Die testenquote:Op woensdag 11 april 2012 20:30 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Reden:
Vanwege de vele reacties die wij hebben ontvangen naar aanleiding van onze vacatures. Moeten we je helaas mededelen dat je op dit moment niet geselecteerd bent voor een sollicitatiegesprek.
En dat was een afwijzing voor in de Horeca. Terwijl ik al 7 jaar ervaring heb en nog word ik niet uitgenodigd.![]()
![]()
Ze houden me wel in het bestand zeggen ze maar daar geloof ik nooit echt in.
Damn het wordt wel echt een lange rit voordat je enigszin bij KPN aan de slag kan.
Heb nu via de mail wat formulieren gehad en dat moet ik weer terug, en dan de 18 moet ik eerst naar dat uitzendbureau om wat testen te maken. Dit zijn dan de testen: computer testen: een vaardigheden test(Slem) bestaande uit een luistertest, typetest en een downloadtest en daarnaast de MatchQ dat is een indicatorentest.
En dan komen deze stappen vervolgens als je überhaupt die testen goed heb gemaakt.
- sollicitatiegesprek;
- motivatie;
- rollenspel;
- inschrijving en administratieve verwerking.
Vind dat wel een beetje overdreven zeg voor een klantenservice functie. Maar misschien ligt dat aan mij.![]()
Maar dan zijn we er nog niet.
Daarna als alles goed is dan heb ik nog een gesprek bij KPN zelf, en als dat goed is dan kan ik met die training beginnen.
Maar ik zit toch wel een beetje met die reistijden. Ben toch totaal meer dan 3 uur onderweg per dag heen en terug. De training is wel betaald maar toch blijft het best lang.
Maar ja ik moet wel want anders moet ik wel misschien iets rots gaan doen via het UWV.
Ja ik vind het ook een beetje te ver gaan. Kijk als het nou om een top functie gaat dan snap ik het wel, maar het blijft maar een klantenservice functie.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:40 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Die testen.
Jezus zeg, wat een onzin.
Ik vind het idd ook niet heel erg, maar het is wel echt een eindje weg. Het is in Eindhoven wel vlakbij het station dus dat valt wel weer mee.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:08 schreef kalinhos het volgende:
Kiezen of delen. Aan de hand van je posts heb ik niet het idee dat je bijzonder veel kansen krijgt aangeboden. Dan maar even met het muziekie op iedere dag reizen zou ik zeggen... Waar is het eigenlijk?
Ja drm dat maakt het toch iets beter dan dat vele overstappen.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:17 schreef kalinhos het volgende:
Nja als het directe treinverbinding is zou die 1,5 uur mij niet heel erg boeien eerlijk gezegd. Lastiger zou het worden als de 1,5 uur inhoudt dat je 3 bussen in moet bv. Nu is het gewoon zitten, boekie of muziekje erbij en je komt vanzelf waar je zijn moet. Op basis van de afstand zou ik dit zeker niet afwijzen in ieder geval.
Ik antwoord even snel, ik moet zo wegquote:Op woensdag 11 april 2012 20:51 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Ja zoiets staat mij ook te wachten ja.
Had je die vandaag dan? En ben je uiteindelijk aangenomen of krijg je dat weer via de telefoon te horen?
Zijn die testen echt moeilijk of valt dat wel weer mee, en waar letten ze echt het strengst op?
Zou dat wel willen weten. Je mag me ook wel een DM sturen hoor als je geen zin heb om het hier allemaal te vertellen.
Provinvie? Of stad.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:09 schreef YskaFredriksson het volgende:
Zoekt er nog iemand een baan in Groningen in de detailhandel? Ik word gek van onbetrouwbare collega'sdie er nu bijna allemaal uit gebonjourd zijn alleen daardoor ontstaat er wel een gat qua personeel...
Ik vind het überhaupt apart dat je niet gewoon sowieso gebeld wordt. Het is toch juist leuk om iemand te bellen met goed nieuws? Ik zal voor je duimenquote:Op donderdag 12 april 2012 09:52 schreef Aloria het volgende:
( nog 2 uurtjes te gaan ) krijg ondertussen al aardig de vlinders in de buik van zenuwachtigheid !!
pff als je iemand moet bellen dat die niet door is en je hebt de tijd tot 12 uur dan bel je toch rond 10 a 11 uur neem ik aan. niet om kwart voor 12 of half 12 toch ??
Hmja als het nog niet duidelijk is, ik zit mijzelf helemaal op te vreten....![]()
Mischiend dat ze het wel heel erg druk hebben op het kantoor, en als je blij bent blijf je nog wel eens hangen? Ik weet het ook niet. Het maakt mij ook geen zak uit, zolang ik maar NIET gebeld wordt door hun voor 12 uur hahaquote:Op donderdag 12 april 2012 10:26 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik vind het überhaupt apart dat je niet gewoon sowieso gebeld wordt. Het is toch juist leuk om iemand te bellen met goed nieuws? Ik zal voor je duimen
Idd, al werd bij mij ook gewoon iedereen gebeldquote:Op donderdag 12 april 2012 10:52 schreef automatic_ het volgende:
Het komt een beetje over alsof je op de examenuitslag aan het wachten bent van de middelbare school
Zo voelt het inderdaad ook, het is niet alleen dat ik graag een BBL opleiding wil doen, maar je hebt ook een grotere kans op een vaste aanstelling.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:52 schreef automatic_ het volgende:
Het komt een beetje over alsof je op de examenuitslag aan het wachten bent van de middelbare school
Stad! Oosterstraat, voor hoeveel uur zoek je?quote:Op donderdag 12 april 2012 08:58 schreef Janena het volgende:
[..]
Provinvie? Of stad.
Denk dat het voor mij te ver weg is. Ik heb een parttime kantoorbaan maar zoek nog wel iets voor een paar uur per week.
Gemiddeld bedrijf kennende hoeft dat niet alleen op onzekerheid gebaseerd te zijnquote:Op donderdag 12 april 2012 11:11 schreef Yesse het volgende:
Ik ben dan altijd zo'n onzeker vogeltje dat ik zelfs dan ga twijfelen of ze het niet gewoon toevallig vergeten zijn haha.
Heheh, inderdaad , wij hadden dan alleen geen msn maar op het vmbo was alles toch zo duidelijk dat ik het gehaald had ( zat bij de 10 hoogste afgestudeerden) En ik maar bij elke toets jammeren dat ik een erg slecht gevoel had en ik geen enkele vraag wist....... ( onzekerheid)quote:Op donderdag 12 april 2012 11:11 schreef Yesse het volgende:
Ik ben dan altijd zo'n onzeker vogeltje dat ik zelfs dan ga twijfelen of ze het niet gewoon toevallig vergeten zijn haha.
Na het examen wist ik 95% zeker dat ik geslaagd was (door schoolresultaten kon ik overal 3'en op halen) plus zat iedereen op MSN bij te houden waar ze waren met bellen (ging op alfabet).. Ik was niet gebeld maar ben voor de zekerheid toch naar school gegaan om het te checken. Was ook niet de enige hahaha
Klopt had een sollicitatie gesprek aantal maanden geleden bij een KDV ( kinderdagverblijf) Die zouden mij ook de volgende dag bellen voor 13.00 uur dacht ik. Waren ze mij kompleet vergeten. heb er zelf achteraan moeten bellen. Zelf gevraagt als dit ook nog bij de sollicitatie hoorde, want ik kreeg een vraag wat ik zou doen als iemand zijn afspraken niet naar kwam. Dit werd een beetje weggelachen... Ben het niet geworden. Hmja roepen dat afspraken erg belangrijk zijn, wat doet zo'n bedrijf zelf....quote:Op donderdag 12 april 2012 11:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Gemiddeld bedrijf kennende hoeft dat niet alleen op onzekerheid gebaseerd te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |