Heet ze Meloewa ?quote:Op maandag 2 april 2012 19:48 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Voor de honderdste keer, het was een 100% Nederlands meisje uit Brabant.
Klopt, het is toch ook zo, je eigen partner heeft gemiddeld 7 gehad, en die weer 7, dus gemiddeld neuk je per keer met iets van 49 mensen?quote:Op maandag 2 april 2012 20:09 schreef de_boswachter het volgende:
Stel je eens voor TS: Je ex die zich NU door 5 van die negeruitsmijters laat dekken
Genieten he. En daarmee heb jij in één nest gelegen.
TS heeft indirect gesabelt met een neger.
Wat een onzinquote:Op maandag 2 april 2012 20:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Klopt, het is toch ook zo, je eigen partner heeft gemiddeld 7 gehad, en die weer 7, dus gemiddeld neuk je per keer met iets van 49 mensen?
*meent ooit eens iets gelezen te hebben hierover*
quote:Op maandag 2 april 2012 20:36 schreef Schenkstroop het volgende:
Hoe oud is zo'n meisje dat al serieel geragd wilt worden?
Ik zou als vader best willen weten wat voor monster ik op de wereld heb gezet hoor.quote:Op maandag 2 april 2012 20:36 schreef terminator53 het volgende:
straks geloof je je eigen leugens nog.
jij hebt haar gewoon een hak gezet een rot streek geleverd.
dat jij jezelf nog in de spiegel durft aan te kijken.
kan je nog wel veilig over straat lopen i.v.m haar familie.ex, of vrienden?
nounounou "áááaaaaal mn exen.."quote:Op maandag 2 april 2012 20:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb gewoon sex met mn vriend hoor, niet met al zijn exen.
Waarom ben ik de slet als jij de exen hebt?quote:Op maandag 2 april 2012 20:46 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
nounounou "áááaaaaal mn exen.."
slet!
oh ik lees vekreerd niet geslapen vannacht sorryquote:Op maandag 2 april 2012 20:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom ben ik de slet als jij de exen hebt?
Kon vannacht niet slapen van dit topic meer om eerlijk te zijn..quote:Op maandag 2 april 2012 20:49 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
oh ik lees vekreerd niet geslapen vannacht sorry
Wow, dat is nostalgie zo'n oud nummerquote:Op maandag 2 april 2012 21:00 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ja jongen, de volgende keer als je dit nummer hoort:
Zing je waarschijnlijk niet zo vrolijk meer mee met je "homies"
hahahahaa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |