abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 juli 2013 @ 11:47:13 #251
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129000284
Jij vraagt of S01, met 10 afleveringen, net zo goed is als dit seizoen waarvan nog maar 1 aflevering uit is.
Hoe kun je daar dan ooit een goed antwoord op verwachten? Laat mensen dan eerst S02 uitkijken voor je met die vraag komt.

Ik zit niet in NL, dus weet niet wat er daar op de televisie is, maar je bedoelt misschien het tweede deel van seizoen 1, wat niet een nieuw seizoen is?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 16 juli 2013 @ 12:26:14 #252
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_129001496
quote:
15s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 11:41 schreef Iwanius het volgende:
Hoezo? Omdat jij het niet begrijpt? :6

Iedereen weet dat men in de US of A met series altijd voorloopt op Europa en je hebt ook lieden die zo graag alles als eerste willen zien dat zij die nieuwe series dan downloaden via Torrents en dus de afleveringen al kunnen zien die wij veel later pas zien.

Dat is de insteek van mijn vraag.
Met de HBO series lopen we wel geteld één dag achter. Of in bepaalde gevallen een week. Dus kan er nog weinig gezegd worden over seizoen twee.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 12:49:17 #253
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_129002243
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 12:26 schreef Redefine het volgende:

[..]

Met de HBO series lopen we wel geteld één dag achter. Of in bepaalde gevallen een week. Dus kan er nog weinig gezegd worden over seizoen twee.
En met downloads een paar uur, Iwanius is net zover als de rest van de mensen in dit topic maar is blijkbaar onder de indruk dat er al veel meer afleveringen uit zijn in de VS. Waar hij dat op baseert is dan weer een raadsel.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 16:18:17 #254
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_129009859
quote:
15s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 11:41 schreef Iwanius het volgende:
Hoezo? Omdat jij het niet begrijpt? :6

Iedereen weet dat men in de US of A met series altijd voorloopt op Europa en je hebt ook lieden die zo graag alles als eerste willen zien dat zij die nieuwe series dan downloaden via Torrents en dus de afleveringen al kunnen zien die wij veel later pas zien.

Dat is de insteek van mijn vraag.
Ook de VS heeft net zijn eerste aflevering pas gehad ;) HBO is gewoon snel met het uitzenden in NL
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  dinsdag 16 juli 2013 @ 21:26:42 #255
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_129021513
Sorkin had gisteren een leuk interview bij The daily show, vooral omdat de studio er tijdens de reclamebreak mee op hield.

Operatie Genoa is, vertelde Sorkin, wel gebaseerd op waargebeurde fouten en rectificatie door CNN jaren geleden.
Inspiratie voor Operatie Genoa
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_129038477
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 12:49 schreef Dagonet het volgende:

En met downloads een paar uur, Iwanius is net zover als de rest van de mensen in dit topic maar is blijkbaar onder de indruk dat er al veel meer afleveringen uit zijn in de VS. Waar hij dat op baseert is dan weer een raadsel.
Het is een feit dat de Amerikaanse series over het algemeen altijd eerder in de US of A zijn te zien en wij meestal een jaar of wat achterlopen eer het hier komt. Ik heb het dan over de reguliere kanalen en niet abonneekanalen natuurlijk. Alhoewel als je bijvoorbeeld House of Lies bekijkt dan lopen wij een dus flink achter hier in Nederland met HBO NL.

Btw, kijk eens voor de gein naar de tv gids van volgende week en zie dat Newsroom season 1 bij de BRT begint te lopen.

Vwb Newsroom season 2 wist ik dus niet dat wij zo kort op de US of A zaten en het een kwestie van een paar uur is eer wij zien wat zij daar hebben gezien.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-07-2013 11:53:11 ]
pi_129039003
Ik vond de eerste aflevering retetraag en vaag door elkaar lopen.... ben ernstig teleurgesteld. Hoop dat het nog bijdraait de komende afleveringen!
Nothing takes the past away like the future!
pi_129041361
Aanrader dit? Staat in m'n HBO library en zit erover te denken om te gaan kijken.
pi_129041466

[ Bericht 54% gewijzigd door #ANONIEM op 17-07-2013 13:23:52 ]
pi_129041566
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 11:27 schreef Iwanius het volgende:

Is dit seizoen net zo leuk of leuker dan seizoen 1?
Hoe kun je zoiets nou vragen na 1 aflevering?
pi_129041633
quote:
15s.gif Op woensdag 17 juli 2013 11:52 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Het is een feit dat de Amerikaanse series over het algemeen altijd eerder in de US of A zijn te zien en wij meestal een jaar of wat achterlopen eer het hier komt. Ik heb het dan over de reguliere kanalen en niet abonneekanalen natuurlijk. Alhoewel als je bijvoorbeeld House of Lies bekijkt dan lopen wij een dus flink achter hier in Nederland met HBO NL.

Btw, kijk eens voor de gein naar de tv gids van volgende week en zie dat Newsroom season 1 bij de BRT begint te lopen.

Vwb Newsroom season 2 wist ik dus niet dat wij zo kort op de US of A zaten en het een kwestie van een paar uur is eer wij zien wat zij daar hebben gezien.
Met alle series op HBO is dit zo; Game of Thrones, Boardwalk Empire, Ray Donovan...

Een dag na de VS staan de uitzendingen klaar in On Demand, met goede ondertiteling en in HD. Daar betaal ik graag 15 euro per maand voor in plaats van een beetje laf torrents van het web af te trekken.
  woensdag 17 juli 2013 @ 15:16:35 #262
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_129045756
Alison Pill; Sorkin, wat doe je m'n tv aan? :')
En dan ook nog twee kerels die achter haar aanzitten. Yeah right...
pi_129074282
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 13:25 schreef Nielsch het volgende:

Met alle series op HBO is dit zo; Game of Thrones, Boardwalk Empire, Ray Donovan...

Een dag na de VS staan de uitzendingen klaar in On Demand, met goede ondertiteling en in HD. Daar betaal ik graag 15 euro per maand voor in plaats van een beetje laf torrents van het web af te trekken.
Wacht even: Moet je betalen als je films van On Demand wilt zien? :?

Ik heb bijvoorbeeld dus het hele HBO pakket,naast de Film1,Sport e.d. en denk dan altijd dat dit gewoon standaard gratis erbij hoort voor als je geen tijd hebt een film tijdens de reguliere uitzending te zien.

Lekkere melkkoe dan als dit zo is...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2013 09:56:14 ]
pi_129074383
quote:
6s.gif Op donderdag 18 juli 2013 09:55 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Ik heb bijvoorbeeld dus het hele HBO pakket,naast de Film1,Sport e.d. en denk dan altijd dat dit gewoon standaard gratis erbij hoort voor als je geen tijd hebt een film tijdens de reguliere uitzending te zien.

Nee joh :{ Bij het abbo van HBO zit HBO GO en HBO On Demand inbegrepen. Je kan dus ook op iPhones, laptops etc kijken.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_129074424
quote:
6s.gif Op donderdag 18 juli 2013 09:55 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Nee, ik doelde natuurlijk gewoon op het abonnement van HBO. Dat kost 15 euro per maand en dan krijg je HBO1, HBO2, HBO3, HBO On Demand en HBO Go.
pi_129078581
Maar is deze siezoen nou beter dan de vorige siezoen?????
pi_129241722
Net ep 1 en 2 gezien, vond ze zeker goed. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren, seizoen 1 werd nogal saai aan het einde..
Veni, vidi, vodka.
pi_129241774
Dat verhaallijntje rondom het youtube filmpje is zo fucking achterlijk :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 23 juli 2013 @ 01:58:16 #269
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129241864
True true.

Verder alleen toe te voegen:

Go for it Don. :9
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_129242660
Prachtige vrouw, halfbloedjes :9~

Ben normaal gesproken alleen geïnteresseerd in series zoals 24, the unit en flashpoint, maar vind dit een erg leuke serie. Nu bij aflevering 6 van s01. :)
Moo
pi_129331792
Kijk je bij de Belgen o.i.d. die de eerste serie van Newsroom uitzenden?

Net dus aflevering 2 gezien en ik vind het uitdiepen van relatieproblemen in deze serie echt niet kunnen want het voegt niks toe aan de algemene verhaallijn. Liever zie ik de rel tussen de zender ACN en de Tea-party verder uitgemolken worden want dat is best interessant
  donderdag 25 juli 2013 @ 16:52:44 #272
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_129335745
quote:
6s.gif Op donderdag 25 juli 2013 15:16 schreef Iwanius het volgende:

Net dus aflevering 2 gezien en ik vind het uitdiepen van relatieproblemen in deze serie echt niet kunnen want het voegt niks toe aan de algemene verhaallijn.
En daar gaan ze in seizoen 2 dus gewoon lekker volop mee door.
Alison Pill :')
  vrijdag 26 juli 2013 @ 03:56:48 #273
19840 Libris
Live from Singapore
pi_129356617
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 16:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Gisteren de eerste twee afleveringen van seizoen 1 teruggekeken (eigenlijk alleen geluisterd, dialogen zijn zo goed dat je nieteens hoeft te kijken) en net lees ik dit over Halliburton: http://nos.nl/artikel/533(...)p-golf-v-mexico.html :)

Ik vind seizoen 2 weer erg goed
  vrijdag 26 juli 2013 @ 14:36:36 #274
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_129368653
quote:

[..]

Als ik nou kon begrijpen wat die twee gasten in haar zien, dan was het allemaal niet zo erg. Maar ze is niet bloedmooi, niet superslim, erg chaotisch en weet niet wat ze wil. Zowel Lisa als Sloan zijn veel aantrekkelijkere opties.
pi_129369806
quote:

Dan zal ik als het een paar afleveringen duurt afhaken want op dit soort onzin zit ik niet te wachten. Het is tenslotte geen daytime soap waar je dit veelvuldig tegenkomt. }:|
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')