Plaats het of plaats het niet, weghalen hebben we niks aan. Zeg wat je te zeggen hebt en kap met dat gekloon.quote:
Geen berouw voelen is één (van de vele) kenmerken van een psychopaat...quote:Op maandag 2 april 2012 23:40 schreef Staal het volgende:
Voordat dit topic vol is wil ik toch nog even kwijt dat ik het opvallend vind hoe weinig compassie TS toont.
Het is ja, ik heb spijt maar.... ik ben zo goed geweest voor haar en zij doet rare dingen die jullie ook niet zouden accepteren en verder alleen maar een heleboel ik.
En ik begrijp best dat iemand een verkeerde beslissing kan maken uit emotie. Dat iemand een verkeerde e-mail verstuurd heeft in een opwelling. Dat kan heus wel gebeuren in emotie en dan komt vrijwel na verzenden meteen de bezinning. En ik schamper niks af w.b.t. de keuzes die de exvriendin van TS op wel erg jonge leeftijd maakt. (Als het allemaal waar is en niet het zoveelste gelul van TS.)
Maar het was niet 1 bericht. Nee, het was heel grondig bericht na bericht naar verschillende mensen in haar hele omgeving. Zelfs haar school werd haar niet bespaard.
Nergens heb ik van TS gelezen dat hij zich inleeft in wat zij eventueel moet doormaken.
Alleen maar ik heb spijt en ik had tranen en ja maar zij dit en dat. Nergens compassie. Nergens inleven na die actie.
Inderdaad, hij heeft alleen maar zelfmedelijden; zijn reputatie, zijn familie ; hoe denk je dat je ex zich voelt?quote:Op maandag 2 april 2012 23:42 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Geen berouw voelen is één (van de vele) kenmerken van een psychopaat...
Niet zo lekker als ze zich gevoeld zou hebben als ze in alle anonimiteit omringd was geweest door een flink aantal monstercocks om de exemplaren die haar 3 openingen op dat moment al zouden hebben gevuld op den duur te vervangen.quote:Op maandag 2 april 2012 23:44 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Inderdaad, hij heeft alleen maar zelfmedelijden; zijn reputatie, zijn familie ; hoe denk je dat je ex zich voelt?
Ik ben geen arts en hou me verre van diagnosticeren maar vraag me gewoon iets af, relmarieke.quote:Op maandag 2 april 2012 23:42 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Geen berouw voelen is één (van de vele) kenmerken van een psychopaat...
Relmarieke?quote:Op maandag 2 april 2012 23:48 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik ben geen arts en hou me verre van diagnosticeren maar vraag me gewoon iets af, relmarieke..
quote:Op maandag 2 april 2012 23:50 schreef NotYou het volgende:
Ik ben dokter Henk en mij klinkt dit toch wel als bloedarmoede in de oren; daarvan is geen berouw voelen namelijk ook een kenmerk.
Ja, dat ontbrak omdat ik dat helemaal niet denk of suggereer.quote:Op maandag 2 april 2012 23:55 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Relmarieke?Ik schreef gewoon de conclusie die zich vormde in mijn hoofd maar ontbrak op het einde van je epistel...
Pics or it didn't happen.quote:Op maandag 2 april 2012 23:59 schreef EL_Presidente het volgende:
ik ken TS persoonlijk, hij is mijn buurjongen.. die gast lult uit zijn nek, loopt hier te trollen, heeft een puistenkop, en nog nooit een kutje van dichtbij gezien, hooguit in een peepshow met een glazen wand er tussen..
wat denk je.. dat ik samen met hem in 1 cabine ga zitten..quote:
*grijns*quote:Op dinsdag 3 april 2012 00:02 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
wat denk je.. dat ik samen met hem in 1 cabine ga zitten..misschien dat de peepshowhoer foto's van hem heeft gemaakt..
![]()
Trollolol.quote:Op dinsdag 3 april 2012 00:18 schreef PKRChamp het volgende:
Een beetje vreemde redenatie van Staal. Dus jij vind dat dat meisje compleet normaal gedrag vertoond om na een week al plannen te zitten maken voor een gangbang? En dat verteld ze gewoon nog even tegen haar matties. Ik snap sowieso niet dat TS enige vorm van spijt van zijn acties heeft, noem mij maar een psycho maar fucken met iemand zijn hart is veel zieker dan een mailtje waar nota bene niets anders dan de waarheid in staat.
Jij vind gewoon serieus dat je na een week al gewoon met andere mensen moet kunnen klooien na een serieuze relatie? En niet zomaar klooien gewoon even een gangbang en dan word TS nog plagerig verteld dat hij nummer zes mag zijn.quote:
Hier is een tentje. Probeer het nog eens.quote:Op dinsdag 3 april 2012 00:31 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Jij vind gewoon serieus dat je na een week al gewoon met andere mensen moet kunnen klooien na een serieuze relatie? En niet zomaar klooien gewoon even een gangbang en dan word TS nog plagerig verteld dat hij nummer zes mag zijn.![]()
Sorry dat ik het zeg maar ik vind dat alles behalve normaal en TS heeft wel een kutstreek uitgehaald maar ik kan een glimlach toch echt niet onderdrukken.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 00:36 schreef Staal het volgende:
[..]
Hier is een tentje. Probeer het nog eens.
[ afbeelding ]
Gezien de datum van het posten zat ik ook te twijfelen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 00:43 schreef yvonne het volgende:
Waarom gaat iedereen ervan uit dat dat waar is van die gangbangOmdat TS dat zegt?
quote:Op dinsdag 3 april 2012 00:43 schreef yvonne het volgende:
Waarom gaat iedereen ervan uit dat dat waar is van die gangbangOmdat TS dat zegt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |