Als je dacht dat het de moeder ging worden van je kinderen, en je haar echt zag als iets wat bij jou hoorde, dan kan je echt wanhopig worden, als je dit overkomt..quote:
Als TS echt de boel niet zit bekluiten in dit topic vraag ik me eigenlijk af of het niet gewoon een grap van haar was die nu uit de hand is gelopen.quote:Op zondag 1 april 2012 22:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah.. Kvind het best lelijk dit... Kzou em ook kut voelen zou ik zoiets lomps doen.
Maar het is haar schuld niet dat jij wanhopig bent eigenlijk.quote:Op zondag 1 april 2012 22:30 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Als je dacht dat het de moeder ging worden van je kinderen, en je haar echt zag als iets wat bij jou hoorde, dan kan je echt wanhopig worden, als je dit overkomt..
Hoezo niet? TS gaat toch niet naar die gangbang? Dat is haar eigen schuld dat ze dat doetquote:Op zondag 1 april 2012 22:31 schreef muhahaha het volgende:
Ze mag dan geen tact hebben, om de schuld bij haar neer te leggen is natuurlijk wel erg vreemd...
TS is wel uitgenodigtquote:Op zondag 1 april 2012 22:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoezo niet? TS gaat toch niet naar die gangbang? Dat is haar eigen schuld dat ze dat doet
En dit is nog serieus waar ook, ook al was het waarschijnlijk een grap, ''jij mag de zesde wel zijn''.quote:
maar dit is dus waarom ik zo kwaad op haar ben..quote:Op zondag 1 april 2012 22:42 schreef muhahaha het volgende:
Als je besneden bent dan kun je met je eikel het zaad van je voorgangers weg *schrapen* zodat je eigen zaad meer kans maakt om bij het eitje te komen.
Hoelang is zo lang? Paar jaar? Paar maanden? Paar weken?quote:Op zondag 1 april 2012 22:40 schreef Gulmez het volgende:
Zoiets zeggen tegen iemand, waarmee je ZO LANG ! iets gehad mee hebt...
quote:Op zondag 1 april 2012 23:32 schreef BlueMage het volgende:
Na de bangalijstjes hebben we nu de gangbanglijstjes?
Of ze nou 100 lullen in 2 weken heeft of 2 jaar, wat is het verschil?quote:Op zondag 1 april 2012 23:41 schreef OudeBok het volgende:
Ik zal eerlijk zijn, wat een bazenactie xd.
Iedereen zegt wel dat 'ie een eikel is, maar het is niet alsof een meisje van net 18 al zo helder is helemaal te weten of ze het wel echt wil... De manier waarop is wellicht hard, maar 't is wel een goeie om haar eventjes met d'r kop down to earth te brengen vind ik. Ik weet niet hoor, maar als ik weet van een meisje dat ze mee heeft gedaan aan gangbangs en zo dan hoef ik d'r meteen al niet meer. Zelfde zou ik ook terecht vinden als ik er mee aan zou doen en meisjes mij niet meer willen.
Als je als vrouw met meer dan 100 mannen naar bed gaat doe je iets goed fout imoquote:Op zondag 1 april 2012 23:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Of ze nou 100 lullen in 2 weken heeft of 2 jaar, wat is het verschil?
Gezien je "xd" ben je wat? 12?quote:Op zondag 1 april 2012 23:45 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Als je als vrouw met meer dan 100 mannen naar bed gaat doe je iets goed fout imo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |