Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
In het echt ben ik dat ookquote:Op zondag 1 april 2012 19:52 schreef StijnDa het volgende:
VDM wat kan jij schijt irritant zijnDoe gewoon een normale FUT TT.
quote:Op zondag 1 april 2012 19:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ze vonden dat ook zekeri n Rotterdam en nu woon je Friesland. xD Xd xd
Nee maar kan het niet helpenquote:
1 april hihahoquote:Op zondag 1 april 2012 19:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb net de MOTM Gerrard voor 170k gekocht, mijn beste deal dit jaar
quote:Op zondag 1 april 2012 19:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nee, het is geen grap. Kijk maar, hij staat er nu op voor 310k BIN.quote:
Gewoon nu..quote:Op zondag 1 april 2012 19:57 schreef poker4lifee het volgende:
Ja die Taiwo's er niet op zetten is nutteloos. Morgen maar met prijsverlaging beginnen.
Open bid?quote:Op zondag 1 april 2012 19:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
luiquote:
Wat zouden de volgende 7 TT's ook alweer zijn?quote:Op zondag 1 april 2012 19:57 schreef poker4lifee het volgende:
Ja die Taiwo's er niet op zetten is nutteloos. Morgen maar met prijsverlaging beginnen.
ik meende het niet hoorquote:Op zondag 1 april 2012 19:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat zouden de volgende 7 TT's ook alweer zijn?
Is nog iemand die ze tot morgen er op heeft staan, is niet fair t.o.v. hem. Weet niet meer wie het isquote:
Mijn best ervoor doenquote:Op zondag 1 april 2012 19:59 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik meende het niet hoorheb wel wat beters te doen.
maar leuk dat je er zo je best voor deed (l)
lucky fuckquote:Op zondag 1 april 2012 19:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zocht naar hem en er stond 1 voor 170k BIN met nog 6 uur te gaan
True. Wat worden de exacte verlagingen met formatie eigenlijk?quote:Op zondag 1 april 2012 19:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is nog iemand die ze tot morgen er op heeft staan, is niet fair t.o.v. hem. Weet niet meer wie het is
Dan zouden de prijzen tussen 19K tot 25K gaan liggen. Nog genoeg winstmarge om het nog leuk te houden, hoop dat er dan iets meer verkocht wordt..quote:Op zondag 1 april 2012 20:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
True. Wat worden de exacte verlagingen met formatie eigenlijk?
5k dalen?
Misschien even in de OP zetten dat er voor elke formatie 5k minder voor gevraagd mag wordenquote:Op zondag 1 april 2012 20:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan zouden de prijzen tussen 19K tot 25K gaan liggen. Nog genoeg winstmarge om het nog leuk te houden, hoop dat er dan iets meer verkocht wordt..
Weet niet hoe ik dat in de OP moet zetten?quote:Op zondag 1 april 2012 20:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Misschien even in de OP zetten dat er voor elke formatie 5k minder voor gevraagd mag worden
Seizoen 1 was echt goedquote:Op zondag 1 april 2012 20:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ga ik maar eens kijken. Heb toch geen zin in Fifa
Is toch niet zo'n koopje?quote:Op zondag 1 april 2012 20:21 schreef Lindgren. het volgende:
Huntelaar 4-2-3-1 voor 28k bin.Heb alleen de coins nu niet.
Heb je niets aan..loopt vanzelf opquote:Op zondag 1 april 2012 20:32 schreef Coenehv het volgende:
Lavezzi MOTM staat op trade pile vanaf 160k bieden, misschien dat iemand er iets aan heeft? Veiling duurt nog een uur en 25 minuten.
Ik heb wel ervaring met custom roms, alleen niet met dat toestel.quote:Op zondag 1 april 2012 20:16 schreef Dudeweiser het volgende:
ANDROID![]()
HTC DESIRE HD
![]()
![]()
Als vdm niet trollt doe ik het welheeft iemand hier trouwens ervaring met customs roms? Wil mn htc'tje eens gaan flashen
Geen ervaring mee, maar ik sta ervoor open om je te helpen, leer ik ook watquote:Op zondag 1 april 2012 20:16 schreef Dudeweiser het volgende:
ANDROID![]()
HTC DESIRE HD
![]()
![]()
Als vdm niet trollt doe ik het welheeft iemand hier trouwens ervaring met customs roms? Wil mn htc'tje eens gaan flashen
Dat is tegenwoordig normaal. ik hoor het al zo vaak op tv dat ik er niet meer van op kijk.quote:Op zondag 1 april 2012 20:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha die meid heb ik al 2 keer kankerlijer horen zeggen
quote:Op zondag 1 april 2012 20:42 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik heb wel ervaring met custom roms, alleen niet met dat toestel.
Essien weg,quote:Op zondag 1 april 2012 20:46 schreef Walxie het volgende:
http://futhead.com/12/squad/329553
Heb nu dit en nog 38K, tips voor aankopen?
81 IF Ramires?quote:Op zondag 1 april 2012 20:49 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Essien weg,
IF Ramires erin.
Taraabt weg en Lucas pakken? Geen idee of Suarez dan nog 9 chem heeft, denk ik niet.
Tuurlijk welquote:Op zondag 1 april 2012 20:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je doet Essien toch niet weg voor IF RamiresZeker niet op CDM.
Linkje?quote:Op zondag 1 april 2012 20:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Budget Serie A team is echt een handicap machine.
Wel groot verschil aanvallend tussen IF en SIFquote:Op zondag 1 april 2012 20:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Aanvallende impulsen van IF/SIF Ramires zijn echt beestachtig
Gerrard danquote:Op zondag 1 april 2012 20:58 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Wie op rcm? Milner functioneert prima maar ik heb nu ook geld voor Gerrard of SIF Ramires
SIF Mirallas heeft trouwens 46 uit 32, wat een beest.
Gerrard zou ik doen, maar SIF Ramires is ook erg goed op CMquote:Op zondag 1 april 2012 20:58 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Wie op rcm? Milner functioneert prima maar ik heb nu ook geld voor Gerrard of SIF Ramires
Maakt Mirallas ook z'n snelheid waar? Vaak kloppen de stats voor geen meter met hoe ze spelenquote:Op zondag 1 april 2012 20:58 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
yep, hij sprintte laatst zelfs Dani Alves er uit door de handicapquote:Op zondag 1 april 2012 21:01 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Maakt Mirallas ook z'n snelheid waar? Vaak kloppen de stats voor geen meter met hoe ze spelen
Ik zit mobielquote:Op zondag 1 april 2012 21:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#gAfNjZTUbc67g
ok beter klinkt goed, thxquote:Op zondag 1 april 2012 21:02 schreef wieisboos het volgende:
[..]
yep, hij sprintte laatst zelfs Dani Alves er uit door de handicapmaar zelfs al had hij 70 pace zou ik nog met 'm spelen, bijna elk schot vliegt er in
Hier. http://futhead.com/12/squad/335546quote:
Dankjequote:Op zondag 1 april 2012 21:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
so what, dan kijk je toch ge.... o wacht
zal er even een FUThead van maken
Ik heb CyanogenMod. De beste ROM die ik heb geprobeerd. Ik draai alleen nog op 7 en daarmee zijn ze gestopt, dus ik moet binnenkort even kijken hoe dat nou zit met CM9.quote:Op zondag 1 april 2012 20:16 schreef Dudeweiser het volgende:
ANDROID![]()
HTC DESIRE HD
![]()
![]()
Mooi en goedkoop team, eens bouwen als ik geld heb. Taiwo heb ik alquote:Op zondag 1 april 2012 21:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hier. http://futhead.com/12/squad/335546
Chemistry klopt niet.
EDIT: WEL. Die kerel van Sevilla moet bij Juventus zijn.
gerrit beat me to it, nevertheless, http://www.futhead.com/12/squad/335589quote:
welke telefoon heb je dan? En is CM heel veel anders dan de stock ROM?quote:Op zondag 1 april 2012 21:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb CyanogenMod. De beste ROM die ik heb geprobeerd. Ik draai alleen nog op 7 en daarmee zijn ze gestopt, dus ik moet binnenkort even kijken hoe dat nou zit met CM9.
idd, UP Suarez is bijna Ibra zonder 5* skills, 90 strengthquote:Op zondag 1 april 2012 21:07 schreef StijnDa het volgende:
Walxie, ik zou trouwens gaan voor UP Suarez t.o.v. NIF SuarezGrote verbetering, kost ongeveer die 38k van je.
Wel op PS Trois.quote:
quote:
Cheungquote:
Ik moest proestenquote:Op zondag 1 april 2012 21:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wel op PS Trois.
Even de topics doorgelezen, moest hierom hard lachen :
GJE vraagt aan Rijst hoe 'ie echt heet:
[..]!
Wat dan wel?quote:
Zeker doenquote:Op zondag 1 april 2012 21:15 schreef Toefjes het volgende:
Leuke serie Rijst! Ik ga seizoen 1 ook maar eens bekijken!
Zo, dus dit is echt gebeurd ook nog? Had ik wel een vermoeden van toen de gevangenisstraffen voorbij kwamen. Tamelijk bizar.quote:Op zondag 1 april 2012 21:18 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zeker doenElke aflvering is gebaseerd op waargebeurde zaken.
haha, als je verliest, dan nietquote:Op zondag 1 april 2012 21:20 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga in de eerstvolgende FIFA-wedstrijd m'n 700ste winstpartij pakken.
quote:Op zondag 1 april 2012 21:20 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga in de eerstvolgende FIFA-wedstrijd m'n 700ste winstpartij pakken.
Mja. Mijn record is ook 699 - 12 - 21..quote:Op zondag 1 april 2012 21:21 schreef Fuszy het volgende:
[..]dat is wel even anders dan mijn 48 winstpartijen
48-4-114quote:Op zondag 1 april 2012 21:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Mja. Mijn record is ook 699 - 12 - 21..
Aardig ziek Lindgren!quote:Op zondag 1 april 2012 21:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Mja. Mijn record is ook 699 - 12 - 21..
Echt?quote:
Zeg dan z'n echte naamquote:
Edit de quote even, is niet de bedoeling. Dacht dat ik zijn naam wel mocht posten.quote:
Ja Hyun-Junquote:
mag niet van rijst. toch rijst?quote:Op zondag 1 april 2012 21:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zeg dan z'n echte naam
Je mag alles, vrij land
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawelquote:
Tis gewoon Hyun-Junquote:
Hij weet niets van voetbal.quote:Op zondag 1 april 2012 21:28 schreef Rijst het volgende:
Geeftjeenergie je snapt um nog steeds niet he.
Denk het nietquote:Op zondag 1 april 2012 21:28 schreef Rijst het volgende:
Geeftjeenergie je snapt um nog steeds niet he.
Ik vond hem zelfs chiller spelen dan sif neymarquote:Op zondag 1 april 2012 21:31 schreef Lindgren. het volgende:
Carlos Eduardo is echt een van de meest underrated spelers in FIFA. Die gast kan alles.
quote:Op zondag 1 april 2012 21:35 schreef Rijst het volgende:
Deze man is gewoon zo onwetend en dom dat het gewoon grappig is.
quote:Op zondag 1 april 2012 21:35 schreef Rijst het volgende:
Deze man is gewoon zo onwetend en dom dat het gewoon grappig is.
Echt belachelijk goed inderdaad.quote:Op zondag 1 april 2012 21:35 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ik vond hem zelfs chiller spelen dan sif neymarStandaard cam in m'n Bra team ook Eduardo.
Wil je het ontkennen?quote:
Onwetend en dom omdat ik de voornaam van een spleetoog niet weet is niet op z'n plaatsquote:
Volgens mij heb jij ook geen idee wie er bovenaan staat in de Eredivisie. Of waar Balotelli speelt.quote:Op zondag 1 april 2012 21:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Onwetend en dom omdat ik de voornaam van een spleetoog niet weet is niet op z'n plaats
of de puntentelling van voetbal.quote:Op zondag 1 april 2012 21:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij ook geen idee wie er bovenaan staat in de Eredivisie. Of waar Balotelli speelt.
Balotelli speelt bij Cityquote:Op zondag 1 april 2012 21:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij ook geen idee wie er bovenaan staat in de Eredivisie. Of waar Balotelli speelt.
Hij is nu aan het zoeken op welke pagina van teletekst de stand nou staatquote:Op zondag 1 april 2012 21:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
3x corners is penaltyquote:
Ajax staat op 1, onthouden door jouw rage van vanmiddagquote:Op zondag 1 april 2012 21:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij is nu aan het zoeken op welke pagina van teletekst de stand nou staat
GMTA jwzzzzzquote:Op zondag 1 april 2012 21:41 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
of de puntentelling van voetbal.
KUT RIJST!
SIF Benzema?quote:Op zondag 1 april 2012 21:42 schreef OurLadyPeace het volgende:
Toch nog even een 25k pakje gehaald. Benzema en Modric
quote:Op zondag 1 april 2012 21:42 schreef OurLadyPeace het volgende:
I'm jellyquote:Op zondag 1 april 2012 21:42 schreef OurLadyPeace het volgende:
Stoereboiiis FCquote:Op zondag 1 april 2012 21:43 schreef Johnbon het volgende:
Wat is de naam van clubs van xbox kan fc stoereboi niet vinden dacht dat het die was.
Nog zo'n dikke 2 uur langquote:
Ik heb wel al vaker zo'n pakje gehaald, maar dit is de eerste keer dat het echt de moeite waard is geweest. Maar wel gelijk heel erg leuk ja.quote:
Zo'n kleine 390k.quote:Op zondag 1 april 2012 21:49 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Ik heb wel al vaker zo'n pakje gehaald, maar dit is de eerste keer dat het echt de moeite waard is geweest. Maar wel gelijk heel erg leuk ja.![]()
Ik weet alleen nog niet wat ik ermee ga doen. Met gouden teams speel ik nooit zo lekker en hij levert vast wel wat coins op.
Godver door jou bericht ook 25.000k pakket gehaald, Bystrof of wat dan ook die russische het beste.quote:Op zondag 1 april 2012 21:49 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Ik heb wel al vaker zo'n pakje gehaald, maar dit is de eerste keer dat het echt de moeite waard is geweest. Maar wel gelijk heel erg leuk ja.![]()
Ik weet alleen nog niet wat ik ermee ga doen. Met gouden teams speel ik nooit zo lekker en hij levert vast wel wat coins op.
Prima speler hoor die rus. Heb hem in mijn team....quote:Op zondag 1 april 2012 21:53 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Godver door jou bericht ook 25.000k pakket gehaald, Bystrof of wat dan ook die russische het beste.
Sowieso verkopen en Dinsdag terugkopen.quote:Op zondag 1 april 2012 21:53 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Als ik dat er echt voor kan krijgen wordt het wel verleidelijk
Sorryquote:Op zondag 1 april 2012 21:53 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Godver door jou bericht ook 25.000k pakket gehaald, Bystrof of wat dan ook die russische het beste.
quote:Op zondag 1 april 2012 21:53 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Finlandquote:Op zondag 1 april 2012 21:59 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#da1L6t9Pbde3f
Taiwo's kopen!quote:Op zondag 1 april 2012 21:49 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Is meer een CM en weinig mensen spelen met CM's met een braziliaans team, is vaak 4-2-2-2, 4-1-2-1-2 of 4-2-3-1.quote:Op zondag 1 april 2012 22:06 schreef laucas het volgende:
Diego (Atletico Madrid) zie ik trouwens nooit in Braziliaanse teams, best een aardige speler.
Wat mij betreft wel, maar vanaf 00:00 gaan we hem niet meer op de markt zetten toch?quote:Op zondag 1 april 2012 22:10 schreef detennismaster het volgende:
Mag de prijs nou 5K omlaag voor de Taiwo's?
quote:Op zondag 1 april 2012 22:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel, maar vanaf 00:00 gaan we hem niet meer op de markt zetten toch?
Das waar.quote:Op zondag 1 april 2012 22:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is meer een CM en weinig mensen spelen met CM's met een braziliaans team, is vaak 4-2-2-2, 4-1-2-1-2 of 4-2-3-1.
Ik heb het nooit gehad over twee weken. Het moest een snelle rush worden, dat is mislukt en nu zitten we met Taiwo's waar we niet van af komen zodat sommige nniet eens meer een team hebben om mee te spelen en anderen geen plaats op de trade pile en/of geld in kas hebben om gewon te handelen. Het is een fiasco, beter dat snel erkennen en damage control doen dan twee weken te wachten op utopia.quote:Op zondag 1 april 2012 22:12 schreef Kamikazie het volgende:
Mag ik opmerken dat aan het begin jullie allemaal zeiden dat het wel 2 weken kon duren en nu na een paar dagen al de prijs omlaag gaat. Zwak hoor PS3'ers.
quote:Op zondag 1 april 2012 22:24 schreef Lindgren. het volgende:
Ik hoef er maar een te verkopen, de rest hou ik nog even in mijn club.
Komt vaker in pakjes, niemand weet waarüm.quote:Op zondag 1 april 2012 22:28 schreef Fuszy het volgende:
Hoezo is Gerrard op de ps3 naar 65k gezakt?wtf
Zijn cardweight is omhoog gegaan ofzo.quote:Op zondag 1 april 2012 22:28 schreef Fuszy het volgende:
Hoezo is Gerrard op de ps3 naar 65k gezakt?wtf
'De rest' is er toch maar 1? Hoeveel had je er in totaal dan?quote:
7 ofzo.quote:Op zondag 1 april 2012 22:29 schreef detennismaster het volgende:
[..]
'De rest' is er toch maar 1? Hoeveel had je er in totaal dan?
Heb je er 5 verkocht?quote:
Dus nu alleen voor een uurtje er op zetten en daarna niet?quote:Op zondag 1 april 2012 22:34 schreef DutchSL het volgende:
Ok, ik heb al mijn prijzen nu met 5k verlaagd en tennis volgens mij ook, wie het nog niet heeft gedaan doe het z.s.m. (alle prijzen in openingspost -5k, dus 5atb is nu 18/19k, 433 is nu 21/21.5k etc etc).
We zijn nog steeds lang niet marktconform, dus ik verwacht zeker niet dat ze nu met bakken tegelijk verkocht worden, maar hopelijk zijn er nu wat meer incidentele dommeriken die er voor vallen.
Vanaf 00:00 zetten we ze even niet meer op de markt, morgen kijken we wel wat we er verder mee doen.
quote:Op zondag 1 april 2012 22:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dus nu alleen voor een uurtje er op zetten en daarna niet?
Tja, als er opeens 100 kaarten van de markt verdwijnen heb je de kans dat de prijs iets gaat stijgen. Als we dan gefaseerd onze kaarten er op zetten, dan kunnen we misschien iets meer verkopen, dat was mijn idee erbij.quote:Op zondag 1 april 2012 22:37 schreef diedjuh het volgende:
Het lijkt me een nutteloze actie om ze er niet op te zetten, maargoed, kan aan mij liggen.
Snap niet dat je ze niet verkocht krijgt..verkoop ze op xbox moeiteloos voor 5K steeds. 2 maanden terug lukte 7K zelfs nog. Meestal liggen de prijzen op de PS3 toch hoger..quote:Op zondag 1 april 2012 22:46 schreef Fuszy het volgende:
Iemand een Fer kopen 4-1-2-1-2 voor 3,5k CDM of CM.
Last time I'll ask
Ziek goed gemiddelde dus. En jij maar zeggen dat je slecht bent!quote:Op zondag 1 april 2012 23:10 schreef DutchSL het volgende:
Ik zie nu dat ik precies 1000 zeges heb in FUT
8x gelijk en 343x verlies
Toegegeven, veel offline zeges maar ook veel verliezen door disconnects.
Ja, ik wil er wel 30.quote:Op zondag 1 april 2012 23:15 schreef el-blanchito het volgende:
Ik doe denk ik maar een Taiwo give-away. Ik ben er klaar mee. Zijn er gegadigden?
Verkoop ze dan voor een normale prijsquote:Op zondag 1 april 2012 23:15 schreef el-blanchito het volgende:
Ik doe denk ik maar een Taiwo give-away. Ik ben er klaar mee. Zijn er gegadigden?
Doe mij er ook maar een paar.quote:Op zondag 1 april 2012 23:15 schreef el-blanchito het volgende:
Ik wil ze ook wel! Doe een prijsvraag.quote:Op zondag 1 april 2012 23:15 schreef el-blanchito het volgende:
Record is niet betrouwbaar, vanwege offline wedstrijden en disconnects..quote:Op zondag 1 april 2012 23:13 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ziek goed gemiddelde dus. En jij maar zeggen dat je slecht bent!
Ja, maar af en toe ging er al 1 uit voor 25k, dus hopelijk zijn er nu nog wat meer gekken. Het is nu ook weekend en er zijn er bizar veel op de markt, morgen tijdens werk/schooltijd zullen er minder op de markt zijn, meer kans dat de gekken bij ons uit komen.quote:Op zondag 1 april 2012 23:24 schreef Vijf_voor het volgende:
ze gaan voor onder de 15k. 20k is nog teveel
Welke truc?quote:Op zondag 1 april 2012 23:25 schreef Fuszy het volgende:
Godver,
die truc door je af te melden op PSN werkt dus niet
Als hij vastloopt tijdens het laden, om psn af te melden en dan gaat hij terug naar het beginscherm. Werkte bij mij dus nietquote:
Je moet gewoon de cd tray openen dan.quote:Op zondag 1 april 2012 23:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als hij vastloopt tijdens het laden, om psn af te melden en dan gaat hij terug naar het beginscherm. Werkte bij mij dus niet
Yu Sukquote:Op zondag 1 april 2012 23:48 schreef Rijst het volgende:
Sta ik 3-0 voor. wordt ik gedisconnect KUT ea.
Ik kocht em vor 38Kquote:Op maandag 2 april 2012 00:28 schreef Lindgren. het volgende:
IF Klaas gaat al voor 25k bin.
[..]
alogtoon [ afbeelding ]
In je team welquote:Op maandag 2 april 2012 00:23 schreef Tobi-wan het volgende:
Bale uit een pakje... Die kerel is ook geen fuck meer waard...
Ik heb ook een henry voor 25, die homo pompt daarna ff 3 erin.quote:Op maandag 2 april 2012 00:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik denk dat ie dinsdag voor zo'n 18 à 20 gaat.
quote:Op maandag 2 april 2012 00:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb ook een henry voor 25, die homo pompt daarna ff 3 erin.
Ik hou ze gewoon
Zieke actie welquote:Op maandag 2 april 2012 00:47 schreef Rijst het volgende:
Ik ga denk ik nooit meer probereno m een lobje over de keeper te doen via de zijkant. Die worden altijd afgekeurd omdat er een mongool die buitenspel staat de bal erin wilt tikken. Het is me al zo vaak gebeurd he
Haha, daar had ik helemaal niet over nagedacht. Hij is nog de goede formatie ook voor m'n BPL squad. Ik heb op die plek aleen al Young staan en daar ben ik eigenlijk best wel tevreden mee.quote:
Ssst. Wil er niks over horen.quote:Op maandag 2 april 2012 00:53 schreef Tim86 het volgende:
waaaah echt mijn meest geniale comeback ooit net..compleet weggespeeld, 2-4 achter en uiteindelijk 6-4 winst met fantastisch voetbal. Hattrick van SIF Ramires![]()
![]()
SIF Benzema is echt ziek btw, hugeeee upgrade
Ja ik vind hem ook echt lekker spelen. Heb nog niet veel wedstrijden met hem gespeeld maar voor zover heb ik wel het idee dat het een flinke upgrade is van 85 versie.quote:Op maandag 2 april 2012 00:53 schreef Tim86 het volgende:
waaaah echt mijn meest geniale comeback ooit net..compleet weggespeeld, 2-4 achter en uiteindelijk 6-4 winst met fantastisch voetbal. Hattrick van SIF Ramires![]()
![]()
SIF Benzema is echt ziek btw, hugeeee upgrade
Samenvatting:quote:
Beetje afwisseling, of super-subquote:Op maandag 2 april 2012 00:53 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha, daar had ik helemaal niet over nagedacht. Hij is nog de goede formatie ook voor m'n BPL squad. Ik heb op die plek aleen al Young staan en daar ben ik eigenlijk best wel tevreden mee.
Bale is beste LW uit de PL.quote:Op maandag 2 april 2012 00:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Beetje afwisseling, of super-subHij is wel erg goed, en ook nog sterk. Wel iets anders dan de meeste wingers.
Hadden we het laatst ook al over met een andere speler, maar kans op een SIF zo snel na de IF is erg klein, ook bij een hattrick.quote:Op maandag 2 april 2012 00:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Samenvatting:
Henry voor 25K gehaald
Scoort daarna 3 goals en gaat sif worden
Geen zin om ze te verkopen
Ryo > Balequote:
quote:Op maandag 2 april 2012 02:57 schreef DutchSL het volgende:
Ik zie een dissident in het Taiwo kamp, 4-5-1 10k SP en 17K BIN van The Snakes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |