Hoe kun je dit nou zeggen? Stok was gewoon een prima user, leuk ook in de late uurtjes etc. Ik mis 'm wel degelijk.quote:
neequote:
In de sc waar ik vandaan kom was hij de rebel en onrust stoker. Puur op de man aanvallen en nooit gefundeerd een rede voor een aanval geven. All1 maar stoken daar is hij goed in.quote:Op zondag 1 april 2012 22:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
in deze sc was het een gangmaker en iemand waar je goed mee en om kan lachen
Zie mn reactie hier boven.quote:Op zondag 1 april 2012 22:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe kun je dit nou zeggen? Stok was gewoon een prima user, leuk ook in de late uurtjes etc. Ik mis 'm wel degelijk.
Ik gun het weinig mensen maar eehm....quote:Op zondag 1 april 2012 23:01 schreef Caland het volgende:
[..]
nee joh, van de trap gekankerd. Hartstikke dood.
quote:Op zondag 1 april 2012 23:01 schreef Caland het volgende:
[..]
nee joh, van de trap gekankerd. Hartstikke dood.
Van een wachttoren gevallen in Auswitzquote:
Jij volgt t radio topic!quote:Op zondag 1 april 2012 23:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
![]()
Gestikt in een bierdop-rel!!!!!!!!!!!!!!!
Ah, mooi.quote:Op zondag 1 april 2012 23:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Van een wachttoren gevallen in Auswitz
Ik respecteer veel mensen hier. Zeg maar iedereen. Maar hij heeft het gepresteerd dat ik zelfs denk dat hij mag oprotten en dat zeg ik niet snel.quote:Op zondag 1 april 2012 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Hij heeft wel een coole verzamelhobby al snap ik de precieze gedachte erachter nog steeds niet.
Wie de fuck ben jij dan, zijn kloon?quote:Op zondag 1 april 2012 23:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik respecteer veel mensen hier. Zeg maar iedereen. Maar hij heeft het gepresteerd dat ik zelfs denk dat hij mag oprotten en dat zeg ik niet snel.
FUCK nee wat een mongolen zijn dat man. TERECHT dat Stokstaart alles en iedereen daar kapot disste.quote:
quote:Op zondag 1 april 2012 23:06 schreef stevenmac26 het volgende:
Stokstaart is net als kanker, je leert ermee leven of je nou wil of niet
wacht watquote:Op zondag 1 april 2012 23:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
FUCK nee wat een mongolen zijn dat man. TERECHT dat Stokstaart alles en iedereen daar kapot disste.
Nee, CALAND en Happel wezen me erop in het FEIJENOORDtopic. Heb zittn janken Van de lach om Stokstaart die iedereen kapot liet flippen
In het FEIJENOORDtopic zou men niet zo hypocriet reageren als ze iemand keihard gedisst hebben maandenlang, maar gewoon reageren met "mooi" als iemand dood was die we hekelden.
I know I would bij Guidetti (==Dirk-kuijt).
Happel bij RITMO.
Kapiteintje bij de_kromme.
Etc.
ik heb een voorgevoel. Die kloppen 99 van de 100 keer.quote:Op zondag 1 april 2012 23:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wacht wat
Guidetti is Dirk-kuijt??
Ik vroeg mij al af waar die kutmongool nou was
Probeer je me bewust te beledigen of denk je werkelijk dat ik te vergelijken ben met die kut kneus?quote:
het zou wel zomaar eens kunnen kloppen hoorquote:Op zondag 1 april 2012 23:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
ik heb een voorgevoel. Die kloppen 99 van de 100 keer.
Ik heb de_kromme vandaag nog niet langs zien komen. Hoop doet leven...of in dit geval juist niet.quote:Op zondag 1 april 2012 23:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
FUCK nee wat een mongolen zijn dat man. TERECHT dat Stokstaart alles en iedereen daar kapot disste.
Nee, CALAND en Happel wezen me erop in het FEIJENOORDtopic. Heb zittn janken Van de lach om Stokstaart die iedereen kapot liet flippen
In het FEIJENOORDtopic zou men niet zo hypocriet reageren als ze iemand keihard gedisst hebben maandenlang, maar gewoon reageren met "mooi" als iemand dood was die we hekelden.
Happel bij RITMO.
Etc.
Zegt genoeg dat een kwaliteits poster als jij zo iets zegt.quote:Op zondag 1 april 2012 23:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Happel bij RITMO.
Etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |