HEE - AZ 5-1quote:Op zondag 1 april 2012 16:52 schreef Ajacied422 het volgende:
AJA - HEE 5-1
HEE - TWE 1-5
PSV - HEE 5-1
HEE - PSV 1-5
AZ liet het totaal afweten bij HEE-AZ.quote:Op zondag 1 april 2012 17:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
HEE - AZ 5-1
AZ - HEE 3-3
Het slaat nergens op AZ niet mee te nemen in zo'n overzicht.
Desondanks Ajax wel licht favoriet vanwege het goede spel van de afgelopen weken.
Als het maar wel de juiste club is van boven de rivieren, de onze dusquote:Op zondag 1 april 2012 17:53 schreef DeTolk het volgende:
De kampioen komt weer van "boven de rivieren"
De kracht van het ene team of de zwakte van het andere team. Dat kan je na elke wedstrijd wel zeggen. Heerenveen was in de beker ook gewoon de betere van PSV, maar veel minder efficient. Zeggen dat Heerenveen tegen de toppers het sowieso wel laat liggen klopt niet.quote:Op zondag 1 april 2012 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AZ liet het totaal afweten bij HEE-AZ.
Wordt gewoon een moeilijke wedstrijd maar die kunnen we ook winnenquote:Op zondag 1 april 2012 17:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
De kracht van het ene team of de zwakte van het andere team. Dat kan je na elke wedstrijd wel zeggen. Heerenveen was in de beker ook gewoon de betere van PSV, maar veel minder efficient. Zeggen dat Heerenveen tegen de toppers het sowieso wel laat liggen klopt niet.
quote:
Gewooon niet meer afstaan die eerste plek, deden we vorig seizoen ook nietquote:Op zondag 1 april 2012 18:20 schreef Ranja_Ranja het volgende:
nu hebben we alles in eigen handen het gaat nog heeeel spannend worden
vorig seizoen stonden helemaal niet bovenaan, pas na de laatste speelrondequote:Op zondag 1 april 2012 18:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gewooon niet meer afstaan die eerste plek, deden we vorig seizoen ook niet
quote:Özbiliz
Een tegenvaller voor Ajax was het uitvallen van de zoveelste aanvaller. Aras Özbiliz moest na een half uur worden gewisseld wegens een scheenbeenblessure. “Die blessure komt telkens terug. Misschien moet hij maar een keer onder het mes”, aldus De Boer tegenover de Telegraaf. De oefenmeester vreest dat hij zijn buitenspeler voorlopig niet meer kan gebruiken. Een operatie zou einde seizoen betekenen.
Zouden misschien - liever niet natuurlijk - zelfs nog ééntje van de laatste zes mogen verliezen.quote:Op zondag 1 april 2012 18:21 schreef stoeltafel het volgende:
Gvd wat een weekend ! Zie Ajax alles winnen in deze vorm
We hebben vervangers, en Ozbiliz was ook niet zo belangrijk. Maar toch, weer een blessure.quote:Op zondag 1 april 2012 18:25 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
ebe zou ook op rechts spelen en dan kan aissati op links
Dat zal ik allemaal aanschouwen in de ArenAquote:Op zondag 1 april 2012 18:27 schreef Artillerieschaap het volgende:
Ach, vanaf Groningen-thuis schiet Boerrigter weer over de flank ^^
Ebe is dan beterquote:Op zondag 1 april 2012 18:28 schreef vincerusso het volgende:
[..]
idd blinde speler zonder enige overzicht . wel ietsje beter dan Ebecilio
Hij speelde vandaag gewoon GOED.quote:Op zondag 1 april 2012 18:29 schreef Smoofie het volgende:
EN wat doet blind? Hij speelt een stuk minder slecht
.
Hij hoeft niet te verdedigen, dan valt het niet opquote:Op zondag 1 april 2012 18:29 schreef Smoofie het volgende:
.
ja of het viel gewoon niet op omdat ajax redelijk goed speeldequote:Op zondag 1 april 2012 18:29 schreef Smoofie het volgende:
.
Blind tegen Narsingh ...quote:Op zondag 1 april 2012 18:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hij hoeft niet te verdedigen, dan valt het niet op
En de hetze tegen hem mede door zijn vader in het Ten Have kamp was zwaar overtrokken. Nu deze weg is en de rust rond hem is teruggekeerd is hij gewoon weer 1 van de 11 en niet diegene die zelfs in een goede wedstrijd van Ajax eruit wordt gepakt om de fouten te bespreken.quote:Op zondag 1 april 2012 18:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hij hoeft niet te verdedigen, dan valt het niet op
in de ArenA ben ik bangquote:Op zondag 1 april 2012 18:37 schreef KingRoland het volgende:
Waar wordt het gehouden als we landskampioen worden?
Museum sowieso nietquote:Op zondag 1 april 2012 18:39 schreef Smoofie het volgende:
Museum weer?
Hopelijk Ajax- VVV de kampioenswedstrijd
Nee. Mag niet meer. Nieuws niet gevolgd ofz?quote:Op zondag 1 april 2012 18:39 schreef Smoofie het volgende:
Museum weer?
Hopelijk Ajax- VVV de kampioenswedstrijd
Naar zuidoost dus. Gezelligquote:Op zondag 1 april 2012 18:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
in de ArenA ben ik bang
Op p2 staat dat circus de soleil ofzo namelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja aangezien de arena daar staatquote:
Wat EEN weekend?quote:Op zondag 1 april 2012 18:21 schreef stoeltafel het volgende:
Gvd wat een weekend ! Zie Ajax alles winnen in deze vorm
heb jij je al aangemeld voor de kidsclub?quote:
quote:
AFCA kidsclubquote:Op zondag 1 april 2012 18:51 schreef Catch22- het volgende:
[..]
heb jij je al aangemeld voor de kidsclub?
Volgende speelronde kán o-zo mooi zijn: winnen bij Heerenveen en puntendeling tussen AZ en Twente. Dan kom je op 3 punten van AZ met véél beter doelsaldo (dus de facto 4 pnt) en 4-5 punten van de rest. Kun je je zelfs een verlies in Enschede veroorlovenquote:Op zondag 1 april 2012 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
In Duitsland kan je een belangrijke slag slaan:
29 april over 4 weken dus:
12:30 ROD - PSV
14:30 FEY - AZ & TWE - AJA
Dan kan je van 2 ploegen sowieso afstand doen
Nee. Moet ik nog ff doen.quote:Op zondag 1 april 2012 18:51 schreef Catch22- het volgende:
[..]
heb jij je al aangemeld voor de kidsclub?
Inderdaad.quote:Op zondag 1 april 2012 18:53 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Volgende speelronde kán o-zo mooi zijn: winnen bij Heerenveen en puntendeling tussen AZ en Twente. Dan kom je op 3 punten van AZ met véél beter doelsaldo (dus de facto 4 pnt) en 4-5 punten van de rest. Kun je je zelfs een verlies in Enschede veroorloven![]()
quote:Op zondag 1 april 2012 18:41 schreef Artillerieschaap het volgende:
Ervan uitgaande dat je Graafschap- en Groningen-thuis wint zou Heerenveen-uit weleens het sleutelduel kunnen zijn. Win je ze alle drie dan kun je tegen Twente de titel veilig stellen en in eigen huis tegen VVV pakken. Win je niet in Enschede dan is er nog geen man overboord, maar dan zal je het in Arnhem moeten gaan doen.Eens maar dan vergeet je de punten die de concurrentie evt laat vallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zat kans op punten verlies.quote:AZ - FC Twente
Roda JC - Feyenoord (Roda uit altijd lastig.)
PSV - AZ
Feyenoord - AZ
Roda JC - PSV (Roda uit altijd lastig.)
FC Twente - SC Heerenveen
SC Heerenveen - Feyenoord![]()
Nee dat zal AZ Twente zijn lijkt me(?)quote:
En komende wedstrijd Twente thuis.quote:Op zondag 1 april 2012 18:55 schreef Wilskracht het volgende:
AZ moet nog naar Feyenoord en PSV dat gaat niet veel punten opleveren.
En naar Valencia...quote:Op zondag 1 april 2012 18:55 schreef Wilskracht het volgende:
AZ moet nog naar Feyenoord en PSV dat gaat niet veel punten opleveren.
Ajax speelt uit bij Vitesse de laatste wedstrijd, dus hoezo ben je verplicht danquote:Op zondag 1 april 2012 19:11 schreef vaagjunior het volgende:
Zou wel jammer zijn als het in de arena word gevierd, dan word je dus bijna verplicht om ook naar de wedstrijd te gaan om ook de huldiging bij te kunnen wonen.
Als ze tegen vvv al kampioen worden ze waarschijnlijk gelijk daarna gehuldigd, tenminste dat lijkt mijquote:Op zondag 1 april 2012 19:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ajax speelt uit bij Vitesse de laatste wedstrijd, dus hoezo ben je verplicht dan
als als alsquote:Op zondag 1 april 2012 19:13 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Als ze tegen vvv al kampioen worden ze waarschijnlijk gelijk daarna gehuldigd, tenminste dat lijkt mij
dit dusquote:Op zondag 1 april 2012 19:14 schreef Shreyas het volgende:
Ajax moet eerst Heerenveen Uit en Twente Uit winnen voor we over een kampioenschap moeten spreken.
Iedereen doet alsof het kampioenschap binnen is maar je hebt gewoon nog 2 hele zware uitwedstrijden te gaan hoorquote:Op zondag 1 april 2012 19:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat? Ze zijn de ploeg in vorm en staan eerste?
Ajax heeft het altijd zeer lastig bij Heerenveen en Twente, ongeacht de vorm van die twee teams of hun eigen vorm.quote:Op zondag 1 april 2012 19:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
éénquote:Op zondag 1 april 2012 19:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Iedereen doet alsof het kampioenschap binnen is maar je hebt gewoon nog 2 hele zware uitwedstrijden te gaan hoor
1 misstap en je staat 2e of zelfs 3e...quote:Op zondag 1 april 2012 19:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
twente en heereveenquote:
Nee die kan er natuurlijk helemaal niks vanquote:
Waarom niet? Die hebben nogsteeds een fantastisch team hoorquote:
Alsof de andere ploegen geen punten meer verspelenquote:Op zondag 1 april 2012 19:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
1 misstap en je staat 2e of zelfs 3e...
Er is gewoon meer sfeer op zuid, deels doet f daar nu aan meequote:Op zondag 1 april 2012 19:20 schreef satecl het volgende:
Gaat de F-side zich nu ook al als een indianenstam gedragen, net als vak410. Of heeft vak410 het vak 'veroverd'?
prima dat je er in gelooft, maar om nou te doen alsof het al binnen is gaat mij nog wat te verquote:Op zondag 1 april 2012 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof de andere ploegen geen punten meer verspelen. Overigens geloofde ik nog in het kampioenschap toen Ajax 13 punten achterstond dus nu al helemaal.
Dat zeg ik toch ook.quote:Op zondag 1 april 2012 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof de andere ploegen geen punten meer verspelen. Overigens geloofde ik nog in het kampioenschap toen Ajax 13 punten achterstond dus nu al helemaal. Deze ontknoping van Ajax is eerder traditie dan verrassend.
Mwa zou niet weten waarom?quote:Op zondag 1 april 2012 19:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
prima dat je er in gelooft, maar om nou te doen alsof het al binnen is gaat mij nog wat te ver
Omdat er nog 6 wedstrijden te spelen zijnquote:
Ik dacht dat de Fside zo'n hekel had aan die trommels etc. ?quote:Op zondag 1 april 2012 19:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Er is gewoon meer sfeer op zuid, deels doet f daar nu aan mee
Dus? Ik ben toch een supporter. Als spelers met die instelling op het veld staan is het inderdaad niet goed, maar als supporter heb je alle reden om er 100% in te geloven.quote:
Baas ja.quote:
Klopt.quote:Op zondag 1 april 2012 19:24 schreef TheVulture het volgende:
Janssen ziet er trouwens wel weer wat fitter uit of vergis ik me
Tja, het is alleen in het midden van Zuid dat er nu extra sfeer gemaakt wordtquote:Op zondag 1 april 2012 19:23 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik dacht dat de Fside zo'n hekel had aan die trommels etc. ?
Begin van het seizoen: 'Ajax wordt kampioen'quote:
Met een beetje geluk verspreid het nu ook over de rest van zuid, en dan de rest van de tribune.quote:Op zondag 1 april 2012 19:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tja, het is alleen in het midden van Zuid dat er nu extra sfeer gemaakt wordt
Daar is niks mis mee
Achja ik denk niet dat de oude kern van f mee gaat doenquote:Op zondag 1 april 2012 19:26 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Met een beetje geluk verspreid het nu ook over de rest van zuid, en dan de rest van de tribune.
Janssen is eindelijk goed in vorm.quote:Op zondag 1 april 2012 19:24 schreef TheVulture het volgende:
Janssen ziet er trouwens wel weer wat fitter uit of vergis ik me
"Theo zal nooit meer goed worden bij Ajax"quote:Op zondag 1 april 2012 19:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja en dan tegen Genee zeggen dat ie geen verstand heeft van voetbal.
Dat zijn ook al oudjes. Lijken wat meer op Engelse supporters .quote:Op zondag 1 april 2012 19:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Achja ik denk niet dat de oude kern van f mee gaat doen
Echt, Johan bewijst meer en meer wat ik al roep sinds t begin van dat programma, Johan zit daar voor de sensatie (die hij brengt met zn kut opmerkingen) en omdat ie bij VI werkt. Niet meer en niet minder. Wat een sukkeltje vind ik dat zeg.quote:Op zondag 1 april 2012 19:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
"Theo zal nooit meer goed worden bij Ajax"
Voetbal voorspellen is anders best lastig/onmogelijk. Qua nieuwsberichten en feiten is hij gewoon prima (al doet hij dat zelf niet).quote:Op zondag 1 april 2012 19:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Echt, Johan bewijst meer en meer wat ik al roep sinds t begin van dat programma, Johan zit daar voor de sensatie (die hij brengt met zn kut opmerkingen) en omdat ie bij VI werkt. Niet meer en niet minder. Wat een sukkeltje vind ik dat zeg.
Soms ja. Mja dat heb ik ook als je mij daar neer zet.quote:Op zondag 1 april 2012 19:30 schreef Smoofie het volgende:
Hij heeft soms wel gelijk hoor, maar als het goed om voorspellingen van de competitie niet.
Voorspellen is idd lastig. Daar gaat t me ook niet om. Hij zit daar als verlengstuk van VI niet meer en niet minder. Hij voelt zich all1 inm veel meer dan dat.quote:Op zondag 1 april 2012 19:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Voetbal voorspellen is anders best lastig/onmogelijk. Qua nieuwsberichten en feiten is hij gewoon prima (al doet hij dat zelf niet).
Dit idd.quote:Op zondag 1 april 2012 19:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Over het kampioenschap speculeren is nog te vroeg maar Janssen is wel weer in vorm na 2 degelijke wedstrijden waarin hij alle ruimte van de wereld kreeg voor zijn passen? Ik gun het hem van harte hoor en hoop dat hij het doorzet maar dit vind ik nog opportunistischer.
Daar heb je inderdaad gelijk in.quote:Op zondag 1 april 2012 19:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Over het kampioenschap speculeren is nog te vroeg maar Janssen is wel weer in vorm na 2 degelijke wedstrijden waarin hij alle ruimte van de wereld kreeg voor zijn passen? Ik gun het hem van harte hoor en hoop dat hij het doorzet maar dit vind ik nog opportunistischer.
Klopt. Hij begint in vorm te raken maar nu bewijzen in de zwaardere wedstrijden.quote:Op zondag 1 april 2012 19:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Als iedereen dat krijgt winnen we gewoon alles.quote:Op zondag 1 april 2012 19:16 schreef Smoofie het volgende:
Ik begin weer een beetje het gevoel terug te krijgen wat ik had bij de 2e seizoenshelft van 2009-2010![]()
Fuck, dat moeten we nou niet hebben. Het is meestal het tegenovergestelde bij Johanquote:Op zondag 1 april 2012 19:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt. Hij begint in vorm te raken maar nu bewijzen in de zwaardere wedstrijden.
Wat betreft voorspellen hoop ik trouwens dat Johan wel gelijk krijgt. Hij noemde op Veronica Ajax als beste kandidaat.
Nee Ajax van nu is beter. 6 verschillende doelpuntenmakers in 1 wedstrijd ipv een verre uittrap van Stekelenburg op Suarez die het vervolgens zelf mocht uitzoeken.quote:Op zondag 1 april 2012 19:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als iedereen dat krijgt winnen we gewoon alles.
Gijp heeft het ook zo vaak mis.quote:Op zondag 1 april 2012 19:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Fuck, dat moeten we nou niet hebben. Het is meestal het tegenovergestelde bij Johan
Ajax van toen....weet je het doelsaldo nog?quote:Op zondag 1 april 2012 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee Ajax van nu is beter. 6 verschillende doelpuntenmakers in 1 wedstrijd ipv een verre uittrap van Stekelenburg op Suarez die het vervolgens zelf mocht uitzoeken.
Zelfs als je veel toto fout hebt heb je soms wel eens een toeval treffer.quote:Op zondag 1 april 2012 19:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Fuck, dat moeten we nou niet hebben. Het is meestal het tegenovergestelde bij Johan
Je bedoelt dat hij altijd op Spanje inzetten welke vervolgens verwacht wereldkampioen werd?quote:Op zondag 1 april 2012 19:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Op het WK had hij wel alles goed. Eredivisie heeft hij het ook vaak fout ja.
- Spanje wordt 1equote:Op zondag 1 april 2012 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bedoelt dat hij altijd op Spanje inzetten welke vervolgens verwacht wereldkampioen werd?
Hij had maar 1 paard. Ja dan is t makkelijk.quote:Op zondag 1 april 2012 19:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Op het WK had hij wel alles goed. Eredivisie heeft hij het ook vaak fout ja.
Ik had Spanje ook op nummer 1 staan. Maar toch was ik helemaal kapot toen Oranje verloor. Dus logischquote:Op zondag 1 april 2012 19:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij had maar 1 paard. Ja dan is t makkelijk.Toevallig werden ze ook kampioen ja maar hij juicht niet minder hard als Oranje wel gewonnen had.
Dat Vitesse stelt weinig voor, de perfecte wedstrijd om Kampioen te worden. Helemaal omdat zij waarschijnlijk om des keizers baard spelen en zich zullen focussen op de naderende play-offsquote:Op zondag 1 april 2012 19:52 schreef ajacied4lf het volgende:
Uit tegen Heerenveen, Twente en Vitesse... Ik zal helemaal dood gaan van de spanning.
Stelt weinig voor, maar blijft een klote team om tegen te voetballen.quote:Op zondag 1 april 2012 19:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat Vitesse stelt weinig voor, de perfecte wedstrijd om Kampioen te worden. Helemaal omdat zij waarschijnlijk om des keizers baard spelen en zich zullen focussen op de naderende play-offs
Ergste nog... laatste wedstrijd (waar mogelijk de beslissingen valt) speelt Ajax uitquote:Op zondag 1 april 2012 19:52 schreef ajacied4lf het volgende:
Uit tegen Heerenveen, Twente en Vitesse... Ik zal helemaal dood gaan van de spanning.
Hoop iig dat Vites nergens meer om hoeft te voetballen.quote:Op zondag 1 april 2012 19:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat Vitesse stelt weinig voor, de perfecte wedstrijd om Kampioen te worden. Helemaal omdat zij waarschijnlijk om des keizers baard spelen en zich zullen focussen op de naderende play-offs
Volgens mij is PSV in ieder geval twee keer heel blij geweest met Vitesse als laatste tegenstanderquote:Op zondag 1 april 2012 19:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ergste nog... laatste wedstrijd (waar mogelijk de beslissingen valt) speelt Ajax uit
Dat zal prettig zijn ja! Daarbij heeft Van de Brom Ajax als tweede club achter Vitesse. Die gunt ons dat feestje wel johquote:Op zondag 1 april 2012 19:56 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hoop iig dat Vites nergens meer om hoeft te voetballen.
Denk het niet. Ik denk dat Ajax nog wel puntjes laat liggen... 14 overwinningen op rij zie ik niet zo snel gebeuren. Zeker niet met het komende programma.quote:
Juist wel man.quote:Op zondag 1 april 2012 20:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Denk het niet. Ik denk dat Ajax nog wel puntjes laat liggen... 14 overwinningen op rij zie ik niet zo snel gebeuren. Zeker niet met het komende programma.
Heerenveen is een leuk team maar niet meer dan dat.quote:Op zondag 1 april 2012 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Als we verliezen... dan gebeurt het in Duitsland, Friesland of in Hollywood aan de Rijn.
Thuiswedstrijden hoef je niet te spelen. flikker er maar 3 punten bij.
Mooi toch, kunnen Boilesen, Sigthorsson, Vd Wiel en Boerrigter weer fitter worden.quote:Op zondag 1 april 2012 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom die tyfusbekerfinale nou komende zondag.
Viel trouwens wel op dat Sigthorsson stijf van de zenuwen stondquote:Op zondag 1 april 2012 20:04 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Mooi toch, kunnen Boilesen, Sigthorsson, Vd Wiel en Boerrigter weer fitter worden.
Toch een mooie combi met Siem en goaltje meegepikt.quote:Op zondag 1 april 2012 20:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Viel trouwens wel op dat Sigthorsson stijf van de zenuwen stond
Hij wil ook niet weer geblesseerd raken hea.quote:Op zondag 1 april 2012 20:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Viel trouwens wel op dat Sigthorsson stijf van de zenuwen stond
Voordeel ja. Alhoewel, doordeweeks CL en EL en dan maar weer genieten van het wielrennenquote:Op zondag 1 april 2012 20:04 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Mooi toch, kunnen Boilesen, Sigthorsson, Vd Wiel en Boerrigter weer fitter worden.
Dat wel jaquote:Op zondag 1 april 2012 20:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Toch een mooie combi met Siem en goaltje meegepikt.
Ja hij moest ff wennen leek het. ach beter dat ie dan nu z'n eerste minuutjes gemaakt heeft.quote:Op zondag 1 april 2012 20:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat wel ja
Maar de eerste minuten zwabberde zijn benen en had hij moeite om op de been te blijven. Maarja, wel begrijpelijk: Hij heeft ruim 4 maanden toe moeten kijken, en hoorde pas vroeg in de ochtend dat hij in de selectie werd opgenomen.
Siem was inderdaad één van de mindere.quote:Op zondag 1 april 2012 20:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Siem de Jong moet gewoon op de bank. Hij voegt elke wedstrijd gewoon niks toe. Heb je niks aan. In al die tijd had Bulykin gewoon beter kunnen spelen. Die tikt er tenminste nog een stuks of 1-2 per wedstrijd in
Siem de Jong kan natuurlijk veel beter kaatsen dan Bulykin. Zie het doelpunt van Anita. Mist wel te veel kansen maar een prima 12e man.quote:Op zondag 1 april 2012 20:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Siem de Jong moet gewoon op de bank. Hij voegt elke wedstrijd gewoon niks toe. Heb je niks aan. In al die tijd had Bulykin gewoon beter kunnen spelen. Die tikt er tenminste nog een stuks of 1-2 per wedstrijd in
quote:Op zondag 1 april 2012 18:20 schreef Artillerieschaap het volgende:
Voor het eerst sinds speelronde 5 weer aan de leiding
quote:Op zondag 1 april 2012 20:18 schreef Smoofie het volgende:
Ik vind de jong goed spelen hoor, met siggie gaat dat nog beter.
Hij werkt alleen zo ontiegelijk slecht af (Daar waar hij zijn doelpunt juist tegenstrijdig geweldig afmaaktequote:Op zondag 1 april 2012 20:18 schreef Smoofie het volgende:
Ik vind de jong goed spelen hoor, met siggie gaat dat nog beter.
Mag ik ff gek doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar slaat Eriksen op? Die was juist vandaag de middenvelder die al zijn duels won en de bal bij zich wist te houden.quote:Op zondag 1 april 2012 20:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mag ik ff gek doen?
Boer ----- Siggie ------ Eriksen
Theo--------------------- de Jong
---------------Anita----------------------
quote:Op zondag 1 april 2012 20:22 schreef wieisboos het volgende:
nieuwe shirt:
[ afbeelding ]XD XD XD XD XDXD XD XDDXDXDXDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo gek is dat niet, Eriksen gewoon vrije rol geven en v Rhijn ramt daar wel overheen.quote:Op zondag 1 april 2012 20:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mag ik ff gek doen?
Boer ----- Siggie ------ Eriksen
Theo--------------------- de Jong
---------------Anita----------------------
Mja, soort valse 4-4-2.quote:Op zondag 1 april 2012 20:24 schreef Smoofie het volgende:
Zo gingen ze spelen toen Siggie erin kwam.
quote:Op zondag 1 april 2012 20:22 schreef wieisboos het volgende:
nieuwe shirt:
[ afbeelding ]Heb je de kleurcode van de schoenen van Lukoki gebruikt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')
quote:Op zondag 1 april 2012 20:31 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Jongens!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JeejSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verbaasd me niks, gezien je UIquote:Op zondag 1 april 2012 20:30 schreef honkeytonk het volgende:
Ik vind het echt een mooi shirt trouwens, jammer dat dit niet serieus is
UI is karakter dus xDquote:
Toen ik nog dacht dat je een chick wasquote:
quote:Op zondag 1 april 2012 20:33 schreef Dven het volgende:
Dat ik nog geen screencap van 819 voorbij heb zien komen
Hij had een tijdje een vrouwtje bij zijn naam staan.quote:Op zondag 1 april 2012 20:36 schreef Smoofie het volgende:
Was toch algemeen bekend dat Honkey geen een man is.
Dacht ik ook:Pquote:Op zondag 1 april 2012 20:36 schreef Smoofie het volgende:
Was toch algemeen bekend dat Honkey geen een man is.
Dus je bent toch gay!quote:Op zondag 1 april 2012 20:38 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dacht ik ook:P
maar wil je nog steeds een duikeendje? Ik heb je er intussen heel veel gePM'd:)
En nooit meer worden verwijderdquote:
Welke tafel? Ik hoop Waterkneus, heerlijk om dat verzuurde gezicht van hem te gaan zien !quote:Op zondag 1 april 2012 20:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Is toch heerlijk man, vanavond Studio Ajax
Wekelijks opiniërend praatprogramma over voetbal met gastheer Jack van Gelder. Te gast: Jan van Halst, Arno Vermeulen, Ronald de Boer en Gerald Sibon.quote:Op zondag 1 april 2012 20:43 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Welke tafel? Ik hoop Waterkneus, heerlijk om dat verzuurde gezicht van hem te gaan zien !
Iedere keer, als Ajax wint of PSV verliestquote:
"Nee ik ben ziek"quote:Op zondag 1 april 2012 20:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Iedere keer, als Ajax wint of PSV verliest
Dit is echt het summum van Studio Ajax. Je gaat van Warmerdam bijna missen als presentator.quote:Op zondag 1 april 2012 20:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wekelijks opiniërend praatprogramma over voetbal met gastheer Jack van Gelder. Te gast: Jan van Halst, Arno Vermeulen, Ronald de Boer en Gerald Sibon.
Die pussy is er bijna nooit
Zoals deze ?quote:Op zondag 1 april 2012 20:43 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Al die filmpjes van hem, heb hem al een PM bericht gestuurd dat hij geweldig is
Die is goudquote:
Mag ook wel in de OPquote:
Kippenvelfilmpje inderdaad. De maker van die filmpjes moet ook op FOK! komen vind ik:)quote:
Dus omdat jij het ook had is t logisch?quote:Op zondag 1 april 2012 19:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik had Spanje ook op nummer 1 staan. Maar toch was ik helemaal kapot toen Oranje verloor. Dus logisch
Mannetje passeren? Geen probleem! Maar daarna... tja... wat dan?quote:Op zondag 1 april 2012 21:19 schreef Afhaalchinees het volgende:
Lukoki kwam steeds beter in de wedstrijd
Epic, waar is die muziek van?quote:
dan laten zien dat er jarenlang wanbeleid is gevoerd op de toekomstquote:Op zondag 1 april 2012 21:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mannetje passeren? Geen probleem! Maar daarna... tja... wat dan?
Gewoon alles winnen is beter.quote:Op zondag 1 april 2012 21:35 schreef TheVulture het volgende:
6 punten uit de uitwedstrijden en thuis alles winnen... dat moet toch genoeg zijn voor de titel
Hij is gewoon verschrikkelijk snel. Hij kan 90% van de eredivisie spelers er uit rennen maar daar heb je niet zoveel aan als je verder niks met de bal kan...quote:Op zondag 1 april 2012 21:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mannetje passeren? Geen probleem! Maar daarna... tja... wat dan?
Inderdaad. Een goede voorzet geven is gewoon basis techniek. In mijn jeugd heb ik redelijk hoog gespeeld, en daar werd voortdurend getraind op voortzetten. Iets wat Lukoki alle lessen gemist lijkt te hebben.quote:Op zondag 1 april 2012 21:34 schreef vincerusso het volgende:
[..]
dan laten zien dat er jarenlang wanbeleid is gevoerd op de toekomst
Semi pokerface opzetten doet Jans wel vakerquote:Op zondag 1 april 2012 21:52 schreef J2T het volgende:
Iemand het interview gezien van Ron Jans? Hij probeerde zo zelfverzekerd over te komen toen hij over Ajax zei; ''laat ze maar komen'', maar je zag gewoon aan hem dat hij zich erg ongemakkelijk voelde.
Ik ben het met je eens dat hij (op zeldzame momenten na) nog niet veel heeft laten zien maar waarom schrijft men spelers die net komen af alsof het kneusjes zijn?quote:Op zondag 1 april 2012 21:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hij is gewoon verschrikkelijk snel. Hij kan 90% van de eredivisie spelers er uit rennen maar daar heb je niet zoveel aan als je verder niks met de bal kan...
Whahahaha, mooi manquote:
jahaa in die 'Louis van Gaal' opleiding moesten ze liever goede tijden lopen en trucjes verzinnen ipv het geven van een strakke pass over 10 meter ofzoquote:Op zondag 1 april 2012 21:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Inderdaad. Een goede voorzet geven is gewoon basis techniek. In mijn jeugd heb ik redelijk hoog gespeeld, en daar werd voortdurend getraind op voortzetten. Iets wat Lukoki alle lessen gemist lijkt te hebben.
Als ik het verschil zie tussen Lukoki en bijvoorbeeld Janssen (die moeiteloos over 60 meter geweldige passen kan geven) is het schrijnend voor een rechtsbuiten.
quote:Op zondag 1 april 2012 21:54 schreef Burrito het volgende:
Iemand een samenvatting online?
Ik was niet in Nederland dus ik heb de wedstrijd moeten missensorry
![]()
Theo gewoon overal bij betrokkenquote:
Theo was vandaag een 9quote:
Ik vond het ergens wel geruststellend... als Ron Jans dit soort uitspraken gaat doen loopt het meestal mis voor zijn clubquote:Op zondag 1 april 2012 21:52 schreef J2T het volgende:
Iemand het interview gezien van Ron Jans? Hij probeerde zo zelfverzekerd over te komen toen hij over Ajax zei; ''laat ze maar komen'', maar je zag gewoon aan hem dat hij zich erg ongemakkelijk voelde.
Me neither. Eigenlijk over geen enkele wedstrijd meer als ik naar ons schema kijkquote:Op zondag 1 april 2012 22:06 schreef Kuhly het volgende:
Maak me totaal geen zorgen om die wedstrijd eigenlijk.
Ik maak me zorgen over Twente uitquote:Op zondag 1 april 2012 22:08 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Me neither. Eigenlijk over geen enkele wedstrijd meer als ik naar ons schema kijk
Nee klopt, maar toch he, soms heb je dat, dat ellendige gevoel.quote:Op zondag 1 april 2012 22:08 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Me neither. Eigenlijk over geen enkele wedstrijd meer als ik naar ons schema kijk
Zolang het maar geen kiss of death isquote:Op zondag 1 april 2012 22:11 schreef Ethanolic het volgende:
Ze hebben kennis, de mannen bij Studio Voetbal.
Arno is fan van die klappersquote:Op zondag 1 april 2012 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Ajax kan ermee stoppen volgens Arno wordt Az kampioen
Waarheid als een koe!quote:Op zondag 1 april 2012 22:40 schreef Afhaalchinees het volgende:
"Als je bovenaan staat staat de rest onder je"
quote:Op zondag 1 april 2012 21:34 schreef vincerusso het volgende:
[..]
dan laten zien dat er jarenlang wanbeleid is gevoerd op de toekomst
Vond hem niet eens zo slecht hoor. Als hij om zich heen leert kijken kan het nog een leuke speler worden.quote:Op zondag 1 april 2012 23:28 schreef Catch22- het volgende:
[..]
bijna het hele team komt uit de jeugd. die jongen heeft gewoon vertrouwen nodig.
Hij mist bepaalde dingen net als de rest . het is geen supertalent zoals we die vroeger haddenquote:Op zondag 1 april 2012 23:28 schreef Catch22- het volgende:
[..]
bijna het hele team komt uit de jeugd. die jongen heeft gewoon vertrouwen nodig.
dat om zich heen kijken moest hij leren toen die jong was. nu gaat het een ebecilio wordenquote:Op zondag 1 april 2012 23:34 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Vond hem niet eens zo slecht hoor. Als hij om zich heen leert kijken kan het nog een leuke speler worden.
Mooi filmpje toch?quote:Op zondag 1 april 2012 23:45 schreef wolferl het volgende:
Je zal maar supporter zijn van die club uit eindhoven.
Toch gegaan dus?quote:Op zondag 1 april 2012 23:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mooi filmpje toch?
Ik mocht vandaag genieten van mijn prachtige 5-jarige zoontje die dol enthousiast, voor het eerst in zijn leven in de Arena, keihard voor Ajax stond te schreeuwen
Tja gewoon zwakzinning gelul. Ajax wint 8 wedstrijden op een rij en het is allemaal alsnog matig. Dan ben ik benieuwd hoe Ajax speelt als ze goed spelen. Ik gok dan dat we even Barcelona met 5-0 van de mat af tikkenquote:Op zondag 1 april 2012 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Ajax kan ermee stoppen volgens Arno wordt Az kampioen
Ik kon via via een gast van 410 seizoenskaarten voor 424 regelen, maar ben (logischerwijs) in het wat rustige 427 gaan zitten.quote:Op zondag 1 april 2012 23:56 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Toch gegaan dus?
Hoe was het zicht uiteindelijk in 416?
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=162377quote:Theo Janssen lijkt zijn vorm van zijn tijd bij FC Twente te hervinden bij Ajax. De middenvelder speelde al sterk tegen ADO Den Haag en was zondag de uitblinker tegen Heracles Almelo. Janssen kan echter niet zoveel met de complimenten voor zijn spel: "Dat is de waan van de dag, morgen kan het weer anders zijn. We hebben gewonnen. Dat is het belangrijkst."
Janssen opende zondagmiddag de score en leverde nog een assist op het slotakkoord van Kolbeinn Sigthórsson. Janssen had ook zelf kunnen scoren, maar gunde het doelpunt aan de IJslander, die zijn rentree maakte na maandenlang blessureleed.
"Die jongen zou niet eens bij de selectie zitten, maar Ismail Aissati was ziek en dus was Kolbeinn er toch bij", zei Janssen tegen Ajaxlife. "Dan voel ik me haast verplicht die bal af te geven, zeker als dat kan vanuit mijn positie. Ik was het echt van plan. Kolbeinn verdiende het." Doordat AZ gelijkspeelde tegen Vitesse, staat Ajax sinds zondag bovenaan in de Eredivisie.
Er zit een dag en nacht verschil tussen, hopen en realiteit.quote:Op zondag 1 april 2012 23:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik snap het niet meer. Arno zegt dat AZ kampioen wordt. Mertens zegt dat PSV kampioen is. Koeman zegt dat ze kans maken, en Ajax staat op 1...
met je zoontje van 5 de eerste keer op 410 is een beetje te snel denk ik jaquote:Op maandag 2 april 2012 00:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik kon via via een gast van 410 seizoenskaarten voor 424 regelen, maar ben (logischerwijs) in het wat rustige 427 gaan zitten.
quote:Op maandag 2 april 2012 00:00 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=162377
Mooiquote:"Die jongen zou niet eens bij de selectie zitten, maar Ismail Aissati was ziek en dus was Kolbeinn er toch bij", zei Janssen tegen Ajaxlife. "Dan voel ik me haast verplicht die bal af te geven, zeker als dat kan vanuit mijn positie. Ik was het echt van plan. Kolbeinn verdiende het."
Nou, hij was wel enorm onder de indruk van 410quote:Op maandag 2 april 2012 00:02 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
met je zoontje van 5 de eerste keer op 410 is een beetje te snel denk ik ja
Uuuuuuuuuuuuuhhh!!!quote:Op maandag 2 april 2012 00:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Hij kijkt echt altijd moeilijk he
Absoluut niet mijn volk, maar het zijn an sich best wel toffe kerels als je individueel kentquote:
Het begrip sfeervak blijft sowieso een raar iets in mijn beleving maar ik kan me er niet druk om maken.quote:
Heb niets tegen ze hoor, maar ik vind dat ze soms echt te geforceerd zingen enz.quote:
Maar, ze moeten het niet so geregisseerd doen vind ik, komt soms beetje fake over.quote:Op maandag 2 april 2012 00:23 schreef Afhaalchinees het volgende:
Dan beleef ik het heel anders dan jullie. ik sta met regelmaat op 410 en ik vond dat altijd geweldig. Ook als ik ergens anders zit dan merk je hoeveel de sfeer en steun vanuit 410 komt en die gasten gewoon de ploeg over het dode punt heen helpen.
Persoonlijk hou ik niet zo van de term 'sfeervak' en zie ik in vak410 gewoon meer passionele support.
Dit, al zal je ze wel missen als ze het niet zouden doen. Daarom ga ik ook absoluut niet hatelijk richting hun beleving van supporten doen al zou ik er zelf nooit tussen willen staan.quote:Op maandag 2 april 2012 00:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar, ze moeten het niet so geregisseerd doen vind ik, komt soms beetje fake over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |