Met de HBO series lopen we wel geteld één dag achter. Of in bepaalde gevallen een week. Dus kan er nog weinig gezegd worden over seizoen twee.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:41 schreef Iwanius het volgende:
Hoezo? Omdat jij het niet begrijpt?![]()
Iedereen weet dat men in de US of A met series altijd voorloopt op Europa en je hebt ook lieden die zo graag alles als eerste willen zien dat zij die nieuwe series dan downloaden via Torrents en dus de afleveringen al kunnen zien die wij veel later pas zien.
Dat is de insteek van mijn vraag.
En met downloads een paar uur, Iwanius is net zover als de rest van de mensen in dit topic maar is blijkbaar onder de indruk dat er al veel meer afleveringen uit zijn in de VS. Waar hij dat op baseert is dan weer een raadsel.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Met de HBO series lopen we wel geteld één dag achter. Of in bepaalde gevallen een week. Dus kan er nog weinig gezegd worden over seizoen twee.
Ook de VS heeft net zijn eerste aflevering pas gehadquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:41 schreef Iwanius het volgende:
Hoezo? Omdat jij het niet begrijpt?![]()
Iedereen weet dat men in de US of A met series altijd voorloopt op Europa en je hebt ook lieden die zo graag alles als eerste willen zien dat zij die nieuwe series dan downloaden via Torrents en dus de afleveringen al kunnen zien die wij veel later pas zien.
Dat is de insteek van mijn vraag.
Het is een feit dat de Amerikaanse series over het algemeen altijd eerder in de US of A zijn te zien en wij meestal een jaar of wat achterlopen eer het hier komt. Ik heb het dan over de reguliere kanalen en niet abonneekanalen natuurlijk. Alhoewel als je bijvoorbeeld House of Lies bekijkt dan lopen wij een dus flink achter hier in Nederland met HBO NL.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:49 schreef Dagonet het volgende:
En met downloads een paar uur, Iwanius is net zover als de rest van de mensen in dit topic maar is blijkbaar onder de indruk dat er al veel meer afleveringen uit zijn in de VS. Waar hij dat op baseert is dan weer een raadsel.
Hoe kun je zoiets nou vragen na 1 aflevering?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:27 schreef Iwanius het volgende:
Is dit seizoen net zo leuk of leuker dan seizoen 1?
Met alle series op HBO is dit zo; Game of Thrones, Boardwalk Empire, Ray Donovan...quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:52 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Het is een feit dat de Amerikaanse series over het algemeen altijd eerder in de US of A zijn te zien en wij meestal een jaar of wat achterlopen eer het hier komt. Ik heb het dan over de reguliere kanalen en niet abonneekanalen natuurlijk. Alhoewel als je bijvoorbeeld House of Lies bekijkt dan lopen wij een dus flink achter hier in Nederland met HBO NL.
Btw, kijk eens voor de gein naar de tv gids van volgende week en zie dat Newsroom season 1 bij de BRT begint te lopen.
Vwb Newsroom season 2 wist ik dus niet dat wij zo kort op de US of A zaten en het een kwestie van een paar uur is eer wij zien wat zij daar hebben gezien.
Wacht even: Moet je betalen als je films van On Demand wilt zien?quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:25 schreef Nielsch het volgende:
Met alle series op HBO is dit zo; Game of Thrones, Boardwalk Empire, Ray Donovan...
Een dag na de VS staan de uitzendingen klaar in On Demand, met goede ondertiteling en in HD. Daar betaal ik graag 15 euro per maand voor in plaats van een beetje laf torrents van het web af te trekken.
Nee johquote:Op donderdag 18 juli 2013 09:55 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Wacht even: Moet je betalen als je films van On Demand wilt zien?![]()
Ik heb bijvoorbeeld dus het hele HBO pakket,naast de Film1,Sport e.d. en denk dan altijd dat dit gewoon standaard gratis erbij hoort voor als je geen tijd hebt een film tijdens de reguliere uitzending te zien.
Lekkere melkkoe dan als dit zo is...
Nee, ik doelde natuurlijk gewoon op het abonnement van HBO. Dat kost 15 euro per maand en dan krijg je HBO1, HBO2, HBO3, HBO On Demand en HBO Go.quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:55 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Wacht even: Moet je betalen als je films van On Demand wilt zien?![]()
Ik heb bijvoorbeeld dus het hele HBO pakket,naast de Film1,Sport e.d. en denk dan altijd dat dit gewoon standaard gratis erbij hoort voor als je geen tijd hebt een film tijdens de reguliere uitzending te zien.
Lekkere melkkoe dan als dit zo is...
En daar gaan ze in seizoen 2 dus gewoon lekker volop mee door.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:16 schreef Iwanius het volgende:
Net dus aflevering 2 gezien en ik vind het uitdiepen van relatieproblemen in deze serie echt niet kunnen want het voegt niks toe aan de algemene verhaallijn.
Gisteren de eerste twee afleveringen van seizoen 1 teruggekeken (eigenlijk alleen geluisterd, dialogen zijn zo goed dat je nieteens hoeft te kijken) en net lees ik dit over Halliburton: http://nos.nl/artikel/533(...)p-golf-v-mexico.htmlquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En daar gaan ze in seizoen 2 dus gewoon lekker volop mee door.
Alison Pill
Als ik nou kon begrijpen wat die twee gasten in haar zien, dan was het allemaal niet zo erg. Maar ze is niet bloedmooi, niet superslim, erg chaotisch en weet niet wat ze wil. Zowel Lisa als Sloan zijn veel aantrekkelijkere opties.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Alison Pill
Dan zal ik als het een paar afleveringen duurt afhaken want op dit soort onzin zit ik niet te wachten. Het is tenslotte geen daytime soap waar je dit veelvuldig tegenkomt.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Alison Pill
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |