dude, echt niet?quote:Op zondag 1 april 2012 17:06 schreef datisstom het volgende:
Hier verder met deze stomme grap die ik maar niet zie.
Maar je hebt hem dus wel nu?quote:Op zondag 1 april 2012 17:07 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ja jezus, hij is niet zo duidelijk dit keer... ik had ook moeite hem te vinden...
nee, ok, maar als je ff moeite doet heb je hem zo gevonden?quote:Op zondag 1 april 2012 17:07 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ja jezus, hij is niet zo duidelijk dit keer... ik had ook moeite hem te vinden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zullen zien, zei de blinde.
Ik zie em ook echt niet, zit al de hele dag te kijkenquote:Op zondag 1 april 2012 17:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, ok, maar als je ff moeite doet heb je hem zo gevonden?
waar de fuck moet je zoeken danquote:Op zondag 1 april 2012 17:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja maar dat is het probleem met de huidige generatie, ze doen geen moeite... zap gedrag, korte aandachts spanne dit en datquote:Op zondag 1 april 2012 17:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
weet je wat een blinde vlek is?quote:Op zondag 1 april 2012 17:09 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik weet niet eens waar ik op moet lettenTekst of een plaatje of weer heel iets anders.
quote:Op zondag 1 april 2012 17:08 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ja maar dat is het probleem met de huidige generatie, ze doen geen moeite... zap gedrag, korte aandachts spanne dit en dat
Ja. Mijn probleem op dit momentquote:Op zondag 1 april 2012 17:09 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
weet je wat een blinde vlek is?
quote:
Ik kijk al sinds 00:00 en heb m nog steeds niet gezienquote:Op zondag 1 april 2012 17:08 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ja maar dat is het probleem met de huidige generatie, ze doen geen moeite... zap gedrag, korte aandachts spanne dit en dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |