abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109784259
Ik weet niet of ik hier goed zit om advies te vragen voor mijn situatie, maar laat ik toch maar een poging wagen. Het volgende is aan de hand, ik heb afgelopen jaar een jongen leren kennen, waarvan al vrij snel duidelijk was dat hij een vriendin in het buitenland heeft. Desondanks hebben we veel met elkaar opgetrokken, geflirt en uiteindelijk ook het bed gedeeld vlak voordat hij naar het buitenland vertrok. Dit is nu enkele maanden geleden gebeurd en sinds hij in het buitenland zit hebben we nog altijd veel contact, veel geflirt en hij maakt vrij duidelijk dat hij mij wil, maar toch is hij nog steeds bij z'n vriendin. Binnenkort ga ik bij hem op bezoek en het is al wel vrij duidelijk dat er een vervolg komt op onze laatste nacht samen, maar ik vraag me af of het hem alleen daarom gaat of dat er ook een toekomst in zit?
pi_109784300
Serieus: wat denk je zelf?
  zondag 1 april 2012 @ 22:20:50 #3
256666 leeell
I know you're lonely
pi_109784317
OP niet gelezen, maar ik weet nu al; ja
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_109784326
Gaat hem alleen daarom.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
  zondag 1 april 2012 @ 22:21:09 #5
357651 Anthony9219
I am the Pope of Dope
pi_109784332
Sowieso als ie dit bij die ander flikt, hoe kan je hem dan vertrouwen in een eventuele relatie?
FR1908
pi_109784339
Mijn glazen bol zegt dat er een prachtige toekomst voor jullie is weggelegd. Go for it! jaag hem flink achterna, hij is het dubbel en dwars waard O+
pi_109784350
Ligt eraan hoe je eruit ziet.
pi_109784358
Wil jij verder met iemand die vreemdgaar? Je weet dat het dan wachten is tot het moment dat hij dan vreemdgaat als jij met hem een relatie hebt? Verlaag je niet zo en zoek een echt leuke vent.
In life, every ending is a new beginning..
  zondag 1 april 2012 @ 22:21:45 #9
361746 GalgenRad
Opgegroeid voor ..
pi_109784367
rofl

een gozer die met meerder wijven neukt, die is echt te vertrouwen :')
oooh oooh Den haag
pi_109784391
Mijn god :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_109784469
Zo, lekker snel veel reacties, waarvan alle wel te verwachten waren. Ja, zelf heb ik ook al wel nagedacht over het feit dat hij niet te vertrouwen is, maar blijkbaar wil ik het nog niet inzien.
pi_109784559
ik weet eigenlijk niet wat ik van jou moet denken,

loopt een beetje andermans relatie kapot te maken :(

beter had je gewoon je waardigheid bewaard voor als hij single was, ipv hem vreemd te laten gaan
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_109784608
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 22:23 schreef 123.567. het volgende:
Zo, lekker snel veel reacties, waarvan alle wel te verwachten waren. Ja, zelf heb ik ook al wel nagedacht over het feit dat hij niet te vertrouwen is, maar blijkbaar wil ik het nog niet inzien.
Zou het zelf ook niet in willen zien maar ik zou nog geen ticket boeken
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_109784644
Graties sex op locatie. Welke man wil dat nou niet.
pi_109784760
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 22:23 schreef 123.567. het volgende:
Denk eens na. Als hij zo gek op jou is, waarom is hij nog bij haar?
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_109784784
Het feit dat hij een vriendin had heeft mij ook wel een hele lange tijd weerhouden actie te ondernemen, dat we uiteindelijk toch nog samen in bed zijn beland, tja, alcohol is niet echt een goed excuus. Het was zijn initiatief, ik wilde wel, maar heb toch nooit zelf initiatief genomen om hem vreemd te laten gaan.
  zondag 1 april 2012 @ 22:29:08 #17
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_109784809
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 22:19 schreef 123.567. het volgende:
Ik weet niet of ik hier goed zit om advies te vragen voor mijn situatie, maar laat ik toch maar een poging wagen. Het volgende is aan de hand, ik heb afgelopen jaar een jongen leren kennen, waarvan al vrij snel duidelijk was dat hij een vriendin in het buitenland heeft. Desondanks hebben we veel met elkaar opgetrokken, geflirt en uiteindelijk ook het bed gedeeld vlak voordat hij naar het buitenland vertrok. Dit is nu enkele maanden geleden gebeurd en sinds hij in het buitenland zit hebben we nog altijd veel contact, veel geflirt en hij maakt vrij duidelijk dat hij mij wil, maar toch is hij nog steeds bij z'n vriendin. Binnenkort ga ik bij hem op bezoek en het is al wel vrij duidelijk dat er een vervolg komt op onze laatste nacht samen, maar ik vraag me af of het hem alleen daarom gaat of dat er ook een toekomst in zit?
[vrouwentip]

Meid volg je hart en doe dingen waar je gelukkig van wordt. FUCK wat anderen ervan vinden.

[/vrouwentip]
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_109784860
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 22:28 schreef 123.567. het volgende:
Het feit dat hij een vriendin had heeft mij ook wel een hele lange tijd weerhouden actie te ondernemen, dat we uiteindelijk toch nog samen in bed zijn beland, tja, alcohol is niet echt een goed excuus. Het was zijn initiatief, ik wilde wel, maar heb toch nooit zelf initiatief genomen om hem vreemd te laten gaan.
Ik zit in een soortgelijke situatie. Ipv hem vreemd laten gaan (ook zijn initiatief) dwing ik hem keihard om te kiezen. Het is alles of niks en het is graag of niet. :)
  zondag 1 april 2012 @ 22:31:01 #19
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_109784896
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 22:30 schreef Arriviste het volgende:

[..]

Ik zit in een soortgelijke situatie. Ipv hem vreemd laten gaan (ook zijn initiatief) dwing ik hem keihard om te kiezen. Het is alles of niks en het is graag of niet. :)
Word je bedrogen?
pi_109784918
Ik heb nou niet echt duidelijk laten merken dat ik zo gek op hem ben, ik snap wel dat hij nog bij haar is. Ik heb hem kunnen vragen haar te verlaten voor mij, maar ik heb toen gezegd dat ik niet weet wat ik wil. Hij heeft toen, zoals verwacht, besloten bij haar te blijven, aangezien dat voor hem wel zo gemakkelijk is aangezien ze nu in dezelfde stad wonen.
pi_109784926
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 22:30 schreef Arriviste het volgende:

[..]

Jongen die ik ken heeft hetzelfde. Wordt gewoon aan het lijntje gehouden...
pi_109784950
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 22:31 schreef Montelly het volgende:

[..]

Word je bedrogen?
Nein. Ik ben niet de vriendin. Ik ben degene waarvan hij (terecht) dacht dat het nooit meer goed zou komen... zodoende is hij verder gegaan met zijn leven.
pi_109785000
Ik ben wel van plan als ik eenmaal hem irl spreek, duidelijkheid te vragen over de situatie, maar ik weet niet of dat wel zo slim is om te doen?
pi_109785002
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 22:31 schreef 123.567. het volgende:
Ik heb nou niet echt duidelijk laten merken dat ik zo gek op hem ben, ik snap wel dat hij nog bij haar is. Ik heb hem kunnen vragen haar te verlaten voor mij, maar ik heb toen gezegd dat ik niet weet wat ik wil. Hij heeft toen, zoals verwacht, besloten bij haar te blijven, aangezien dat voor hem wel zo gemakkelijk is aangezien ze nu in dezelfde stad wonen.
Hou je nou jezelf voor de gek?
pi_109785043
Waarschijnlijk wel ja..
  zondag 1 april 2012 @ 22:34:58 #26
357651 Anthony9219
I am the Pope of Dope
pi_109785095
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 22:33 schreef 123.567. het volgende:
Ik ben wel van plan als ik eenmaal hem irl spreek, duidelijkheid te vragen over de situatie, maar ik weet niet of dat wel zo slim is om te doen?
Waarom niet? Gewoon confronteren ermee ;)
FR1908
pi_109785242
Lijkt me vrij duidelijk :').
Who motivates the motivator?
  zondag 1 april 2012 @ 22:39:03 #28
361746 GalgenRad
Opgegroeid voor ..
pi_109785315
Gefeliciteerd TS: je bent zwanger
oooh oooh Den haag
pi_109785552
Dat zou wel een hele simpele oplossing zijn om hem voor mij te laten kiezen, zeggen dat ik bijna een kind van hem verwacht :')
pi_109785707
Dat is gewoon laag. In jouw situatie had ik hem allang uit mijn leven verbannen. Het één zeggen en het ander doen. En dat al maaaaanden lang!
  zondag 1 april 2012 @ 22:49:28 #31
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_109785912
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 22:42 schreef 123.567. het volgende:
Dat zou wel een hele simpele oplossing zijn om hem voor mij te laten kiezen, zeggen dat ik bijna een kind van hem verwacht :')
Ja waarom niet..zeg dat je aan pil bent en "vergeet" gewooon paar keer
  zondag 1 april 2012 @ 22:49:55 #32
370039 Morera
more more more
pi_109785935
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 22:33 schreef 123.567. het volgende:
Hij zal je vertellen dat het niet goed gaat tussen hem en zijn vriendin en dat hij van plan is om binnenkort bij haar weg te gaan maar dat het niet zo snel kan omdat het gecompliceerd is en hij haar niet te hard wil kwetsen. Bij jou voelt hij zich zo geweldig, het is helemaal fantastisch want jij maakt hem vrolijk terwijl zijn vriendin hem ongelukkig maakt, maar hij heeft tijd en begrip en geduld van jou nodig. Net zo lang tot hij op je uitgekeken is of tot dat jij inziet dat hij nooit bij haar weg gaat.

Een echte klassieker, of heeft hij je dit allemaal al verteld?
pi_109786114
Ik ben maar al te bekend met de klassieker en ja, ik herken ook wel een paar aspecten. Ik weet ook nog niet of ik hier wel een toekomst in zie, vanwege alle complicaties. Helaas is hij voor nu nog iets te onweerstaanbaar om uit m'n leven te bannen.
pi_109786192
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 22:54 schreef 123.567. het volgende:
Ik ben maar al te bekend met de klassieker en ja, ik herken ook wel een paar aspecten. Ik weet ook nog niet of ik hier wel een toekomst in zie, vanwege alle complicaties. Helaas is hij voor nu nog iets te onweerstaanbaar om uit m'n leven te bannen.
Meid, waar is je zelfrespect? Of je het nou wilt horen of niet: hij behandelt je als grof vuil. Iedereen verdient beter dan dat.

O ja, je doet jezelf hiermee zwaar tekort. Er lopen genoeg andere onweerstaanbare en beschikbare mannen op de wereld rond.
pi_109786526
Ik denk dat ik het inderdaad gewoon niet wil horen of inzien. Het stomme is dat hij me totaal niet als grof vuil behandeld, alhoewel ik wel begrijp wat je ermee bedoeld. Ik denk dat ik het gewoon erg moeilijk vind om hem te vergeten, andere mannen toe te laten. Ik heb wel wat dates gehad en ben ook wel op zoek naar iemand anders, maar onbewust ben ik steeds aan het vergelijken en tot nu toe heeft nog niemand anders evenveel indruk kunnen maken.
pi_109786865
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 23:03 schreef 123.567. het volgende:
Ik denk dat ik het inderdaad gewoon niet wil horen of inzien. Het stomme is dat hij me totaal niet als grof vuil behandeld, alhoewel ik wel begrijp wat je ermee bedoeld. Ik denk dat ik het gewoon erg moeilijk vind om hem te vergeten, andere mannen toe te laten. Ik heb wel wat dates gehad en ben ook wel op zoek naar iemand anders, maar onbewust ben ik steeds aan het vergelijken en tot nu toe heeft nog niemand anders evenveel indruk kunnen maken.
Klopt, diep van binnen hoop je dat hij toch voor jou gaat. En als hij dat zou doen, had hij dat allang gedaan. Je weet heel goed dat wat hij doet niet door de beugel kan en toch accepteer je het (omdat je een zwak voor hem hebt?). Als je hier nu mee verder gaat, ga je er in de toekomst geheid spijt van krijgen. Hij is namelijk sowieso geen betrouwbare partner.

In zulke situaties moet je altijd voor jezelf kiezen. Je verdient beter dan dat en zulke mannen verdienen jou gewoon niet. Punt. Zijn gedrag valt niet goed te praten. Als hij namelijk echt oprecht gek op jou zou zijn, had hij zijn partner allang verlaten.

En geloof me. Er lopen genoeg mannen op de wereld rond die beter zijn dan hij is. Vreemd gaande mannen zijn altijd een no-go.
  zondag 1 april 2012 @ 23:11:53 #37
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_109786956
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 23:03 schreef 123.567. het volgende:
Hij klinkt idd erg indrukwekkend.. :')
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_109787069
Shit, ja, ik heb een zwak voor hem, ik weet wel dat jullie gelijk hebben, maar ik vrees dat ik het nu nog niet in wil zien en nog de hoop heb dat er iets meer in zit.
  zondag 1 april 2012 @ 23:19:07 #39
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_109787290
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 23:14 schreef 123.567. het volgende:
Shit, ja, ik heb een zwak voor hem, ik weet wel dat jullie gelijk hebben, maar ik vrees dat ik het nu nog niet in wil zien en nog de hoop heb dat er iets meer in zit.
Je weet zelf al dat die kans klein is.. Maar oke, stel dat er meer in zit, dan kun je hem toch nooit vertrouwen? Fijne basis...
pi_109787362
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 23:14 schreef 123.567. het volgende:
Wat nou als je hem dwingt om te kiezen? En dat hij pas weer contact met je mag opnemen als hij voor jou heeft gekozen (en dus een eind aan zijn relatie heeft gemaakt). Als jij je dan beseft dat hij niet voor jou kiest maar voor zijn partner. Wat zou dat met je doen? Kan je het dan wel accepteren?
pi_109787670
De basis zal zijn niet best zijn, dat is ook wel iets waar ik mee zit. Ik weet niet of ik het wel zou accepteren of niet als hij voor z'n vriendin zou kiezen. Ik denk dat ik het er wel moeilijk mee zal hebben, maar het uiteindelijk wel zou accepteren. Het zou wel makkelijker voor mij zijn om dan het besluit te nemen geen contact meer met hem op te nemen.
pi_109787801
Voila en daar heb je een oplossing om het af te sluiten.
  zondag 1 april 2012 @ 23:30:35 #43
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_109787849
TS, hij laat nu al zien geen respect voor je te hebben, denk je echt dat hij dat ineens wel gaat krijgen? En jij zelf ook niet he... :{ Pardon my French, maar je bent toch gewoon een neukertje voor erbij?
pi_109788048
Is het heel gek als ik zeg dat ik hem pas wil laten kiezen als ik hem heb opgezocht ipv het nu al te doen vanaf een (veel te grote) afstand?

Het is heel raar, maar ik heb niet het idee dat hij geen respect voor me heeft. Ik heb ook niet het idee dat ik gewoon een neukertje voor erbij ben, maar dat kan natuurlijk m'n eigen interpretatie zijn.
pi_109788050
Dit wordt 'm niet TS. Hij eet van twee walletjes, niets meer en niets minder.
pi_109788152
Maar aan mij heeft hij op zich niets, aangezien er een ontzettende afstand tussen ons in zit?
pi_109788190
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 23:34 schreef 123.567. het volgende:
Is het heel gek als ik zeg dat ik hem pas wil laten kiezen als ik hem heb opgezocht ipv het nu al te doen vanaf een (veel te grote) afstand?

Het is heel raar, maar ik heb niet het idee dat hij geen respect voor me heeft. Ik heb ook niet het idee dat ik gewoon een neukertje voor erbij ben, maar dat kan natuurlijk m'n eigen interpretatie zijn.
Hij is gewoon koning in manipuleren. Jij zit zo erg in het cirkeltje dat je het niet ziet en het niet wilt zien. Hoe eerder je hem dwingt te kiezen, hoe eerder jij het voor jezelf af kan sluiten.

quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 23:36 schreef 123.567. het volgende:
Maar aan mij heeft hij op zich niets, aangezien er een ontzettende afstand tussen ons in zit?
Je bent toch bereid een eind voor hem te reizen?
pi_109788247
Ik reis niet alleen voor hem, het komt toevallig uit met familiebezoek.
  zondag 1 april 2012 @ 23:38:52 #49
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_109788281
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 23:34 schreef 123.567. het volgende:

Jij denkt een grotere kans te hebben hem te kunnen overtuigen als je bij hem bent? Denk eerder dat dat andersom is, alsof jij daar nog nee tegen m gaat zeggen... :')

En als hij zo veel om jou zou geven, zat hij nu niet bij zijn vriendin he...
  zondag 1 april 2012 @ 23:41:03 #50
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_109788402
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 23:36 schreef 123.567. het volgende:
Klinkt als echte liefde!
pi_109788487
Ik denk niet een grotere kans te hebben, maar ik wil dit liever irl bespreken, al weet ik niet precies waarom. Misschien onbewust wel het idee dan meer kans te hebben hem over te halen ja. Ik heb er eerlijk gezegd geen problemen mee geen nee tegen hem te kunnen zeggen als ik eenmaal daar ben...
pi_109788544
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 23:41 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Klinkt als echte liefde!
Zo bedoel ik het niet, meer dat hij niet echt van twee walletjes kan eten, aangezien ik niet bij hem in de buurt zit nu.
pi_109788572
Van twee wallen eten betekent niet per definitie dat hij sex met beide partijen moet hebben.
  zondag 1 april 2012 @ 23:45:26 #54
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_109788630
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 23:42 schreef 123.567. het volgende:
Ik denk niet een grotere kans te hebben, maar ik wil dit liever irl bespreken, al weet ik niet precies waarom. Misschien onbewust wel het idee dan meer kans te hebben hem over te halen ja. Ik heb er eerlijk gezegd geen problemen mee geen nee tegen hem te kunnen zeggen als ik eenmaal daar ben...
Nou, jij vindt het dus blijkbaar geen punt om de scharrel voor erbij te zijn, prima, maar dan moet je ook niet gaan piepen als hij na een nacht weer naar zijn vriendin gaat. Mijn keuze zou het niet zijn...
  zondag 1 april 2012 @ 23:46:35 #55
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_109788680
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 23:43 schreef 123.567. het volgende:

[..]

Zo bedoel ik het niet, meer dat hij niet echt van twee walletjes kan eten, aangezien ik niet bij hem in de buurt zit nu.
Nee maar hij zoekt het wel doelbewust op, dat zou toch al genoeg moeten zeggen?
pi_109789088
Ik dacht het vrij zeker te weten toen ik begon met dit topic, dat ik er wel een toekomst in zag en zou willen, maar nu niet meer. Leuk voor een vakantie of er bij, maar waarschijnlijk geen echte toekomstperspectieven. Nu nog zorgen dat ik me dit in ga printen en niet weer dingen ga idealiseren.
  maandag 2 april 2012 @ 00:02:23 #57
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_109789363
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 23:56 schreef 123.567. het volgende:
Ik dacht het vrij zeker te weten toen ik begon met dit topic, dat ik er wel een toekomst in zag en zou willen, maar nu niet meer. Leuk voor een vakantie of er bij, maar waarschijnlijk geen echte toekomstperspectieven. Nu nog zorgen dat ik me dit in ga printen en niet weer dingen ga idealiseren.
Bookmarken dit topic ;)
Maar ik denk dat je je idd geen illusies moet maken, anders kun je behoorlijk gekwetst worden. Steek liever je energie in iemand die helemaal voor jou gaat.
pi_109789403
Nou dit is in ieder geval stap 1. Belangrijk is dat je voet bij stuk houdt. Met dit soort dingen moet je consequent zijn en blijven.

Geef het wat tijd en voor je het weet, leef je een gelukkig leven zonder hem.
pi_109789570
Wat zouden jullie doen, hem toch nog de keus stellen te kiezen tussen z'n vriendin en mij?
  maandag 2 april 2012 @ 00:18:06 #60
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_109789853
quote:
[img]http://i[sup][/sup].fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op maandag 2 april 2012 00:08 schreef 123.567. het volgende:
Wat zouden jullie doen, hem toch nog de keus stellen te kiezen tussen z'n vriendin en mij?
Ik zou de eer lekker aan mezelf houden, ik zou hem toch nooit vertrouwen... Hij heeft al bewezen wat voor trouwe hond het is...
pi_109790092
Waarschijnlijk heb je wel gelijk, maar het is nog wel moeilijk om niet alles te idealiseren en in te zien zoals ik de dingen wil zien.
pi_109795279
TS laat zich pakken door een vreemdganger, hoe ordinair en laag kun je zijn als vrouwtje.
pi_109795883
Moet zeggen dat ik het zelf ook nooit van mezelf had verwacht, dat ik tot zoiets in staat zou zijn en dat het wel erg cliché klinkt, maar zo'n iemand kom je maar zelden tegen. Alles klopte, behalve dan dat hij een vriendin heeft en dus inderdaad vreemd gaat...
pi_109795896
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 10:41 schreef 123.567. het volgende:
Moet zeggen dat ik het zelf ook nooit van mezelf had verwacht, dat ik tot zoiets in staat zou zijn en dat het wel erg cliché klinkt, maar zo'n iemand kom je maar zelden tegen. Alles klopte, behalve dan dat hij een vriendin heeft en dus inderdaad vreemd gaat...
Dan klopt er dus helemaal niets.
pi_109795970
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 10:41 schreef 123.567. het volgende:
Jij bent gewoon een extra gat voor hem om zijn vocht van plezier in kwijt te kunnen raken verder niets dus steek je energie liever in goede mensen.
pi_109796140
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 00:08 schreef 123.567. het volgende:
Hij kiest voor zijn vriendin, no doubt. En dan regelt-ie een andere jij.

Ik walg van zulke mannen. En ik walg van jou.
pi_109796340
Dank allen voor de eerlijke reacties, heb het flink nodig om de andere kant in te zien.
pi_109796603
Ga je je er ook naar gedragen of doe je toch wat 'goed' aanvoelt?
pi_109796788
Ik weet dat ik me er naar zou moeten gaan gedragen, maar eerlijk gezegd wil ik dat nu nog niet. Verstand en gevoel willen nu twee hele verschillende dingen en het gevoel overheerst nog altijd.
pi_109796869
Zoals gedacht.

Veel plezier achteraf.
  maandag 2 april 2012 @ 11:17:40 #71
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_109797051
Meid volg je hart en doe gewoon wat goed aanvoelt. Fuck wat anderen zeggen, het is jou leven en je moet in staat zijn jezelf geluk te gunnen.
pi_109797167
M'n verstand twijfelt alleen of het volgen van m'n hart me wel gelukkig zal maken in deze situatie, maar voorlopig voelt het goed genoeg om er nog geen afstand van te doen.
  maandag 2 april 2012 @ 11:21:25 #73
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_109797221
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 11:20 schreef 123.567. het volgende:
M'n verstand twijfelt alleen of het volgen van m'n hart me wel gelukkig zal maken in deze situatie, maar voorlopig voelt het goed genoeg om er nog geen afstand van te doen.
^O^
pi_109797354
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 00:08 schreef 123.567. het volgende:
Het gaat hier niet om wat wij zouden doen. Het gaat hier om wat voor jou nodig is om hier een punt achter te kunnen zetten.
pi_109797357
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 22:19 schreef 123.567. het volgende:
Nope, zou ik niet op rekenen. Als hij wel een echte toekomst had gezien dan had hij het al wel uitgemaakt.
Maar je bent wel een makkelijke bron voor wat extra seks, hij houdt je nog wel wat maanden aan het lijntje zo.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_109797541
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 11:24 schreef erodome het volgende:

Maar je bent wel een makkelijke bron voor wat extra seks, hij houdt je nog wel wat maanden aan het lijntje zo.
Like a baws
pi_109797682
Een makkelijke bron voor wat extra seks zou kloppen als we bij elkaar in de buurt zouden wonen, maar aangezien hij nu op een totaal ander continent zit, is dit in dit geval niet echt van belang.
pi_109797709
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 11:24 schreef Arriviste het volgende:

[..]

Het gaat hier niet om wat wij zouden doen. Het gaat hier om wat voor jou nodig is om hier een punt achter te kunnen zetten.
Ik denk dat ik vanuit zijn kant duidelijkheid nodig heb over wat hij hier in ziet om het zelf af te kunnen sluiten, welke keuze hij ook maakt.
  maandag 2 april 2012 @ 11:36:14 #79
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_109797759
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 11:34 schreef 123.567. het volgende:

[..]

Ik denk dat ik vanuit zijn kant duidelijkheid nodig heb over wat hij hier in ziet om het zelf af te kunnen sluiten, welke keuze hij ook maakt.
En waarom denk je dat hij tegen jou wel eerlijk zal zijn? Hij bedondert zijn vriendin met jou, dus de kans dat hij je zoet houdt met mooie praatjes lijkt me erg waarschijnlijk.
Maar je wilt het toch niet horen geloof ik.
pi_109797842
Wat trappen vrouwen toch makkelijk in mooie praatjes.
  maandag 2 april 2012 @ 11:42:33 #81
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_109798008
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 11:38 schreef Ffleamig het volgende:
Wat trappen vrouwen toch makkelijk in mooie praatjes.
Inderdaad, wat zie ik dit toch vaak gebeuren, en vaak lekker onnozel hopen dat hij zijn vriendin wel even voor een neukertje verlaat. Mocht je ooit écht een kans willen maken in een dergelijke situatie, neuk dan niet vóórdat hij zijn vriendin verlaten heeft. Nu is het gewoon win-win voor die kerel.
pi_109798047
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 11:34 schreef 123.567. het volgende:

[..]

En die duidelijkheid krijg je door hem de keus te geven en daarna te beseffen dat hij ECHT NIET voor jou zal kiezen. En heb tussentijds geen contact in wat voor vorm dan ook.
  maandag 2 april 2012 @ 11:50:31 #83
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_109798342
Wat zijn jullie toch allemaal verschikkelijke cock-blockers! Laat TS en die jongen in kwestie doen wat ze willen doen. Het is overduidelijk dat ze er allebei baat bij hebben en gelukkig zijn.

Zolang iedereen aan zijn trekken komt en gelukkig is..who cares?
pi_109798432
Wie probeer je nou voor de gek te houden? Volgens mij is TS alles behalve gelukkig in deze situatie.
  maandag 2 april 2012 @ 11:54:26 #85
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_109798502
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 11:52 schreef Arriviste het volgende:
Wie probeer je nou voor de gek te houden? Volgens mij is TS alles behalve gelukkig in deze situatie.
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 11:11 schreef 123.567. het volgende:
Ik weet dat ik me er naar zou moeten gaan gedragen, maar eerlijk gezegd wil ik dat nu nog niet. Verstand en gevoel willen nu twee hele verschillende dingen en het gevoel overheerst nog altijd.
Gevoel overheerst...duidelijk :)
  maandag 2 april 2012 @ 11:55:33 #86
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_109798558
Nog even voor de duidelijkheid.

TS ben je op dit moment gelukkig?

ja/nee
pi_109798591
Ja.
pi_109798624
Nait soezen dan. :')
  maandag 2 april 2012 @ 11:58:05 #89
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_109798671
Maar dan moet je straks niet gaan janken als hij toch bij zijn vriendin blijft en jou maandenlang zoet heeft gehouden met leugens en valse beloftes.
pi_109798716
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 11:58 schreef missbehavin het volgende:
Maar dan moet je straks niet gaan janken als hij toch bij zijn vriendin blijft en jou maandenlang zoet heeft gehouden met leugens en valse beloftes.
Precies
pi_109798752
Misschien jank ik ff een dag, maar dan kan ik het daarna wel afsluiten, mocht hij die keuze maken.
  maandag 2 april 2012 @ 12:01:01 #92
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_109798788
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 12:00 schreef 123.567. het volgende:
Misschien jank ik ff een dag, maar dan kan ik het daarna wel afsluiten, mocht hij die keuze maken.
Dat jij het laat afhangen van hem.. :')
  maandag 2 april 2012 @ 12:01:48 #93
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_109798834
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 11:55 schreef Montelly het volgende:
Nog even voor de duidelijkheid.

TS ben je op dit moment gelukkig?

ja/nee
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 11:56 schreef 123.567. het volgende:
Ja.
Goed lezen jongens ^O^
pi_109798921
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 12:01 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Dat jij het laat afhangen van hem.. :')
Ik wil nu zelf geen keuze maken, dus ja, dan laat ik het maar aan hem over.
pi_109799012
Waarom dan het topic
  maandag 2 april 2012 @ 12:06:33 #96
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_109799018
TS is happy
Vriend TS is ook happy

Vriend TS kiest voor zijn vriendin (TS is huilie, maar ze wist ervan gewoon consequenties dragen)
Vriend TS kiest voor TS ( TS dubbel zo happy)

TS houd wel van beetje onderdanig te zijn ;)
  maandag 2 april 2012 @ 12:08:02 #97
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_109799078
Waarschijnlijk is de belangrijkste reden dat je zo op hem valt, dat hij bezet en moeilijk bereikbaar is.
pi_109799092
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 12:06 schreef muhahaha het volgende:
Waarom dan het topic
Omdat ik wat feedback wilde, denk ik?
pi_109799131
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 12:08 schreef Premium_Quality het volgende:
Waarschijnlijk is de belangrijkste reden dat je zo op hem valt is dat hij bezet en moeilijk bereikbaar is.
Zou kunnen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')