Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Done.quote:Op maandag 2 april 2012 03:29 schreef DutchSL het volgende:
Pas die prijzen even aan in het OP, alles 5k er af .
Blind.quote:Op maandag 2 april 2012 03:24 schreef Tim86 het volgende:
Van wie is die? Toepasselijke naam van die gluiperd
Die heeft Fifa verkocht omdat hij met een barkruk had gesmeten na een verloren wedstrijdquote:
Haha, bedankt ben ik weer up to date! Zijn posts waren geniaalquote:Op maandag 2 april 2012 08:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die heeft Fifa verkocht omdat hij met een barkruk had gesmeten na een verloren wedstrijdNu vermaakt hij zich met little big planet. Wel jammer dat hij niet meer hier post..
74 met 80 pace 90 shootingquote:Op maandag 2 april 2012 10:10 schreef Fuszy het volgende:
MOTM Rhodes is trouwens wel ziek zeg
Acceleration- 88
Agility------ 98
Balance------ 83
Jumping------ 78
Reactions---- 63
Sprint Speed- 76
Stamina------ 99
Strength----- 85
Aggression--- 45
Att. Position-- 65
Interceptions-- 45
Vision------- 47
Ball Control-72
Crossing----- 34
Curve-------- 66
Dribbling---- 82
Finishing---- 99
FK *.-------- 39
Heading *.---71
Long Pass---- 43
Long Shots--- 84
Marking------ 41
Penalties---- 78
Short Pass--- 43
Shot Power--- 99
Slide Tackle- 31
Stand Tackle-29
Volleys------ 94
Gelukkig heb je een goed lopende price fix die dit goed maaktquote:Op maandag 2 april 2012 10:32 schreef DutchSL het volgende:
Door dit grapje is de waarde van mijn IF Lavezzi gewoon even met 50k gedropt
Zetten we ze er vandaag wel gewoon op?quote:Op maandag 2 april 2012 03:29 schreef DutchSL het volgende:
Pas die prijzen even aan in het OP, alles 5k er af .
Vriend van me trok gister zo'n Milito uit een 25k pack, en de pack erna David Silva. Maar daarna nog zoveel packs met rommel dat hij overall geen winst heeft volgens mij.quote:Op maandag 2 april 2012 10:52 schreef Alovenac het volgende:
Heeft er iemand hier al zo'n oranje kaart in zijn bezit?
Ja, de meesten zagen het nut er niet van in (ik ook niet) dus we zetten ze er gewoon op.quote:Op maandag 2 april 2012 10:55 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Zetten we ze er vandaag wel gewoon op?
Ben ff de draad kwijt..
Met Happy Hour zeker?quote:Op maandag 2 april 2012 10:55 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Vriend van me trok gister zo'n Milito uit een 25k pack, en de pack erna David Silva. Maar daarna nog zoveel packs met rommel dat hij overall geen winst heeft volgens mij.
Nog best een tof team inderdaad. Niet écht budget, maar zeker niet duur. Daarmee kun je anderen handicappen.quote:Op maandag 2 april 2012 10:59 schreef DutchSL het volgende:
Serie A met alle spelers 78-rated, best goed team:
http://www.futhead.com/12/squad/339796
Ja, eigenlijk gewoon Armero als linksback nemen maar die is 77quote:Op maandag 2 april 2012 11:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nog best een tof team inderdaad. Niet écht budget, maar zeker niet duur. Daarmee kun je anderen handicappen.
Hoezo niet echt budget? Alleen de backs zijn meer dan 1000c volgens mij...quote:Op maandag 2 april 2012 11:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nog best een tof team inderdaad. Niet écht budget, maar zeker niet duur. Daarmee kun je anderen handicappen.
Je zult wel gekeken hebben toen ik Armero i.p.v. IF Pasqual er in had staanquote:Op maandag 2 april 2012 11:14 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hoezo niet echt budget? Alleen de backs zijn meer dan 1000c volgens mij...
Ok...thanxs voor update!quote:Op maandag 2 april 2012 10:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, de meesten zagen het nut er niet van in (ik ook niet) dus we zetten ze er gewoon op.
Nee zag wel Pasqual, maar hij en Ziegler zijn beide niet cheap. Dan moet je inderdaad gewoon Armero doen maar die is geen 78 zoals je zei.quote:Op maandag 2 april 2012 11:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je zult wel gekeken hebben toen ik Armero i.p.v. IF Pasqual er in had staanArmero is toch beter, alleen geen 78-rated.
edit. en Taiwo is 79
Zowieso die goals zijn ook lelijk gedaan. Je ziet nooit de voorgaande actie, die vaak veel mooier is dan de goal.quote:Op maandag 2 april 2012 11:29 schreef DutchSL het volgende:
Die herhalingen zijn zo slecht, prachtige kansen en ballen op de paal die er niet bij staan, zelfs goals vaak niet, maar dan wel een corner die gewoon door de keeper gevangen wordt of een lange bal die nergens heen gaat etc
Het is toch niet zo lastig te programmeren om in elk geval alle goals bij de replays te zetten.
Rhodes.quote:Op maandag 2 april 2012 11:41 schreef Fuszy het volgende:
http://futhead.com/12/squad/340016
Lijkt me wel leuk om te maken.
Ik moest gisteren tegen hem spelenquote:Op maandag 2 april 2012 11:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Rhodes.Zo overpowered. 90 shooting op een silver.
quote:Op maandag 2 april 2012 11:52 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik moest gisteren tegen hem spelennu ben ik fan. Schoot er 4 in uit onmogelijke hoeken.
Morgen even oppikken voor 15k open bidquote:Op maandag 2 april 2012 11:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Goed gescout.
IF Klaas gaat de goede kant op. 24k bin al.
Jij scoort maar 2 goals per wedstrijd?quote:Op maandag 2 april 2012 11:35 schreef laucas het volgende:
Valt wel mee deze FIFA. Meestal staan alle goals er wel tussen.
Nee, jij speelt op de PS3quote:Op maandag 2 april 2012 11:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Jij scoort maar 2 goals per wedstrijd?
Ik heb bijna elke wedstrijd met 3 goals of meer wel dat er een goal niet bij staat (en een simpele vangbal van de keeper dan weer wel). Wel altijd als beide teams gescoord hebben minstens 1 goal van beide teams.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |