abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110162085
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 april 2012 22:41 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

toch geen horeca?
Heb vandaag al 3 telefoontjes gepleegd, maar die zaken zoeken echt een leerling die echt in de Horeca wilt blijven en alles wilt leren.

Kijk ik wil in eerste instantie niet meer door gaan in de Horeca. Ik wil wat anders gaan doen en wat anders gaan leren, en ben ik dus een beetje kijken wat ik voor opleiding ik wil gaan volgen.
pi_110162467
Nou ik weet wel bijna zeker dat deze sollicitatie vandaag een nee wordt...
welk liedje beschrijft jouw het beste... Ik luister de hele dag naar liedjes en kan bijna alles mee zingen, maar als iemand vraagt naar de zanger of de titel weet ik gewoon helemaal niks...

De vraag ook, totaal overwacht bleh nouja toch maar iets geroepen, maar bij nader inzien was een ander liedje veel beter geweest. Achja morgen een nieuwe kans maar weer mijn beste beentje voortzetten ;)
  dinsdag 10 april 2012 @ 22:51:40 #228
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_110162579
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 april 2012 18:57 schreef Yesse het volgende:
LOL zat voor mijn vriend ook eens tussen de studenten bijbaan vacatures te snuffelen en vond de volgende functie-omschrijving:

[..]

Prettige werksfeer met leuke en enthousiaste collega's bij een functie waarbij je volledig thuis werkt na 2,5 week _O-
_O-!
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_110165732
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 22:35 schreef FerryNL het volgende:
Ga misschien maar de zorg in. _O-

Hoor vaak dat ze daar juist veel mensen zoeken, en meerdere jongens/mannen.
Politie zoekt nog mensen :).
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
pi_110175601
:D Na 2 jaar Freelance krijg ik 1 Mei mijn vaste contract. :D
Descending into the abyss.
pi_110179315
En zojuist weer een bevestiging van een bedrijf voor een gesprek gehad nav een sollicitatie. *O*
pi_110181286
Ben ik de enige bij wie Jobbird niet werkt?
Ik zoek functies, krijg een lijst maar kan op geen enkele functie klikken. :?
1, 2, 3, 4...
pi_110182435
Dat ligt aan jou. Hier doet ie het gewoon? Effe je browsercache legen misschien?
pi_110186055
Als ik morgen voor 12 uur geen telefoontje krijg, ben ik aangenomen voor een bbl opleiding.
Duim aub voor mij dat ik niet gebeld wordt !!!!!

:Y ^O^
pi_110186365
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 16:09 schreef Aloria het volgende:
Als ik morgen voor 12 uur geen telefoontje krijg, ben ik aangenomen voor een bbl opleiding.
Duim aub voor mij dat ik niet gebeld wordt !!!!!

:Y ^O^
Wat voor BBL opleiding ga je doen?

Ik zit ook te kijken naar een BBL opleiding, maar het is niet echt makkelijk meer om een BBL plek te kunnen bemachtigen.
pi_110187427
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 16:16 schreef FerryNL het volgende:

[..]

Ik zit ook te kijken naar een BBL opleiding, maar het is niet echt makkelijk meer om een BBL plek te kunnen bemachtigen.
Als ik het goed heb nemen ze mij aan voor verpleegkundige. ;)

Heb zojuist een informatie avond uitnodiging gekregen voor een andere BBL opleiding bij een ander zorgbedrijf. Maargoed ik wil liever dat iemand ja zegt inplaats van al die uitnodigingen :@
pi_110187579
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 16:16 schreef FerryNL het volgende:

[..]

Ja het is wat je zelf wilt, je hebt voor verzorging etc grote website's zoals frieslandzorg.nl of brabantzorg.nl hier staan vaak BBL opleidingen op en andere vacatures.

Voor de techniek weet ik zo 1 2 3 niet, maar je kunt altijd bij het uwv vragen. Zo heeft mijn vriend een BBL plek in de techniek gekregen.
pi_110187642
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 16:39 schreef Aloria het volgende:

[..]

Als ik het goed heb nemen ze mij aan voor verpleegkundige. ;)

Heb zojuist een informatie avond uitnodiging gekregen voor een andere BBL opleiding bij een ander zorgbedrijf. Maargoed ik wil liever dat iemand ja zegt inplaats van al die uitnodigingen :@
Ik hoop het voor je dat je aangenomen wordt.

Ik zit zelf ook nog te twijfelen om misschien de Zorg in te gaan, maar ik moet eerst een Helpende Niveau 2 diploma behalen. En dat doe ik liever dan ook via een BBL traject, maar ja ik weet ook niet hoe makkelijk het is om zo'n plek te krijgen. Zonder dat je ook maar ooit in de Zorg heb gewerkt snap je.
pi_110187939
Ik ben net even gebeld door studentenwerk en kan de 18e even op gesprek komen bij ze.
Ik moet dan een aantal testen maken en mijn motivatie even mondeling bespreken, en als het dan allemaal goed is. Dan stellen ze me voor aan KPN en dan moet ik daar nog even een gesprekje hebben.

Als dat dan goed gaat dan kan ik op 1 mei 1 maand (betaald) een training volgen. En 1 maand geld is voor mij al heel lekker haha.

Maar ja moet eerst maar door de gesprekken zien te komen.
  woensdag 11 april 2012 @ 16:50:55 #240
47102 Elvi
miemkwien
pi_110188033
Ik ga me nu toch nogmaals verdiepen in de begrafenis-sector :') Daar is denk ik altijd vraag naar (iedereen gaat dood).
pi_110190725
Pfff het wordt wel een lange reis zeg als ik daarheen moet. Een enkele reis is al 1,5 uur, maar ja het moet wel wat kan niks anders vinden in mijn omgeving.

Vandaag weer een afwijzing in de Horeca. :r Snap het niet meer hoor, heb daar de meeste ervaring in en alsnog word ik afgewezen.
pi_110191552
Vandaag arbeidsvoorwaardengesprek gehad. Maandag as begin ik.
  woensdag 11 april 2012 @ 19:27:42 #243
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_110195204
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 17:46 schreef FerryNL het volgende:
Pfff het wordt wel een lange reis zeg als ik daarheen moet. Een enkele reis is al 1,5 uur, maar ja het moet wel wat kan niks anders vinden in mijn omgeving.

Vandaag weer een afwijzing in de Horeca. :r Snap het niet meer hoor, heb daar de meeste ervaring in en alsnog word ik afgewezen.
reden vanwege je leeftijd?
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_110199295
quote:
10s.gif Op woensdag 11 april 2012 19:27 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

reden vanwege je leeftijd?
Reden:

Vanwege de vele reacties die wij hebben ontvangen naar aanleiding van onze vacatures. Moeten we je helaas mededelen dat je op dit moment niet geselecteerd bent voor een sollicitatiegesprek.

En dat was een afwijzing voor in de Horeca. Terwijl ik al 7 jaar ervaring heb en nog word ik niet uitgenodigd. :|W :{w
Ze houden me wel in het bestand zeggen ze maar daar geloof ik nooit echt in.

Damn het wordt wel echt een lange rit voordat je enigszin bij KPN aan de slag kan.
Heb nu via de mail wat formulieren gehad en dat moet ik weer terug, en dan de 18 moet ik eerst naar dat uitzendbureau om wat testen te maken. Dit zijn dan de testen: computer testen: een vaardigheden test(Slem) bestaande uit een luistertest, typetest en een downloadtest en daarnaast de MatchQ dat is een indicatorentest.
En dan komen deze stappen vervolgens als je überhaupt die testen goed heb gemaakt.

- sollicitatiegesprek;

- motivatie;

- rollenspel;

- inschrijving en administratieve verwerking.

Vind dat wel een beetje overdreven zeg voor een klantenservice functie. Maar misschien ligt dat aan mij. :)

Maar dan zijn we er nog niet.

Daarna als alles goed is dan heb ik nog een gesprek bij KPN zelf, en als dat goed is dan kan ik met die training beginnen.

Maar ik zit toch wel een beetje met die reistijden. Ben toch totaal meer dan 3 uur onderweg per dag heen en terug. De training is wel betaald maar toch blijft het best lang.

Maar ja ik moet wel want anders moet ik wel misschien iets rots gaan doen via het UWV.
pi_110199702
Ik heb ook een sollicitatieprocedure achter de rug als klantensericemedewerker. Dit moest ik doen:
* CV + motivatie sturen (tot zover normaal)
* Telefonisch mijn motivatie toelichten.
* Uitgebreide callcenter test doen online, dit duurde 45 minuten.
* Weer telefonisch gesprek, onder andere om de testuitslag te bespreken.
* Opnieuw sturen motivatie
* Sollicitatiedag, duurde vijf uur lang. Daarin moesten ik en andere kandidaten ons/elkaar voorstellen, heb ik een rollenspel gespeeld, en gespeeddated met de staff. En ik moest nog wat dingen doen :P

En toen moest ik me inderdaad nog inschrijven, ik ben nog gescreened bij allerlei instanties en moest een VOG aanvragen. Vandaag mocht ik 6 documenten ondertekenen, inclusief geheimshoudingsplichten ;) Baantjes als klantenservicemedewerker zijn heel erg populair, dus maken ze de sollicitatieprocedure streng. Dit alles heeft ongeveer drie weken in beslag genomen trouwens.

Excuses voor het gebrekkig Nederlands, ben moe en heb geen zin de fouten eruit te halen.
  woensdag 11 april 2012 @ 20:50:52 #246
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_110200593
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:30 schreef FerryNL het volgende:

[..]

Reden:

Vanwege de vele reacties die wij hebben ontvangen naar aanleiding van onze vacatures. Moeten we je helaas mededelen dat je op dit moment niet geselecteerd bent voor een sollicitatiegesprek.

En dat was een afwijzing voor in de Horeca. Terwijl ik al 7 jaar ervaring heb en nog word ik niet uitgenodigd. :|W :{w

Damn het wordt wel echt een lange rit voordat je enigszin bij KPN aan de slag kan.
Heb nu via de mail wat formulieren gehad en dat moet ik weer terug, en dan de 18 moet ik eerst naar dat uitzendbureau om wat testen te maken. Dit zijn dan de testen: computer testen: een vaardigheden test(Slem) bestaande uit een luistertest, typetest en een downloadtest en daarnaast de MatchQ dat is een indicatorentest.
En dan komen deze stappen vervolgens als je überhaupt die testen goed heb gemaakt.

- sollicitatiegesprek;

- motivatie;

- rollenspel;

Vind dat wel een beetje overdreven zeg voor een klantenservice functie. Maar misschien ligt dat aan mij. :)

Daarna als alles goed is dan heb ik nog een gesprek bij KPN zelf, en als dat goed is dan kan ik met die training beginnen.

Maar ik zit toch wel een beetje met die reistijden. Ben toch totaal meer dan 3 uur onderweg per dag heen en terug. De training is wel betaald maar toch blijft het best lang.

Maar ja ik moet wel want anders moet ik wel misschien iets rots gaan doen via het UWV.
dat zeggen ze ook altijd tegen mij :{
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_110200650
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:38 schreef Meteoric het volgende:
Ik heb ook een sollicitatieprocedure achter de rug als klantensericemedewerker. Dit moest ik doen:
* Sollicitatiedag, duurde vijf uur lang. Daarin moesten ik en andere kandidaten ons/elkaar voorstellen, heb ik een rollenspel gespeeld, en gespeeddated met de staff. En ik moest nog wat dingen doen :P

En toen moest ik me inderdaad nog inschrijven, ik ben nog gescreened bij allerlei instanties en moest een VOG aanvragen. Vandaag mocht ik 6 documenten ondertekenen, inclusief geheimshoudingsplichten ;) Baantjes als klantenservicemedewerker zijn heel erg populair, dus maken ze de sollicitatieprocedure streng. Dit alles heeft ongeveer drie weken in beslag genomen trouwens.

Excuses voor het gebrekkig Nederlands, ben moe en heb geen zin de fouten eruit te halen.
Ja zoiets staat mij ook te wachten ja.

Had je die vandaag dan? En ben je uiteindelijk aangenomen of krijg je dat weer via de telefoon te horen?
Zijn die testen echt moeilijk of valt dat wel weer mee, en waar letten ze echt het strengst op?

Zou dat wel willen weten. Je mag me ook wel een DM sturen hoor als je geen zin heb om het hier allemaal te vertellen.
pi_110208567
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:30 schreef FerryNL het volgende:

[..]

Reden:

- sollicitatiegesprek;

- motivatie;

- rollenspel;

1,5 uur...KPN zit op de Kop van Zuid.toch?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_110208958
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:38 schreef Meteoric het volgende:

:D wat een verschil met vroeger :P (2004)
toen liep ik langs de randstad en zag de vacature...Ik liep naar binnen en informeerde. CV afgegeven en binnen 1 dag werd ik geintroduceerd bij Fujitsu (maarssen) 1 Gesprek van 10 min en aangenomen. Daarna een gezamelijk groep introductie en gelijk werken na 1 weekje training :D

vroegah was alles beter
pi_110209098
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2012 22:35 schreef kalinhos het volgende:

[..]

1,5 uur...KPN zit op de Kop van Zuid.toch?
Ze hebben meerdere vestigingen waaronder ook Rotterdam, maar daar hadden ze niemand nodig jammer genoeg. Want dat ligt wel even iets dichter bij huis maarja.

Enkele reis is inderdaad 1,5 uur ja en zit er nu al tegenop, maar ja ik moet wel. O-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')