik vond het echt wat saai eerlijk gezegd... je weet al precies waar het oil spill verhaal heen gaat en ook het gedoe met niet uite te stane news anchor die blablabla... allemaal voorspelbaar.. heeft me nog niet gegrepen. ik blijf wel kijken, maar ik vond de 1e alf v WW 8345793845 keer beter, grappiger, sneller, spannender...
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  Moderator maandag 25 juni 2012 @ 22:28:06 #52
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_113388968
Ik vond het prima. De dialogen van Sorkin spatten sowieso van het scherm af. Ik vond 1 uur en 12 minuten wel wat lang, maar heb alleen even rond de 40 minuten op de klok gekeken.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_113392710
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 21:31 schreef Breuls het volgende:
En gezien. De aflevering is precies zoals het gelekte pilotscript deed vermoeden. Erg goed. Typisch Sorkin. Ben erg benieuwd naar de rest. :)
Yup. Vond het een goede aflevering. En idd typisch Sorkin. Het begin deed me een tikkie denken aan een aflevering van The West Wing waar Bartlet zo'n radio-tante compleet de grond in boort. Zo' zelfde soort monoloog was dit. Heerlijk :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zaterdag 30 juni 2012 @ 08:36:54 #54
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_113586074
Ik snap de critici wel, van die hele speech over 'reclaiming the fourth estate' van Mackenzie kreeg ik ook een beetje kromme tenen. En het is m.i. ook niet heel realistisch dat de executive producers van zo'n belangrijke show zulke jonkies zijn. Maar ik werk zelf ook in 'de media', dus het is leuk en herkenbaar om te zien hoe iedereen verschillend reageert op een zich snel ontwikkelend nieuwsverhaal. Ik blijf denk ik wel kijken. :)
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  zondag 1 juli 2012 @ 20:02:05 #55
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_113640739
Vanacht de tweede aflevering :)
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_113669406
Yawn.
  maandag 2 juli 2012 @ 14:54:04 #57
52187 Woodpecker
One happy bunny
pi_113672645
Heb er twee liggen nu.Ben zeer benieuwd, zeker na de slechte pers.

quote:
pi_113693315
En toch komt er een tweede seizoen. :) Net bevestigd op hun Facebook.
pi_113693589
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 22:12 schreef Maravilla het volgende:
En toch komt er een tweede seizoen. :) Net bevestigd op hun Facebook.
Ben benieuwd. Ik vond afl. 2 toch ook wel weer tof.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 3 juli 2012 @ 00:06:09 #60
6941 APK
Factual, I think.
pi_113699859
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 14:54 schreef Woodpecker het volgende:
Heb er twee liggen nu.Ben zeer benieuwd, zeker na de slechte pers.

Hé, dat zei ik ook in het 'Nieuwe Series' topic :P
Ach, het kijkt wel lekker weg :+
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 3 juli 2012 @ 02:31:49 #61
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_113703174
Toffe serie, kijkt lekker weg. Ik vermaak me in ieder geval prima.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_113703279
Vond aflevering 1 ijzersterk, aflevering 2 al een stuk minder helaas. De twee vrouwelijke hoofdkarakters worden plots neergezet als een paar idiote hysterische tuthola's, heel anders dan in aflevering 1 en dat is vrij irritant. En die drie gasten tijdens de nieuwsuitzending sloegen echt nergens op, als je een beetje een realistische serie neer wilt zetten zet je ze niet alle 3 in beeld. Kijk zeker wel het seizoen af want er zit potentie in de serie, veel goede acteurs al lijkt de achtergrond-nieuwsredactie (Gary Cooper etc.) nog niet echt een goede chemie te hebben. Verder vind ik het juist wel interessant dat ze oude nieuwsverhalen pakken, leuk om te zien of ze goed of fout zitten.

Paxlie: jij hebt de meest epische UI ooit, 2 jaar geleden nog een keer gespeeld.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 16:12:09 #63
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_113718745
Sterke pilot inderdaad. Aflevering twee wat minder. Irritant subplotje met die verstuurde email. Zo overdreven succesvol de uitzending in de eerste aflevering afliep, zo dramatisch ging het in deze ep. Flauw en voorspelbaar wel.

Maar zeker een interessante serie. Blijf het volgen.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_113718846
Ik vind het leuk. Mooie dialogen zo nu en dan.
  woensdag 4 juli 2012 @ 19:38:59 #65
3185 Adelante
To let it go now
pi_113773514
Ben bij aflevering 2 in slaap gevallen :')
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_113793524
Pilot gezien. Dialogue driven zoals The Social Network. Komen denk ik al 2/3 keer zoveel woorden voorbij als in een andere serie.

De dialoog halverwege tussen McKinzie en Jim vond ik wat te geforceerd en nep. En dan zit je al snel bij jezelf van blablablajekediesmekedieblablabla, Dus ik hoop dat afl 2 niet meer die kant op gaat, daar ik nu lees hierboven dat mensen die slaapverwekkend vonden.
pi_113793575
Wtf is aflevering 2 ineens matig zeg. Dat uitgekauwde idee ook van een private email die per ongeluk naar iedereen is verstuurd..in hoeveel films en series is dat nu al gedaan :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 6 juli 2012 @ 01:53:01 #68
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
  vrijdag 6 juli 2012 @ 01:56:43 #69
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_113836599
Overigens kan je de meeste reviews met een flinke korrel zout nemen. Dat de eerste aflevering anti-Amerikaans was en de serie verder anti-mainstreammedia lijkt te gaan helpt niet echt mee voor de reviews :z
  vrijdag 6 juli 2012 @ 09:55:23 #70
133369 Jivis
Critikut
pi_113840626
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 01:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Overigens kan je de meeste reviews met een flinke korrel zout nemen. Dat de eerste aflevering anti-Amerikaans was en de serie verder anti-mainstreammedia lijkt te gaan helpt niet echt mee voor de reviews :z
De reviews zijn toch vooral negatief over de clichématigheid van de serie?
Amen.
  vrijdag 6 juli 2012 @ 10:57:57 #71
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_113842205
Seizoen twee is al vastgelegd. Ik probeer me al drie dagen door aflevering 2 heen te worstelen, maar jezus wat is het saai en suf. Sorkin te weinig drugs op ofzo?
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
pi_113954238
Ben nu kwartier in de tweede aflevering...

..pffffffffffffffff
pi_113954936
Tenzij je van plan bent zelfmoord te plegen en een laatste zetje nodig hebt, zou ik afraden om ep 2 te kijken.
pi_113957714
Mwa, ik was voorbereid op het ergste maar met een IPad in de hand is aflevering twee wel redelijk uit te zitten, het vielen dus wel mee eigenlijk.
Alleen snap ik nog steeds niet wat er zo goed is aan die Sorkin. OK, de snelle, intelligente dialogen zijn natuurlijk prachtig, maar dat op gezette rijden afwisselen met een patriottisch nummertje gevat in een monoloog over de toestand de Verenigde Staten zoals ik hem vaak zie doen vind ik persoonlijk nogal vreselijk. En zeker als er dan aanzwellende muziek onderkomt.
anonieme razernist
  maandag 9 juli 2012 @ 13:18:41 #75
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_113965100
Ik ben nu aflevering 3 aan het kijken. Alle vrouwen in de serie hebben BELACHELIJKE rollen.. alsof ze allemaal een steekje los hebben. Waardeloos.

In afl 3 vind ik dat er nu al extreem veel herhaling van zetten uit eerdere afleveringen zit: elke keer weer naar de 44th floor met de vraag of het allemaal nog wel goed gaat met de ratings en ruzie tussen of het wel/niet zo mag blijven... na twee keer was dat al gaaaap

Nog waardelozer vind ik dat ze nieuwsitems uit 2010 nemen, dus van 2 jaar geleden. Daardoor heb je de hele tijd het idee dat je naar oud nieuws en niet meer relevante discussies zit te kijken. Sorkin had goud gehad als hij aan had gedurfd wat South Park ook doet: elke week een actuele aflevering maken. En dat in cartoonversie maken lijkt me nog meer werk dan met real life achting, dus het zou moeten kunnen... het zou redelijk uniek zijn ook... actueel, bijna live commentaar op het nieuws... a la The Daily Show en Colbert, maar dan in een serie format... ik zou er dan 100x liever naar kijken. Maar nu vind ik het echt nog steeds niks...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')