Weet ik veel, dattie op zijn reet zou vallen ofzo, of tegen de muur naar achteren, maar niet ditquote:Op zondag 1 april 2012 20:22 schreef SomePerson het volgende:
Gast, wat denk jij dan dat er zou gebeuren?
In ieder geval veel meer persoonlijke interactie dan jij ooit met jouw "biologische opvoeders" zal krijgen.quote:Op zondag 1 april 2012 20:23 schreef HiddenResponse het volgende:
Je ouders noemen je "kankerjong" ? tokkie familie
We wonen in Den Haag ja, maar ze heet geen barbie.quote:Op zondag 1 april 2012 20:24 schreef mrazura het volgende:
Fijne moeder heb jij. Heet ze toevallig barbie en woont ze in duh haag?
Of hij valt naar voren...quote:Op zondag 1 april 2012 20:23 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Weet ik veel, dattie op zijn reet zou vallen ofzo, of tegen de muur naar achteren, maar niet dit
Normaal gaan we allemaal leuk met elkaar om, maar dit vond ze niet zo leukquote:Op zondag 1 april 2012 20:23 schreef HiddenResponse het volgende:
quote:
quote:Op zondag 1 april 2012 20:23 schreef HiddenResponse het volgende:
van dat boven mijquote:
Ja en nee...quote:
Zo slim ben ik nietquote:Op zondag 1 april 2012 20:24 schreef CantFazeMe het volgende:
Dat weet je toch bij voorbaat al dat zoiets nooit goed kan aflopen?
whaha, waarom ja en waarom nee?quote:
Ah jij voelt je dus aangesproken.quote:Op zondag 1 april 2012 20:24 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
In ieder geval veel meer persoonlijke interactie dan jij ooit met jouw "biologische opvoeders" zal krijgen.
Ja: Dat het zo uit de hand gelopen is.quote:
Het is toch logisch dat zulke woorden zich voordoen wanneer die vent zowat dood gaat.quote:Op zondag 1 april 2012 20:29 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Ah jij voelt je dus aangesproken.
Ik heb gebeld of ik kon komen, werd er gereageerd met "NEE WACHT MAAR THUIS DAN PRAATTEN WE WEL MET JE" en toen opgehangenquote:Op zondag 1 april 2012 20:30 schreef trekeennummertje het volgende:
TS, zou je niet eens mee naar het ziekenhuis gaan nu? Die ouwe een beetje je excuses aanbieden.
Wat je ook kan doen is hem nog een 1 april grap uithalen met een zo'n elektrisch taser dingetje.
Excuses aanbieden -> hand erop. en dan kan je klacht 3 alsnog in vervulling laten gaan.
Wutquote:
Ik zie het eerder als een gebrek aan woordenschat.quote:Op zondag 1 april 2012 20:31 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Het is toch logisch dat zulke woorden zich voordoen wanneer die vent zowat dood gaat.
Beetje van allebei.quote:Op zondag 1 april 2012 20:36 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Ik zie het eerder als een gebrek aan woordenschat.
Dat topique heb ik gemist, link?quote:Op zondag 1 april 2012 20:35 schreef DrDentz het volgende:
Als het echt gebeurd is is het wel een beetje een vreemde en roekeloze grap. Maar goed, de meeste verhalen zijn toch nep, zoals die kerel die Jordy van Loon op bezoek had.
Hij zegt: poging tot moord, aangezien dit niet bestaat zal hij wel poging tot doodslag bedoelen. Maar strafrechtelijk wordt jouw uit de hand gelopen grap, mishandeling genoemd.quote:
Jordy van loon?quote:
Eerder een ongeluk lijkt mij.quote:Op zondag 1 april 2012 20:41 schreef Compliment het volgende:
[..]
Hij zegt: poging tot moord, aangezien dit niet bestaat zal hij wel poging tot doodslag bedoelen. Maar strafrechtelijk is wordt jouw uit de hand gelopen grap, mishandeling genoemd.
Lijkt me sterk wss eerder onachtzaamheid van zijn daad.quote:Op zondag 1 april 2012 20:41 schreef Compliment het volgende:
[..]
Hij zegt: poging tot moord, aangezien dit niet bestaat zal hij wel poging tot doodslag bedoelen. Maar strafrechtelijk wordt jouw uit de hand gelopen grap, mishandeling genoemd.
Onachtzaamheid is geen criterium, feit is dat TS' stiefvader in het ziekenhuis ligt door zijn toedoen.quote:Op zondag 1 april 2012 20:43 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Lijkt me sterk wss eerder onachtzaamheid van zijn daad.
Wat een onzinquote:Op zondag 1 april 2012 20:43 schreef Compliment het volgende:
[..]
Ja, maar strafrechtelijk is dit mishandeling.
quote:Op zondag 1 april 2012 20:30 schreef trekeennummertje het volgende:
TS, zou je niet eens mee naar het ziekenhuis gaan nu? Die ouwe een beetje je excuses aanbieden.
Wat je ook kan doen is hem nog een 1 april grap uithalen met een zo'n elektrisch taser dingetje.
Excuses aanbieden -> hand erop. en dan kan je klacht 3 alsnog in vervulling laten gaan.
Ik denk niet dat klacht 3 nog in vervulling komt...quote:
Ja,quote:Op zondag 1 april 2012 20:47 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Wat een onzin
Hij pleurt op zen bek door een grap zonder dat ik dat bedoelde en ik mag ervoor worden veroordeelt?
Twas zo'n schoonmaak spray ding dat je op wonden spuit.quote:Op zondag 1 april 2012 20:50 schreef Pizza_Boom het volgende:
Wonden afdekken met een spray en dan naar het ziekenhuisEPIC FAIL.
Daar geloof ik helemaal niks van. Het zou mishandeling zijn als TS hem bewust iets had aangedaan. Als je alleen wat bekertjes op de trap zet en iemand valt eroverheen is dat geen mishandeling. Met die logica is het ook mishandeling als je iets laat slingeren en iemand daarover struikelt.quote:
Dit, we leven toch niet in de VS dat we iedereen voor alles kunnen aanklagen?quote:Op zondag 1 april 2012 20:53 schreef Piye het volgende:
[..]
Daar geloof ik helemaal niks van. Het zou mishandeling zijn als TS hem bewust iets had aangedaan. Als je alleen wat bekertjes op de trap zet en iemand valt eroverheen is dat geen mishandeling. Met die logica is het ook mishandeling als je iets laat slingeren en iemand daarover struikelt.
Hoe leg je aan die rechter uit waarom er bekertjes op de trap staan.quote:Op zondag 1 april 2012 20:53 schreef Piye het volgende:
[..]
Daar geloof ik helemaal niks van. Het zou mishandeling zijn als TS hem bewust iets had aangedaan. Als je alleen wat bekertjes op de trap zet en iemand valt eroverheen is dat geen
mishandeling. Met die logica is het ook mishandeling als je iets laat slingeren en iemand daarover struikelt.
1 april garp.quote:Op zondag 1 april 2012 20:55 schreef Compliment het volgende:
[..]
Hoe leg je aan die rechter uit waarom er bekertjes op de trap staan.
Ik wou toch niet dat hij in het ziekenhuis belandde?quote:
Oja.quote:Op zondag 1 april 2012 20:58 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Ik wou toch niet dat hij in het ziekenhuis belandde?
Alleen dat hij misschien het zag en zou zeggen van "POTVERDIKKIE WAT IS DIT NOU?".
quote:Op zondag 1 april 2012 20:23 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Weet ik veel, dattie op zijn reet zou vallen ofzo, of tegen de muur naar achteren, maar niet dit
Dat kan wel zo zijn, maar jij creërt een gevaarlijke situatie waardoor hij in het ziekenhuis belandt.quote:Op zondag 1 april 2012 20:58 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Ik wou toch niet dat hij in het ziekenhuis belandde?
Alleen dat hij misschien het zag en zou zeggen van "POTVERDIKKIE WAT IS DIT NOU?".
"Nou rechter het leek me wel grappig dat hij zo al die bekertjes op de trap zag staan en dan de trap niet op kon."quote:Op zondag 1 april 2012 20:55 schreef Compliment het volgende:
[..]
Hoe leg je aan die rechter uit waarom er bekertjes op de trap staan.
Dat is heel wat anders dan rondslingerende voorwerpen.
Tokkie moeder.quote:
Was het maar verzonnenquote:
Er vloog water in het rond, maar geen kutten.quote:
Dat doe je niet met spray, das voor als je niet naar het ziekenhuis gaat.quote:Op zondag 1 april 2012 20:52 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Twas zo'n schoonmaak spray ding dat je op wonden spuit.
Je moet toch die wond schoonmaken?
Was niet mijn beslissing. Er werd tegen me gegild met TYFUSLIJER PAK DAT DING.quote:Op zondag 1 april 2012 21:03 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Dat doe je niet met spray, das voor als je niet naar het ziekenhuis gaat.
Waar, maar dit was niet mijn bedoeling, dus ik denk niet dat ze me daarvoor kunnen aanklagen.quote:Op zondag 1 april 2012 21:00 schreef Piye het volgende:
[..]
"Nou rechter het leek me wel grappig dat hij zo al die bekertjes op de trap zag staan en dan de trap niet op kon."
Slechte grappen zijn nog steeds niet strafbaar.
Als jij je auto midden op de a2 parkeert, ga je ook niet vrijuit als je aan komt met: " Ja die kettingbotsing was niet de bedoeling."quote:Op zondag 1 april 2012 21:08 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Waar, maar dit was niet mijn bedoeling, dus ik denk niet dat ze me daarvoor kunnen aanklagen.
Ja alleen is je auto midden op de a2 parkeren op zich al strafbaar en de trap vol bekertjes zetten niet.quote:Op zondag 1 april 2012 21:16 schreef Compliment het volgende:
[..]
Als jij je auto midden op de a2 parkeert, ga je ook niet vrijuit als je aan komt met: " Ja die kettingbotsing was niet de bedoeling."
Ik bedoel dat TS een situatie creërt waarvan hij van tevoren weet dat dit gevaarlijk is.quote:Op zondag 1 april 2012 21:18 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja alleen is je auto midden op de a2 parkeren op zich al strafbaar en de trap vol bekertjes zetten niet.
De situatie op zich is niet echt gevaarlijk te noemen vind ik. Als TS zijn stiefvader blind is wordt het een ander verhaal.quote:Op zondag 1 april 2012 21:20 schreef Compliment het volgende:
[..]
Ik bedoel dat TS een situatie creërt waarvan hij van tevoren weet dat dit gevaarlijk is.
Ja, had iemand de trap van z'n ouders niet vol gezet met bekertjes water toen die ouders terug zouden komen van vakantie?quote:
Was mijn grap ook op gebaseerd.quote:Op zondag 1 april 2012 21:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, had iemand de trap van z'n ouders niet vol gezet met bekertjes water toen die ouders terug zouden komen van vakantie?
Was een leuk topic
Dit. Je kijkt altijd eerst van te voren voordat je een trap afgaat.quote:Op zondag 1 april 2012 21:23 schreef Piye het volgende:
[..]
De situatie op zich is niet echt gevaarlijk te noemen vind ik. Als TS zijn stiefvader blind is wordt het een ander verhaal.
De grap werkt beter als men de trap op moet, je ziet wat er van komt als je verhaal waar is.quote:Op zondag 1 april 2012 21:26 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Was mijn grap ook op gebaseerd.
Hij kwam ineens in me op.
Daar dacht ik later pas ook aan...quote:Op zondag 1 april 2012 21:28 schreef Pharkus het volgende:
[..]
De grap werkt beter als men de trap op moet, je ziet wat er van komt als je verhaal waar is.
Nou nee, in je eigen huis loop je met je slaapdronken kop 's morgens gewoon de trap af, je weet immers waar hij zit.quote:Op zondag 1 april 2012 21:26 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Dit. Je kijkt altijd eerst van te voren voordat je een trap afgaat.
Want het risico nemen om te vallen is zo veel beter.quote:Op zondag 1 april 2012 21:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou nee, in je eigen huis loop je met je slaapdronken kop 's morgens gewoon de trap af, je weet immers waar hij zit.
Het is geen bewust risico nemen, als je al 20 jaar dezelfde trap op en af loopt waar nooit iets op ligt dan verwacht je niet dat iemand er ineens wel iets oplegt.quote:Op zondag 1 april 2012 21:32 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Want het risico nemen om te vallen is zo veel beter.
Nooit gebeurd dit.quote:Op zondag 1 april 2012 20:21 schreef BlazingV2 het volgende:
Gegroet en hallo.
Vandaag dacht TS (Ja, dit verraste mij ook!) zo van: "laat ik maar eens een 1 April grap uithalen!".
Na lang denken kwam TS op een grap!
TS zal de hele trap vol zetten met plastic bekertjes gevuld met water!![]()
Nu was de stiefvader van TS thuis, en hij lag the slapen, dus TS ging de grap met hem uithalen.
De moeder van TS was ook boven, de zolder aan het schoonmaken of watdanook en had dus geen last van haar.
Nu, naar een half uur zwoegen, was de grap voltooid. En toen werd de stiefvader van TS wakker (Moeder liet iets vallen) en kleedde zich aan. Nadat hij klaar was met aankleden was Moeder ook klaar. Ze kwamen dus tegelijk naar beneden.
Dit volgde:
TS: "HEE, KOMEN JULLIE IS NAAR BENEDEN!!!"
Moeder+Stiefvader: "Oké, wat is er dan?"
Toen ging de stiefvader van TS op de trap staan, en zag de bekertjes niet.
Nu ging het pas echt mis.
Hij viel naar achteren, glee en pleurde met zijn kop tegen een tree van de trap en haalde zijn halve kop open. Dat ging natuurlijk erg bloedden. Een paar bekertjes vlogen, en dus werd zijn hele pak (en zijn hoofd) doorweekt. Terwijl hij naar beneden glee draaide hij om, en kwam dus hard op zijn neus terecht.![]()
Afijn: Stiefvader niet meer bij bewustzijn, grote wond op zijn achterhoofd die open lag, gebroken neus en een (lichte?) hersenschudding.![]()
Moeder natuurlijk hysterisch, zo van "GODVERDOMME KANKERKIND WAT FLIK JE ONS NOU KIJK DAN BLABLABLA".
Toen moest ik haar helpen hem in de auto te krijgen (natuurlijk eerst de wonden bedekt en met zo'n spray schoongemaakt) en moest ik thuisblijven om het water op te ruimen.![]()
Toen ging ze zelf achter het stuur en belde, tijdens het rijden () het ziekenhuis op.
Klacht 1: Stiefvader in het ziekenhuis door uit de hand gelopen 1 april grap.![]()
Klacht 2: Dit ga ik nog een maand horen met daarachter "Kankerjong".![]()
Klacht 3: Nogeneens "1 april kikker in je bil die er niet meer uit wil!" kunnen roepen.
so_surreal_baby toch? was wel een pareltje dat topic.quote:Op zondag 1 april 2012 22:40 schreef vosss het volgende:
Wie was die ene user ook alweer die telkens van dergelijke fratsen uithaalde als zn ouders terug kwamen van vakantie? Onder andere ook met bekertjes water en een kamer ramvol met ballonnen,
So Surreal Babyquote:Op zondag 1 april 2012 22:40 schreef vosss het volgende:
Wie was die ene user ook alweer die telkens van dergelijke fratsen uithaalde als zn ouders terug kwamen van vakantie? Onder andere ook met bekertjes water en een kamer ramvol met ballonnen,
Is toch niet nodig! Hij heeft een topic op FOK! geopend! Veel beter natuurlijkquote:Op zondag 1 april 2012 20:30 schreef trekeennummertje het volgende:
klopt, maar hij is verwijderd, die topiquequote:Op zondag 1 april 2012 22:42 schreef luckass het volgende:
[..]
so_surreal_baby toch? was wel een pareltje dat topic.
Zondequote:Op zondag 1 april 2012 22:43 schreef Amoeba het volgende:
[..]
klopt, maar hij is verwijderd, die topique
Met die ballonnen ook.quote:Op zondag 1 april 2012 21:26 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Was mijn grap ook op gebaseerd.
Hij kwam ineens in me op.
quote:Op zondag 1 april 2012 20:23 schreef HiddenResponse het volgende:
sowieso lijken zulke acties vooraf altijd supergeinig, maar helaas loopt het altijd nooit zo goed af.quote:
quote:Op zondag 1 april 2012 20:21 schreef BlazingV2 het volgende:
Moeder natuurlijk hysterisch, zo van "GODVERDOMME KANKERKIND WAT FLIK JE ONS NOU KIJK DAN BLABLABLA".
Met die helden topics van jouw zitten genoeg van die grapjes tussenquote:Op zondag 1 april 2012 23:58 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
sowieso lijken zulke acties vooraf altijd supergeinig, maar helaas loopt het altijd nooit zo goed af.
dat zijn de beste grapjes, denken dat je een goede maakt maar het ondertussen volledig verprutst.
ben iko ok een ster in.
Lekker alles laten mislukken, heuhh.
Dankuquote:
Zeg laat dat eens.quote:
Was dat maar zo.quote:Op maandag 2 april 2012 17:27 schreef Wessell het volgende:
[..]
Nee maar dit topic is zo fake als wat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |