Slechte troll ditquote:Op woensdag 4 april 2012 19:15 schreef Mirel het volgende:
Ik heb eindelijk een Toblerone gekocht. Maar het is echt een simpele chocola met wat nootjes. Kan je net zo goed zo'n huismerk chocola met nootjes kopen
Nootjes?quote:Op woensdag 4 april 2012 19:15 schreef Mirel het volgende:
Ik heb eindelijk een Toblerone gekocht. Maar het is echt een simpele chocola met wat nootjes. Kan je net zo goed zo'n huismerk chocola met nootjes kopen
Simpele?quote:Op woensdag 4 april 2012 19:15 schreef Mirel het volgende:
Matig matig....quote:
quote:
Met Poker heb je geen partner.. Maak er dan klaverjassen van oid.quote:
Ik poker niet en heb het plaatje ook niet gemaakt.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:03 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Met Poker heb je geen partner.. Maak er dan klaverjassen van oid.
quote:Op donderdag 5 april 2012 07:50 schreef Mirel het volgende:
Leuk bedacht maar beamen werkt niet op die manier.En in een tijd van zulke technologie heb je vast een beter communicatiemiddel dan een stift op een muur.
![]()
quote:Op donderdag 5 april 2012 07:50 schreef Mirel het volgende:
Leuk bedacht maar beamen werkt niet op die manier.En in een tijd van zulke technologie heb je vast een beter communicatiemiddel dan een stift op een muur.
![]()
Korfbalquote:
Waarom zo lang op die chick blijven hangenquote:
bestaat nog echt ookquote:
Vind ik deze nog leukerquote:Op donderdag 5 april 2012 12:54 schreef Catch22- het volgende:
Mijn eerste 9gag submission
Stemmen = lief http://9gag.com/gag/3720821
hahaha, geweldigquote:
QFTquote:Op donderdag 5 april 2012 14:59 schreef FedExpress het volgende:
[..]
hahaha, geweldigzo gaat het inderdaad wel. ach ja, ieder zijn/haar ding he
maar ik zeg niet dat ik dat plaatje leuk vond. viel wel mee. Alleen die versie van ArtistA vind ik leuk. dat dagboek van die kat is echt geniaal
Was beter geweest zonder dat reactie plaatje.quote:
Vooruit, nog een paar danquote:Op donderdag 5 april 2012 15:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kan je net zo goed alle telefoonterreur, bassie, froger, reinout enz posten
Nee, als er dingen staan als 'le' of 'bitch please' is het ook: "9gagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |