Hoeren neuken volgens z'n andere topic. Wanneer ga je die hoer neuken?quote:Op maandag 2 april 2012 21:20 schreef plopkweker het volgende:
Gulmez, wat voor hobbies heb je behalve fok? niet raar bedoelt.
quote:Op maandag 2 april 2012 21:30 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Hoeren neuken volgens z'n andere topic. Wanneer ga je die hoer neuken?
Epicquote:Op maandag 2 april 2012 21:30 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Hoeren neuken volgens z'n andere topic. Wanneer ga je die hoer neuken?
TS, heeft ze al een huurmoordenaar op je afgestuurd?quote:
Waarschijnlijk TS in een tangaslip.....quote:Op maandag 2 april 2012 21:58 schreef Gulmez het volgende:
Het enigste wat ik kan bedenken dat ze iets stuurt om ''terug te pesten'' bij mijn ouderlijk huis, waar ze het adres van heeft, alleen dat zie ik nog niet echt snel gebeuren..
Alleen mijn familie wil je niet boos hebben echt niet, dus daar vrees ik niet echt voor, alleen bij m'n vriendengroep kan ik me niet meer vertonen..
Wat ook terecht is, en dat accepteer ik natuurlijk ook gewoon
Waarom ben je er steeds zo zeker van dat dit voor jou verder geen consequenties zal hebben?quote:Op maandag 2 april 2012 21:58 schreef Gulmez het volgende:
Het enigste wat ik kan bedenken dat ze iets stuurt om ''terug te pesten'' bij mijn ouderlijk huis, waar ze het adres van heeft, alleen dat zie ik nog niet echt snel gebeuren..
Alleen mijn familie wil je niet boos hebben echt niet, dus daar vrees ik niet echt voor, alleen bij m'n vriendengroep kan ik me niet meer vertonen..
Op zich zou het natuurlijk wel terecht zijn.quote:Op maandag 2 april 2012 21:58 schreef Gulmez het volgende:
Krijg een beetje de indruk dat je hier alleen maar goedkeuring zocht voor jouw sensationele actie.quote:Op maandag 2 april 2012 22:24 schreef Gulmez het volgende:
En ook al komen die, dan nog ga ik ze niet hier melden, aangezien het voor jullie alleen sensatie is.
Zeg, hoeveel kloons ga jij nog maken?quote:Op maandag 2 april 2012 21:41 schreef langeHans38 het volgende:
Ik zou me niet meer veilig voelen op straat als ik jou was
ivm repressailes.
Want je hebt een klotestreek geleverd wat niet door de beugel kan
En als je mijn zoon was had ik een mooie tak voor je uitgezocht
Haal es niet telkens je posts weg?quote:Op maandag 2 april 2012 22:38 schreef terminator53 het volgende:
geen sensatie maar wraak en natuurlijk meld je die niet....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |