Weet ik veel, dattie op zijn reet zou vallen ofzo, of tegen de muur naar achteren, maar niet ditquote:Op zondag 1 april 2012 20:22 schreef SomePerson het volgende:
Gast, wat denk jij dan dat er zou gebeuren?
In ieder geval veel meer persoonlijke interactie dan jij ooit met jouw "biologische opvoeders" zal krijgen.quote:Op zondag 1 april 2012 20:23 schreef HiddenResponse het volgende:
Je ouders noemen je "kankerjong" ? tokkie familie
We wonen in Den Haag ja, maar ze heet geen barbie.quote:Op zondag 1 april 2012 20:24 schreef mrazura het volgende:
Fijne moeder heb jij. Heet ze toevallig barbie en woont ze in duh haag?
Of hij valt naar voren...quote:Op zondag 1 april 2012 20:23 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Weet ik veel, dattie op zijn reet zou vallen ofzo, of tegen de muur naar achteren, maar niet dit
Normaal gaan we allemaal leuk met elkaar om, maar dit vond ze niet zo leukquote:Op zondag 1 april 2012 20:23 schreef HiddenResponse het volgende:
quote:
quote:Op zondag 1 april 2012 20:23 schreef HiddenResponse het volgende:
van dat boven mijquote:
Ja en nee...quote:
Zo slim ben ik nietquote:Op zondag 1 april 2012 20:24 schreef CantFazeMe het volgende:
Dat weet je toch bij voorbaat al dat zoiets nooit goed kan aflopen?
whaha, waarom ja en waarom nee?quote:
Ah jij voelt je dus aangesproken.quote:Op zondag 1 april 2012 20:24 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
In ieder geval veel meer persoonlijke interactie dan jij ooit met jouw "biologische opvoeders" zal krijgen.
Ja: Dat het zo uit de hand gelopen is.quote:
Het is toch logisch dat zulke woorden zich voordoen wanneer die vent zowat dood gaat.quote:Op zondag 1 april 2012 20:29 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Ah jij voelt je dus aangesproken.
Ik heb gebeld of ik kon komen, werd er gereageerd met "NEE WACHT MAAR THUIS DAN PRAATTEN WE WEL MET JE" en toen opgehangenquote:Op zondag 1 april 2012 20:30 schreef trekeennummertje het volgende:
TS, zou je niet eens mee naar het ziekenhuis gaan nu? Die ouwe een beetje je excuses aanbieden.
Wat je ook kan doen is hem nog een 1 april grap uithalen met een zo'n elektrisch taser dingetje.
Excuses aanbieden -> hand erop. en dan kan je klacht 3 alsnog in vervulling laten gaan.
Wutquote:
Ik zie het eerder als een gebrek aan woordenschat.quote:Op zondag 1 april 2012 20:31 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Het is toch logisch dat zulke woorden zich voordoen wanneer die vent zowat dood gaat.
Beetje van allebei.quote:Op zondag 1 april 2012 20:36 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Ik zie het eerder als een gebrek aan woordenschat.
Dat topique heb ik gemist, link?quote:Op zondag 1 april 2012 20:35 schreef DrDentz het volgende:
Als het echt gebeurd is is het wel een beetje een vreemde en roekeloze grap. Maar goed, de meeste verhalen zijn toch nep, zoals die kerel die Jordy van Loon op bezoek had.
Hij zegt: poging tot moord, aangezien dit niet bestaat zal hij wel poging tot doodslag bedoelen. Maar strafrechtelijk wordt jouw uit de hand gelopen grap, mishandeling genoemd.quote:
Jordy van loon?quote:
Eerder een ongeluk lijkt mij.quote:Op zondag 1 april 2012 20:41 schreef Compliment het volgende:
[..]
Hij zegt: poging tot moord, aangezien dit niet bestaat zal hij wel poging tot doodslag bedoelen. Maar strafrechtelijk is wordt jouw uit de hand gelopen grap, mishandeling genoemd.
Lijkt me sterk wss eerder onachtzaamheid van zijn daad.quote:Op zondag 1 april 2012 20:41 schreef Compliment het volgende:
[..]
Hij zegt: poging tot moord, aangezien dit niet bestaat zal hij wel poging tot doodslag bedoelen. Maar strafrechtelijk wordt jouw uit de hand gelopen grap, mishandeling genoemd.
Onachtzaamheid is geen criterium, feit is dat TS' stiefvader in het ziekenhuis ligt door zijn toedoen.quote:Op zondag 1 april 2012 20:43 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Lijkt me sterk wss eerder onachtzaamheid van zijn daad.
Wat een onzinquote:Op zondag 1 april 2012 20:43 schreef Compliment het volgende:
[..]
Ja, maar strafrechtelijk is dit mishandeling.
quote:Op zondag 1 april 2012 20:30 schreef trekeennummertje het volgende:
TS, zou je niet eens mee naar het ziekenhuis gaan nu? Die ouwe een beetje je excuses aanbieden.
Wat je ook kan doen is hem nog een 1 april grap uithalen met een zo'n elektrisch taser dingetje.
Excuses aanbieden -> hand erop. en dan kan je klacht 3 alsnog in vervulling laten gaan.
Ik denk niet dat klacht 3 nog in vervulling komt...quote:
Ja,quote:Op zondag 1 april 2012 20:47 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Wat een onzin
Hij pleurt op zen bek door een grap zonder dat ik dat bedoelde en ik mag ervoor worden veroordeelt?
Twas zo'n schoonmaak spray ding dat je op wonden spuit.quote:Op zondag 1 april 2012 20:50 schreef Pizza_Boom het volgende:
Wonden afdekken met een spray en dan naar het ziekenhuisEPIC FAIL.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |