Zou het zelf ook niet in willen zien maar ik zou nog geen ticket boekenquote:Op zondag 1 april 2012 22:23 schreef 123.567. het volgende:
Zo, lekker snel veel reacties, waarvan alle wel te verwachten waren. Ja, zelf heb ik ook al wel nagedacht over het feit dat hij niet te vertrouwen is, maar blijkbaar wil ik het nog niet inzien.
Denk eens na. Als hij zo gek op jou is, waarom is hij nog bij haar?quote:Op zondag 1 april 2012 22:23 schreef 123.567. het volgende:
Zo, lekker snel veel reacties, waarvan alle wel te verwachten waren. Ja, zelf heb ik ook al wel nagedacht over het feit dat hij niet te vertrouwen is, maar blijkbaar wil ik het nog niet inzien.
[vrouwentip]quote:Op zondag 1 april 2012 22:19 schreef 123.567. het volgende:
Ik weet niet of ik hier goed zit om advies te vragen voor mijn situatie, maar laat ik toch maar een poging wagen. Het volgende is aan de hand, ik heb afgelopen jaar een jongen leren kennen, waarvan al vrij snel duidelijk was dat hij een vriendin in het buitenland heeft. Desondanks hebben we veel met elkaar opgetrokken, geflirt en uiteindelijk ook het bed gedeeld vlak voordat hij naar het buitenland vertrok. Dit is nu enkele maanden geleden gebeurd en sinds hij in het buitenland zit hebben we nog altijd veel contact, veel geflirt en hij maakt vrij duidelijk dat hij mij wil, maar toch is hij nog steeds bij z'n vriendin. Binnenkort ga ik bij hem op bezoek en het is al wel vrij duidelijk dat er een vervolg komt op onze laatste nacht samen, maar ik vraag me af of het hem alleen daarom gaat of dat er ook een toekomst in zit?
Ik zit in een soortgelijke situatie. Ipv hem vreemd laten gaan (ook zijn initiatief) dwing ik hem keihard om te kiezen. Het is alles of niks en het is graag of niet.quote:Op zondag 1 april 2012 22:28 schreef 123.567. het volgende:
Het feit dat hij een vriendin had heeft mij ook wel een hele lange tijd weerhouden actie te ondernemen, dat we uiteindelijk toch nog samen in bed zijn beland, tja, alcohol is niet echt een goed excuus. Het was zijn initiatief, ik wilde wel, maar heb toch nooit zelf initiatief genomen om hem vreemd te laten gaan.
Word je bedrogen?quote:Op zondag 1 april 2012 22:30 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Ik zit in een soortgelijke situatie. Ipv hem vreemd laten gaan (ook zijn initiatief) dwing ik hem keihard om te kiezen. Het is alles of niks en het is graag of niet.
Jongen die ik ken heeft hetzelfde. Wordt gewoon aan het lijntje gehouden...quote:Op zondag 1 april 2012 22:30 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Ik zit in een soortgelijke situatie. Ipv hem vreemd laten gaan (ook zijn initiatief) dwing ik hem keihard om te kiezen. Het is alles of niks en het is graag of niet.
Nein. Ik ben niet de vriendin. Ik ben degene waarvan hij (terecht) dacht dat het nooit meer goed zou komen... zodoende is hij verder gegaan met zijn leven.quote:
Hou je nou jezelf voor de gek?quote:Op zondag 1 april 2012 22:31 schreef 123.567. het volgende:
Ik heb nou niet echt duidelijk laten merken dat ik zo gek op hem ben, ik snap wel dat hij nog bij haar is. Ik heb hem kunnen vragen haar te verlaten voor mij, maar ik heb toen gezegd dat ik niet weet wat ik wil. Hij heeft toen, zoals verwacht, besloten bij haar te blijven, aangezien dat voor hem wel zo gemakkelijk is aangezien ze nu in dezelfde stad wonen.
Waarom niet? Gewoon confronteren ermeequote:Op zondag 1 april 2012 22:33 schreef 123.567. het volgende:
Ik ben wel van plan als ik eenmaal hem irl spreek, duidelijkheid te vragen over de situatie, maar ik weet niet of dat wel zo slim is om te doen?
Ja waarom niet..zeg dat je aan pil bent en "vergeet" gewooon paar keerquote:Op zondag 1 april 2012 22:42 schreef 123.567. het volgende:
Dat zou wel een hele simpele oplossing zijn om hem voor mij te laten kiezen, zeggen dat ik bijna een kind van hem verwacht
Hij zal je vertellen dat het niet goed gaat tussen hem en zijn vriendin en dat hij van plan is om binnenkort bij haar weg te gaan maar dat het niet zo snel kan omdat het gecompliceerd is en hij haar niet te hard wil kwetsen. Bij jou voelt hij zich zo geweldig, het is helemaal fantastisch want jij maakt hem vrolijk terwijl zijn vriendin hem ongelukkig maakt, maar hij heeft tijd en begrip en geduld van jou nodig. Net zo lang tot hij op je uitgekeken is of tot dat jij inziet dat hij nooit bij haar weg gaat.quote:Op zondag 1 april 2012 22:33 schreef 123.567. het volgende:
Ik ben wel van plan als ik eenmaal hem irl spreek, duidelijkheid te vragen over de situatie, maar ik weet niet of dat wel zo slim is om te doen?
Meid, waar is je zelfrespect? Of je het nou wilt horen of niet: hij behandelt je als grof vuil. Iedereen verdient beter dan dat.quote:Op zondag 1 april 2012 22:54 schreef 123.567. het volgende:
Ik ben maar al te bekend met de klassieker en ja, ik herken ook wel een paar aspecten. Ik weet ook nog niet of ik hier wel een toekomst in zie, vanwege alle complicaties. Helaas is hij voor nu nog iets te onweerstaanbaar om uit m'n leven te bannen.
Klopt, diep van binnen hoop je dat hij toch voor jou gaat. En als hij dat zou doen, had hij dat allang gedaan. Je weet heel goed dat wat hij doet niet door de beugel kan en toch accepteer je het (omdat je een zwak voor hem hebt?). Als je hier nu mee verder gaat, ga je er in de toekomst geheid spijt van krijgen. Hij is namelijk sowieso geen betrouwbare partner.quote:Op zondag 1 april 2012 23:03 schreef 123.567. het volgende:
Ik denk dat ik het inderdaad gewoon niet wil horen of inzien. Het stomme is dat hij me totaal niet als grof vuil behandeld, alhoewel ik wel begrijp wat je ermee bedoeld. Ik denk dat ik het gewoon erg moeilijk vind om hem te vergeten, andere mannen toe te laten. Ik heb wel wat dates gehad en ben ook wel op zoek naar iemand anders, maar onbewust ben ik steeds aan het vergelijken en tot nu toe heeft nog niemand anders evenveel indruk kunnen maken.
Hij klinkt idd erg indrukwekkend..quote:Op zondag 1 april 2012 23:03 schreef 123.567. het volgende:
Ik denk dat ik het inderdaad gewoon niet wil horen of inzien. Het stomme is dat hij me totaal niet als grof vuil behandeld, alhoewel ik wel begrijp wat je ermee bedoeld. Ik denk dat ik het gewoon erg moeilijk vind om hem te vergeten, andere mannen toe te laten. Ik heb wel wat dates gehad en ben ook wel op zoek naar iemand anders, maar onbewust ben ik steeds aan het vergelijken en tot nu toe heeft nog niemand anders evenveel indruk kunnen maken.
Je weet zelf al dat die kans klein is.. Maar oke, stel dat er meer in zit, dan kun je hem toch nooit vertrouwen? Fijne basis...quote:Op zondag 1 april 2012 23:14 schreef 123.567. het volgende:
Shit, ja, ik heb een zwak voor hem, ik weet wel dat jullie gelijk hebben, maar ik vrees dat ik het nu nog niet in wil zien en nog de hoop heb dat er iets meer in zit.
Wat nou als je hem dwingt om te kiezen? En dat hij pas weer contact met je mag opnemen als hij voor jou heeft gekozen (en dus een eind aan zijn relatie heeft gemaakt). Als jij je dan beseft dat hij niet voor jou kiest maar voor zijn partner. Wat zou dat met je doen? Kan je het dan wel accepteren?quote:Op zondag 1 april 2012 23:14 schreef 123.567. het volgende:
Shit, ja, ik heb een zwak voor hem, ik weet wel dat jullie gelijk hebben, maar ik vrees dat ik het nu nog niet in wil zien en nog de hoop heb dat er iets meer in zit.
Hij is gewoon koning in manipuleren. Jij zit zo erg in het cirkeltje dat je het niet ziet en het niet wilt zien. Hoe eerder je hem dwingt te kiezen, hoe eerder jij het voor jezelf af kan sluiten.quote:Op zondag 1 april 2012 23:34 schreef 123.567. het volgende:
Is het heel gek als ik zeg dat ik hem pas wil laten kiezen als ik hem heb opgezocht ipv het nu al te doen vanaf een (veel te grote) afstand?
Het is heel raar, maar ik heb niet het idee dat hij geen respect voor me heeft. Ik heb ook niet het idee dat ik gewoon een neukertje voor erbij ben, maar dat kan natuurlijk m'n eigen interpretatie zijn.
Je bent toch bereid een eind voor hem te reizen?quote:Op zondag 1 april 2012 23:36 schreef 123.567. het volgende:
Maar aan mij heeft hij op zich niets, aangezien er een ontzettende afstand tussen ons in zit?
Jij denkt een grotere kans te hebben hem te kunnen overtuigen als je bij hem bent? Denk eerder dat dat andersom is, alsof jij daar nog nee tegen m gaat zeggen...quote:Op zondag 1 april 2012 23:34 schreef 123.567. het volgende:
Is het heel gek als ik zeg dat ik hem pas wil laten kiezen als ik hem heb opgezocht ipv het nu al te doen vanaf een (veel te grote) afstand?
Het is heel raar, maar ik heb niet het idee dat hij geen respect voor me heeft. Ik heb ook niet het idee dat ik gewoon een neukertje voor erbij ben, maar dat kan natuurlijk m'n eigen interpretatie zijn.
Klinkt als echte liefde!quote:Op zondag 1 april 2012 23:36 schreef 123.567. het volgende:
Maar aan mij heeft hij op zich niets, aangezien er een ontzettende afstand tussen ons in zit?
Zo bedoel ik het niet, meer dat hij niet echt van twee walletjes kan eten, aangezien ik niet bij hem in de buurt zit nu.quote:
Nou, jij vindt het dus blijkbaar geen punt om de scharrel voor erbij te zijn, prima, maar dan moet je ook niet gaan piepen als hij na een nacht weer naar zijn vriendin gaat. Mijn keuze zou het niet zijn...quote:Op zondag 1 april 2012 23:42 schreef 123.567. het volgende:
Ik denk niet een grotere kans te hebben, maar ik wil dit liever irl bespreken, al weet ik niet precies waarom. Misschien onbewust wel het idee dan meer kans te hebben hem over te halen ja. Ik heb er eerlijk gezegd geen problemen mee geen nee tegen hem te kunnen zeggen als ik eenmaal daar ben...
Nee maar hij zoekt het wel doelbewust op, dat zou toch al genoeg moeten zeggen?quote:Op zondag 1 april 2012 23:43 schreef 123.567. het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet, meer dat hij niet echt van twee walletjes kan eten, aangezien ik niet bij hem in de buurt zit nu.
Bookmarken dit topicquote:Op zondag 1 april 2012 23:56 schreef 123.567. het volgende:
Ik dacht het vrij zeker te weten toen ik begon met dit topic, dat ik er wel een toekomst in zag en zou willen, maar nu niet meer. Leuk voor een vakantie of er bij, maar waarschijnlijk geen echte toekomstperspectieven. Nu nog zorgen dat ik me dit in ga printen en niet weer dingen ga idealiseren.
Ik zou de eer lekker aan mezelf houden, ik zou hem toch nooit vertrouwen... Hij heeft al bewezen wat voor trouwe hond het is...quote:[img]http://i[sup][/sup].fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op maandag 2 april 2012 00:08 schreef 123.567. het volgende:
Wat zouden jullie doen, hem toch nog de keus stellen te kiezen tussen z'n vriendin en mij?
Dan klopt er dus helemaal niets.quote:Op maandag 2 april 2012 10:41 schreef 123.567. het volgende:
Moet zeggen dat ik het zelf ook nooit van mezelf had verwacht, dat ik tot zoiets in staat zou zijn en dat het wel erg cliché klinkt, maar zo'n iemand kom je maar zelden tegen. Alles klopte, behalve dan dat hij een vriendin heeft en dus inderdaad vreemd gaat...
Jij bent gewoon een extra gat voor hem om zijn vocht van plezier in kwijt te kunnen raken verder niets dus steek je energie liever in goede mensen.quote:Op maandag 2 april 2012 10:41 schreef 123.567. het volgende:
Moet zeggen dat ik het zelf ook nooit van mezelf had verwacht, dat ik tot zoiets in staat zou zijn en dat het wel erg cliché klinkt, maar zo'n iemand kom je maar zelden tegen. Alles klopte, behalve dan dat hij een vriendin heeft en dus inderdaad vreemd gaat...
Hij kiest voor zijn vriendin, no doubt. En dan regelt-ie een andere jij.quote:Op maandag 2 april 2012 00:08 schreef 123.567. het volgende:
Wat zouden jullie doen, hem toch nog de keus stellen te kiezen tussen z'n vriendin en mij?
quote:Op maandag 2 april 2012 11:20 schreef 123.567. het volgende:
M'n verstand twijfelt alleen of het volgen van m'n hart me wel gelukkig zal maken in deze situatie, maar voorlopig voelt het goed genoeg om er nog geen afstand van te doen.
Het gaat hier niet om wat wij zouden doen. Het gaat hier om wat voor jou nodig is om hier een punt achter te kunnen zetten.quote:Op maandag 2 april 2012 00:08 schreef 123.567. het volgende:
Nope, zou ik niet op rekenen. Als hij wel een echte toekomst had gezien dan had hij het al wel uitgemaakt.quote:Op zondag 1 april 2012 22:19 schreef 123.567. het volgende:
Ik weet niet of ik hier goed zit om advies te vragen voor mijn situatie, maar laat ik toch maar een poging wagen. Het volgende is aan de hand, ik heb afgelopen jaar een jongen leren kennen, waarvan al vrij snel duidelijk was dat hij een vriendin in het buitenland heeft. Desondanks hebben we veel met elkaar opgetrokken, geflirt en uiteindelijk ook het bed gedeeld vlak voordat hij naar het buitenland vertrok. Dit is nu enkele maanden geleden gebeurd en sinds hij in het buitenland zit hebben we nog altijd veel contact, veel geflirt en hij maakt vrij duidelijk dat hij mij wil, maar toch is hij nog steeds bij z'n vriendin. Binnenkort ga ik bij hem op bezoek en het is al wel vrij duidelijk dat er een vervolg komt op onze laatste nacht samen, maar ik vraag me af of het hem alleen daarom gaat of dat er ook een toekomst in zit?
Like a bawsquote:Op maandag 2 april 2012 11:24 schreef erodome het volgende:
Maar je bent wel een makkelijke bron voor wat extra seks, hij houdt je nog wel wat maanden aan het lijntje zo.
Ik denk dat ik vanuit zijn kant duidelijkheid nodig heb over wat hij hier in ziet om het zelf af te kunnen sluiten, welke keuze hij ook maakt.quote:Op maandag 2 april 2012 11:24 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Het gaat hier niet om wat wij zouden doen. Het gaat hier om wat voor jou nodig is om hier een punt achter te kunnen zetten.
En waarom denk je dat hij tegen jou wel eerlijk zal zijn? Hij bedondert zijn vriendin met jou, dus de kans dat hij je zoet houdt met mooie praatjes lijkt me erg waarschijnlijk.quote:Op maandag 2 april 2012 11:34 schreef 123.567. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vanuit zijn kant duidelijkheid nodig heb over wat hij hier in ziet om het zelf af te kunnen sluiten, welke keuze hij ook maakt.
Inderdaad, wat zie ik dit toch vaak gebeuren, en vaak lekker onnozel hopen dat hij zijn vriendin wel even voor een neukertje verlaat. Mocht je ooit écht een kans willen maken in een dergelijke situatie, neuk dan niet vóórdat hij zijn vriendin verlaten heeft. Nu is het gewoon win-win voor die kerel.quote:Op maandag 2 april 2012 11:38 schreef Ffleamig het volgende:
Wat trappen vrouwen toch makkelijk in mooie praatjes.
En die duidelijkheid krijg je door hem de keus te geven en daarna te beseffen dat hij ECHT NIET voor jou zal kiezen. En heb tussentijds geen contact in wat voor vorm dan ook.quote:Op maandag 2 april 2012 11:34 schreef 123.567. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vanuit zijn kant duidelijkheid nodig heb over wat hij hier in ziet om het zelf af te kunnen sluiten, welke keuze hij ook maakt.
quote:Op maandag 2 april 2012 11:52 schreef Arriviste het volgende:
Wie probeer je nou voor de gek te houden? Volgens mij is TS alles behalve gelukkig in deze situatie.
Gevoel overheerst...duidelijkquote:Op maandag 2 april 2012 11:11 schreef 123.567. het volgende:
Ik weet dat ik me er naar zou moeten gaan gedragen, maar eerlijk gezegd wil ik dat nu nog niet. Verstand en gevoel willen nu twee hele verschillende dingen en het gevoel overheerst nog altijd.
Preciesquote:Op maandag 2 april 2012 11:58 schreef missbehavin het volgende:
Maar dan moet je straks niet gaan janken als hij toch bij zijn vriendin blijft en jou maandenlang zoet heeft gehouden met leugens en valse beloftes.
Dat jij het laat afhangen van hem..quote:Op maandag 2 april 2012 12:00 schreef 123.567. het volgende:
Misschien jank ik ff een dag, maar dan kan ik het daarna wel afsluiten, mocht hij die keuze maken.
quote:Op maandag 2 april 2012 11:55 schreef Montelly het volgende:
Nog even voor de duidelijkheid.
TS ben je op dit moment gelukkig?
ja/nee
Goed lezen jongensquote:
Ik wil nu zelf geen keuze maken, dus ja, dan laat ik het maar aan hem over.quote:Op maandag 2 april 2012 12:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat jij het laat afhangen van hem..
Zou kunnen...quote:Op maandag 2 april 2012 12:08 schreef Premium_Quality het volgende:
Waarschijnlijk is de belangrijkste reden dat je zo op hem valt is dat hij bezet en moeilijk bereikbaar is.
Tot je daar bent of hij terug is.quote:Op maandag 2 april 2012 11:33 schreef 123.567. het volgende:
Een makkelijke bron voor wat extra seks zou kloppen als we bij elkaar in de buurt zouden wonen, maar aangezien hij nu op een totaal ander continent zit, is dit in dit geval niet echt van belang.
Als ze gewoon willen neuken zonder verder iets dan moeten ze dat zelf weten, maar de ts ziet liefde en zal een gebroken hart hebben als ze alleen voor de seks en de leuk gebruikt is.quote:Op maandag 2 april 2012 11:50 schreef Montelly het volgende:
Wat zijn jullie toch allemaal verschikkelijke cock-blockers! Laat TS en die jongen in kwestie doen wat ze willen doen. Het is overduidelijk dat ze er allebei baat bij hebben en gelukkig zijn.
Zolang iedereen aan zijn trekken komt en gelukkig is..who cares?
I'll get over it, mocht het zo zijn.quote:Op maandag 2 april 2012 12:11 schreef erodome het volgende:
[..]
Als ze gewoon willen neuken zonder verder iets dan moeten ze dat zelf weten, maar de ts ziet liefde en zal een gebroken hart hebben als ze alleen voor de seks en de leuk gebruikt is.
Als dat zo is dan stelt het ook geen ene moer voor anders was je hart wel gebroken, zorg maar eens dat je echt verliefd wordt een keertje dan piep je wel anders.quote:Op maandag 2 april 2012 12:17 schreef 123.567. het volgende:
[..]
I'll get over it, mocht het zo zijn.
Op het moment kies ik eerder voor een gebroken hart dan onduidelijkheid over de situatie.quote:Op maandag 2 april 2012 12:18 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Als dat zo is dan stelt het ook geen ene moer voor anders was je hart wel gebroken, zorg maar eens dat je echt verliefd wordt een keertje dan piep je wel anders.
Mocht het zo zijn.. je wilt er gewoon niet aan he..quote:Op maandag 2 april 2012 12:17 schreef 123.567. het volgende:
[..]
I'll get over it, mocht het zo zijn.
Nee, is dat zo gek?quote:Op maandag 2 april 2012 12:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mocht het zo zijn.. je wilt er gewoon niet aan he..
Je hebt gekozen voor een bezette man, dat maakt je tot een ranzig persoon met een slecht functionerende moraal.quote:Op maandag 2 april 2012 12:19 schreef 123.567. het volgende:
[..]
Op het moment kies ik eerder voor een gebroken hart dan onduidelijkheid over de situatie.
Tja, het is jezelf voor de gek houden ben ik bang.quote:
Toch is het zo. Wat een vieze rat trouwens die kerel. Waarom zou je überhaupt serieus willen worden met zo'n leugenachtig mannetje?quote:
Wat is er onduidelijk aan een man die een andere vrouw boven jou verkiest? Een vrouw die hij klaarblijkelijk naar het buitenland is gevolgd.quote:Op maandag 2 april 2012 12:19 schreef 123.567. het volgende:
Op het moment kies ik eerder voor een gebroken hart dan onduidelijkheid over de situatie.
Nee, juist totaal niet.quote:Op maandag 2 april 2012 12:32 schreef Montelly het volgende:
TS..je vriend he, waar je nu mee omgaat. Is dat niet een beetje "badboy" type?
Hij is haar niet naar het buitenland gevolgd, hij is er voor z'n studie, wonen ook niet samen.quote:Op maandag 2 april 2012 12:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is er onduidelijk aan een man die een andere vrouw boven jou verkiest? Een vrouw die hij klaarblijkelijk naar het buitenland is gevolgd.
Je houdt jezelf enorm voor de gek, volgens mij ook willens en wetens. Jouw feestje, jouw blaren straks.
Die andere vrouw zal wel mooier en leuker zijn anders was hij er wel voor jou.quote:Op maandag 2 april 2012 12:40 schreef 123.567. het volgende:
[..]
Hij is haar niet naar het buitenland gevolgd, hij is er voor z'n studie, wonen ook niet samen.
Ja, ik weet dat ik mezelf voor de gek aan het houden ben, maar voor nu voelt het nog oke.
Maar ze zitten wel in hetzelfde buitenland, in dezelfde stad? Waar ze dan weer in zijn, dan weer in haar bed slapen?quote:Op maandag 2 april 2012 12:40 schreef 123.567. het volgende:
Hij is haar niet naar het buitenland gevolgd, hij is er voor z'n studie, wonen ook niet samen.
Ja, ik weet dat ik mezelf voor de gek aan het houden ben, maar voor nu voelt het nog oke.
quote:Op maandag 2 april 2012 12:41 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Die andere vrouw zal wel mooier en leuker zijn anders was hij er wel voor jou.
"Denken" überhaupt al niet krijg ik het idee.quote:Op maandag 2 april 2012 12:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lange termijn denken zit er niet in, hè?
Welke onduidelijkheid dan?quote:Op maandag 2 april 2012 12:19 schreef 123.567. het volgende:
[..]
TS, is die ene. Snap dat dan!quote:Op maandag 2 april 2012 13:10 schreef erodome het volgende:
[..]
Welke onduidelijkheid dan?
Hij is toch nog bij zijn vriendin, heeft het niet uitgemaakt? Het antwoord is dan vrij duidelijk, hij is niet verliefd op jou, niet head over heels.
Zo oud dit verhaal en het loopt 999 van de 1000 keer hetzelfde af, vrouw denkt dat man partner wel zal verlaten op ten duur, maar de praktijk leert dat verliefd worden op een ander prima kan, maar dat als dat echt aan de orde is de man(in dit verhaal dan, kan ook de vrouw zijn) het gelijk uitmaakt met de huidige partner, of het direct op tafel legt bij de huidige partner(en er dan meestal overheen komt, dat ook wil).
Ja, dat staat al vast, is ook niet zomaar een reis, ticket is allang geboekt en kan het ook niet meer terugdraaien.quote:
En dan ga je niet bij 'm langs?quote:Op maandag 2 april 2012 13:22 schreef 123.567. het volgende:
[..]
Ja, dat staat al vast, is ook niet zomaar een reis, ticket is allang geboekt en kan het ook niet meer terugdraaien.
Waarschijnlijk wel, het is en blijft ook gewoon een goede vriend die ik al een hele tijd niet heb gezien en tja, als we er beide geen problemen mee hebben, why not?quote:
Ms had je de TT 'Ben ik hopeloos?' moeten maken.quote:Op maandag 2 april 2012 13:47 schreef 123.567. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, het is en blijft ook gewoon een goede vriend die ik al een hele tijd niet heb gezien en tja, als we er beide geen problemen mee hebben, why not?
...iets met spek en een kat erop binden...quote:Op maandag 2 april 2012 13:47 schreef 123.567. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, het is en blijft ook gewoon een goede vriend die ik al een hele tijd niet heb gezien en tja, als we er beide geen problemen mee hebben, why not?
Ik ben hopeloos, dat weet ik alquote:Op maandag 2 april 2012 13:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms had je de TT 'Ben ik hopeloos?' moeten maken.
Lekker, kat met spek.quote:Op maandag 2 april 2012 14:01 schreef rozecroc het volgende:
[..]
...iets met spek en een kat erop binden...
Nee dat snapt ze niet.quote:Op maandag 2 april 2012 14:02 schreef Hephaistos. het volgende:
Laat dat meisje toch lekker neuken mensen, dat er niks meer in zit snapt ze inmiddels wel hoor.
Dit..echt al 100 keer gezegd.quote:Op maandag 2 april 2012 14:02 schreef Hephaistos. het volgende:
Laat dat meisje toch lekker neuken mensen, dat er niks meer in zit snapt ze inmiddels wel hoor.
Zal vast niet toevallig zijn geweest dat hij dat land + stad heeft uitgekozen om een stage, semester(s) of minor(s) daar te volgen. Daar heb je namelijk nog al wat keuze en vrijheid in, je studie dwingt je namelijk niet om naar een bepaalde stad of land te gaan. Maar je kan ook Oost-Indisch blind zijn en het niet willen zien ts, weet even niet hoe ik het anders moet noemenquote:Op maandag 2 april 2012 12:40 schreef 123.567. het volgende:
[..]
Klopt, is ook niet toevallig, voor herkenning zal ik het land niet noemen. Hij heeft tijdens een reis zijn vriendin daar ontmoet en zijn studie heeft er ook erg veel mee te maken en hij is er ook in geïnteresseerd, dus het is niet heel gek dat hij daar zijn studie nu volgt. De universiteit waar hij zijn studie volgt staat ook erg hoog aangeschreven voor de studie die hij aan het volgen is.quote:Op maandag 2 april 2012 15:14 schreef Morera het volgende:
[..]
Zal vast niet toevallig zijn geweest dat hij dat land + stad heeft uitgekozen om een stage, semester(s) of minor(s) daar te volgen. Daar heb je namelijk nog al wat keuze en vrijheid in, je studie dwingt je namelijk niet om naar een bepaalde stad of land te gaan. Maar je kan ook Oost-Indisch blind zijn en het niet willen zien ts, weet even niet hoe ik het anders moet noemen
En je vindt het niet erg om dat kapot te maken? Ook al zal het waarschijnlijk toch niet lukken, aangezien hij er duidelijk goed over heeft nagedacht en jij niet in dat plaatje past ( voor zover dat in een topic te beoordelen valt dan ).quote:Op maandag 2 april 2012 15:20 schreef 123.567. het volgende:
[..]
Klopt, is ook niet toevallig, voor herkenning zal ik het land niet noemen. Hij heeft tijdens een reis zijn vriendin daar ontmoet en zijn studie heeft er ook erg veel mee te maken en hij is er ook in geïnteresseerd, dus het is niet heel gek dat hij daar zijn studie nu volgt. De universiteit waar hij zijn studie volgt staat ook erg hoog aangeschreven voor de studie die hij aan het volgen is.
Je kunt je ogen sluiten voor datgene wat je niet wil zien, je oren dichthouden voor datgene wat je niet wil horen, maar je kunt niet je hart sluiten voor datgene wat je niet wil voelen.quote:'When you choose the behaviour, you choose the consequences'.
Zoals ik net zei, hebben we een goed gesprek gehad, waarin duidelijk blijkt hoe hij aankijkt tegen zijn huidige relatie, 'ons' en zijn toekomstplannen. Ik ga hier maar niet te veel op in, maar laat ik het er op houden dat het een hoop duidelijk heeft gemaakt en dat we beiden tevreden zijn met de uitkomst.quote:Op maandag 2 april 2012 15:31 schreef Morera het volgende:
[..]
En je vindt het niet erg om dat kapot te maken? Ook al zal het waarschijnlijk toch niet lukken, aangezien hij er duidelijk goed over heeft nagedacht en jij niet in dat plaatje past ( voor zover dat in een topic te beoordelen valt dan ).
Welke aspecten herkende je trouwens uit het klassieke babbeltje dat ik eerder opnoemde? Je zei dat je er wat dingen uit herkende, kan ook niet anders want vreemdgaande mannen lijken over de hele wereld wel met dat praatje te zijn geboren.
Ik wil mijn hart ook niet sluiten, voor nu voelt het goed, al weet ik dat het fout is.quote:Op maandag 2 april 2012 15:37 schreef Poephoofd_ het volgende:
Nee, deze situatie belooft niet zoveel positiefs voor jou, TS.
[..]
Je kunt je ogen sluiten voor datgene wat je niet wil zien, je oren dichthouden voor datgene wat je niet wil horen, maar je kunt niet je hart sluiten voor datgene wat je niet wil voelen.
De redenen waarom hij bij haar blijft laat ik achterwege, ik heb me daar ook bij neergelegd, heb er ook geen problemen mee. Dat hij daardoor met mij vreemd blijft gaan is uiteraard wel een groot probleem.quote:Op maandag 2 april 2012 15:40 schreef Copycat het volgende:
Maar hij blijft voorlopig toch maar bij zijn huidige vriendin, waar hij geen toekomst mee ziet? Waarom? Uit gemakzucht, uit 'respect', of klinkt het wel leuk naar jou toe?
Welk antwoord ook juist is, van karakter getuigt het niet.
Als je geen problemen hebt met het feit dat hij bij haar blijft is het voor jou toch ook simpel om het grotere probleem (het vreemdgaan) op te lossen? Gewoon jouw benen bij elkaar houden en jezelf respecteren.quote:Op maandag 2 april 2012 15:43 schreef 123.567. het volgende:
[..]
De redenen waarom hij bij haar blijft laat ik achterwege, ik heb me daar ook bij neergelegd, heb er ook geen problemen mee. Dat hij daardoor met mij vreemd blijft gaan is uiteraard wel een groot probleem.
Voor mij is het vreemdgaan geen probleem.quote:Op maandag 2 april 2012 15:46 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Als je geen problemen hebt met het feit dat hij bij haar blijft is het voor jou toch ook simpel om het grotere probleem (het vreemdgaan) op te lossen? Gewoon jouw benen bij elkaar houden en jezelf respecteren.
Juistquote:Op maandag 2 april 2012 15:46 schreef Copycat het volgende:
Mwoah, echt een groot probleem heb je er niet mee, toch? Gewoon wachten totdat de redenen waarom hij bij haar blijft zijn weggevaagd en dan is hij honderd procent voor jou.
Fijne normen en waarden heb jij...quote:Op maandag 2 april 2012 15:48 schreef 123.567. het volgende:
[..]
Voor mij is het vreemdgaan geen probleem.
En dan vond ik het sarcasme er best dik bovenop liggen. Maar ik snap hem nu beter. Jij gelooft alles.quote:
Dus als hij straks wel iets met jou zou krijgen en zijn stokje in andere dames steekt vind je dat prima?quote:Op maandag 2 april 2012 15:48 schreef 123.567. het volgende:
[..]
Voor mij is het vreemdgaan geen probleem.
Ik ben gewoon eerlijk in hoe ik het zie.quote:Op maandag 2 april 2012 15:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Fijne normen en waarden heb jij...
Oh, mijn post was ook wel sarcastisch hoor, helaas dat dat niet zo is doorgekomen.quote:Op maandag 2 april 2012 15:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan vond ik het sarcasme er best dik bovenop liggen. Maar ik snap hem nu beter. Jij gelooft alles.
Ja, dat zijn je normen en waarden..quote:Op maandag 2 april 2012 15:57 schreef 123.567. het volgende:
[..]
Ik ben gewoon eerlijk in hoe ik het zie.
We hebben goed gepraat, daden hoeven nu nog niet, heeft toch geen zin, zien wel waar het op uitkomt.quote:Op maandag 2 april 2012 15:53 schreef Arriviste het volgende:
Meneer zegt 1 keer "Ik wil jou" en mevrouw is helemaal om.![]()
Geen woorden maar daden. En wel direct.
Vast niet, dan is ze natuurlijk boos en gekwetstquote:Op maandag 2 april 2012 15:56 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dus als hij straks wel iets met jou zou krijgen en zijn stokje in andere dames steekt vind je dat prima?
Ben ik het wel mee eens, alleen is het moeilijk mezelf niet centraal te zetten, aangezien ik toch degene ben die hier spreekt en ik het alleen vanuit mijn punt kan zien?quote:Op maandag 2 april 2012 15:54 schreef Poephoofd_ het volgende:
Het valt me trouwens op dat je in het gros van jouw eigen posts jezelf centraal zet. De eigenlijke moraal van het verhaal is dat de enige slachtoffer in deze situatie, het huidige vriendinnetje van die gast is. Stop dus ook met jezelf continu centraal te stellen in deze zelf-gecreëerde situatie, en al helemaal met het proberen recht te praten van iets dat krom is.
Mogelijk.quote:Op maandag 2 april 2012 15:56 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dus als hij straks wel iets met jou zou krijgen en zijn stokje in andere dames steekt vind je dat prima?
Ach, ik kan wel doen alsof ik de normen en waarden heb die iedereen sociaal wenselijk vindt, maar aangezien dat duidelijk niet zo is, waarom dan liegen als ik ook gewoon eerlijk kan zijn?quote:Op maandag 2 april 2012 15:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, dat zijn je normen en waarden..
Ach het verklaart wel waarom jij jezelf wel ziet eindigen met zo'n overspelige vent he.quote:Op maandag 2 april 2012 16:03 schreef 123.567. het volgende:
[..]
Ach, ik kan wel doen alsof ik de normen en waarden heb die iedereen sociaal wenselijk vindt, maar aangezien dat duidelijk niet zo is, waarom dan liegen als ik ook gewoon eerlijk kan zijn?
Waarschijnlijk is hij nu al op haar uitgekeken. Soort van fast food zeg maar.quote:Op maandag 2 april 2012 16:09 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Zeker of heb jij er een van goud tussen je benen?
Maar, is dat het soort mens dat je wil zijn? Zijn de afwezigheid van zulke normen en waarden dingen die belangrijk zijn, die je trots maken?quote:Op maandag 2 april 2012 16:03 schreef 123.567. het volgende:
[..]
Ach, ik kan wel doen alsof ik de normen en waarden heb die iedereen sociaal wenselijk vindt, maar aangezien dat duidelijk niet zo is, waarom dan liegen als ik ook gewoon eerlijk kan zijn?
Ik ben er niet trots op, maar ja.quote:Op maandag 2 april 2012 16:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach het verklaart wel waarom jij jezelf wel ziet eindigen met zo'n overspelige vent he.
Nee, zeker niet, maar het zij zo, voor nu.quote:Op maandag 2 april 2012 16:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar, is dat het soort mens dat je wil zijn? Zijn de afwezigheid van zulke normen en waarden dingen die belangrijk zijn, die je trots maken?
Natuurlijk, lekker makkelijk zo'n wipkip die nergens problemen mee heeft maar dus vooral geen relatiemateriaal, ik snap ook niet dat TS in een vreemdganger relatiemateriaal ziet, hoe naïef kun je zijn.quote:Op maandag 2 april 2012 16:10 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij nu al op haar uitgekeken. Soort van fast food zeg maar.
DrPhilquote:Op maandag 2 april 2012 15:37 schreef Poephoofd_ het volgende:
Nee, deze situatie belooft niet zoveel positiefs voor jou, TS.
[..]
Je kunt je ogen sluiten voor datgene wat je niet wil zien, je oren dichthouden voor datgene wat je niet wil horen, maar je kunt niet je hart sluiten voor datgene wat je niet wil voelen.
Het gemak waarmee je je neerlegt bij de keuzes die bij ieder ander een innerlijke strijd zouden opleveren vind ik merkwaardig. Maar goed. Het zij zo.quote:Op maandag 2 april 2012 16:16 schreef 123.567. het volgende:
[..]
Nee, zeker niet, maar het zij zo, voor nu.
Ik weet de redenen van zijn keuzes, hoe hij over alles denkt, heb voor nu genoeg duidelijkheid waar ik mee verder kan, dus ik heb me er bij neergelegd hoe het nu is.quote:Op maandag 2 april 2012 16:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Het gemak waarmee je je neerlegt bij de keuzes die bij ieder ander een innerlijke strijd zouden opleveren vind ik merkwaardig. Maar goed. Het zij zo.
Verre van, hoor.quote:
Ik weet dat het geen sprookje is, dat het onzeker is hoe het zal eindigen, dat er ook zeker een kans bestaat dat het geen 'en ze leefden nog lang en gelukkig' zal worden, maar dat doet er niet toe. Ik voel het niet als mezelf tekort doen, ik ben gelukkig met de keuzes die we nu gemaakt hebben.quote:Op maandag 2 april 2012 16:26 schreef Poephoofd_ het volgende:
Ik heb het oprecht met je te doen, TS. Om het feit dat je jezelf compleet verliest in een verknipt sprookje - die je wederom zelf hebt gecreëerd - die op een bepaald moment als een zeepbel uit elkaar gaat spatten. Je eerlijkheid in je posts siert je wel, maar ik kan niet begrijpen dat je jezelf zo gruwelijk tekort wil doen. Willen, want je hebt een keuze. Deze man snoept van beide walletjes, en jij kiest er voor om zijn speeltje te zijn.
Kan je niet wat meer vertellen over de keuzes die jullie nu gemaakt hebben?quote:Op maandag 2 april 2012 16:30 schreef 123.567. het volgende:
[..]
Ik weet dat het geen sprookje is, dat het onzeker is hoe het zal eindigen, dat er ook zeker een kans bestaat dat het geen 'en ze leefden nog lang en gelukkig' zal worden, maar dat doet er niet toe. Ik voel het niet als mezelf tekort doen, ik ben gelukkig met de keuzes die we nu gemaakt hebben.
We hebben besloten beiden onze eigen leven te vervolgen, contact te houden en over een jaar te zien waar we op dat moment staan en dan nogmaals te bekijken of er een toekomst voor ons mogelijk is. Voor nu weten we beiden dat het geen kans van slagen heeft als we wat beginnen vanwege de afstand, dat we beiden elkaar geen beloftes kunnen doen die we niet kunnen houden. Hij heeft ook eerlijk gezegd niet te weten of hij bij z'n vriendin weg zal gaan, duidelijk aangegeven niet te weten of hij met mij een toekomst ziet, maar aangezien we het beiden wel in overweging nemen, hebben we besloten het simpelweg af te wachten. If it's meant to be, it'll be.quote:Op maandag 2 april 2012 17:15 schreef Morera het volgende:
[..]
Kan je niet wat meer vertellen over de keuzes die jullie nu gemaakt hebben?
Ik vind het wel mooi dat het precies gaat zoals ik zei. " Hij kan nu niet bij haar weg omdat zus en zo maar hij wil dolgraag bij haar weg en jij maakt hem gelukkig"
Maar gaan doet hij niet
Ik gun hem ook al het geluk en ga ook niet eisen dat hij voor mij moet kiezen als hij nu gelukkig is. Ik heb er ook geen problemen mee dat hij bij zijn vriendin blijft, ik denk dat ik ook gewoon vrienden met hem zou kunnen zijn. Geen contact meer met hem zou ik erger vinden dan afgewezen worden en wel contact houden.quote:Op maandag 2 april 2012 17:16 schreef Isis20 het volgende:
Ik zit bijna in dezelfde situatie maar dan met het probleem dat hij graag Nederland wil bezoeken. Ik heb het opgelost door te zeggen dat ik geen contact meer met hem wil en dat hij gelukkig moet gaan zijn met z'n chick en dat ik het m dat gun.
Vanwege de afstand laten we het nu voor wat het is, hij zit nog ruim een jaar in het buitenland en zo lang kan hij niet wachten en hij kan daardoor ook geen beloftes doen die hij niet kan houden en dat doet hij daarom ook niet.quote:Op dinsdag 3 april 2012 02:13 schreef zarGon het volgende:
Wat nou 'if it's meant to be, it'll be'... Jullie hebben er allebei inspraak op hoor, wat laat je het nou volledig afhangen van het lot. Je kunt het ook gewoon 'maken', maar dan moeten beiden wel willen.
En waarom verbreek je het contact niet? Ik krijg het idee dat jullie allebei (of nou ja, jij meer dan hij) hierin blijven hangen.
Wat hij echt heeft afgesproken.quote:Op dinsdag 3 april 2012 02:09 schreef 123.567. het volgende:
[..]
We hebben besloten dat ik beschikbaar blijf, contact te houden en over een jaar te zien waar hij op dat moment staat en dan nogmaals te bekijken of ik nog steeds beschikbaar ben. If it's meant to be, it'll be.
Prachtig vertaald, al is er wel een fout ingeslopen. Ik ga ook gewoon verder met m'n leven en ga me hier niet door laten beperken en ook op zoek naar andere mannen die een kans maken.quote:
Vooralsnog staat het gewoon. Jij gaat namelijk helemaal niet verder met je leven want je leeft er alleen nog maar naar toe om hem op te zoeken om het waakvlammetje weer aan te wakkeren en zo is de familie gewoon bijzaak en je staat al helemaal niet open voor andere 'mannen'. Dat geeft ook niets natuurlijk. Je bent gewoon verliefd tegen beter weten in.quote:Op dinsdag 3 april 2012 02:57 schreef 123.567. het volgende:
[..]
Prachtig vertaald, al is er wel een fout ingeslopen. Ik ga ook gewoon verder met m'n leven en ga me hier niet door laten beperken en ook op zoek naar andere mannen die een kans maken.
Reken er maar op dat je gewoon nummer 5, 6 of 7 bent, hij zal echt nog wel andere vrouwtjes voor de gek houden, over een paar jaar kom je daarachter en krijg je een hekel aan mannen en besluit je om een kort pittig kapsel te nemen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 02:57 schreef 123.567. het volgende:
[..]
Prachtig vertaald, al is er wel een fout ingeslopen. Ik ga ook gewoon verder met m'n leven en ga me hier niet door laten beperken en ook op zoek naar andere mannen die een kans maken.
Vandaar dat je het zo belangerijk vind om contact te houden, bij voorkeur best wel intensief toch?quote:Op dinsdag 3 april 2012 02:57 schreef 123.567. het volgende:
[..]
Dit dus. Waarom denk je dat je de enige bent? Je bent niks meer dan een bijgerecht.quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:26 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Reken er maar op dat je gewoon nummer 5, 6 of 7 bent, hij zal echt nog wel andere vrouwtjes voor de gek houden, over een paar jaar kom je daarachter en krijg je een hekel aan mannen en besluit je om een kort pittig kapsel te nemen.
Tegen beter weten in, dat vat het allemaal wel goed samen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 03:15 schreef Staal het volgende:
[..]
Vooralsnog staat het gewoon. Jij gaat namelijk helemaal niet verder met je leven want je leeft er alleen nog maar naar toe om hem op te zoeken om het waakvlammetje weer aan te wakkeren en zo is de familie gewoon bijzaak en je staat al helemaal niet open voor andere 'mannen'. Dat geeft ook niets natuurlijk. Je bent gewoon verliefd tegen beter weten in.
Ik gun het TS inderdaad niet dat ze haar leven in de wacht zet voor een onbetrouwbare hersenschim.quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:40 schreef Montelly het volgende:
Dit topic heeft ontzettend last van haters die TS niet gunnen...
Hoe absurd het ook klinkt, maar we bespreken dit vaak zat en zijn, voor zover ik weet, eerlijk tegenover elkaar wat anderen betreft. Heel naief van mij gedacht, maar ik geloof het wel.quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:26 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Reken er maar op dat je gewoon nummer 5, 6 of 7 bent, hij zal echt nog wel andere vrouwtjes voor de gek houden, over een paar jaar kom je daarachter en krijg je een hekel aan mannen en besluit je om een kort pittig kapsel te nemen.
Ze is het derde wiel aan de wagen, wat heeft dat met gunnen te maken?quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:40 schreef Montelly het volgende:
Zou hij jou ook bespreken met zijn echte vriendin dan?quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:45 schreef 123.567. het volgende:
[..]
Hoe absurd het ook klinkt, maar we bespreken dit vaak zat en zijn, voor zover ik weet, eerlijk tegenover elkaar wat anderen betreft. Heel naief van mij gedacht, maar ik geloof het wel.
Ik wil contact houden vanwege de goede gesprekken die we kunnen voeren, vanaf het allereerste begin al.quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:00 schreef erodome het volgende:
[..]
Vandaar dat je het zo belangerijk vind om contact te houden, bij voorkeur best wel intensief toch?
Zo lijkt het wellicht, maar de beslissing hebben we samen genomen en hebben we beide mee ingestemd.quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:01 schreef Copycat het volgende:
Grappig dat je zijn beslissing als gezamenlijk betitelt. Hij zegt Jump!, jij vraagt How high?
Ik kan het niet zeker weten, maar tot nu toe ziet het er naar uit alsof ik de enige ben en ik geloof het.quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:19 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dit dus. Waarom denk je dat je de enige bent? Je bent niks meer dan een bijgerecht.
Jij bent wel het ideale bijzettafeltje is het niet, je zult wel redelijk mooi zijn en makkelijk in bed te lullen want de meeste kerels houden niet van dat slappe gedrag zonder zelfrespect.quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:50 schreef 123.567. het volgende:
[..]
Zo lijkt het wellicht, maar de beslissing hebben we samen genomen en hebben we beide mee ingestemd.
Je bent je ervan bewust dat je daarmee het jezelf heel erg moeilijk gaat maken om verder te gaan met je leven?quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:48 schreef 123.567. het volgende:
[..]
Ik wil contact houden vanwege de goede gesprekken die we kunnen voeren, vanaf het allereerste begin al.
Ergens weet ik ook dat hij onbetrouwbaar is, vanwege alles wat hij nu uitspookt, maar zoals je duidelijk aangeeft, mijn ratio verliest het nu flink.quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik gun het TS inderdaad niet dat ze haar leven in de wacht zet voor een onbetrouwbare hersenschim.
Maar ik weet ook wel hoe moeilijk het soms is om ratio te laten prevaleren.
Nee, daarom zeg ik ook, heel naief gedacht van mij. Alhoewel hij in principe niets te verliezen heeft door mij wel alles te vertellen, aangezien hij van mij weet dat hij me toch niet kwijt kan raken, aangezien hij me niet heeft en ik hem ook (bijna) alles vertel.quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:47 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Zou hij jou ook bespreken met zijn echte vriendin dan?
Zo ben ik helemaal niet.quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:53 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Jij bent wel het ideale bijzettafeltje is het niet, je zult wel redelijk mooi zijn en makkelijk in bed te lullen want de meeste kerels houden niet van dat slappe gedrag zonder zelfrespect.
Omdat dat kortetermijndenken toekomstloos en in het geval van TS duurzaamheid heel wat minder pijnloos is.quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:40 schreef Montelly het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:54 schreef erodome het volgende:
[..]
Je bent je ervan bewust dat je daarmee het jezelf heel erg moeilijk gaat maken om verder te gaan met je leven?
Nee jij loopt duidelijk over van het zelfrespect.quote:
Nou ja, je hebt iig nagedacht erover en bent je wel bewust dat het waarschijnlijk op niets gaat uitlopen.quote:
Ik weet het ook niet zo goed, ik dacht dat ik met wat flinke kritiek wel in zou zien dat ik hier mee moest kappen, zie ik ook wel in, daar niet van. M'n gevoel wilt er alleen nog niet aan geloven die beslissing te nemen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:57 schreef missbehavin het volgende:
Ik begrijp alleen niet zo goed wat je nu wilt met dit topic, je doet toch niks met alle adviezen.
Iddquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:03 schreef erodome het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt iig nagadacht erover en bent je wel bewust dat het waarschijnlijk op niets gaat uitlopen.
Pas alleen op je hart meisje, laat die niet vangen door iemand die het niet waard is waardoor je straks iemand die wel echt de moeite waard is mist.
Met zulke goede raad is mijn scherpe lispelige tong overbodig.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:03 schreef erodome het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt iig nagadacht erover en bent je wel bewust dat het waarschijnlijk op niets gaat uitlopen.
Pas alleen op je hart meisje, laat die niet vangen door iemand die het niet waard is waardoor je straks iemand die wel echt de moeite waard is mist.
Ik ben ook al wel bewust verder aan het kijken/zoeken naar andere mannen, maar tot nu toe heeft nog niemand echt indruk kunnen maken. Het is dus niet dat ik stilletjes op deze onbetrouwbare vreemdganger aan het wachten ben.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:03 schreef erodome het volgende:
[..]
dit verhaal kom je inderdaad zo vaak tegen, en als hij het dan echt gaat uitmaken en ze is na een hele tijd nog niet weg, dan overlijd er iemand in haar familie en kan hij het echt niet meer maken en begint het hele verhaal opnieuwquote:Op zondag 1 april 2012 22:49 schreef Morera het volgende:
[..]
Hij zal je vertellen dat het niet goed gaat tussen hem en zijn vriendin en dat hij van plan is om binnenkort bij haar weg te gaan maar dat het niet zo snel kan omdat het gecompliceerd is en hij haar niet te hard wil kwetsen. Bij jou voelt hij zich zo geweldig, het is helemaal fantastisch want jij maakt hem vrolijk terwijl zijn vriendin hem ongelukkig maakt, maar hij heeft tijd en begrip en geduld van jou nodig. Net zo lang tot hij op je uitgekeken is of tot dat jij inziet dat hij nooit bij haar weg gaat.
Een echte klassieker, of heeft hij je dit allemaal al verteld?
Mja, onbewust kun je natuurlijk ook alle mannen in je leven afwijzen met hem in je achterhoofd. Dat kan een flinke impact hebben op de wijze waarop je echt openstaat voor een ander.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:07 schreef 123.567. het volgende:
Ik ben ook al wel bewust verder aan het kijken/zoeken naar andere mannen, maar tot nu toe heeft nog niemand echt indruk kunnen maken. Het is dus niet dat ik stilletjes op deze onbetrouwbare vreemdganger aan het wachten ben.
Maar hoeveel kans heeft iemand om indruk te maken als je gedachten bij een ander zijn, je dat contact levend houdt en dus ook het gevoel levend houdt?quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:07 schreef 123.567. het volgende:
[..]
Ik ben ook al wel bewust verder aan het kijken/zoeken naar andere mannen, maar tot nu toe heeft nog niemand echt indruk kunnen maken. Het is dus niet dat ik stilletjes op deze onbetrouwbare vreemdganger aan het wachten ben.
Hier ben ik me ook bewust van, ik probeer wel echt iedereen een eerlijke kans te geven.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mja, onbewust kun je natuurlijk ook alle mannen in je leven afwijzen met hem in je achterhoofd. Dat kan een flinke impact hebben op de wijze waarop je echt openstaat voor een ander.
Daarnaast vind ik het altijd krampachtig klinken als iemand bewust aan het zoeken is naar een partner.
Draai het eens om, wellicht lig je nu al uit de markt bij het iets edelere deel van de mannelijke populatie.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:31 schreef 123.567. het volgende:
[..]
Hier ben ik me ook bewust van, ik probeer wel echt iedereen een eerlijke kans te geven.
Er is al een periode geweest zonder contact, toen hij net in het buitenland zat en alles nog op moest zetten en regelen. Je hebt wel gelijk dat met meer contact het gevoel toeneemt. Minder tot geen contact is voor nu nog geen optie, maar wel het overwegen waard voor over een tijdje.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:11 schreef erodome het volgende:
[..]
Maar hoeveel kans heeft iemand om indruk te maken als je gedachten bij een ander zijn, je dat contact levend houdt en dus ook het gevoel levend houdt?
Je zet jezelf gevangen hiermee wat mij betrefd.
Persoonlijk zou ik kiezen voor minimaal een periode zonder contact, zodat het verliefdheidsgevoel af kan nemen en je evt weer gewoon vrienden kan zijn, wat al lastig is zo.
Die kans zit er dik in, mochten ze het weten.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:32 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Draai het eens om, wellicht lig je nu al uit de markt bij het iets edelere deel van de mannelijke populatie.
Tuurlijk is dat wel een optie, je houdt jezelf gewoon gevangen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:34 schreef 123.567. het volgende:
[..]
Er is al een periode geweest zonder contact, toen hij net in het buitenland zat en alles nog op moest zetten en regelen. Je hebt wel gelijk dat met meer contact het gevoel toeneemt. Minder tot geen contact is voor nu nog geen optie, maar wel het overwegen waard voor over een tijdje.
hoezo is dat geen optie? Het is juist wat jij nodig hebt, je hebt net lopen preken van " neee het is niet zo dat ik op hem wacht, ik ga verder met mijn leven en dan zien we wel over een jaar" en ondertussen kom je over als iemand die al aan het turven is tot hij terug komt en vast wilt houden aan het contact want wie weet dumpt hij haar dan misschien wel.... is hij er met je hart en je zelfrespect vandoor of zo?quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:34 schreef 123.567. het volgende:
[..]
Er is al een periode geweest zonder contact, toen hij net in het buitenland zat en alles nog op moest zetten en regelen. Je hebt wel gelijk dat met meer contact het gevoel toeneemt. Minder tot geen contact is voor nu nog geen optie, maar wel het overwegen waard voor over een tijdje.
Ik denk dat hij er met mijn hart vandoor is ja.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:06 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
hoezo is dat geen optie? Het is juist wat jij nodig hebt, je hebt net lopen preken van " neee het is niet zo dat ik op hem wacht, ik ga verder met mijn leven en dan zien we wel over een jaar" en ondertussen kom je over als iemand die al aan het turven is tot hij terug komt en vast wilt houden aan het contact want wie weet dumpt hij haar dan misschien wel.... is hij er met je hart en je zelfrespect vandoor of zo?
Neem het terug dan, het is jouw hart.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:14 schreef 123.567. het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er met mijn hart vandoor is ja.
Samen met de harten van nog 7 goedgelovige ende naïeve vrouwen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:14 schreef 123.567. het volgende:
[..]
en jij laat het door hem gebruiken, neem het terug, kap het contact 100% af, dat kan nooit moeilijk zijn want hem tegenkomen doe je toch niet, en over 2 maanden ben je een stuk vrolijker zonder al dat verlangen en onzekerheidquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:14 schreef 123.567. het volgende:
[..]
Hoe eerder je ingrijpt, hoe beter.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:14 schreef 123.567. het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon wilde horen dat ze d'r kans moest gaan pakken met die gozer, maar helaas zijn de meeste van ons het daar niet mee eens.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:10 schreef Premium_Quality het volgende:
Dit topic kan dicht. De TS luistert voor geen meter en zoekt allemaal excuses on de status quo te behouden. Blijkbaar wil ze dit en zoekt ze vooral aandacht, om te laten zien hoe zielig ze is zonder dat ze daarmee iets wil doen.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:52 schreef 123.567. het volgende:
[..]
Ik kan het niet zeker weten, maar tot nu toe ziet het er naar uit alsof ik de enige ben en ik geloof het.
Dat weet ik, het is alleen moeilijk wakker te worden uit deze droom. Jullie reacties helpen goed, maar moet mezelf er nu nog toe zetten.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:19 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]. Als hij z'n vriendin kan bedriegen kan hij jou ook bedriegen weet je wel? Maar droom lekker verder.
Maakt dat wat uit? En nee, ik zou mezelf niet aantrekkelijk noemen, eerder doorsnee.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:03 schreef Montelly het volgende:
Ik vraag me af of TS in dezen een aantrekkelijke dame is
Daar ben ik ook veel mee bezig en ga ik vanmiddag ook weer doen, danspassen met m'n danspartner oefenen.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:24 schreef erodome het volgende:
Ga lekker de hort op ipv over hem piekeren en praten op het net hoe je hem kan loslaten.
Dat is het beste medicijn, leuke dingen gaan doen, je ergens anders op richten.
Goed zo, dan nog wat tijd en dan komt het helemaal goed!quote:Op woensdag 4 april 2012 11:27 schreef 123.567. het volgende:
[..]
Daar ben ik ook veel mee bezig en ga ik vanmiddag ook weer doen, danspassen met m'n danspartner oefenen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |