SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
PureEvil, wat heb je gescoord?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:12 schreef PureEvil het volgende:
dus....en zo win je niks, en dan heb je ineens 3 draagdoeken gewonnen op ebay![]()
http://www.babybij.nl/winkel/wompat-wallabi-c-134.htmlquote:Op maandag 2 april 2012 19:32 schreef Tinuviel het volgende:
Misschien een beetje een draagdoeken newb vraag, maar wat is een Wompat? Telt die niet als drager?
een oranje tricot slen. Altijd leuk in duitslandquote:
Veel plezier ermee!quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:20 schreef nytar het volgende:
calin bleu is binnen Freecell! Postbode heeft wat kracht moeten zetten, maar hij ging er door
euhhh goeie vraag! Er staat geen naam bij verder...quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:29 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Veel plezier ermee!
Ik heb hem geverfd
PureEvil, welke Amazonas heb je?
Dat was ik vanaf PRs computerquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:24 schreef Tinuviel het volgende:
Bedankt PhysicsRules.
Als ik de tekst goed begrijp is het een Yamo met een puntmuts of een kruising tussen een Mei Tai & een Yamo met een puntmuts?
Ik dacht al dat is al mijlpaal nummer 2 binnen een paar dagen met onze mannenquote:Op woensdag 4 april 2012 15:35 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Dat was ik vanaf PRs computer
Voor de verdere details moet je experts hier hebben
quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:24 schreef Tinuviel het volgende:
Bedankt PhysicsRules.
Als ik de tekst goed begrijp is het een Yamo met een puntmuts of een kruising tussen een Mei Tai & een Yamo met een puntmuts?
quote:De Wompat is eigenlijk een draagzak, gemaakt van draagdoekenstof. De heupband sluit je met een clip, en de schouderbanden zijn vergelijkbaar met die van een rugzak. Je verstelt ze met gespen. Ook de Wompat heeft dat schattige kaboutermutsje.
Ah, fijn!quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:20 schreef nytar het volgende:
calin bleu is binnen Freecell! Postbode heeft wat kracht moeten zetten, maar hij ging er door
Waarom dan?quote:Op donderdag 5 april 2012 09:26 schreef freecell het volgende:
Tara vond het suf dat ik hem wegdeed, maar zelfs in Zuid Frankrijk pakte ik een ander, terwijl het daar flink heet was![]()
ff in de herhalingquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:30 schreef simmu het volgende:
even een snelle vraag voor een vriendin, vanaf hou oud kon een meitai ook alweer? is 3.5 maanden en nekstabieliteit genoeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |