Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Done.quote:Op maandag 2 april 2012 03:29 schreef DutchSL het volgende:
Pas die prijzen even aan in het OP, alles 5k er af .
Blind.quote:Op maandag 2 april 2012 03:24 schreef Tim86 het volgende:
Van wie is die? Toepasselijke naam van die gluiperd
Die heeft Fifa verkocht omdat hij met een barkruk had gesmeten na een verloren wedstrijdquote:
Haha, bedankt ben ik weer up to date! Zijn posts waren geniaalquote:Op maandag 2 april 2012 08:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die heeft Fifa verkocht omdat hij met een barkruk had gesmeten na een verloren wedstrijdNu vermaakt hij zich met little big planet. Wel jammer dat hij niet meer hier post..
74 met 80 pace 90 shootingquote:Op maandag 2 april 2012 10:10 schreef Fuszy het volgende:
MOTM Rhodes is trouwens wel ziek zeg
Acceleration- 88
Agility------ 98
Balance------ 83
Jumping------ 78
Reactions---- 63
Sprint Speed- 76
Stamina------ 99
Strength----- 85
Aggression--- 45
Att. Position-- 65
Interceptions-- 45
Vision------- 47
Ball Control-72
Crossing----- 34
Curve-------- 66
Dribbling---- 82
Finishing---- 99
FK *.-------- 39
Heading *.---71
Long Pass---- 43
Long Shots--- 84
Marking------ 41
Penalties---- 78
Short Pass--- 43
Shot Power--- 99
Slide Tackle- 31
Stand Tackle-29
Volleys------ 94
Gelukkig heb je een goed lopende price fix die dit goed maaktquote:Op maandag 2 april 2012 10:32 schreef DutchSL het volgende:
Door dit grapje is de waarde van mijn IF Lavezzi gewoon even met 50k gedropt
Zetten we ze er vandaag wel gewoon op?quote:Op maandag 2 april 2012 03:29 schreef DutchSL het volgende:
Pas die prijzen even aan in het OP, alles 5k er af .
Vriend van me trok gister zo'n Milito uit een 25k pack, en de pack erna David Silva. Maar daarna nog zoveel packs met rommel dat hij overall geen winst heeft volgens mij.quote:Op maandag 2 april 2012 10:52 schreef Alovenac het volgende:
Heeft er iemand hier al zo'n oranje kaart in zijn bezit?
Ja, de meesten zagen het nut er niet van in (ik ook niet) dus we zetten ze er gewoon op.quote:Op maandag 2 april 2012 10:55 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Zetten we ze er vandaag wel gewoon op?
Ben ff de draad kwijt..
Met Happy Hour zeker?quote:Op maandag 2 april 2012 10:55 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Vriend van me trok gister zo'n Milito uit een 25k pack, en de pack erna David Silva. Maar daarna nog zoveel packs met rommel dat hij overall geen winst heeft volgens mij.
Nog best een tof team inderdaad. Niet écht budget, maar zeker niet duur. Daarmee kun je anderen handicappen.quote:Op maandag 2 april 2012 10:59 schreef DutchSL het volgende:
Serie A met alle spelers 78-rated, best goed team:
http://www.futhead.com/12/squad/339796
Ja, eigenlijk gewoon Armero als linksback nemen maar die is 77quote:Op maandag 2 april 2012 11:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nog best een tof team inderdaad. Niet écht budget, maar zeker niet duur. Daarmee kun je anderen handicappen.
Hoezo niet echt budget? Alleen de backs zijn meer dan 1000c volgens mij...quote:Op maandag 2 april 2012 11:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nog best een tof team inderdaad. Niet écht budget, maar zeker niet duur. Daarmee kun je anderen handicappen.
Je zult wel gekeken hebben toen ik Armero i.p.v. IF Pasqual er in had staanquote:Op maandag 2 april 2012 11:14 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hoezo niet echt budget? Alleen de backs zijn meer dan 1000c volgens mij...
Ok...thanxs voor update!quote:Op maandag 2 april 2012 10:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, de meesten zagen het nut er niet van in (ik ook niet) dus we zetten ze er gewoon op.
Nee zag wel Pasqual, maar hij en Ziegler zijn beide niet cheap. Dan moet je inderdaad gewoon Armero doen maar die is geen 78 zoals je zei.quote:Op maandag 2 april 2012 11:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je zult wel gekeken hebben toen ik Armero i.p.v. IF Pasqual er in had staanArmero is toch beter, alleen geen 78-rated.
edit. en Taiwo is 79
Zowieso die goals zijn ook lelijk gedaan. Je ziet nooit de voorgaande actie, die vaak veel mooier is dan de goal.quote:Op maandag 2 april 2012 11:29 schreef DutchSL het volgende:
Die herhalingen zijn zo slecht, prachtige kansen en ballen op de paal die er niet bij staan, zelfs goals vaak niet, maar dan wel een corner die gewoon door de keeper gevangen wordt of een lange bal die nergens heen gaat etc
Het is toch niet zo lastig te programmeren om in elk geval alle goals bij de replays te zetten.
Rhodes.quote:Op maandag 2 april 2012 11:41 schreef Fuszy het volgende:
http://futhead.com/12/squad/340016
Lijkt me wel leuk om te maken.
Ik moest gisteren tegen hem spelenquote:Op maandag 2 april 2012 11:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Rhodes.Zo overpowered. 90 shooting op een silver.
quote:Op maandag 2 april 2012 11:52 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik moest gisteren tegen hem spelennu ben ik fan. Schoot er 4 in uit onmogelijke hoeken.
Morgen even oppikken voor 15k open bidquote:Op maandag 2 april 2012 11:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Goed gescout.
IF Klaas gaat de goede kant op. 24k bin al.
Jij scoort maar 2 goals per wedstrijd?quote:Op maandag 2 april 2012 11:35 schreef laucas het volgende:
Valt wel mee deze FIFA. Meestal staan alle goals er wel tussen.
Nee, jij speelt op de PS3quote:Op maandag 2 april 2012 11:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Jij scoort maar 2 goals per wedstrijd?
Ik heb bijna elke wedstrijd met 3 goals of meer wel dat er een goal niet bij staat (en een simpele vangbal van de keeper dan weer wel). Wel altijd als beide teams gescoord hebben minstens 1 goal van beide teams.
Beter dan andersom?quote:Op maandag 2 april 2012 13:01 schreef Fuszy het volgende:
kut![]()
druk ik per ongeluk op store all in club ipv discard all
Nee, ik bedoelde toch echt dat alles in mijn club zat. Wilde het even bij new items houden, maar nu moet ik in mijn club zoekenquote:Op maandag 2 april 2012 13:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Inderdaad, misschien bedoelt 'ie dat wel.
Geluk met spelers die eruit komen of wat?quote:Op maandag 2 april 2012 13:35 schreef Rijst het volgende:
Eergisteren had ik 25k en vandaag 45k door die 400c bronze packs
Nee per pakje maak ik gemiddeld zo'n 200c winst. Ik blijf pakjes openen totdat er weer ruimte is op mn tradepile. Wanneer ik meer dan 5k heb dan transfereer ik het naar mijn echte accountquote:Op maandag 2 april 2012 13:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Geluk met spelers die eruit komen of wat?
Ik probeer wat goede spelers te krijgen in 1.5k packs, maar tot zover niet echt geluk. Heb wel een winst van 5k, maar dat is over 2 dagen
Wat verkoop je dan? shiny spelers, shiny contracts en fitness of healing kaartjes? rest discarden?quote:Op maandag 2 april 2012 13:41 schreef GuRBuH het volgende:
400c packs for the win. Daarin heb je nu bijna altijd 300-500c doordat fitness ineens ook verkoopt. Met wat mazzel met Squad Fitness en spelers maak je zo volgens mij het gemakkelijkst winst, niet met die Jumbos.
Ook gewoon logisch omdat minimale SP 150c is, wat in verhouding natuurlijk veel beter is met 400c pakjes dan met 1,5k pakjesquote:Op maandag 2 april 2012 13:41 schreef GuRBuH het volgende:
400c packs for the win. Daarin heb je nu bijna altijd 300-500c doordat fitness ineens ook verkoopt. Met wat mazzel met Squad Fitness en spelers maak je zo volgens mij het gemakkelijkst winst, niet met die Jumbos.
Shiny spelers als ze minstens 1 redelijk att hebben, vooral pace. Shiny contract, fitness, squad fitness, evt rare non shinies. Soms nog bepaalde kits.quote:Op maandag 2 april 2012 13:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wat verkoop je dan? shiny spelers, shiny contracts en fitness of healing kaartjes? rest discarden?
Bij mij verkopen ze na het uur. Dus duurt wel even voordat ze verkopen.quote:Op maandag 2 april 2012 13:45 schreef DutchSL het volgende:
Op de PS3 verkopen die bronzen fitness kaartjes niet (tenminste niet bij voor mij 150/200)
Fitness 200cquote:Op maandag 2 april 2012 13:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wat verkoop je dan? shiny spelers, shiny contracts en fitness of healing kaartjes? rest discarden?
Die +3 attr verkoopt bij mij niet, squad fitness gaat voor 1300c op de ps3 en de non shiney spelers verkopen ook niet. Squad morale mag ik er ook 3x opzetten.quote:Op maandag 2 april 2012 13:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
Fitness 200c
Shiny contract 200c
shiny +3 attr 200c
Shiny +10 squad morale 200c
Addidas/ Nike ball 200c
waardeloze Shiny spelers 200c
non shiney spelers uit BPL/BBVA/Bundesliga 200c
squadfitness 1600c
Squad morale discard ik, team fitness gaat bij mij weg voor 1500c bin. Non shiney's hangen af van pace, evt grote engelse clubs etc.quote:Op maandag 2 april 2012 13:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die +3 attr verkoopt bij mij niet, squad fitness gaat voor 1300c op de ps3 en de non shiney spelers verkopen ook niet. Squad morale mag ik er ook 3x opzetten.
stouterd.quote:Op maandag 2 april 2012 13:49 schreef StijnDa het volgende:
Zo, terug van college.
Nu studeren voor tentamen Bundesliga squad bouwen.
Die van 12u ja XDquote:
Ik had ook 2 uur, gaat makkelijkquote:Op maandag 2 april 2012 13:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die van 12u ja XD
2 uur is toch best lang voor een rijles? Na het eerste uur zak je alweer af. Ik reed altijd 1 uur per les.
Ik heb me rijbewijs al, na na na naquote:Op maandag 2 april 2012 13:50 schreef Thorb het volgende:
Zometeen weer 2 uur rijles, echt geen zin in
Alweer bijna 4 jaarquote:Op maandag 2 april 2012 13:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb me rijbewijs al, na na na na
Hoeveel lessen had je?quote:
Weet niet meerquote:Op maandag 2 april 2012 13:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hoeveel lessen had je?![]()
Ik weet nog he tijdens mn eerste examen. Ik had mijn TT al gehaald. Maar de examinator was dat vergeten en liet me toch die speciale verichtingen doen. Ik zei zo op een gegeven moment. uhhhhhh meneer volgens mij heeee hoef ik dit neit te doen. Toen zei: OOHJAA SORRY en toen reden we naar een turborotonde tijdens het spitsuur. ik schet in me broek en kreegzweethandjes. 3x motor uitlaten vallen. En rijst was gezakt
2e x wel gehaald gelukkig xD
quote:Op maandag 2 april 2012 14:00 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb nu 9 jaar mijn rijbewijs en al 7 jaar geen auto gereden
hahah je bent +27quote:Op maandag 2 april 2012 14:00 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb nu 9 jaar mijn rijbewijs en al 7 jaar geen auto gereden
Met je otooooo naar schoolquote:Op maandag 2 april 2012 14:01 schreef Kamikazie het volgende:
Lutsers hier, allemaal!
Ik rij lekker naar school met de auto en soms naar het werk toe.
Ik heb een tweede user op de PS3 aangemaakt, daar een PSN registratie als subaccount van mijn hoofdaccount op gemaakt, EA account op zelfde e-mail adres en geen problemen.quote:Op maandag 2 april 2012 14:03 schreef Fuszy het volgende:
Hoe maak je een tweede psn account en koppel je deze aan Fifa? Ik dacht dat je maar één account per spel mocht hebben.
Ik heb net een tweede PSN aangemaakt en die moet ik dan even koppelen op mijn ps3. Vanuit daar kan ik een EA account aanmaken denk ik.quote:Op maandag 2 april 2012 14:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb een tweede user op de PS3 aangemaakt, daar een PSN registratie als subaccount van mijn hoofdaccount op gemaakt, EA account op zelfde e-mail adres en geen problemen.
Maar ik denk dat je ook gewoon 2 hoofdaccounts kunt maken.
Nu je het zegt. Volgens mij wel, want ik heb niks gekregenquote:Op maandag 2 april 2012 14:15 schreef nwilke het volgende:
Was die actie van die gratis pakjes eigenlijk deze maand afgelopen?
10 ekkiesquote:Op maandag 2 april 2012 14:12 schreef Rijst het volgende:
Als ik een PS3 account aanmaak wil iemand die voor mij koppelen?
Was gisteren ook al een keer,.quote:Op maandag 2 april 2012 14:18 schreef Fuszy het volgende:
Webapp hang helemaal vast. Al mijn trades zijn afgelopen, maar hij laadt ze niet verder. Dus hij blijft hangen op expired
16:30 kan ik je helpenquote:Op maandag 2 april 2012 14:26 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb al meer dan een jaar een PSN accountwas het vergeten. Wat zijn de volgende stappen?
quote:Op maandag 2 april 2012 14:35 schreef DannyDeko het volgende:
Iemand Gerrard kopen? Kost je slechts 50k
Mooie tijden toen ik hem verkocht voor 200kquote:Op maandag 2 april 2012 14:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]Triest verhaal.
Gisteren nog verkocht voor 60k wel.
Moet ik dan mijn wachtwoord geven van mijn PSN? Dan wijzig ik die nog even anders kan je mijn xbox account zo hacken xDquote:
Doe maarquote:Op maandag 2 april 2012 14:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Moet ik dan mijn wachtwoord geven van mijn PSN? Dan wijzig ik die nog even anders kan je mijn xbox account zo hacken xD
Ja die is nog gewoon zelfde prijs.quote:
Guidetti?quote:Op maandag 2 april 2012 14:47 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Is meestal al wel dodelijk voor de goal, maar hij neemt het nu wel heel letterlijk
0quote:Op maandag 2 april 2012 14:51 schreef Rijst het volgende:
5 + 5 + 5 - 5 + 5 + 5 - 5 + 5 x 0 = ? (I Bet More People Will Answer It Wrong:P) Give A Try !!
Mensen die dit fout hebben
15 als ik het goed heb, heb geen lezne inquote:Op maandag 2 april 2012 14:51 schreef Rijst het volgende:
5 + 5 + 5 - 5 + 5 + 5 - 5 + 5 x 0 = ? (I Bet More People Will Answer It Wrong:P) Give A Try !!
15quote:Op maandag 2 april 2012 14:51 schreef Rijst het volgende:
Meneer Van Dale wacht op antwoord.quote:
Nog niet, even checken als ik thuis ben, thanksquote:Op maandag 2 april 2012 14:56 schreef Dudeweiser het volgende:
Die gekke GJE toch.![]()
Dit al gelezen trouwens?
http://m.fok.nl/nieuws/535287
quote:
4-2-2-2 is dan ook de beste opstelling.quote:Op maandag 2 april 2012 15:15 schreef GuRBuH het volgende:
Met mn 4-4-2 tegen een mof, ik creerde echt geen kans dus ging met 1-0 achter de rust in. Geswitched naar 4-2-2-2 en ineens liep het als een trein. 1-4 gewonnen.
quote:Op maandag 2 april 2012 15:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
4-2-2-2 is dan ook de beste opstelling.
Speelt echt voor geen drol.quote:Op maandag 2 april 2012 15:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 april 2012 15:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
3-4-2-1 is dan ook de beste opstelling.
zullen we een pooootje spelequote:Op maandag 2 april 2012 15:27 schreef n0ir het volgende:
grrrrrr wat is mis met die servers! Iemand anders last van traaaaaaaaaagheid in het menu?
OMG DIT TEAM KLOPPT NIETquote:Op maandag 2 april 2012 15:31 schreef Apekoek het volgende:
Boven de 90 chem is toch nog wel speelbaar?
[ afbeelding ]
Hij weet. 4321 trouwens ook.quote:Op maandag 2 april 2012 15:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Nee.quote:Op maandag 2 april 2012 15:43 schreef Tafelhengst het volgende:
Iemand die op de PC speelt? Zou graag eens tegen een landgenoot willen spelen. En misschien is wat traden mogelijk.
traden heb je niemand voor nodig hoor.quote:Op maandag 2 april 2012 15:43 schreef Tafelhengst het volgende:
Iemand die op de PC speelt? Zou graag eens tegen een landgenoot willen spelen. En misschien is wat traden mogelijk.
Neem dan Bale als Gervinho toch uit positie isquote:Op maandag 2 april 2012 15:49 schreef Tafelhengst het volgende:
Nee klopt maar dat gaat wat gemakkelijkerIk post dadelijk ff mijn team.
EDIT: Hart
Richards - Kompany - Touré - Clichy
Tioté(beest!) - Touré
Gervinho - Nasri
Ba UP - IF Adebayor (85)
Yup, ik speel op de PC, dacht dat ik de enige wasquote:Op maandag 2 april 2012 15:43 schreef Tafelhengst het volgende:
Ja echt he, maar ik denk dat ik pas bij Fifa 14 overga op console. Als je kijkt naar het aantal veilingen is het gemiddeld bij xbox 400.000 en bij PC 60.000... Voeg me maar toe eh, origin: ProBrianquote:Op maandag 2 april 2012 16:07 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Yup, ik speel op de PC, dacht dat ik de enige was
(volgende keer wordt wel een console, het is gewoon vele male minder op de PC zeg)
60k is wel op een goede dagquote:Op maandag 2 april 2012 16:16 schreef Tafelhengst het volgende:
[..]
Ja echt he, maar ik denk dat ik pas bij Fifa 14 overga op console. Als je kijkt naar het aantal veilingen is het gemiddeld bij xbox 400.000 en bij PC 60.000... Voeg me maar toe eh, origin: ProBrian
Gastquote:Op maandag 2 april 2012 16:17 schreef BlaBla87 het volgende:
Ik heb mn gerrard met 10k verlies moeten verkopen dus praat me niet over Gerrard
die theorie lijkt juistquote:Op maandag 2 april 2012 16:13 schreef Thorb het volgende:
Gerrard zit nu toch meer in packs ofzo (dat zeggen mensen althans).
Kan ook zijn omdat er gewoon meer mensen zijn die hem nu zijn gaan verkopen, toen is hij gaan zakken, andere mensen met Gerrard gingen hem toen ook maar verkopen omdat ze niet nóg meer verlies wilden staan.quote:Op maandag 2 april 2012 16:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
die theorie lijkt juist:
[ afbeelding ]
Omgquote:Op maandag 2 april 2012 16:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
die theorie lijkt juist:
[ afbeelding ]
Wel veel jaquote:Op maandag 2 april 2012 16:22 schreef Toefjes het volgende:
Van +- 50 naar 1200, dat is 24x zoveel kaarten, niet normaal. Gaat naar de 20K toe als EA het niet fixt.
Het ligt gewoon aan de vele nieuwe pakjes. Kijk maar eens naar Bale of Lavezzi die ik even heb gecheckt. Zelfde stijgende lijnquote:Op maandag 2 april 2012 16:22 schreef Toefjes het volgende:
Van +- 50 naar 1200, dat is 24x zoveel kaarten, niet normaal. Gaat naar de 20K toe als EA het niet fixt.
Hallo Wezepquote:Op maandag 2 april 2012 16:26 schreef WezepAFCA het volgende:
Hey allen,
ik volg al een tijdje de FUT topics hier en heb ook maar een account aangemaakt.
Heeft iemand misschien nog verbeter punten voor mijn Bundesliga squad?
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#c3ew9T3obdfoG
Zat te denken aan Ribery op linker CAM maar dan heeft hij 7 chem.
Mijn overige squads zijn BPL:
en Serie A:
Hoi Wezep, leuke teams, hoe speelt TIF Kagawa?quote:Op maandag 2 april 2012 16:26 schreef WezepAFCA het volgende:
Hey allen,
ik volg al een tijdje de FUT topics hier en heb ook maar een account aangemaakt.
en Serie A:
jeuj weer een ajacied.quote:Op maandag 2 april 2012 16:26 schreef WezepAFCA het volgende:
Hey allen,
en Serie A:
Zijn gewoon 3 dezelfde links ookquote:Op maandag 2 april 2012 16:29 schreef Toefjes het volgende:
Edit: krijg alleen een Bundesliga team bij alle 3 de links
Jij bent ook nieuw?quote:
Kijk nooit naar profielenquote:Op maandag 2 april 2012 16:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee, hij is gewoon pas vanaf vandaag lid
Welkomquote:
Niet eens bij die sma's op het fotoboek ?quote:Op maandag 2 april 2012 16:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kijk nooit naar profielen
[..]
Welkom
Haha thxquote:Op maandag 2 april 2012 16:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kijk nooit naar profielen
[..]
Welkom
Heb geen Facebookquote:Op maandag 2 april 2012 16:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Niet eens bij die sma's op het fotoboek ?
Ik had meer van je verwacht GJE
Eigen voorkeurquote:Op maandag 2 april 2012 16:34 schreef WezepAFCA het volgende:
Hmmm weet niet hoe ik drie de zelfde links kreeg maar goed, het ging toch om het Bundesliga team.
TIF Kagawa kreeg ik van de week uit een pakje en besloot om er een team om heen te bouwen, hij speelt echt zeer fijn, dribbelt lekker en zijn schoten/voorzetten zijn heerlijk.
Is het het waard om Ribery met 7 chem op CAM te doen of gewoon Gotze houden?
Komt nog wel, over 2 jaar heb jij facebook.quote:Op maandag 2 april 2012 16:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb geen Facebook
Zonde van m'n tijd
Oh godquote:Op maandag 2 april 2012 16:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb geen Facebook
Zonde van m'n tijd
Oh ja natuurlijk, ik las Facebookquote:Op maandag 2 april 2012 16:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oh god
Je weet dat FOK! een fotoboek functie heeft he..
Weinig kans, vind het niet fijn om al m'n info gewoon op internet te zettenquote:Op maandag 2 april 2012 16:37 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Komt nog wel, over 2 jaar heb jij facebook.
quote:Op maandag 2 april 2012 16:37 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Hoorde dat Ribery wel een baasje was en maar 30k atm. Wel waard om te proberen dus?
Misschien bedoelt hij als voorhoede Bale - Nasri - Naniquote:Op maandag 2 april 2012 16:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat wil je nouOp cam, winger of middenveld.
Of 3 at the back verdedigingquote:Op maandag 2 april 2012 16:42 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Misschien bedoelt hij als voorhoede Bale - Nasri - Nani
Bale LVquote:Op maandag 2 april 2012 16:42 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Misschien bedoelt hij als voorhoede Bale - Nasri - Nani
Ze zijn alle 3 goedquote:Op maandag 2 april 2012 16:43 schreef Tafelhengst het volgende:
Nee, ik speel 4-2-2-2 en wil graag weten wie op de linkerkant van de 3e 2 moet spelen volgens jullie
IF Adam Johnson of UP Donovan.quote:Op maandag 2 april 2012 16:43 schreef Tafelhengst het volgende:
Nee, ik speel 4-2-2-2 en wil graag weten wie op de linkerkant van de 3e 2 moet spelen volgens jullie
Hahaquote:
Nope, zal dus wel gestopt zijn. Het waren er toch 12? Dus na 6 maanden over.quote:Op maandag 2 april 2012 17:02 schreef potienza het volgende:
Heeft iemand(van de FIFA 12 pre-orderers) de gratis maandelijkse pakjes al binnen gekregen?
0. Er zijn nog heel veel undercutters..quote:Op maandag 2 april 2012 17:02 schreef DutchSL het volgende:
Iemand nog afgeprijsde Taiwo's verkocht ? Ik maar eentje afgelopen nacht, sindsdien niks
Potverdikkiequote:Op maandag 2 april 2012 17:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nope, zal dus wel gestopt zijn. Het waren er toch 12? Dus na 6 maanden over.
Dm SB dan even.quote:Op maandag 2 april 2012 17:03 schreef Rijst het volgende:
Wie wilt mij helpen met een ps3 club aanmaken?
Man of the matchquote:Op maandag 2 april 2012 17:06 schreef potienza het volgende:
Ik zie nu een oranje kaart van Ayew(LM), wordt over de 37k op geboden, dafuq?
Fuszy heeft vast wel een Ferquote:Op maandag 2 april 2012 17:07 schreef Vijf_voor het volgende:
Waarom is er geen 433 aanholt en fer op de markt
heb je al een psn account? anders wel erg veel werkquote:Op maandag 2 april 2012 17:06 schreef Rijst het volgende:
Goed idee! Thibault als je dit leest DM me even.
Ja, gisteren was een happy hour met een stuk of 10 van die kaarten. De meeste waren re-release met een nieuw kleurtje (o.a. Gerrard), maar ook een paar nieuwe zoals die Ayew en een SIF Lavezzi.quote:Op maandag 2 april 2012 17:07 schreef potienza het volgende:
[..]
Zijn dat soort kaarten nieuw? Nog niet eerder gezien dit seizoen...
Ja, begon met Kaka vorige week en ze hebben de oude MotM's (waren 'gewone' if's) gister opnieuw uitgegeven, dacht ik.quote:Op maandag 2 april 2012 17:07 schreef potienza het volgende:
[..]
Zijn dat soort kaarten nieuw? Nog niet eerder gezien dit seizoen...
Ja ik heb hem nog. Jaar geleden een ps3 gekocht en weer verkochtquote:Op maandag 2 april 2012 17:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
heb je al een psn account? anders wel erg veel werkactiveren op fifa kan ik wel voor je doen
emailadres en het wachtwoord(van psn obv) om in te kunnen loggen.quote:Op maandag 2 april 2012 17:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja ik heb hem nog. Jaar geleden een ps3 gekocht en weer verkochtWant moet je van me weten?>
Ongeveer 0 stuks hierquote:Op maandag 2 april 2012 17:02 schreef DutchSL het volgende:
Iemand nog afgeprijsde Taiwo's verkocht ? Ik maar eentje afgelopen nacht, sindsdien niks
Net met 2-1 van FC Berlin gewonnenquote:
Won er net ook wel van maar het lijkt wel alsof ze altijd weten dat ze tegen Hollanders spelen en zich daar ook naar gedragenquote:Op maandag 2 april 2012 17:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Net met 2-1 van FC Berlin gewonnenVind de NIF Benzema veel prettiger dan de UP Benzema trouwens.
Yaya Touré op CDM ipv Essienquote:Op maandag 2 april 2012 17:04 schreef Walxie het volgende:
Iemand nogmaals tips voor een goede CDM en CAM in 4222? Heb nu dit maar ben niet echt tevreden, overal ga ik denk ik aanpassingen doen, verlies te vaak..
http://futhead.com/12/squad/329553
GERRARD JONGEquote:Op maandag 2 april 2012 17:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Yaya Touré op CDM ipv Essien![]()
Essien heeft work rates high/medium waardoor hij vaak aan het aanvallen is en de verdedigende taak achter zich laat. Touré juist medium/high dus verdedigender. Richards dan RB ipv Johnson, is ook verdedigend beter en linkt met Touré dubbel. Op CAM kan je bijv. (IF/SIF) Ramires, Nasri of David Silva neerzetten. Dan heeft die ook meteen 9 chem ipv 7.
Haha!quote:Op maandag 2 april 2012 18:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Denk dat we het anders moeten doen met Taiwo..
5 pagina's vol met 15k BIN
Ga fitnessenquote:
Neequote:
Teringleijerquote:Op maandag 2 april 2012 18:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Neeik vind het veel leuker om een mislukte pricefix belachelijk te maken
Joodquote:
Als ik die joden-uitroeier hier plaats dan krijg ik prolly een banquote:
Wil ik ook wel, ben alleen afhankelijk van de restquote:Op maandag 2 april 2012 18:14 schreef Fuszy het volgende:
Mik gewoon al die Taiwo's voor 10k bin op de tradepile
ben je er gelijk vanaf. Kunnen jullie iets anders gaan pricefixen
Fuck off Chelsea FC, you ain't got no history. 5 Europeans 18 leagues thats what we call history.quote:
Hopelijk tref ik geen Feyenoorder als modquote:
Happel sloopt je keihard. Jammer dat hij in VBL zitquote:Op maandag 2 april 2012 18:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hopelijk tref ik geen Feyenoorder als mod
quote:
Daarom pakten ze ook 1 punt (onterecht van ons dit seizoen).quote:
Hap hap hap hap hap. Ik ben niet achterlijk hoorquote:
Die Chinezen werken wel hard hoorquote:
Ach Johan!quote:
Taiweoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |