Heb vandaag al 3 telefoontjes gepleegd, maar die zaken zoeken echt een leerling die echt in de Horeca wilt blijven en alles wilt leren.quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:57 schreef Yesse het volgende:
LOL zat voor mijn vriend ook eens tussen de studenten bijbaan vacatures te snuffelen en vond de volgende functie-omschrijving:
[..]
Prettige werksfeer met leuke en enthousiaste collega's bij een functie waarbij je volledig thuis werkt na 2,5 week
Politie zoekt nog mensenquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:35 schreef FerryNL het volgende:
Ga misschien maar de zorg in.![]()
Hoor vaak dat ze daar juist veel mensen zoeken, en meerdere jongens/mannen.
Wat voor BBL opleiding ga je doen?quote:Op woensdag 11 april 2012 16:09 schreef Aloria het volgende:
Als ik morgen voor 12 uur geen telefoontje krijg, ben ik aangenomen voor een bbl opleiding.
Duim aub voor mij dat ik niet gebeld wordt !!!!!
![]()
Als ik het goed heb nemen ze mij aan voor verpleegkundige.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:16 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Wat voor BBL opleiding ga je doen?
Ik zit ook te kijken naar een BBL opleiding, maar het is niet echt makkelijk meer om een BBL plek te kunnen bemachtigen.
Ja het is wat je zelf wilt, je hebt voor verzorging etc grote website's zoals frieslandzorg.nl of brabantzorg.nl hier staan vaak BBL opleidingen op en andere vacatures.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:16 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Wat voor BBL opleiding ga je doen?
Ik zit ook te kijken naar een BBL opleiding, maar het is niet echt makkelijk meer om een BBL plek te kunnen bemachtigen.
Ik hoop het voor je dat je aangenomen wordt.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:39 schreef Aloria het volgende:
[..]
Als ik het goed heb nemen ze mij aan voor verpleegkundige.![]()
Heb zojuist een informatie avond uitnodiging gekregen voor een andere BBL opleiding bij een ander zorgbedrijf. Maargoed ik wil liever dat iemand ja zegt inplaats van al die uitnodigingen
reden vanwege je leeftijd?quote:Op woensdag 11 april 2012 17:46 schreef FerryNL het volgende:
Pfff het wordt wel een lange reis zeg als ik daarheen moet. Een enkele reis is al 1,5 uur, maar ja het moet wel wat kan niks anders vinden in mijn omgeving.
Vandaag weer een afwijzing in de Horeca.Snap het niet meer hoor, heb daar de meeste ervaring in en alsnog word ik afgewezen.
Reden:quote:
dat zeggen ze ook altijd tegen mijquote:Op woensdag 11 april 2012 20:30 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Reden:
Vanwege de vele reacties die wij hebben ontvangen naar aanleiding van onze vacatures. Moeten we je helaas mededelen dat je op dit moment niet geselecteerd bent voor een sollicitatiegesprek.
En dat was een afwijzing voor in de Horeca. Terwijl ik al 7 jaar ervaring heb en nog word ik niet uitgenodigd.![]()
![]()
Ze houden me wel in het bestand zeggen ze maar daar geloof ik nooit echt in.
Damn het wordt wel echt een lange rit voordat je enigszin bij KPN aan de slag kan.
Heb nu via de mail wat formulieren gehad en dat moet ik weer terug, en dan de 18 moet ik eerst naar dat uitzendbureau om wat testen te maken. Dit zijn dan de testen: computer testen: een vaardigheden test(Slem) bestaande uit een luistertest, typetest en een downloadtest en daarnaast de MatchQ dat is een indicatorentest.
En dan komen deze stappen vervolgens als je überhaupt die testen goed heb gemaakt.
- sollicitatiegesprek;
- motivatie;
- rollenspel;
- inschrijving en administratieve verwerking.
Vind dat wel een beetje overdreven zeg voor een klantenservice functie. Maar misschien ligt dat aan mij.![]()
Maar dan zijn we er nog niet.
Daarna als alles goed is dan heb ik nog een gesprek bij KPN zelf, en als dat goed is dan kan ik met die training beginnen.
Maar ik zit toch wel een beetje met die reistijden. Ben toch totaal meer dan 3 uur onderweg per dag heen en terug. De training is wel betaald maar toch blijft het best lang.
Maar ja ik moet wel want anders moet ik wel misschien iets rots gaan doen via het UWV.
Ja zoiets staat mij ook te wachten ja.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:38 schreef Meteoric het volgende:
Ik heb ook een sollicitatieprocedure achter de rug als klantensericemedewerker. Dit moest ik doen:
* CV + motivatie sturen (tot zover normaal)
* Telefonisch mijn motivatie toelichten.
* Uitgebreide callcenter test doen online, dit duurde 45 minuten.
* Weer telefonisch gesprek, onder andere om de testuitslag te bespreken.
* Opnieuw sturen motivatie
* Sollicitatiedag, duurde vijf uur lang. Daarin moesten ik en andere kandidaten ons/elkaar voorstellen, heb ik een rollenspel gespeeld, en gespeeddated met de staff. En ik moest nog wat dingen doen![]()
En toen moest ik me inderdaad nog inschrijven, ik ben nog gescreened bij allerlei instanties en moest een VOG aanvragen. Vandaag mocht ik 6 documenten ondertekenen, inclusief geheimshoudingsplichtenBaantjes als klantenservicemedewerker zijn heel erg populair, dus maken ze de sollicitatieprocedure streng. Dit alles heeft ongeveer drie weken in beslag genomen trouwens.
Excuses voor het gebrekkig Nederlands, ben moe en heb geen zin de fouten eruit te halen.
1,5 uur...KPN zit op de Kop van Zuid.toch?quote:Op woensdag 11 april 2012 20:30 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Reden:
Vanwege de vele reacties die wij hebben ontvangen naar aanleiding van onze vacatures. Moeten we je helaas mededelen dat je op dit moment niet geselecteerd bent voor een sollicitatiegesprek.
En dat was een afwijzing voor in de Horeca. Terwijl ik al 7 jaar ervaring heb en nog word ik niet uitgenodigd.![]()
![]()
Ze houden me wel in het bestand zeggen ze maar daar geloof ik nooit echt in.
Damn het wordt wel echt een lange rit voordat je enigszin bij KPN aan de slag kan.
Heb nu via de mail wat formulieren gehad en dat moet ik weer terug, en dan de 18 moet ik eerst naar dat uitzendbureau om wat testen te maken. Dit zijn dan de testen: computer testen: een vaardigheden test(Slem) bestaande uit een luistertest, typetest en een downloadtest en daarnaast de MatchQ dat is een indicatorentest.
En dan komen deze stappen vervolgens als je überhaupt die testen goed heb gemaakt.
- sollicitatiegesprek;
- motivatie;
- rollenspel;
- inschrijving en administratieve verwerking.
Vind dat wel een beetje overdreven zeg voor een klantenservice functie. Maar misschien ligt dat aan mij.![]()
Maar dan zijn we er nog niet.
Daarna als alles goed is dan heb ik nog een gesprek bij KPN zelf, en als dat goed is dan kan ik met die training beginnen.
Maar ik zit toch wel een beetje met die reistijden. Ben toch totaal meer dan 3 uur onderweg per dag heen en terug. De training is wel betaald maar toch blijft het best lang.
Maar ja ik moet wel want anders moet ik wel misschien iets rots gaan doen via het UWV.
quote:Op woensdag 11 april 2012 20:38 schreef Meteoric het volgende:
Ik heb ook een sollicitatieprocedure achter de rug als klantensericemedewerker. Dit moest ik doen:
* CV + motivatie sturen (tot zover normaal)
* Telefonisch mijn motivatie toelichten.
* Uitgebreide callcenter test doen online, dit duurde 45 minuten.
* Weer telefonisch gesprek, onder andere om de testuitslag te bespreken.
* Opnieuw sturen motivatie
* Sollicitatiedag, duurde vijf uur lang. Daarin moesten ik en andere kandidaten ons/elkaar voorstellen, heb ik een rollenspel gespeeld, en gespeeddated met de staff. En ik moest nog wat dingen doen![]()
En toen moest ik me inderdaad nog inschrijven, ik ben nog gescreened bij allerlei instanties en moest een VOG aanvragen. Vandaag mocht ik 6 documenten ondertekenen, inclusief geheimshoudingsplichtenBaantjes als klantenservicemedewerker zijn heel erg populair, dus maken ze de sollicitatieprocedure streng. Dit alles heeft ongeveer drie weken in beslag genomen trouwens.
Excuses voor het gebrekkig Nederlands, ben moe en heb geen zin de fouten eruit te halen.
Ze hebben meerdere vestigingen waaronder ook Rotterdam, maar daar hadden ze niemand nodig jammer genoeg. Want dat ligt wel even iets dichter bij huis maarja.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:35 schreef kalinhos het volgende:
[..]
1,5 uur...KPN zit op de Kop van Zuid.toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |