Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
In het echt ben ik dat ookquote:Op zondag 1 april 2012 19:52 schreef StijnDa het volgende:
VDM wat kan jij schijt irritant zijnDoe gewoon een normale FUT TT.
quote:Op zondag 1 april 2012 19:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ze vonden dat ook zekeri n Rotterdam en nu woon je Friesland. xD Xd xd
Nee maar kan het niet helpenquote:
1 april hihahoquote:Op zondag 1 april 2012 19:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb net de MOTM Gerrard voor 170k gekocht, mijn beste deal dit jaar
quote:Op zondag 1 april 2012 19:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nee, het is geen grap. Kijk maar, hij staat er nu op voor 310k BIN.quote:
Gewoon nu..quote:Op zondag 1 april 2012 19:57 schreef poker4lifee het volgende:
Ja die Taiwo's er niet op zetten is nutteloos. Morgen maar met prijsverlaging beginnen.
Open bid?quote:Op zondag 1 april 2012 19:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
luiquote:
Wat zouden de volgende 7 TT's ook alweer zijn?quote:Op zondag 1 april 2012 19:57 schreef poker4lifee het volgende:
Ja die Taiwo's er niet op zetten is nutteloos. Morgen maar met prijsverlaging beginnen.
ik meende het niet hoorquote:Op zondag 1 april 2012 19:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat zouden de volgende 7 TT's ook alweer zijn?
Is nog iemand die ze tot morgen er op heeft staan, is niet fair t.o.v. hem. Weet niet meer wie het isquote:
Mijn best ervoor doenquote:Op zondag 1 april 2012 19:59 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik meende het niet hoorheb wel wat beters te doen.
maar leuk dat je er zo je best voor deed (l)
lucky fuckquote:Op zondag 1 april 2012 19:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zocht naar hem en er stond 1 voor 170k BIN met nog 6 uur te gaan
True. Wat worden de exacte verlagingen met formatie eigenlijk?quote:Op zondag 1 april 2012 19:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is nog iemand die ze tot morgen er op heeft staan, is niet fair t.o.v. hem. Weet niet meer wie het is
Dan zouden de prijzen tussen 19K tot 25K gaan liggen. Nog genoeg winstmarge om het nog leuk te houden, hoop dat er dan iets meer verkocht wordt..quote:Op zondag 1 april 2012 20:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
True. Wat worden de exacte verlagingen met formatie eigenlijk?
5k dalen?
Misschien even in de OP zetten dat er voor elke formatie 5k minder voor gevraagd mag wordenquote:Op zondag 1 april 2012 20:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan zouden de prijzen tussen 19K tot 25K gaan liggen. Nog genoeg winstmarge om het nog leuk te houden, hoop dat er dan iets meer verkocht wordt..
Weet niet hoe ik dat in de OP moet zetten?quote:Op zondag 1 april 2012 20:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Misschien even in de OP zetten dat er voor elke formatie 5k minder voor gevraagd mag worden
Seizoen 1 was echt goedquote:Op zondag 1 april 2012 20:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ga ik maar eens kijken. Heb toch geen zin in Fifa
Is toch niet zo'n koopje?quote:Op zondag 1 april 2012 20:21 schreef Lindgren. het volgende:
Huntelaar 4-2-3-1 voor 28k bin.Heb alleen de coins nu niet.
Heb je niets aan..loopt vanzelf opquote:Op zondag 1 april 2012 20:32 schreef Coenehv het volgende:
Lavezzi MOTM staat op trade pile vanaf 160k bieden, misschien dat iemand er iets aan heeft? Veiling duurt nog een uur en 25 minuten.
Ik heb wel ervaring met custom roms, alleen niet met dat toestel.quote:Op zondag 1 april 2012 20:16 schreef Dudeweiser het volgende:
ANDROID![]()
HTC DESIRE HD
![]()
![]()
Als vdm niet trollt doe ik het welheeft iemand hier trouwens ervaring met customs roms? Wil mn htc'tje eens gaan flashen
Geen ervaring mee, maar ik sta ervoor open om je te helpen, leer ik ook watquote:Op zondag 1 april 2012 20:16 schreef Dudeweiser het volgende:
ANDROID![]()
HTC DESIRE HD
![]()
![]()
Als vdm niet trollt doe ik het welheeft iemand hier trouwens ervaring met customs roms? Wil mn htc'tje eens gaan flashen
Dat is tegenwoordig normaal. ik hoor het al zo vaak op tv dat ik er niet meer van op kijk.quote:Op zondag 1 april 2012 20:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha die meid heb ik al 2 keer kankerlijer horen zeggen
quote:Op zondag 1 april 2012 20:42 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik heb wel ervaring met custom roms, alleen niet met dat toestel.
Essien weg,quote:Op zondag 1 april 2012 20:46 schreef Walxie het volgende:
http://futhead.com/12/squad/329553
Heb nu dit en nog 38K, tips voor aankopen?
81 IF Ramires?quote:Op zondag 1 april 2012 20:49 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Essien weg,
IF Ramires erin.
Taraabt weg en Lucas pakken? Geen idee of Suarez dan nog 9 chem heeft, denk ik niet.
Tuurlijk welquote:Op zondag 1 april 2012 20:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je doet Essien toch niet weg voor IF RamiresZeker niet op CDM.
Linkje?quote:Op zondag 1 april 2012 20:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Budget Serie A team is echt een handicap machine.
Wel groot verschil aanvallend tussen IF en SIFquote:Op zondag 1 april 2012 20:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Aanvallende impulsen van IF/SIF Ramires zijn echt beestachtig
Gerrard danquote:Op zondag 1 april 2012 20:58 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Wie op rcm? Milner functioneert prima maar ik heb nu ook geld voor Gerrard of SIF Ramires
SIF Mirallas heeft trouwens 46 uit 32, wat een beest.
Gerrard zou ik doen, maar SIF Ramires is ook erg goed op CMquote:Op zondag 1 april 2012 20:58 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Wie op rcm? Milner functioneert prima maar ik heb nu ook geld voor Gerrard of SIF Ramires
Maakt Mirallas ook z'n snelheid waar? Vaak kloppen de stats voor geen meter met hoe ze spelenquote:Op zondag 1 april 2012 20:58 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
yep, hij sprintte laatst zelfs Dani Alves er uit door de handicapquote:Op zondag 1 april 2012 21:01 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Maakt Mirallas ook z'n snelheid waar? Vaak kloppen de stats voor geen meter met hoe ze spelen
Ik zit mobielquote:Op zondag 1 april 2012 21:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#gAfNjZTUbc67g
ok beter klinkt goed, thxquote:Op zondag 1 april 2012 21:02 schreef wieisboos het volgende:
[..]
yep, hij sprintte laatst zelfs Dani Alves er uit door de handicapmaar zelfs al had hij 70 pace zou ik nog met 'm spelen, bijna elk schot vliegt er in
Hier. http://futhead.com/12/squad/335546quote:
Dankjequote:Op zondag 1 april 2012 21:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
so what, dan kijk je toch ge.... o wacht
zal er even een FUThead van maken
Ik heb CyanogenMod. De beste ROM die ik heb geprobeerd. Ik draai alleen nog op 7 en daarmee zijn ze gestopt, dus ik moet binnenkort even kijken hoe dat nou zit met CM9.quote:Op zondag 1 april 2012 20:16 schreef Dudeweiser het volgende:
ANDROID![]()
HTC DESIRE HD
![]()
![]()
Mooi en goedkoop team, eens bouwen als ik geld heb. Taiwo heb ik alquote:Op zondag 1 april 2012 21:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hier. http://futhead.com/12/squad/335546
Chemistry klopt niet.
EDIT: WEL. Die kerel van Sevilla moet bij Juventus zijn.
gerrit beat me to it, nevertheless, http://www.futhead.com/12/squad/335589quote:
welke telefoon heb je dan? En is CM heel veel anders dan de stock ROM?quote:Op zondag 1 april 2012 21:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb CyanogenMod. De beste ROM die ik heb geprobeerd. Ik draai alleen nog op 7 en daarmee zijn ze gestopt, dus ik moet binnenkort even kijken hoe dat nou zit met CM9.
idd, UP Suarez is bijna Ibra zonder 5* skills, 90 strengthquote:Op zondag 1 april 2012 21:07 schreef StijnDa het volgende:
Walxie, ik zou trouwens gaan voor UP Suarez t.o.v. NIF SuarezGrote verbetering, kost ongeveer die 38k van je.
Wel op PS Trois.quote:
quote:
Cheungquote:
Ik moest proestenquote:Op zondag 1 april 2012 21:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wel op PS Trois.
Even de topics doorgelezen, moest hierom hard lachen :
GJE vraagt aan Rijst hoe 'ie echt heet:
[..]!
Wat dan wel?quote:
Zeker doenquote:Op zondag 1 april 2012 21:15 schreef Toefjes het volgende:
Leuke serie Rijst! Ik ga seizoen 1 ook maar eens bekijken!
Zo, dus dit is echt gebeurd ook nog? Had ik wel een vermoeden van toen de gevangenisstraffen voorbij kwamen. Tamelijk bizar.quote:Op zondag 1 april 2012 21:18 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zeker doenElke aflvering is gebaseerd op waargebeurde zaken.
haha, als je verliest, dan nietquote:Op zondag 1 april 2012 21:20 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga in de eerstvolgende FIFA-wedstrijd m'n 700ste winstpartij pakken.
quote:Op zondag 1 april 2012 21:20 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga in de eerstvolgende FIFA-wedstrijd m'n 700ste winstpartij pakken.
Mja. Mijn record is ook 699 - 12 - 21..quote:Op zondag 1 april 2012 21:21 schreef Fuszy het volgende:
[..]dat is wel even anders dan mijn 48 winstpartijen
48-4-114quote:Op zondag 1 april 2012 21:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Mja. Mijn record is ook 699 - 12 - 21..
Aardig ziek Lindgren!quote:Op zondag 1 april 2012 21:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Mja. Mijn record is ook 699 - 12 - 21..
Echt?quote:
Zeg dan z'n echte naamquote:
Edit de quote even, is niet de bedoeling. Dacht dat ik zijn naam wel mocht posten.quote:
Ja Hyun-Junquote:
mag niet van rijst. toch rijst?quote:Op zondag 1 april 2012 21:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zeg dan z'n echte naam
Je mag alles, vrij land
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawelquote:
Tis gewoon Hyun-Junquote:
Hij weet niets van voetbal.quote:Op zondag 1 april 2012 21:28 schreef Rijst het volgende:
Geeftjeenergie je snapt um nog steeds niet he.
Denk het nietquote:Op zondag 1 april 2012 21:28 schreef Rijst het volgende:
Geeftjeenergie je snapt um nog steeds niet he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |