Je had ook maar 26 punten..quote:Op maandag 2 april 2012 22:53 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Dat ik een groot kind ben, is genoegzaam bekend. Nieuwetijdskind is niet duidelijk..
26 van de 40.
"Het is misschien een beetje een twijfelgeval. Als je zelf het gevoel hebt dat je wel een nieuwetijdskind bent, doe de test dan nog een keer."
Dat staat er serieus.
28.quote:Op maandag 2 april 2012 22:53 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Dat ik een groot kind ben, is genoegzaam bekend. Nieuwetijdskind is niet duidelijk..
26 van de 40.
"Het is misschien een beetje een twijfelgeval. Als je zelf het gevoel hebt dat je wel een nieuwetijdskind bent, doe de test dan nog een keer."
Dat staat er serieus.
Yep.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:36 schreef zuigmarmot het volgende:
alles met ja antwoorden, dan heb je 40 punten blijkbaar.
dat maakt het wel een gekleurde test, en daarbij bedoel ik niet de kleur indigo
De kleur van Lavenderr... En niet eens een nieuwetijdskind. Ach, met heerlijk normaal zijn is ook niks mis.quote:
Nee, de tekst verwarde hem en hij kon er niks mee, dus wees hij de tekst af en stopte met lezen. Puur een zelfbeschermingsmechanisme.quote:Op maandag 2 april 2012 11:19 schreef Summers het volgende:
[..]
Iemand die na 1 zin stopt met lezen omdat de inhoud weleens een andere gedachte zou kunnen zijn die men doorgaans kent is juist niet kritisch maar goed ..
onaangepast , ja, lui, zeker niet, deze kinderen blijven alles tegelijk doen naast elkaar, zonder sturing 10 dingen naast elkaar, alleen maar voor de uitdagingquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:30 schreef R0N1N het volgende:
[..]
28.
Verder hetzelfde.
Wel apart. Meestal scoor ik hoog met dat soort crap.
Die vragen slaan ook helemaal nergens op. Soms wel en soms niet is geen keuze mogelijkheid, maar wel de werkelijkheid, omtrent een paar vragen.
Anyway:
Ben je een eigenwijze, onaangepaste, luie drol, dan ben je "nieuwetijdskind" ofzo (afgaande op de vragen in deze test.)
Vandaar ook het toegevoegde 'voorbehoud' : "(afgaande op de vragen in deze test.)"quote:Op woensdag 4 april 2012 22:03 schreef _joepie_ het volgende:
onaangepast , ja, lui, zeker niet, deze kinderen blijven alles tegelijk doen naast elkaar, zonder sturing 10 dingen naast elkaar, alleen maar voor de uitdaging
De test is ten eerste onzin, en imho is de veronderstelling van het bestaan van een dergelijke groepering dat ook.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:09 schreef Outpost76 het volgende:
Dus all1 omdat een test op 1 site niet goed is is het hele begrip onzin? Wat een kansloze conclusies hebben jullie hier zeg! Blijven jullie maar lekker geloven in de labeltjes die er nu op kinderen worden geplakt en laat de kids (terwijl er een betere andere benadering is) maar lekker vol proppen met drugs!![]()
Ik ga dan ook zelf niet meer in op reacties en heb een slotje aangevraagd. Wat een stelletje kansloze kneuzen hier die iets enkel en all1 op 1 test afkraken.
Maar 'nieuwetijdskind' is ook gewoon een label.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:09 schreef Outpost76 het volgende:
Dus all1 omdat een test op 1 site niet goed is is het hele begrip onzin? Wat een kansloze conclusies hebben jullie hier zeg! Blijven jullie maar lekker geloven in de labeltjes die er nu op kinderen worden geplakt en laat de kids (terwijl er een betere andere benadering is) maar lekker vol proppen met drugs!![]()
Ik denk dat we hetzelfde bedoelen, het is een uitdaging voor het kind of volwassenen om niet één ding tegelijk te doen maar zoveel mogelijk tegelijk en naast elkaar en dan kijken wat er afkomt, vaak resulteert het in dat er weinig of niets afkomt dan..quote:Op woensdag 4 april 2012 22:51 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Vandaar ook het toegevoegde 'voorbehoud' : "(afgaande op de vragen in deze test.)"
Vragen die vrij onzinnig zijn naar mijn mening. Ieder mens heeft meerdere eigenschappen van zo'n lijst. De een wat meer dan de ander. Niets bijzonders of 'nieuwetijds' aan.
Dat "alleen maar voor de uitdaging" is overigens niet juist. Van die 10 gaat er ook nog eens bitter weinig goed. Men weet geen prioriteiten te stellen. Weet geen maat te houden. Kan zich niet concentreren. De uitdaging voor die kinderen is eerder om het niet te doen (en zich te beperken tot 1 ding. Tot het af is).
Je vergist je, er komt een nieuwe tijd aan, volgens de Maya's begint die "nieuwe tijd" eind van dit jaar, op het moment dat hun kalender een nieuwe cyclus ingaat.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:18 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik ben een beetje wars van labeltjes, maar het labeltje "Nieuwetijdskind", is nu toch wel een beetje "over de datum" geraakt. 20 jaar geleden was dat nog een nieuw bedacht etiketje, dat is het nu allang niet meer. Al verbaas ik me erover, dat mensen zichzelf (of liever hun kinderen) nog altijd van dat etiketje willen voorzien. Er is niets nieuws aan, het is inmiddels zelfs gedateerd.
Dan vergaat de wereld toch? Dan zijn er geen kinderen meer om labels op te plakken.quote:Op donderdag 5 april 2012 01:31 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Je vergist je, er komt een nieuwe tijd aan, volgens de Maya's begint die "nieuwe tijd" eind van dit jaar, op het moment dat hun kalender een nieuwe cyclus ingaat.
Nee, het is het einde van hun kalender. Dat van het eind van de wereld is een misvatting, in stand gehouden en gestimuleerd door Hollywood en andere industrieën.quote:Op donderdag 5 april 2012 01:34 schreef nikky het volgende:
[..]
Dan vergaat de wereld toch? Dan zijn er geen kinderen meer om labels op te plakken.
Gelukkig maarquote:Op donderdag 5 april 2012 01:38 schreef Gray het volgende:
[..]
Nee, het is het einde van hun kalender. Dat van het eind van de wereld is een misvatting, in stand gehouden en gestimuleerd door Hollywood en andere industrieën.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |